Er liepen boze mensen achter. Dus je weet dat de auto moet gaan rijden op een gegeven moment. Dan is er voor staan best gevaarlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Ik werk.
Prima dat je het niet eens bent met wat er gaande is maar dan ga je toch niet voor een auto staan?
Correct. Betaal ik met mijn geringe leeftijd toch maar mooi vier bijstandsuitkeringen per maand mee. Dus mijn mening is zwaarwegend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:07 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Jij hebt rechten gestudeerd geloof ik, voel je nou maar niet te interessant
Jij studeert zeker?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er liepen boze mensen achter. Dus je weet dat de auto moet gaan rijden op een gegeven moment. Dan is er voor staan best gevaarlijk.
Uiteindelijk de EU. Met halfslachtig en onduidelijk beleid. Een migratiestroom 'stoppen' door mensen aan de Libische kust op te pikken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, ik zie niet in hoe dit Dijkhoff te verwijten is. Begin dan bij de ministerraad. En dat slappe gedoe van Merkel. Die heeft deze chaos veroorzaakt.
Is voor een auto staan strafbaar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Ik werk.
Prima dat je het niet eens bent met wat er gaande is maar dan ga je toch niet voor een auto staan?
Matig, als je wil opscheppen over je salaris had je beter registeraccountant kunnen worden. Maar die opleiding is inderdaad wat lastiger.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Correct. Betaal ik met mijn geringe leeftijd toch maar mooi vier bijstandsuitkeringen per maand mee. Dus mijn mening is zwaarwegend.
Ik ben bang dat hij gewoon kan blijven zitten, alles om de coalitie te redden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die moet wel zijn spullen pakken lijkt me. Geloofwaardig is hij in elk geval niet meer.
Hopelijk wordt ie de laan uitgestuurd.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiteindelijk de EU. Met halfslachtig en onduidelijk beleid. Een migratiestroom 'stoppen' door mensen aan de Libische kust op te pikken.
Natuurlijk is Dijkhoff enkel een stroman voor Brussel. Hij voert uit. Maar voor de mensen uit Oranje is hij het tastbare gezag ter plaatse. Op Brussel kunnen ze geen enkele invloed uitoefenen. Niet door te stemmen, en ook niet door te roepen. Brussel luistert niet naar het gepeupel, daar hebben ze hun eigen agenda. Logisch dat ze zich dan op Dijkhoff richten.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, ze lag in de berm![]()
[ afbeelding ]
Correct, zodoende doe ik dit. Kan ik lekker fokken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:10 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Matig, als je wil opscheppen over je salaris had je beter registeraccountant kunnen worden. Maar die opleiding is inderdaad wat lastiger.
Wat we zien is het begin van de ontwrichting. Of die nu vanuit de migranten of het verzet hiertegen komt. Het Nederland wat we uit de jaren 60-00 kenden begint nu te tuimelen. Je ziet dat ook al aan sociale voorzieningen, zorg, VUT, etc. Het feestje is voorbij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Begrijpelijke reactie van de inwoners. Denk dat 2015 wat immigratieproblematiek betreft in o.a NL nog een 'heet' staartje gaat krijgen, of trap ik nu een open deur in?
Ik ook. Als ze die staatssecretaris in elkaar hadden geslagen oid zou ik dat natuurlijk zeker niet o.k. vinden, maar een auto blokkeren moet op zich gewoon kunnen. Bovendien, op normale wijze communiceren heeft blijkbaar niks uitgehaald... welke andere (doeltreffende) manieren om hun ongenoegen te tonen blijven er voor die mensen dan over?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het gedrag van de staatssecretaris vind ik wel wat erger.
Een speenvarken is een klein biggetje, dit is meer een zeugquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het kansloos gedrag. Dr opmerking over die bmw. En als ze dan valt als een speenvarken gaan gillen.
Ze heeft in ieder geval meer lef dan de gemiddelde FOK!-er, veilig op z'n zolderkamertje achter de PC.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik vind het overigens niet van een degelijke etiquette getuigen om de dame in kwestie te beschimpen vanwege haar iets boven het landelijk gemiddelde gelegen BMI.
Sorryquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik vind het overigens niet van een degelijke etiquette getuigen om de dame in kwestie te beschimpen vanwege haar iets boven het landelijk gemiddelde gelegen BMI.
De Staat laat weer eens zien dat het autoritaire trekjes heeft, dus groot gelijk hebben deze demonstranten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan deze situatie alleen maar toejuichen, laat de politiek maar zien dat ze schijten hebben aan het volk. Steeds een stapje verder tot de bekende druppel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |