Vind John Coffey eerder wat slap vandaag.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat ik slechter vind, het is allebei kutherrie.
En duurt nog lang ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat ik slechter vind, het is allebei kutherrie.
Niet hard genoegquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind John Coffey wat slap vandaag.
Je hebt dus niet opgelet. Opstand an sich werd geromantiseerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er aan alle kanten ingestemd met de bezwaren van de mensen in Oranje. Daarbij praat je over iets van lang geleden dat niet specifiek tegen mensen gericht is.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Fresku vraagt zich oprecht af waarom dit niet gedraaid wordt op de radio?
Zelden zo misplaatst iemand de racisme kaart zien trekken.
Zeg dit in zijn gezicht joh gekquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:49 schreef Fylax het volgende:
Ik ben voor John Coffey, want Fresku is een kansloze idioot.
#TeamJanSmitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:50 schreef superniger het volgende:
Volgende keer graag met Jan Smit en Ali B.
quote:
Niemand maakt mijn garpje afquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:50 schreef danos het volgende:
Hoelaat zal de uitslag zijn van de awards?
jah, zou het er niet ondergemonteerd zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De gelijkenis met Hilda uit Oranje is treffend toch?
het was zwaar chanantquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:31 schreef Knuck-les het volgende:
ik vond die albumbattle juist erg tofhoop dat ze het vaker zullen doen
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:31 schreef Knuck-les het volgende:
ik vond die albumbattle juist erg tofhoop dat ze het vaker zullen doen
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:08 schreef Buitendam het volgende:
Fresku is sowieso altijd tof om naar te kijken.
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jah, zou het er niet ondergemonteerd zijn?
¤ 2.000,-- euro. per aflevering.quote:De krant ontdekte dat een optreden als tafelheer of tafeldame bij DWDD een lucratieve bijbaan is. Marc-Marie Huijbregts zou voor een optreden 2.000 euro vangen.
Andere tafelgasten krijgen minder, zo rond de 750 euro. Deze tafelgasten hoeven zich voor een uitzending van DWDD, als sidekick van presentator Matthijs van Nieuwkerk, niet of nauwelijks voor te bereiden.
En Marc-Marie komt wel 4 keer in de maand, dus dat is een lekker bedrag.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:54 schreef Bronson het volgende:
'Maak betalen gasten DWDD openbaar'
[..]
¤ 2.000,-- euro. per aflevering.![]()
Wat dacht je van Peter R, die elke dag wel ergens zit..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:25 schreef Reismeis het volgende:
[..]
En Marc-Marie komt wel 4 keer in de maand, dus dat is een lekker bedrag.
Vind het wel absurd eigenlijk...
Wel vaker soms. Geen wonder dat hij zo graag bij elke speciale gebeurtenis aan wil schuiven.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:25 schreef Reismeis het volgende:
[..]
En Marc-Marie komt wel 4 keer in de maand, dus dat is een lekker bedrag.
Vind het wel absurd eigenlijk...
Gerdi reageert ongeveer net zo op muziek als jij op diepgaande nieuwsdiscussies.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gerrie met haar gare spleetje.
Ik zit meer zo.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gerdi reageert ongeveer net zo op muziek als jij op diepgaande nieuwsdiscussies.
Dan sla ik vanavond over.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:09 schreef tralalala het volgende:
Vanavond Sylvana Simons als tafeldame
Minimaal, misschien wel meer omdat er weinig zwartjes op tv komen. Kwestie van vraag en aanbod.quote:
Yes de Sonja Barend Award wordt bekend gemaakt😄quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:22 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig gaat Sonja Barend deze show redden.
Sylvana gaat dus trots vertellen dat het een belachelijk groot succes was.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat ik al weet waar ze over gaat beginnen.
"LUL VERHALEN, met......
Vanavond een teleurstellende avond gehad. Wat een leuke ontspannen avond had moeten worden is om zeep geholpen door een eindeloze discussie over zwarte piet, of terwijl racisme. Sylvana Simons nam haal lul verhaal iets te serieus en heeft hiermee 3 kwart van de zaal weggejaagd. Jammer Karin Bruers we kwamen voor jou maar we konden de ellendige discussie niet langer aanhoren en zien en zijn uiteindelijk vertrokken.
What a shame."
--
Wat een vreselijke voorstelling gisteren in het Theater aan de Parade. Sylvana Siemons gebruikt het podium om haar zwarte Pieten discussie te voeren. Schandalig. Veel mensen weggelopen, waaronder wij. Ze snapt er helemaal niets van. Natuurlijk mag zij haar lulverhaal houden maar ga niet met het publiek (de eerste 4 rijen en de rest zat erbij en keek ernaar) in discussie. Zonde van de avond en van het geld. Het was haar eerste keer. Als je de voorstelling wilt redden, laat haar dan thuis!
Maatschappij in de rit naar de afgrond. Dé tekenen !!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:46 schreef alors het volgende:
Dat publiek met hun handjes op de rap net, chanant
Rustige gast die laat merken dat ie nadenkt voor ie dingen zegt.quote:
Je weet dat je nu op Fylax ingaat?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rustige gast die laat merken dat ie nadenkt voor ie dingen zegt.
Typetjes als Willy Keurig verzinnen om kortzichtige mensen in de zeik te nemen kan ik ook erg waarderen
Wellicht een oeuvreprijs voor Volendam.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens ben ik benieuwd wie de incestaward dit keer wint.
Ik gok op een van de eerste twee.quote:• Matthijs van Nieuwkerk (interview: René Gude, De Wereld Draait Door)
• Jeroen Pauw (interview: Frans Timmermans, Pauw)
• Hanneke Groenteman (interview Seth Gaaikema, Sterren op het doek)
• Frénk van der Linden (interview: Tommy Wieringa, Mijn moeder en ik)
• Theo Maassen (interview: Myrthe van der Meer, 24 uur met...)
• Twan Huys (interview: Arnon Grunberg, College tour)
• Arie Boomsma (interview: Erik Jan Harmens, De wandeling)
• Tijs van den Brink (interview: Arjen Lubach, Adieu God?)
• Paul Witteman (interview: Edith Schippers, Buitenhof)
• Eva Jinek (interview: Frans van Steenis, Jinek)
• Mariëlle Tweebeeke (interview: Ton Heerts, Nieuwsuur)
• Humberto Tan (interview: Niels Blank, RTL Late night).
Laat Tijs maar winnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok op een van de eerste twee.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
10000quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel vangt Twan Huys voor elk optreden bij DWDD?
750 denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Gratis reclame, dusniks zou ik fair vinden. Ik vermoed dat Sylvana moet betalen om er te zitten.quote:
Ze heeft wel de uitstraling van een slavinnetje dat met een palmblad naast de troon van Willy staat te zwaaien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Gratis reclame, dusniks zou ik fair vinden. Ik vermoed dat Sylvana moet betalen om er te zitten.
Nou nou nouquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze heeft wel de uitstraling van een slavinnetje dat met een palmblad naast de troon van Willy staat te zwaaien.
Ik vermoed dat dit meer onder promotionele activiteiten valt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel zwart natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sylvana moet betalen om er te zitten.
Ik niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek al vanaf de openingstune.
Dit boeit niemandquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik at nog pannenkoeken en werd nog boos op de ov-chipkaart klantenservice.
Klantenservices van overheidsinstanties zijn zum kotzen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik at nog pannenkoeken en werd nog boos op de ov-chipkaart klantenservice.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klantenservices van overheidsinstanties zijn zum kotzen.
Ik zat te zuipen in Zwolle, dus ik moet dat nog terugkijken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Marco.
Heb je genoten van het optreden van je burgemeester gisteren bij Pauw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:20 schreef showtimer het volgende:
Dat boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond begint de CONMEBOL WK-Kwalificatie.
Real Madrid, niet echt meer een topper.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:22 schreef OProg het volgende:
een voetbal vergelijkingen maken als je niet weet waarover je het hebt.
Milan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb de vergelijking niet gehoord, maar wat klopt er niet aan Seedorf bij Madrid?
Met Seedorf als trainer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:22 schreef Type-R het volgende:
[..]
Real Madrid, niet echt meer een topper.
Jij ook al Colombia fan?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand.
Vanavond begint de CONMEBOL WK-Kwalificatie.
Staan gewoon keurig elfde.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is Sinisa Mihajlovic nu een puinhoop aan het maken.
Balotelli is een onbegrepen genie.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Staan gewoon keurig elfde.
Daar hoor je te staan als je Balotelli haalt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roosbeef is een eng mens.
Ze ziet er wel een stuk minder eng uit dan een paar jaar terug.
Wel mooie muziek, maar die is echt compleet gestoordquote:
Oh ik vind eigenlijk alles van haar eerste 2 platen wel goed.quote:
Die moeten ze ook verzuipen op dat kuteilandquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mooie muziek, maar die is echt compleet gestoord
Beetje een Elle Bandita achtige opmerking dit
Joh.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:33 schreef Specularium het volgende:
Roosbeef zat toch aan de drugs, of is ze altijd zo?
Topwijf.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Die moeten ze ook verzuipen op dat kuteiland
Ik vond haar opeens een beetje op Miss Montreal lijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mooie muziek, maar die is echt compleet gestoord
Beetje een Elle Bandita achtige opmerking dit
Die voetballen om 18uquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch effe kijken zaterdag dan
tenzij Nederland dan balt.
Kut, dat wordt dan aan de krappe kant of ik alles kan zienquote:
Nouja ik hoop eigenlijk dat ze verliezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef tralalala het volgende:
Moet Turkije 20:45 of spelen ze gelijk?
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut, dat wordt dan aan de krappe kant of ik alles kan zien
Ik ben hopelijk ook op tijd terug uit Rotterdam.quote:
Turkije speelt om 12:30quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef tralalala het volgende:
Om 20:45.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef tralalala het volgende:
Uh okéquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 20:45.
Dinsdag spelen ze allemaal tegelijk.
Dit klonk vast dieper in je hoofd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit soort muziek kunnen wij in Nederland niet oprecht overbrengen.
75 zie ik. Eigenlijk ziet ze er nog veel ouder uit dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is ze toch ook al bijna ... Toen ik kind was was ze al op TV ...
Engeland doet ook mee aan eindtoernooien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Sonja zegt ieder jaar dat het een hoog niveau is.
Waarom zit dat kutinterview van Jinek met de Staatsloterijmeneer erbij?
Daar is het Harry het mee eens. Pim ook trouwens.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:40 schreef Martinello het volgende:
Vreemd dat Harry Mens er niet bij zit.
Eentje is al te veelquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:42 schreef Type-R het volgende:
Hebben Sylvana en Fresku al geklaagd dat er te weinig zwarte mensen de Sonja Barend award winnen?
Is dit echt, echt?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:42 schreef Monolith het volgende:
Het interviewmoment van het jaar vond ik toch wel dit:
Ik word zelf een beetje moe van mevrouw Barend.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
75 zie ik. Eigenlijk ziet ze er nog veel ouder uit dus.
Hoi Kieft.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word zelf een beetje moe van mevrouw Barend.
Ik dacht van wel: telkens als het uitgezonden wordt moet de presentator erbij zeggen dat het gèèn Lucky TV is.quote:
Dat is Matthijs zijn tic als ie enthousiast wordtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Af en toe lijkt het wel of Matthijs een beetje doof isZoals nu hij buigt vooruit om te luisteren.
Hij is ook de jongste niet meer he. Volgend jaar komt ie met de rollator.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Af en toe lijkt het wel of Matthijs een beetje doof isZoals nu hij buigt vooruit om te luisteren.
Vloer is waarschijnlijk zeiknat.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
Waarom staat Dieuwke niet op de tafel te lekken?
Dieuwkequote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
Waarom staat Dieuwke niet op de tafel te lekken?
Die werkt niet bij de Vara.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Hanneke Groenteman had moeten winnen.
Sowieso timmermansquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat was dat een goedkope speech van Timmerfrans zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |