Vind John Coffey eerder wat slap vandaag.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat ik slechter vind, het is allebei kutherrie.
En duurt nog lang ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat ik slechter vind, het is allebei kutherrie.
Niet hard genoegquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind John Coffey wat slap vandaag.
Je hebt dus niet opgelet. Opstand an sich werd geromantiseerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er aan alle kanten ingestemd met de bezwaren van de mensen in Oranje. Daarbij praat je over iets van lang geleden dat niet specifiek tegen mensen gericht is.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Fresku vraagt zich oprecht af waarom dit niet gedraaid wordt op de radio?
Zelden zo misplaatst iemand de racisme kaart zien trekken.
Zeg dit in zijn gezicht joh gekquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:49 schreef Fylax het volgende:
Ik ben voor John Coffey, want Fresku is een kansloze idioot.
#TeamJanSmitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:50 schreef superniger het volgende:
Volgende keer graag met Jan Smit en Ali B.
quote:
Niemand maakt mijn garpje afquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:50 schreef danos het volgende:
Hoelaat zal de uitslag zijn van de awards?
jah, zou het er niet ondergemonteerd zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De gelijkenis met Hilda uit Oranje is treffend toch?
het was zwaar chanantquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:31 schreef Knuck-les het volgende:
ik vond die albumbattle juist erg tofhoop dat ze het vaker zullen doen
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:31 schreef Knuck-les het volgende:
ik vond die albumbattle juist erg tofhoop dat ze het vaker zullen doen
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:08 schreef Buitendam het volgende:
Fresku is sowieso altijd tof om naar te kijken.
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jah, zou het er niet ondergemonteerd zijn?
¤ 2.000,-- euro. per aflevering.quote:De krant ontdekte dat een optreden als tafelheer of tafeldame bij DWDD een lucratieve bijbaan is. Marc-Marie Huijbregts zou voor een optreden 2.000 euro vangen.
Andere tafelgasten krijgen minder, zo rond de 750 euro. Deze tafelgasten hoeven zich voor een uitzending van DWDD, als sidekick van presentator Matthijs van Nieuwkerk, niet of nauwelijks voor te bereiden.
En Marc-Marie komt wel 4 keer in de maand, dus dat is een lekker bedrag.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:54 schreef Bronson het volgende:
'Maak betalen gasten DWDD openbaar'
[..]
¤ 2.000,-- euro. per aflevering.![]()
Wat dacht je van Peter R, die elke dag wel ergens zit..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:25 schreef Reismeis het volgende:
[..]
En Marc-Marie komt wel 4 keer in de maand, dus dat is een lekker bedrag.
Vind het wel absurd eigenlijk...
Wel vaker soms. Geen wonder dat hij zo graag bij elke speciale gebeurtenis aan wil schuiven.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:25 schreef Reismeis het volgende:
[..]
En Marc-Marie komt wel 4 keer in de maand, dus dat is een lekker bedrag.
Vind het wel absurd eigenlijk...
Gerdi reageert ongeveer net zo op muziek als jij op diepgaande nieuwsdiscussies.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gerrie met haar gare spleetje.
Ik zit meer zo.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gerdi reageert ongeveer net zo op muziek als jij op diepgaande nieuwsdiscussies.
Dan sla ik vanavond over.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:09 schreef tralalala het volgende:
Vanavond Sylvana Simons als tafeldame
Minimaal, misschien wel meer omdat er weinig zwartjes op tv komen. Kwestie van vraag en aanbod.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |