http://nos.nl/artikel/206(...)etaris-dijkhoff.htmlquote:Boze burgers belagen staatssecretaris Dijkhoff
In het Drentse dorp Oranje hebben boze dorpsbewoners de auto van staatssecretaris Dijkhoff belaagd. Dijkhoff was in Oranje om de bewoners op een besloten bijeenkomst bij te praten over de komst van 700 extra asielzoekers.
Toen hij wilde vertrekken, blokkeerden dorpsbewoners de weg met auto's. De chauffeur van de staatssecretaris draaide daarop om, en wilde via een andere kant het dorp verlaten. Daar werd de weg echter door een vrouw geblokkeerd.
Toen de auto tot stilstand kwam, trokken dorpsbewoners een deur open, rukten er een spiegel af en trapten tegen het voertuig. De vrouw werd aan de kant geduwd en de de auto van Dijkhoff reed weg.
In het vakantiepark in Oranje worden al 700 vluchtelingen opgevangen. Dijkhoff heeft besloten dat er nog eens 700 bij komen. Eerder wilde het COA al 1400 mensen in Oranje opvangen, maar na protesten van omwonenden werd dat teruggebracht tot 700.
Volgens de burgemeester van Midden-Drenthe en commissaris van de koning Tichelaar is de komst van 1400 asielzoekers in strijd met de afspraken.
Omdat wij zelf zwak, verwend en decadent geworden zijn. Voornamelijk door een -te- hoge welvaart. Het primaire probleem ligt bij onszelf, niet bij de immigranten. Die zijn een symptoom.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waarom worden er steeds minder autochtone kinderen geboren?
Ze viel ook gewoon zomaar omver toen die kerel haar aanraaktequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:25 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Die gast die haar wegtrekt moet zsm zijn handjes wassen, je wilt niet wat er aan vet, zuur en zweet onder die vetlaag zit bleeh
Kunnen ze ook niet klagen over traag internet voor hun Iphone 6S.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef donald_dick het volgende:
En dat terwijl Oranje niet eens internet heeft, dat dit kan in Nederland.
Je bedoelt dat mensen niet meer geïnteresseerd zijn in een gezin vanwege, pak 'm beet, carrièredrang en zucht naar materieel genot?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat wij zelf zwak, verwend en decadent geworden zijn. Voornamelijk door een -te- hoge welvaart. Het primaire probleem ligt bij onszelf, niet bij de immigranten. Dat is een symptoom.
Verklaart ook waarom er een asielopvang is. Kan niemand over al het slechte nieuws twitteren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef donald_dick het volgende:
Ja. En 'fun' natuurlijk. Op je 30-ste nog op een festival blijven hangen en stickies roken. Dan zijn kinderen vooral lastig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen niet meer geïnteresseerd zijn in een gezin vanwege, pak 'm beet, carrièredrang en zucht naar materieel genot?
Of misschien slim genoeg om te beseffen dat er al veel te veel mensen op deze wereld rondlopen en bijna alle grote problemen die kansloos worden aangepakt daarvan symptomen zijn?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen niet meer geïnteresseerd zijn in een gezin vanwege, pak 'm beet, carrièredrang en zucht naar materieel genot?
Het is inderdaad maar goed dat we vervangen worden door deze prachtige cultuur verrijkende immigranten. Wij zijn vies en decadent! Dood aan de Nederlandersquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet klagen over traag internet voor hun Iphone 6S.
Misschien dat je specifieke personen op het oog hebt maar vrijwel alle jonge mensen in mijn omgeving starten al voor die tijd een gezin hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. En 'fun' natuurlijk. Op je 30-ste nog op een festival blijven hangen en stickies roken. Dan zijn kinderen vooral lastig.
Volgens mij kwam ze ook niet uit eigen beweging overeind hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze viel ook gewoon zomaar omver toen die kerel haar aanraakte
Uhm, het lijkt mij vooral dom. Aangezien Nederland zelf heeft gekozen voor de Participatiewet, lijkt het me ook handig vooruit te denken en er voor te zorgen dat je kinderen hebt zodat je straks in ieder geval een netwerk hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Of misschien slim genoeg om te beseffen dat er al veel te veel mensen op deze wereld rondlopen en bijna alle grote problemen die kansloos worden aangepakt daarvan symptomen zijn?
lekker laten liggen, als een peert niet meer opstaat, dan weet je ook hoe laat het is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ze niet uit eigen beweging overeind, gadver
Mijn vriend studeert voor Registercontroller (RC). Hoeft alleen zijn scriptie nog te voltooien en gaat heel misschien daarna nog het RA-traject (= met name de bijbehorende stage) doorlopen omdat hij daarvoor eigenlijk ook al heel veel vakken heeft behaald. Zijn master was namelijk meer gericht op Accounting dan op Controlling. Juist de (meer op) rechten (gerichte) vakken tijdens zowel zijn pre-master, master als post-master vond hij het meest lastig!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:10 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Matig, als je wil opscheppen over je salaris had je beter registeraccountant kunnen worden. Maar die opleiding is inderdaad wat lastiger.
Ach als ze het als iPhone 6S schrijven schat ik ze al hoger in dan mensen die Iphone 6S schrijven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet klagen over traag internet voor hun Iphone 6S.
Het is inderdaad weer een mooi "weg met ons"-voorbeeld. Zowel de voor- als tegenstanders van Nederlanders zijn zo langzamerhand tegen Nederlanders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar goed dat we vervangen worden door deze prachtige cultuur verrijkende immigranten. Wij zijn vies en decadent! Dood aan de Nederlanders
En dit is lid van de crewquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
lekker laten liggen, als een peert niet meer opstaat, dan weet je ook hoe laat het is.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
lekker laten liggen, als een peert niet meer opstaat, dan weet je ook hoe laat het is.
ik moord voor Fok! virtueel heel wat af heur.quote:
In mijn omgeving ook veel, maar ook veel niet. Om mij heen kijkend zie ik denk ik gemiddeld 1,5 kind per paar (dus inclusief diegenen die nul kinderen/geen relatie hebben). Dat is een ongezond aantal, ook zonder immigratie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien dat je specifieke personen op het oog hebt maar vrijwel alle jonge mensen in mijn omgeving starten al voor die tijd een gezin hoor.
Ik hoop maar dat de asielzoekers zelf niet veel last krijgen van het wanbeleid van dit kabinet, gelukkig lijkt de woede van de mensen niet op de asielzoekers gericht.quote:De bewoners van het Drentse dorp Oranje zullen de asielzoekers die dinsdagavond arriveren in het plaatsje niet tegenhouden. De bussen waarmee ze aankomen mogen evenwel het dorp niet in. De vluchtelingen voor de noodopvang zullen het laatste stuk moeten lopen naar het azc, lieten de bewoners aan de politie weten. Delegaties van politie en dorpelingen spraken dinsdagavond laat met elkaar.
De politie moet nog kijken of ze akkoord gaat met de aangeboden doorgang.
Raar argument... kennelijk was de doorsnee Nederlander al ver voor de vluchtelingencrisis behept met het 'weg-met-ons'-syndroom, zij het dat het dan een 'weg-met-de-ouderen-zieken-en-werklozen-van-ons' was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer een mooi "weg met ons"-voorbeeld. Zowel de voor- als tegenstanders van Nederlanders zijn zo langzamerhand tegen Nederlanders.
Toch mooi als een harde discussie verzandt in een mooie overeenstemmingquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer een mooi "weg met ons"-voorbeeld. Zowel de voor- als tegenstanders van Nederlanders zijn zo langzamerhand tegen Nederlanders.
Als je en arm uit de kom of gebroken hebt heb je mogelijk ook wel veel pijn en niet zoveel kracht om op te staan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ze ook niet uit eigen beweging overeind haha
Genottwitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:59:49NU! http://t.co/GIiOC6pnSi reageer retweet
Iedereen leeft in de waan van de dag, overmorgen is iedereen dit hele gedoe in Oranje vergeten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Raar argument... kennelijk was de doorsnee Nederlander al ver voor de vluchtelingencrisis behept met het 'weg-met-ons'-syndroom, zij het dat het dan een 'weg-met-de-ouderen-zieken-en-werklozen-van-ons' was.
Blijft fascinerend, dat geroeptoeter over 'onze cultuur'. Wat was daar precies nog van over, ook voor de vluchtelingeninstroom?
Bijna niemand richt zijn woede op de migranten als groep zelf. Die zijn ook niet veranwoordelijk. Iedereen snapt dat als Merkel je uitnodigt om in een welvarend land bad, brood en bed te ontvangen, je je spullen pakt in je vluchtelingenkamp. Wat kun je hen kwalijk nemen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:35 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)n-niet-13130563.html
[..]
Ik hoop maar dat de asielzoekers zelf niet veel last krijgen van het wanbeleid van dit kabinet, gelukkig lijkt de woede van de mensen niet op de asielzoekers gericht.
En terecht dat de woede niet gericht wordt op de asielzoekers. Die arme stumperds hebben het ook niet gezocht. Schuld van de overheden dit. (no sarcasm)quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat de asielzoekers zelf niet veel last krijgen van het wanbeleid van dit kabinet, gelukkig lijkt de woede van de mensen niet op de asielzoekers gericht.
Er is meer van Nederland over dan van Syrie. Als je van Nederland een tweede Libanon wil maken dan moet je vooral miljoenen kanslozen uit een burgeroorlog importeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Raar argument... kennelijk was de doorsnee Nederlander al ver voor de vluchtelingencrisis behept met het 'weg-met-ons'-syndroom, zij het dat het dan een 'weg-met-de-ouderen-zieken-en-werklozen-van-ons' was.
Blijft fascinerend, dat geroeptoeter over 'onze cultuur'. Wat was daar precies nog van over, ook voor de vluchtelingeninstroom?
Bron: die twee tekkels uit Pauw. Voor hetzelfde geld is er niets aan de hand en is ze alleen afgevoerd voor een pleister. Nou, dat was je hele eigen risico waardquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je en arm uit de kom of gebroken hebt heb je mogelijk ook wel veel pijn en niet zoveel kracht om op te staan.
Bewoners van het dorp hielpen ook bij de opvang. Maar ik ben benieuwd of dat na vandaag nog zo zal zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een bezorgdheid ineens over 'Nederland'.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:37 schreef Nintex het volgende:
[..]
Er is meer van Nederland over dan van Syrie. Als je van Nederland een tweede Libanon wil maken dan moet je vooral miljoenen kanslozen uit een burgeroorlog importeren.
Gelukkig heeft ze niets gebroken, maar jammergenoeg was haar vetlaag de boosdoenerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je en arm uit de kom of gebroken hebt heb je mogelijk ook wel veel pijn en niet zoveel kracht om op te staan.
Ik blijf er inquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:37 schreef Eklasse het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft gewoon hilarisch
ze heeft wel mazzel dat hij niet over haar voet rijdtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:37 schreef Eklasse het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat hij er woont natuurlijk. Woonde hij in Duitsland, dan was hij daar bezorgd over geweest. Logisch toch dat je niet wil dat het land waarin je geïnvesteerd hebt en waar je in principe je toekomst ziet, wil handhaven en beschermen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een bezorgdheid ineens over 'Nederland'.
twitter:quinsyg twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 23:38:31Nadat je schuimbekkend de weg heb geblokkeerd voor de komst van asielzoekers zeggen dat je geen racist bent... #pauw http://t.co/nJYsUqC4U2 reageer retweet
Dit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Verklaart ook waarom er een asielopvang is. Kan niemand over al het slechte nieuws twitteren.
Ik las dat ze met een ambulance is meegenomen dat doen ze denk ik niet voor niets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:38 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze niets gebroken, maar jammergenoeg was haar vetlaag de boosdoener
Ja, oké, maar hang dan geen lulverhaal op over 'onze ouderen', 'onze zieken' en 'onze werklozen'. Die hebben we namelijk sinds 2009 al bij het grof - inheems - vuil gezet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat hij er woont natuurlijk. Woonde hij in Duitsland, dan was hij daar bezorgd over geweest. Logisch toch dat je niet wil dat het land waarin je geïnvesteerd hebt en waar je in principe je toekomst ziet, wil handhaven en beschermen?
Ja, Koewiensie. Want kritisch zijn op het immigratiebeleid maakt je nog niet tot racist. De enige racist hier ben jij, met je Zwartepietencomplex.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:40 schreef beantherio het volgende:
Onze nationale troll is er ook weertwitter:quinsyg twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 23:38:31Nadat je schuimbekkend de weg heb geblokkeerd voor de komst van asielzoekers zeggen dat je geen racist bent... #pauw http://t.co/nJYsUqC4U2 reageer retweet
Quinsy, please...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:40 schreef beantherio het volgende:
Onze nationale troll is er ook weertwitter:quinsyg twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 23:38:31Nadat je schuimbekkend de weg heb geblokkeerd voor de komst van asielzoekers zeggen dat je geen racist bent... #pauw http://t.co/nJYsUqC4U2 reageer retweet
MH 17quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:40 schreef beantherio het volgende:
Die staatsmongool moet je sowieso geen aandacht geven. Dit is precies wat hij wilt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:40 schreef beantherio het volgende:
Nou, ze zijn er toch en ze moeten ook terug. En daarbij, ze willen natuurlijk geen boze Oranjes? Oranjenaren? achter hun aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik las dat ze met een ambulance is meegenomen dat doen ze denk ik niet voor niets.
De verzorgingsstaat in zijn eerdere toestand was onhoudbaar. Of tenminste was de politieke wil er niet meer om deze te handhaven. In dat opzicht zie ik het nog wel verder achteruitgaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, oké, maar hang dan geen lulverhaal op over 'onze ouderen', 'onze zieken' en 'onze werklozen'. Die hebben we namelijk sinds 2009 al bij het grof - inheems - vuil gezet.
Hij heeft me geblokkeerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:40 schreef beantherio het volgende:
Oranje heeft gewoon internet hoor. Het is alleen wat traag geworden door het aantal asielzoekers.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef donald_dick het volgende:
Kwam die ambulance zomaar door de barricades heen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik las dat ze met een ambulance is meegenomen dat doen ze denk ik niet voor niets.
He, dat zeiden die dames, waarvoor jij zoveel respect hebt, net zelf in Pauw. Dus tsja...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Oranje heeft gewoon internet hoor. Het is alleen wat traag geworden door het aantal asielzoekers.
https://www.middendrenthe(...)?mNwb=29571&mNwc=204
De politiek en de media snappen ook dat er veel onvrede is, maar ze doen een één-tweetje en framen iedereen met kritiek als een xenofoob/racist.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bijna niemand richt zijn woede op de migranten als groep zelf. Die zijn ook niet veranwoordelijk. Iedereen snapt dat als Merkel je uitnodigt om in een welvarend land bad, brood en bed te ontvangen, je je spullen pakt in je vluchtelingenkamp. Wat kun je hen kwalijk nemen?
Met geld stop je geen bomaanslagen, jongeren met ijzeren staven en/of verkrachtingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
De verzorgingsstaat in zijn eerdere toestand was onhoudbaar. Of tenminste was de politieke wil er niet meer om deze te handhaven. In dat opzicht zie ik het nog wel verder achteruitgaan.
Persoonlijk kan ik mensen nog maar één tip geven, en dat is zorg dat je geld hebt. Alleen met geld kun je de negatieve gevolgen van de richting waarin Nederland zich nu ontwikkeld verzachten.
Eens. Een trieste ontwikkeling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
De verzorgingsstaat in zijn eerdere toestand was onhoudbaar. Of tenminste was de politieke wil er niet meer om deze te handhaven. In dat opzicht zie ik het nog wel verder achteruitgaan.
Persoonlijk kan ik mensen nog maar één tip geven, en dat is zorg dat je geld hebt. Alleen met geld kun je de negatieve gevolgen van de richting waarin Nederland zich nu ontwikkeld verzachten.
Het is opmerkelijk dat het verzet begon in een dorpje genaamd 'Oranje'. In de geschiedenis zie je wel vaker van dit soort 'toevalligheden'quote:
Europa gaat langzaam maar zeker afzakken en in die strijd zal NL worden uitgeknepen. Is niet erg, zo gaat dat in de vaart der volkeren. Idd zorgen dat je cash hebt en een exitplan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt niet goed geluisterdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
He, dat zeiden die dames, waarvoor jij zoveel respect hebt, net zelf in Pauw. Dus tsja...
Maar dat ging niet door, door de asielzoekers
Ik heb die dames niet gezien en kan dus niet zeggen of ik respect voor hun heb.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
He, dat zeiden die dames, waarvoor jij zoveel respect hebt, net zelf in Pauw. Dus tsja...
De mensen met het anti-migratiestandpunt laten vertegenwoordigen door hele simpele tokkies en vervolgens herhalen, herhalen, herhalen. Zo doe je dat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De politiek en de media snappen ook dat er veel onvrede is, maar ze doen een één-tweetje en framen iedereen met kritiek als een xenofoob/racist.
Slim bedacht, maar hoe ga je dat beeld creëren als er 130 inwoners al 700 asielzoekers opvangen?
Dat is dan wel geheel in lijn van de VVD... zorg dat je kapitaal hebt. Hoe je er aan komt is irrelevant, als je het maar hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Europa gaat langzaam maar zeker afzakken en in die strijd zal NL worden uitgeknepen. Is niet erg, zo gaat dat in de vaart der volkeren. Idd zorgen dat je cash hebt en een exitplan.
Dat vind ik nou pas volkomen verrot, kinderen op de wereld zetten met de reden dat ze later voor jou moeten gaan zorgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, het lijkt mij vooral dom. Aangezien Nederland zelf heeft gekozen voor de Participatiewet, lijkt het me ook handig vooruit te denken en er voor te zorgen dat je kinderen hebt zodat je straks in ieder geval een netwerk hebt.
Of is die hele wet er door die dertigers doorheen gedrukt om nu te bezuinigen, en na hen de zondvloed?
Je hebt het niet goed onthoudenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je hebt niet goed geluisterd
mijn excuses, dat was iemand andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb die dames niet gezien en kan dus niet zeggen of ik respect voor hun heb.
Dat is evolutionair gezien er wel een onderdeel van, ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat vind ik nou pas volkomen verrot, kinderen op de wereld zetten met de reden dat ze later voor jou moeten gaan zorgen
De kans dat jij (persoonlijk) slachtoffer wordt van een terreuraanslag is bijna nul. Ook in het zwartste scenario voor Nederland. Als je geld hebt kun je in een goede wijk in een goed dorp gaan wonen en is je kans op verkrachting of geweld al enorm veel kleiner. Als je nog meer geld hebt dan koop je gewoon beveiliging. Net als in Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:45 schreef Nintex het volgende:
[..]
Met geld stop je geen bomaanslagen, jongeren met ijzeren staven en/of verkrachtingen.
Dat denken de politici wel, maar je kan het hooguit uitstellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:45 schreef Nintex het volgende:
[..]
Met geld stop je geen bomaanslagen, jongeren met ijzeren staven en/of verkrachtingen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je hebt het niet goed onthouden
Ja, zijn noodlijdende kutparkje is mooi gered door zijn VVD-vrinden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:45 schreef Cherna het volgende:
Hennie van der Most
Een ondernemer. En zoals vele hier op het forum altijd zo weg lopen met goed ondernemerschap dient beloont te worden. En laat dat nu het geval zijn. En alle problemen maar op links afschuiven.
Maar zoveel vluchtelingen op dit zeer klein aantal inwoners is natuurlijk waanzin. Maar dat zal deze ondernemer worst wezen. Die houd daar meer aan over dan een normale verhuur.
Dit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat mensen zich zo druk zouden maken om zaken als ontslagrechtversoepeling ofzo... daar krijgen ze veel meer last van dan van vluchtelingen.
Maar nee hoor, geen haan die daar naar kraaide.
Die is inderdaad de lachende derde, de hond met een bot. Wordt nog net niet voor NSBer uitgemaakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, zijn noodlijdende kutparkje is mooi gered door zijn VVD-vrinden.
Het heeft niets met VVD te makenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is dan wel geheel in lijn van de VVD... zorg dat je kapitaal hebt. Hoe je er aan komt is irrelevant, als je het maar hebt.
Dat is dan wel mooi mislukt net bij Pauw, aangezien die mensen gewoon een goed verhaal hadden en al 700 asielzoekers opvangen terwijl ze maar met 130 inwoners zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
De mensen met het anti-migratiestandpunt laten vertegenwoordigen door hele simpele tokkies en vervolgens herhalen, herhalen, herhalen. Zo doe je dat.
Je gaat me toch niet vertellen dat je hem volgt he?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, Koewiensie. Want kritisch zijn op het immigratiebeleid maakt je nog niet tot racist. De enige racist hier ben jij, met je Zwartepietencomplex.
Dit heeft alles met de VVD te maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het heeft niets met VVD te maken
10/10quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat mensen zich zo druk zouden maken om zaken als ontslagrechtversoepeling ofzo... daar krijgen ze veel meer last van dan van vluchtelingen.
Maar nee hoor, geen haan die daar naar kraaide.
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 23:41:11Wij houden van #Oranje ! https://t.co/IKECcm1LY3 reageer retweet
Als we het over persoonlijk gevaar op de korte termijn hebben dan zie ik dit nog eerder van de kant van de mensen die nu het verzet vormen komen dan van de migranten/islamieten. Het broeit inderdaad. Één vonk in het kruitvat en de poppen zijn aan het dansen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is dan wel mooi mislukt net bij Pauw, aangezien die mensen gewoon een goed verhaal hadden en al 700 asielzoekers opvangen terwijl ze maar met 130 inwoners zijn.
Ik vind het echt stuitend dat er geen geluiden komen van politici, behalve Wilders.
Nu laten ze weer zien dat ze niet naar de burgers luisteren, eerst al met de Europese grondwet, toen met geld naar Griekenland etc.
Er broeit iets in de samenleving en dat zal eens tijd worden.
Alleen moet het goed aangepakt worden d.m.v. goed gebruik van de sociale media door aandacht te generen aangezien de meeste media in de zak van de politici zitten.
Nee, doe niet eens aan Twitter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je hem volgt he?
Maar het verzet staat aan de juiste kant van de geschiedenis. De huidige instroom van 3,000+ asielzoekers per week kán niet. De eerste dode is niet ver weg meer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als we het over persoonlijk gevaar op de korte termijn hebben dan zie ik dit nog eerder van de kant van de mensen die nu het verzet vormen komen dan van de migranten/islamieten. Het broeit inderdaad. Één vonk in het kruitvat en de poppen zijn aan het dansen.
En waar waren deze mensen toen hun sociale zekerheid werd verkwanseld door VVD en PvdA? Waar waren de protesten, de zorgen, de facebookpagina's?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als we het over persoonlijk gevaar op de korte termijn hebben dan zie ik dit nog eerder van de kant van de mensen die nu het verzet vormen komen dan van de migranten/islamieten. Het broeit inderdaad. Één vonk in het kruitvat en de poppen zijn aan het dansen.
Enemy of the state #1quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[img]ttps://pbs.twimg.com/media/CQqaXCkWcAAzYxV.jpg[/img]
Bijzonderquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit heeft alles met de VVD te maken.
Dat mensen dit dan ook steeds afschuiven op links blijft fascinerend... Voor de VVD is dit de ultieme kans om nog meer verdringing op de arbeidsmarkt a.d.h.v. nog goedkopere arbeidskrachten te verwezenlijken... Waarna hun vriendje de Boer weer met wat 'hervormingideetjes' kan komen en werkloos Nederland kan wegzetten als labbekakken.
Gebroken elleboogquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:37 schreef Eklasse het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de juiste kant van de geschiedenis is zal bepaald worden door de uiteindelijke winnaar. Of dat het verzet zal zijn weet ik niet. Eigenlijk denk ik dat het vooral allemaal zal doormodderen, met hier en daar een oprisping.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar het verzet staat aan de juiste kant van de geschiedenis. De huidige instroom van 3,000+ asielzoekers per week kán niet. De eerste dode is niet ver weg meer.
Kapper geweest?quote:
Honey Booboo.quote:
Dit probleem (migranten) is natuurlijk wel veel tastbaarder dan complexe beleidswijzigingen in de sociale zekerheid. En het gebeurt bij ze om de hoek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waar waren deze mensen toen hun sociale zekerheid werd verkwanseld door VVD en PvdA? Waar waren de protesten, de zorgen, de facebookpagina's?
Nada, noppes, niets.
Of denken zij écht dat zonder vluchtelingen dit kabinet wél oog heeft voor hun problemen?
Bijzonder persoon ben jij. Helemaal onderste boven van de reporter welke migranten onderuit schopt. Maar wanneer het een Nederlander is welke protesteert tegen gemaakte beloftes en onderuit gebeukt wordt door een agent waarbij deze haar elleboog breekt dan kan de lol niet op?quote:
Hoe oud is dat mens wel niet? Wat een sneue mongool ben je dan om zo'n oud wijf opzij te gooien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:37 schreef Eklasse het volgende:
[ afbeelding ]
En bovendien zullen dan de vluchtelingen en alle onrendabele straks de zondebok zijn. Een zeer trieste ontwikkeling en dat binnen West-EU.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit heeft alles met de VVD te maken.
Dat mensen dit dan ook steeds afschuiven op links blijft fascinerend... Voor de VVD is dit de ultieme kans om nog meer verdringing op de arbeidsmarkt a.d.h.v. nog goedkopere arbeidskrachten te verwezenlijken... Waarna hun vriendje de Boer weer met wat 'hervormingideetjes' kan komen en werkloos Nederland kan wegzetten als labbekakken.
Complex???quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit probleem (migranten) is natuurlijk wel veel tastbaarder dan complexe beleidswijzigingen in de sociale zekerheid. En het gebeurt bij ze om de hoek.
Niemand gooide haar opzijquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoe oud is dat mens wel niet? Wat een sneue mongool ben je dan om zo'n oud wijf opzij te gooien.
Is toch niet te vergelijken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bijzonder persoon ben jij. Helemaal onderste boven van de reporter welke migranten onderuit schopt. Maar wanneer het een Nederlander is welke protesteert tegen gemaakte beloftes en onderuit gebeukt wordt door een agent waarbij deze haar elleboog breekt dan kan de lol niet op?
He nu druk je haar wel met haar neus op de feiten hequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bijzonder persoon ben jij. Helemaal onderste boven van de reporter welke migranten onderuit schopt. Maar wanneer het een Nederlander is welke protesteert tegen gemaakte beloftes en onderuit gebeukt wordt door een agent waarbij deze haar elleboog breekt dan kan de lol niet op?
Het zal uiteindelijk afhangen van de instroom denk ik. Hoelang gaat dit nog door? Niemand in de politiek durft de bovengrens te benoemen en van het Kabinet hoef je ook niet veel te verwachten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat de juiste kant van de geschiedenis is zal bepaald worden door de uiteindelijke winnaar. Of dat het verzet zal zijn weet ik niet. Eigenlijk denk ik dat het vooral allemaal zal doormodderen, met hier en daar een oprisping.
quote:
Ik hou me de hele avond al in maar deze is te grappigquote:
Beide onredelijk gedrag richting mensen. Een volwassen vent had dit anders op kunnen lossen, zo bekijk jij hier toch ook constant de zaken?quote:
Verlicht ons oh Grote Etto.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Serieus... weet de meerderheid van Nederland wel wat er sinds 1 januari allemaal is veranderd???
Wat LXIV eigenlijk al schreef: zorgen dat je over voldoende geld beschikt om het zonder kinderen uit te kunnen houden en voor de rest alles wat tegen die tijd op mij afkomt simpelweg maar slikken. Het is niet anders. Ik wil in ieder geval in geen geval "mijn" kinderen (die er niet gaan komen) daarvoor gebruiken (misbruiken in mijn ogen).quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is evolutionair gezien er wel een onderdeel van, ja.
En hoe zie jij dat in Participerend Nederland anno 2040, wanneer jij oud bent?
Ze werd hardhandig opzij getrokken, dat valt moeilijk te ontkennen met die beelden.quote:
Die man haalt opzij, zij verliest haar evenwicht. Kijk je kan mij wel aanvallen maar het is gewoon echt een grappig filmpje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beide onredelijk gedrag richting mensen. Een volwassen vent had dit anders op kunnen lossen, zo bekijk jij hier toch ook constant de zaken?
Joh, we zijn de hele Griekse eurocrisis alweer vergeten. TTIP, CETA interesseert niemand een ene zak, maar als Facebook straks op zwart gaat, dat krijgt 10 minuten zendtijd in het 8 uurjournaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Serieus... weet de meerderheid van Nederland wel wat er sinds 1 januari allemaal is veranderd???
Zorgen... Natuurlijk. Doen we. We zorgen daar gewoon voor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat LXIV eigenlijk al schreef: zorgen dat je over voldoende geld beschikt om het zonder kinderen uit te kunnen houden en voor de rest alles wat tegen die tijd op mij afkomt simpelweg maar slikken. Het is niet anders. Ik wil in ieder geval in geen geval "mijn" kinderen (die er niet gaan komen) daarvoor gebruiken (misbruiken in mijn ogen).
Ik vond die reporter die die vluchteling onderuit schopte ook grappig. Zag je hem op z'n neus gaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die man haalt opzij, zij verliest haar evenwicht. Kijk je kan mij wel aanvallen maar het is gewoon echt een grappig filmpje.
Niet met de intentie haar tegen de grond te werken. Was gewoon een gevalletje onhandigheid en zwaartekracht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze werd hardhandig opzij getrokken, dat valt moeilijk te ontkennen met die beelden.
Dat vond ik dus echt niet grappig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik vond die reporter die die vluchteling onderuit schopte ook grappig. Zag je hem op z'n neus gaan?
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:37 schreef Eklasse het volgende:
[ afbeelding ]
ach ja, die 'stille' agent kan voorlopig niet meer over straatquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet met de intentie haar tegen de grond te werken. Was gewoon een gevalletje onhandigheid en zwaartekracht.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:37 schreef Eklasse het volgende:
[ afbeelding ]
Sociale zekerheid is altijd een eufemisme geweest voor een piramidespel. Als puntje bij paaltje komt ga je voor je eigen shit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zorgen... Natuurlijk. Doen we. We zorgen daar gewoon voor.
Zeker in een tijd van afnemende sociale zekerheid.
Hoe naïef.
Waarom niet? Zij was een held, hij bleek namelijk een crimineel te zijn! Beetje gelijkaardig zoals hier. Dat wijf durfde met haar handen te slaan op die mooie auto van de staatssecretaris. Gelijkaardig vergrijp.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt niet grappig.
Stoere pseudo-libertarische taal, die nergens op slaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sociale zekerheid is altijd een eufemisme geweest voor een piramidespel. Als puntje bij paaltje komt ga je voor je eigen shit.
Dat hij een crimineel is is alweer ontkracht toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:01 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij was een held, hij bleek namelijk een crimineel te zijn! Beetje gelijkaardig zoals hier. Dat wijf durfde met haar handen te slaan op die mooie auto van de staatssecretaris. Gelijkaardig vergrijp.
Precies mijn bedoelingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Stoere pseudo-libertarische taal, die nergens op slaat.
Want anders vind jij het toch wel weer grappig?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat hij een crimineel is is alweer ontkracht toch?
Dat was juist veel grappiger.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh geen idee, zou best kunnen. Dat heb ik gemist dan (eerlijk waar).quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Want anders vind jij het toch wel weer grappig?
Waar dat dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neen, maar omdat men nu niet meer beter weet dat het ook anders kan op dat gebied is dit niet meer uit te leggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sociale zekerheid is altijd een eufemisme geweest voor een piramidespel. Als puntje bij paaltje komt ga je voor je eigen shit.
Ja wat zou jij doen dan :pquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oh geen idee, zou best kunnen. Dat heb ik gemist dan (eerlijk waar).
Maar hij liep weg voor de politie. Verstoring van de openbare orde!
Dit hele gedoe in Oranje is exemplarisch voor het gekunstelde oplossingen zoeken van politici. Eerst 700 op 150 inwoners, nu dus bijna tien keer zoveel. Keihard verneukt dus. En de mensen die hier zo teringgrappig over doen wil ik nog wel eens spreken als dit zich in je eigen straat afspeelt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is dan wel mooi mislukt net bij Pauw, aangezien die mensen gewoon een goed verhaal hadden en al 700 asielzoekers opvangen terwijl ze maar met 130 inwoners zijn.
Ik vind het echt stuitend dat er geen geluiden komen van politici, behalve Wilders.
Nu laten ze weer zien dat ze niet naar de burgers luisteren, eerst al met de Europese grondwet, toen met geld naar Griekenland etc.
Er broeit iets in de samenleving en dat zal eens tijd worden.
Alleen moet het goed aangepakt worden d.m.v. goed gebruik van de sociale media door aandacht te generen aangezien de meeste media in de zak van de politici zitten.
Jij plaatst anderen zo in hokjes dat je jezelf volledig hebt ingekaderdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is wel vaker het geval bij libertarisme ja...
Nee maar wel hard lachen om een oude vrouw die d'r arm breekt. Triest persoontje ben jij zeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Intentie of niet, ze heeft nu wel een gebroken arm, die pias had gewoon zijn klauwen moeten thuishouden, er zijn ook wel andere middelen om een oud vrouwtje opzij te laten gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet met de intentie haar tegen de grond te werken. Was gewoon een gevalletje onhandigheid en zwaartekracht.
Werd gezegd dat hij bij Al Nusra zat. Dat is dus blijkbaar niet waar.Zat bij het Syrische vrije leger dacht ik.quote:
Voor de duidelijkheid. Ik vind noch dit noch dat gedoe met die reporter grappig. Ik vind jou echter wel een hypocriet door hiermee zo te lachen terwijl je zo verontwaardigd was over die andere aangehaalde gebeurtenis.quote:
Wellicht... of het is gewoon cynisme-moeheid.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij plaatst anderen zo in hokjes dat je jezelf volledig hebt ingekaderd
Wat heeft dit in hemelsnaam met naïviteit te maken? Er zit gewoon weinig anders op. Nogmaals, kinderen wil ik daarvoor niet gebruiken. Dan nog liever een schrijnende oude dag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zorgen... Natuurlijk. Doen we. We zorgen daar gewoon voor.
Zeker in een tijd van afnemende sociale zekerheid.
Hoe naïef.
Dit is totaal anders. Kom op man. D'r opmerkingen over die bmw en dan pas achteraf als ze op de grond ligt beetje gaan gillen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid. Ik vind noch dit noch dat gedoe met die reporter grappig. Ik vind jou echter wel een hypocriet door hiermee zo te lachen terwijl je zo verontwaardigd was over die andere aangehaalde gebeurtenis.
Die arme vluchtelingen... maar omdat die vrouw nogal chubby is mag ze gerust vernederd worden. Yeah right. Ik had eerlijk gezegd veel beter van jou verwacht, ook al verschillen we nogal vaak van mening.
Ik heb hem al door hoor, migranten zijn per definitie zielig en ongeruste Nederlanders moeten niet zeuren en er mee leven.quote:
Omdat dit zoiets is is wat je niet verwacht van een fatsoenlijke user zoals jij. Dat onze game-crew member zo reageert is geen verrassing.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Zoveel mensen vinden het grappig en mij dan maar aanvallen
Raar hé als je blijkbaar de elleboog breekt bij een val dat je gaat gillen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is totaal anders. Kom op man. D'r opmerkingen over die bmw en dan pas achteraf als ze op de grond ligt beetje gaan gillen...
Ik heb dus nog nergens gezegd dat k die zorgen niet begrijp. Heb alleen gezegd dat ik het filmpje grappig vind.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb hem al door hoor, migranten zijn per definitie zielig en ongeruste Nederlanders moeten niet zeuren en er mee leven.
Maar ga dan voortaan ook niet meer over het empathische aspect van deze situatie praten, want dan zou jij ook de zorgen van deze mensen snappen.
... Dat je nu waarschijnlijk en hopelijk nog jong en gezond bent ervan uitgaan dat het allemaal wel mee zal vallen wanneer je oud en zorgbehoevend bent.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat heeft dit in hemelsnaam met naïviteit te maken? Er zit gewoon weinig anders op. Nogmaals, kinderen wil ik daarvoor niet gebruiken. Dan nog liever een schrijnende oude dag.
Dit en vooral dat laatstequote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat was juist veel grappiger.
Hier vind ik niets aan te lachen, normale Nederlandse huisvrouw ziet hoe haar leefomgeving word verkwanseld, staat vreedzaam te protesteren en krijgt als dank een gebroken elleboog.
En al die mensen die zo op haar uiterlijk af lopen te geven, wat moeten jullie toch een ongelofelijk stel lelijke en mislukte debielen zijn dat je jezelf op een forum zo omhoog denkt te trekken.
Tja, ik vind het gelijkaardig... Zowel die immigrant als die vrouw hier worden op de grond geduwd voor zogenaamde verstoring van de openbare orde. Ik vind dat filmpje ook enigszins amusant (ze was wel onverwacht heel erg dikquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is totaal anders. Kom op man. D'r opmerkingen over die bmw en dan pas achteraf als ze op de grond ligt beetje gaan gillen...
De hele dag Koos aanvallen verveelt ze ook op een gegeven moment denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Zoveel mensen vinden het grappig en mij dan maar aanvallen
Dit dan inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:08 schreef maryen65 het volgende:
Ik heb respect voor die vrouw, ze verdedigd maar mooi haar dorp. Das eens wat anders dan achter je toetsenbord haar belachelijk maken
verdedigt*quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:08 schreef maryen65 het volgende:
Ik heb respect voor die vrouw, ze verdedigd maar mooi haar dorp. Das eens wat anders dan achter je toetsenbord haar belachelijk maken
Oké dan zijn we het er in ieder geval over eens dat er in Oranje nu inderdaad een limiet wordt overschreden door 1400 asielzoekers op 140 bewoners te zetten. Zo redelijk ben je dan weer wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nergens gezegd dat k die zorgen niet begrijp. Heb alleen gezegd dat ik het filmpje grappig vind.
het begon allemaal..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:07 schreef beantherio het volgende:
Waarom gaat het in vredesnaam nog steeds over die vrouw? Het is een totaal onbetekenend futiel detail in dit verhaal.
Zelfs jij gaat door over haar gewicht .... En dan zeggen dat je van mij meer verwacht:p Maar ik vind het niet te vergelijken. Totaal andere situaties.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:08 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gelijkaardig... Zowel die immigrant als die vrouw hier worden op de grond geduwd voor zogenaamde verstoring van de openbare orde. Ik vind dat filmpje ook enigszins amusant (ze was wel onverwacht heel erg dik) maar zo reageer ik zelfs in m'n meest cynische bui niet.
Waar is Koos eigenlijk? Dit lijkt me een geknipt topic voor hem.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De hele dag Koos aanvallen verveelt ze ook op een gegeven moment denk ik.
Jij gaat niet gillen als je je arm breekt?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah ja want moslim is een ras.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:40 schreef beantherio het volgende:
Het grote probleem van de huidige jongeren is dat ze ook nog eens vrij weinig kans hebben iets op te bouwen al zouden ze dat willen. Met die flexcontracten en de nieuwe financieringsregels is het voor hen heel lastig om een huis te kopen. Ze zijn dan veroordeeld tot de particuliere huurmarkt. Zeker met een gezin is het dan lastig om te sparen. Pensioengelden verdampen door de kunstmatig lage rente die door de ECB wordt ingesteld om Zuid-Europese schulden te verdampen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... Dat je nu waarschijnlijk en hopelijk nog jong en gezond bent ervan uitgaan dat het allemaal wel mee zal vallen wanneer je oud en zorgbehoevend bent.
... En dat je werkelijk de illusie hebt dat 'zorgen dat je geld hebt' in een tijdskader van flexwerk en toenemende onzekerheid een reële optie is om dat te voorkomen.
Ja dat lijkt mij nogal logisch. Snap ook dat de inwoners nogal pissig zijn. Zou ik ook zijn. Maar dit was gewoon grappig. Als dan nu blijkt dat ze haar arm heeft gebroken is dat wel naar voor haar nu.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oké dan zijn we het er in ieder geval over eens dat er in Oranje nu inderdaad een limiet wordt overschreden door 1400 asielzoekers op 140 bewoners te zetten. Zo redelijk ben je dan weer wel.
Ze moeten toch ergens naar toe?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oké dan zijn we het er in ieder geval over eens dat er in Oranje nu inderdaad een limiet wordt overschreden door 1400 asielzoekers op 140 bewoners te zetten. Zo redelijk ben je dan weer wel.
Ik vind die vrouw veel belangrijker dan dat geneuzel over aantallen asielzoekers. Ik hoop dat het goed met haar gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:07 schreef beantherio het volgende:
Waarom gaat het in vredesnaam nog steeds over die vrouw? Het is een totaal onbetekenend futiel detail in dit verhaal.
Geen idee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij gaat niet gillen als je je arm breekt?
Tja dan moet ik het tot nu toe met alleen jouw gedachten doen, meer bronmateriaal zie ik niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Werd gezegd dat hij bij Al Nusra zat. Dat is dus blijkbaar niet waar.Zat bij het Syrische vrije leger dacht ik.
Tot zover de Nederlandse cultuur waar we ons zo druk over maken dus, idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het grote probleem van de huidige jongeren is dat ze ook nog eens vrij weinig kans hebben iets op te bouwen al zouden ze dat willen. Met die flexcontracten en de nieuwe financieringsregels is het voor hen heel lastig om een huis te kopen. Ze zijn dan veroordeeld tot de particuliere huurmarkt. Zeker met een gezin is het dan lastig om te sparen. Pensioengelden verdampen door de kunstmatig lage rente die door de ECB wordt ingesteld om Zuid-Europese schulden te verdampen.
Als ze uiteindelijk met pensioen kunnen dan moeten ze van een heel laag inkomen hun woonlasten proberen te betalen. Dat zal haast niet gaan. Gelukkig leven ze gemiddeld nog maar 4 jaar na pensioendatum, dus het leed is te overzien.
Tja, jij bent de verdedigster van de arme vluchteling, niet ikquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zelfs jij gaat door over haar gewicht .... En dan zeggen dat je van mij meer verwacht:p Maar ik vind het niet te vergelijken. Totaal andere situaties.
Dat eerste denk ik absoluut niet, geen idee waar je dat vandaan haalt. Met dat tweede kan het uiteindelijk beide kanten op, maar je kan het hoe dan ook in ieder geval zoveel mogelijk proberen voor elkaar te krijgen. Zie echt niet in wat daar mis mee is/zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... Dat je nu waarschijnlijk en hopelijk nog jong en gezond bent ervan uitgaan dat het allemaal wel mee zal vallen wanneer je oud en zorgbehoevend bent.
... En dat je werkelijk de illusie hebt dat 'zorgen dat je geld hebt' in een tijdskader van flexwerk en toenemende onzekerheid een reële optie is om dat te voorkomen.
Het is het enige filmpje, dus heel zichtbaar. Bovendien gebeurt er iets. Het gaat in heel veel zaken om details. Dat jongetje dat verdronken was en op het strand lag was ook maar een detail in de hele complexe problematiek van de volksverhuizing. Maar wel enorm van invloed!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:07 schreef beantherio het volgende:
Ja was een tijd terug ook al ergens op fok besproken. Maar daar gaat het nu niet over.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tja dan moet ik het tot nu toe met alleen jouw gedachten doen, meer bronmateriaal zie ik niet.
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat niet iedereen dat doet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij gaat niet gillen als je je arm breekt?
Hun tegen ons inderdaad. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:11 schreef Heufd het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo'n probleem: 1400 op 130? Het idee dat er meer van "hun" dan van "ons" zijn? Alsof het een ander soort mensen betreft.
Volgende keer gewoon met de rest meejubelen als er een asielzoeker verbrand is, en iedereen is alles weer vergeten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was een tijd terug ook al ergens op fok besproken. Maar daar gaat het nu niet over.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:11 schreef Heufd het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo'n probleem: 1400 op 130? Het idee dat er meer van "hun" dan van "ons" zijn? Alsof het een ander soort mensen betreft.
Ik heb m'n arm al 2x gebroken bij ski-ongevallen. Ik kan je vertellen dat het flink zeer doetquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat niet iedereen dat doet.
Maar er is verschil tussen breuk en breuk.
Lekker simpel voor de simpele zielquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hun tegen ons inderdaad. Zo simpel is het
Het heeft nogal wat gevolgen omdat er dus ook weinig faciliteiten zijn en alles is niet berekend op zoveel mensen. Daarnaast is het natuurlijk schandalig om als staatssecretaris afspraken te maken en die dan gewoon te verbreken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:11 schreef Heufd het volgende:
Soms heb je gewoon pech, dan is het niet klagen, maar dragen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk ook dat die mensen daar juist wonen vanwege het kleine aantal inwoners.
Niet iedereen heeft dezelfde pijngrens, ook dat maakt veel verschil.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:12 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik heb m'n arm al 2x gebroken bij ski-ongevallen. Ik kan je vertellen dat het flink zeer doetMet name de breuk vlak bij m'n elleboog deed niet normaal veel pijn.
Dat is evident, want anders waren er meer dan 150 inwoners van het dorp en minder dan 1400 mensen te plaatsen in dat vakantiepark.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:15 schreef MCH het volgende:
Als je google maps aanslingert zie je ook dat dat vakantiepark vele malen groter is dan die paar huizen langs het kanaal.
Ja is wel makkelijk zeggen natuurlijk. De 2 dames net in Pauw gaven ook aan dat ze in eerste instantie geen problemen hebben met 700. Dus is dat nu het het dubbele.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon pech, dan is het niet klagen, maar dragen.
Klopt. Ik heb de boel toen niet bij elkaar geschreeuwd maar zat daar wel met een flink vertrokken gezichtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde pijngrens, ook dat maakt veel verschil.
Nadat ik laatst de vuilcontainer over min blote voet trok en de twee grootste nagels er helemaal aftrok, besloot ik eerst de bak maar bij de weg te zetten want ik was toch al buiten. Mijn vriendin zou denk ik de halve wijk bij elkaar geschreeuwd hebben.
Stel het zijn er 700, wat gebeurt er met die andere 700, gaan die weer ergens ander heen waar gezegd is dat er maar 300 kwamen, zijn het er daar ineens 1000. Moet ergens heen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is wel makkelijk zeggen natuurlijk. De 2 dames net in Pauw gaven ook aan dat ze in eerste instantie geen problemen hebben met 700. Dus is dat nu het het dubbele.
Mwoah, in zo'n vakantiepark stop je er gewoon tien in een stacaravan. Hoeft dus niet per se zo groot te zijn. Als bewoner ontkom je hier gewoon niet aan die aanblik van drommen asielzoekers die elke dag zakken vol boodschappen gaan halen in het volgende dorp.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is evident, want anders waren er meer dan 150 inwoners van het dorp en minder dan 1400 mensen te plaatsen in dat vakantiepark.
Ik begrijp ook ergens wel dat het COA geen zin heeft om de volle mep aan huur te betalen aan die stereotype liberaal die daar een lekkere deal gesloten denkt te hebben als ze het maar halfvol mogen stoppen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:15 schreef MCH het volgende:
Als je google maps aanslingert zie je ook dat dat vakantiepark vele malen groter is dan die paar huizen langs het kanaal.
Ja dat is ook zo maar in zo'n klein dorp? Zijn toch wel andere plekken waar ze terecht kunnen? Stuur ze maar naar Den Haag waar ik woon. Ik heb er geen problemen meequote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel het zijn er 700, wat gebeurt er met die andere 700, gaan die weer ergens ander heen waar gezegd is dat er maar 300 kwamen, zijn het er daar ineens 1000. Moet ergens heen.
Dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het heeft nogal wat gevolgen omdat er dus ook weinig faciliteiten zijn en alles is niet berekend op zoveel mensen. Daarnaast is het natuurlijk schandalig om als staatssecretaris afspraken te maken en die dan gewoon te verbreken.
Ik heb Yasmin al mijn excuses aangeboden via de DM.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Leuk op de persoon spelen, ook inhoudelijk nog iets toe te voegen?
Er is nu al geen plek meer schijnbaar, daarom moeten die 700 extra daarheen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar het verzet staat aan de juiste kant van de geschiedenis. De huidige instroom van 3,000+ asielzoekers per week kán niet. De eerste dode is niet ver weg meer.
Goed verhaal, lekker kort coherent.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:18 schreef lobelletje het volgende:
Jullie reageren hier als kippen zonder kop. Het gaat om een dorp met 130 inwoners en 1400 asielzoekers, waar een man in dat dorp rijk van wordt, de man van het bungalowpark en de rest kan verrekken. Daarnaast gaat het om een veel groter politiek probleem. Onze politici en ook de europese politici hebben geen antwoord en zijn slap en laten nu ons, de inwoners, in dit geval Nederland, het onderling uitzoeken, houden zij hun handen vrij. Waar is onze premier, juist op handelsmissie, zeg snoepreisje in Atlanta, hij hoort hier te zijn. Asscher praat Dijkhoff goed, die legt een dictaat op aan de inwoners van Oranje en ja Wilders maakt er gebruik van, hij heft ook geen oplossing .
Ze zijn ook voornamelijk boos op deze staatssecretaris en het schenden van de afspraken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is wel makkelijk zeggen natuurlijk. De 2 dames net in Pauw gaven ook aan dat ze in eerste instantie geen problemen hebben met 700. Dus is dat nu het het dubbele.
Niet liegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Yasmin al mijn excuses aangeboden via de DM.
Ja daar hebben ze ook groot gelijk in. Vind 700 al veel trouwens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze zijn ook voornamelijk boos op deze staatssecretaris en het schenden van de afspraken.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)mst-vluchtelingen-af
Ja precies, de meeste Nederlanders zouden zo'n situatie ook niet pikken als nu gaande is in Oranjequote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:18 schreef lobelletje het volgende:
Jullie reageren hier als kippen zonder kop. Het gaat om een dorp met 130 inwoners en 1400 asielzoekers, waar een man in dat dorp rijk van wordt, de man van het bungalowpark en de rest kan verrekken. Daarnaast gaat het om een veel groter politiek probleem. Onze politici en ook de europese politici hebben geen antwoord en zijn slap en laten nu ons, de inwoners, in dit geval Nederland, het onderling uitzoeken, houden zij hun handen vrij. Waar is onze premier, juist op handelsmissie, zeg snoepreisje in Atlanta, hij hoort hier te zijn. Asscher praat Dijkhoff goed, die legt een dictaat op aan de inwoners van Oranje en ja Wilders maakt er gebruik van, hij heft ook geen oplossing .
Omdat ze kapot bezuinigd zijn door Rutte en zijn "kleine overheid"...dit is geen probleem door asielzoekers, dit is een probleem door rechts-liberaal beleid...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:19 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dit.
Bovendien moet je het maar doen met de oplossing vanuit de politiek: Gebruik de politie als meldpunt. Maar dat kun je vergeten. Die zijn niet eens instaat om een handvol drugsrunners aan te pakken omdat de middelen gewoonweg ontbreken. Die zullen niet eens komen.
Die onzichtbaarheid van Kutte in dit hele gebeuren vind ik best wel stuitendquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:18 schreef lobelletje het volgende:
Uit idealistische overwegingen van de elite zal nooit de noodtoestand worden uitgeroepen of de grenzen dicht gaan dus dan gaan we ten onder. Er komen elke dag minimaal 500 asielzoekers aan dus ja, binnenkort tentenkampen vermoed ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er is nu al geen plek meer schijnbaar, daarom moeten die 700 extra daarheen.
Maar er komen er elke dag meer bij, wat overmorgen of de dag erna?
Waar gaan we ze allemaal laten, er worden oplossingen vereist... waar is de politiek?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat de juiste kant van de geschiedenis is zal bepaald worden door de uiteindelijke winnaar. Of dat het verzet zal zijn weet ik niet. Eigenlijk denk ik dat het vooral allemaal zal doormodderen, met hier en daar een oprisping.
Wat als er groepen asielzoekers groepen Nederlanders gaan aanvallen?quote:Jongeren azc Oisterwijk wilden autochtone jongeren met stokken te lijf gaan, politie voorkomt erger
OISTERWIJK - Minderjarige jongeren uit het asielzoekerscentrum in Oisterwijk wilden dinsdagavond autochtone jongeren met stokken te lijf gaan in het Klompven. De politie heeft dit weten te voorkomen. Twee allochtone jongeren zijn opgepakt.
Wellicht dacht Dijkhoff "Ach, als ze 700 accepteren verdubbelen we dat aantal toch even! Proberen kan altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook groot gelijk in. Vind 700 al veel trouwens.
Je "speenvarken" was lief bedoeld, slankte de boel wat afquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en zo gemeen ben ik niet geweest
Hennie woont zelf veilig in Gorssel in een villa van 4,5 Miljoen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:18 schreef lobelletje het volgende:
waar een man in dat dorp rijk van wordt,
Iets met 1 vinger, hele hand.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:22 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wellicht dacht Dijkhoff "Ach, als ze 700 accepteren verdubbelen we dat aantal toch even! Proberen kan altijd"
Zoals het er nu naar uit ziet doen ze het gewoon en kan je als bewoner hoog of laag springen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:22 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wellicht dacht Dijkhoff "Ach, als ze 700 accepteren verdubbelen we dat aantal toch even! Proberen kan altijd"
Rutte weet dat hier weinig voor hem te winnen valt. Zeker niet bij zijn eigen achterban (of wat daar van nog resteert)quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die onzichtbaarheid van Kutte in dit hele gebeuren vind ik best wel stuitend
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Je "speenvarken" was lief bedoeld, slankte de boel wat af
Het zijn wel echte mensen die er wonen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:22 schreef MCH het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk over? Oranje is gewoon een kanaal waar toevallig wat huizen langs gebouwd zijn.
Per inwoner afhankelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet doen ze het gewoon en kan je als bewoner hoog of laag springen.
Ze zullen het inderdaad doorheen drukken maar de politieke imagoschade is natuurlijk enorm. Het draagvlak zal wéér kelderen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet doen ze het gewoon en kan je als bewoner hoog of laag springen.
Stelletje vergrijsde Drenthenaren. Alleen maar paarden en bejaarden daar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zijn wel echte mensen die er wonen.
Zorg dat je dat zelf ook kunt. Redde wie zich redden kan!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hennie woont zelf veilig in Gorssel in een villa van 4,5 Miljoen.
quote:
Volgende week vergeten want ver-van-mijn-Randstad-bed.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze zullen het inderdaad doorheen drukken maar de politieke imagoschade is natuurlijk enorm. Het draagvlak zal wéér kelderen.
Dus misschien is dit wel goed nieuws.
hmm buikspekquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Je "speenvarken" was lief bedoeld, slankte de boel wat af
Niet zo gek dus dat dat wrijving oplevert. Ik vind de bezwaren van de bewoners wel terecht. Tevens was er eerder een afspraak gemaakt dat het bij 700 migranten zou blijven in plaats van 1400. Als je dan met een dictaat uit Den Haag het toch weer naar 1400 migranten verhoogd is boosheid volledig op zijn plaats.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch al de hele tijd?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet zo dus dat dat wrijving oplevert. Ik vind de bezwaren van de bewoners wel terecht. Tevens was er eerder een afspraak gemaakt dat het bij 700 migranten zou blijven in plaats van 1400. Als je dan met een dictaat uit Den Haag het toch weer naar 1400 migranten verhoogd is boosheid volledig op zijn plaats.
Inderdaad, dan is het niet meer zo grappig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit hele gedoe in Oranje is exemplarisch voor het gekunstelde oplossingen zoeken van politici. Eerst 700 op 150 inwoners, nu dus bijna tien keer zoveel. Keihard verneukt dus. En de mensen die hier zo teringgrappig over doen wil ik nog wel eens spreken als dit zich in je eigen straat afspeelt.
Als dat zo doorgaat zal ook hij uit zijn maatpak gescheurd worden. Net als de leiding van Air France.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zorg dat je dat zelf ook kunt. Redde wie zich redden kan!
We zijn er alleen nog niet uit hoe je dan dat zou moeten uiten. Want kennelijk mag je niet voor een auto gaan staan (quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch al de hele tijd?
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 07-10-2015 om 00:24:05VVD: grens is in zicht van wat we aan kunnen http://t.co/lqrirY4kzm reageer retweet
er kunnen er nog 400 bij, dus er komen nog wel wat busjes langs.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet zo gek dus dat dat wrijving oplevert. Ik vind de bezwaren van de bewoners wel terecht. Tevens was er eerder een afspraak gemaakt dat het bij 700 migranten zou blijven in plaats van 1400. Als je dan met een dictaat uit Den Haag het toch weer naar 1400 migranten verhoogd is boosheid volledig op zijn plaats.
Is dat wat de VVD echt zegt of wat de Televaag er van maakt?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 07-10-2015 om 00:24:05VVD: grens is in zicht van wat we aan kunnen http://t.co/lqrirY4kzm reageer retweet
Voor een auto gaan staan zal niks veranderenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
We zijn er alleen nog niet uit hoe je dan dat zou moeten uiten. Want kennelijk mag je niet voor een auto gaan staan (). Dan worden de mogelijkheden wel een stuk beperkter
Zal er wel mee te maken hebben dat als een moslim valt dat ze dan wel meeleeft maar als een niet-moslim pijn heeft, ze keihard lacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid. Ik vind noch dit noch dat gedoe met die reporter grappig. Ik vind jou echter wel een hypocriet door hiermee zo te lachen terwijl je zo verontwaardigd was over die andere aangehaalde gebeurtenis.
Die arme vluchtelingen... maar omdat die vrouw nogal chubby is mag ze gerust vernederd worden. Yeah right. Ik had eerlijk gezegd veel beter van jou verwacht, ook al verschillen we nogal vaak van mening.
Nee hoor, als een moslim zich ook zo had gedragen als deze vrouw had ik ook gelachen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zal er wel mee te maken hebben dat als een moslim valt dat ze dan wel meeleeft maar als een niet-moslim pijn heeft, ze keihard lacht.
Misschien ben ik goedgelovig maar ik denk dat de VVD wel een ontmoedingsbeleid wil voeren maar ze spelen de bitch van de PvdA.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Je kunt voor jezelf en je naasten zorgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor een auto gaan staan zal niks veranderen
Serieus ik denk je als burger op dit moment gewoon niks kan doen om het te voorkomen. Dit moet en zal blijkbaar gebeuren.
Vind ik geen goede manier om er tegen aan te kijken. Je moet niet alles klakkeloos accepteren. Al helemaal niet als het je eigen dorp betreft.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor een auto gaan staan zal niks veranderen
Serieus ik denk je als burger op dit moment gewoon niks kan doen om het te voorkomen. Dit moet en zal blijkbaar gebeuren.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Is dat wat de VVD echt zegt of wat de Televaag er van maakt?
quote:VVD: grens is in zicht van wat we aan kunnen
DEN HAAG -
De VVD ziet in het besluit van staatssecretaris Klaas Dijkhoff (asielzaken) om extra asielzoekers onder te brengen in Oranje, het bewijs dat de nood nu wel erg hoog is geworden.
"Kennelijk is de nood zo hoog dat de staatssecretaris een aanwijzing moet gaan geven om mensen niet op straat te laten zwerven en daarmee overlast te voorkomen. Het bevestigt dat de grens in zicht is van wat we nog aan kunnen", laat VVD-Tweede Kamerlid Malik Azmani weten in een reactie.
Dijkhoff is partijgenoot van Azmani.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_is_in_zicht__.html
Grens in zicht? Die hebben we nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Oke stel voor die auto blijven staan is een oplossing. Wat wil je dan doen. Die man gijzelen ofzo?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Vind ik geen goede manier om er tegen aan te kijken. Je moet niet alles klakkeloos accepteren. Al helemaal niet als het je eigen dorp betreft.
Wel zonde, want dit moet één van de plaatsen zijn waar men relatief gezien veel asielzoekers wou opvangen. Ik neem aan dat dat een stuk minder is geworden nu.
Ja ik had op de link geklikt. Ik heb gewoon steevast m'n twijfels want zelfs als ze citeren gooien ze er wel eens wat meer tussen. Maar goed, ben benieuwd naar de grens die getrokken gaat worden dan de komende dagen.quote:
Jij vind het volgens mij "kansloos gedrag", maar volgens mij is het logisch gedrag.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch al de hele tijd?
Uitleg eisen. Ik heb nog nergens een duidelijke motivatie gezien voor de beslissing van de heer staatssecretaris. Een plausibele verklaring geven. Op de meeste mensen werkt dat kalmerend, zelfs al vinden ze het geen afdoende reden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke stel voor die auto blijven staan is een oplossing. Wat wil je dan doen. Die man gijzelen ofzo?
Duizendste keer; die vrouw. Niet de woede over deze gang van zaken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij vind het volgens mij "kansloos gedrag", maar volgens mij is het logisch gedrag.
Natuurlijk moet je dat doen. Er komen ook veel negers uit Eritrea langs. Allemaal jonge mannen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zou me wel gaan bewapenen als ik in Oranje zou wonen. Het is inmiddels wel duidelijk dat er veel crimineel tuig tussen die asielzoekers zitten.
Kan die waarschijnlijk niet eens geven. Zou mij niets verbazen als hij de situatie ook dreigend vond. Ja stap je dan weer opnieuw uit om de mensen te woord te staan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:33 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Uitleg eisen. Ik heb nog nergens een duidelijke motivatie gezien voor de beslissing van de heer staatssecretaris. Een plausibele verklaring geven. Op de meeste mensen werkt dat kalmerend, zelfs al vinden ze het geen afdoende reden.
Niet iedereen is slim genoeg om zijn/haar woede op eloquente wijze uiten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Duizendste keer; die vrouw. Niet de woede over deze gang van zaken.
Wanhoop doet gekke dingen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet iedereen is slim genoeg om zijn/haar woede op eloquente wijze uiten.
Ja, dat maakt het extra sneu.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Vind ik geen goede manier om er tegen aan te kijken. Je moet niet alles klakkeloos accepteren. Al helemaal niet als het je eigen dorp betreft.
Wel zonde, want dit moet één van de plaatsen zijn waar men relatief gezien veel asielzoekers wou opvangen. Ik neem aan dat dat een stuk minder is geworden nu.
De gemeente Midden-Drenthe telt 33.280 inwonersquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:34 schreef lobelletje het volgende:
Het kan niet op een inwonersaantal van 130. ...
Dan kan hij beter meteen z'n ambt neerleggen. Een politicus moet zich altijd kunnen verantwoorden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan die waarschijnlijk niet eens geven. Zou mij niets verbazen als hij de situatie ook dreigend vond. Ja stap je dan weer opnieuw uit om de mensen te woord te staan?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Emoties mogen zegt hij.. wie is hij om te bepalen wat wel en niet mag?twitter:LodewijkA twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 23:02:35Emoties mogen, maar mensen die hun werk doen, laat je met rust. #hoofdkoel #oranje reageer retweet
Oranje is een dorp met 130 inwoners. De dichtstbijzijnde super is 5 km verderquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:35 schreef riazop het volgende:
[..]
De gemeente Midden-Drenthe telt 33.280 inwoners
Dit is pas het begin. Hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Ach. als ze niet werkloos zijn, zitten ze morgen allemaal weer in hun lease autootje hoor
We halen ze zelfs van ver buiten de grens op, bij de kust van Libië.quote:
Escalatie draait alleen maar uit op geweld...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel, Den Haag moet maar eens snappen dat zij er voor het volk zitten.
Paar kilometers verderop zitten ook nog eens 600 asielzoekers in de TT hal.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:35 schreef riazop het volgende:
[..]
De gemeente Midden-Drenthe telt 33.280 inwoners
Zolang jij maar niet tot die 130 behoort.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:34 schreef riazop het volgende:
De gemeente Midden-Drenthe telt 33.280 inwoners De gemeente krijgt er 4 % inwoners bij, en 130 inwoners wonnen bij de asielwijk in de buurt.
Zo fokking wat?
Daar zijn de meeste Nederlanders veel te braaf voor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Escalatie draait alleen maar uit op geweld...
Dat denk jij :pquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:38 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste Nederlanders veel te braaf voor.
Mogen ze wel blij zijn. Nu is er kans dat die super open kan blijven de komende tijd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:36 schreef maryen65 het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde super is 5 km verder
Alleen blijven hameren op het gebruik van social media, massaal video's en tweets en foto's uploaden met een hashtag.quote:
Dorpen volprakken met asielzoekers tegen de wil van de bewoners in en maar door blijven gaan daarmee, draait uit op geweld ja. Hoef je geen rocket science voor gestudeerd te hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Escalatie draait alleen maar uit op geweld...
Mooi!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Paar kilometers verderop zitten ook nog eens 600 asielzoekers in de TT hal.
Als ze al daadwerkelijk een switch maken, denk ik dat dat eerder komt omdat ze inmiddels wel inzien dat er zo écht geen houden meer aan is en dat op dezelfde manier door blijven gaan de VVD echt heel veel stemmen zal gaan kosten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
We halen ze zelfs van ver buiten de grens op, bij de kust van Libië.
En ziet de VVD nu pas dat de nood hoog is?
Ze zeggen dus dat ze het eerder niet zagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |