Bijzonderquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit heeft alles met de VVD te maken.
Dat mensen dit dan ook steeds afschuiven op links blijft fascinerend... Voor de VVD is dit de ultieme kans om nog meer verdringing op de arbeidsmarkt a.d.h.v. nog goedkopere arbeidskrachten te verwezenlijken... Waarna hun vriendje de Boer weer met wat 'hervormingideetjes' kan komen en werkloos Nederland kan wegzetten als labbekakken.
Gebroken elleboogquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:37 schreef Eklasse het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft gewoon hilarisch
Wat de juiste kant van de geschiedenis is zal bepaald worden door de uiteindelijke winnaar. Of dat het verzet zal zijn weet ik niet. Eigenlijk denk ik dat het vooral allemaal zal doormodderen, met hier en daar een oprisping.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar het verzet staat aan de juiste kant van de geschiedenis. De huidige instroom van 3,000+ asielzoekers per week kán niet. De eerste dode is niet ver weg meer.
Kapper geweest?quote:
Honey Booboo.quote:
Dit probleem (migranten) is natuurlijk wel veel tastbaarder dan complexe beleidswijzigingen in de sociale zekerheid. En het gebeurt bij ze om de hoek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waar waren deze mensen toen hun sociale zekerheid werd verkwanseld door VVD en PvdA? Waar waren de protesten, de zorgen, de facebookpagina's?
Nada, noppes, niets.
Of denken zij écht dat zonder vluchtelingen dit kabinet wél oog heeft voor hun problemen?
Bijzonder persoon ben jij. Helemaal onderste boven van de reporter welke migranten onderuit schopt. Maar wanneer het een Nederlander is welke protesteert tegen gemaakte beloftes en onderuit gebeukt wordt door een agent waarbij deze haar elleboog breekt dan kan de lol niet op?quote:
Hoe oud is dat mens wel niet? Wat een sneue mongool ben je dan om zo'n oud wijf opzij te gooien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:37 schreef Eklasse het volgende:
[ afbeelding ]
En bovendien zullen dan de vluchtelingen en alle onrendabele straks de zondebok zijn. Een zeer trieste ontwikkeling en dat binnen West-EU.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit heeft alles met de VVD te maken.
Dat mensen dit dan ook steeds afschuiven op links blijft fascinerend... Voor de VVD is dit de ultieme kans om nog meer verdringing op de arbeidsmarkt a.d.h.v. nog goedkopere arbeidskrachten te verwezenlijken... Waarna hun vriendje de Boer weer met wat 'hervormingideetjes' kan komen en werkloos Nederland kan wegzetten als labbekakken.
Complex???quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit probleem (migranten) is natuurlijk wel veel tastbaarder dan complexe beleidswijzigingen in de sociale zekerheid. En het gebeurt bij ze om de hoek.
Niemand gooide haar opzijquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoe oud is dat mens wel niet? Wat een sneue mongool ben je dan om zo'n oud wijf opzij te gooien.
Is toch niet te vergelijken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bijzonder persoon ben jij. Helemaal onderste boven van de reporter welke migranten onderuit schopt. Maar wanneer het een Nederlander is welke protesteert tegen gemaakte beloftes en onderuit gebeukt wordt door een agent waarbij deze haar elleboog breekt dan kan de lol niet op?
He nu druk je haar wel met haar neus op de feiten hequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bijzonder persoon ben jij. Helemaal onderste boven van de reporter welke migranten onderuit schopt. Maar wanneer het een Nederlander is welke protesteert tegen gemaakte beloftes en onderuit gebeukt wordt door een agent waarbij deze haar elleboog breekt dan kan de lol niet op?
Het zal uiteindelijk afhangen van de instroom denk ik. Hoelang gaat dit nog door? Niemand in de politiek durft de bovengrens te benoemen en van het Kabinet hoef je ook niet veel te verwachten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat de juiste kant van de geschiedenis is zal bepaald worden door de uiteindelijke winnaar. Of dat het verzet zal zijn weet ik niet. Eigenlijk denk ik dat het vooral allemaal zal doormodderen, met hier en daar een oprisping.
quote:
Ik hou me de hele avond al in maar deze is te grappigquote:
Beide onredelijk gedrag richting mensen. Een volwassen vent had dit anders op kunnen lossen, zo bekijk jij hier toch ook constant de zaken?quote:
Verlicht ons oh Grote Etto.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Serieus... weet de meerderheid van Nederland wel wat er sinds 1 januari allemaal is veranderd???
Wat LXIV eigenlijk al schreef: zorgen dat je over voldoende geld beschikt om het zonder kinderen uit te kunnen houden en voor de rest alles wat tegen die tijd op mij afkomt simpelweg maar slikken. Het is niet anders. Ik wil in ieder geval in geen geval "mijn" kinderen (die er niet gaan komen) daarvoor gebruiken (misbruiken in mijn ogen).quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is evolutionair gezien er wel een onderdeel van, ja.
En hoe zie jij dat in Participerend Nederland anno 2040, wanneer jij oud bent?
Ze werd hardhandig opzij getrokken, dat valt moeilijk te ontkennen met die beelden.quote:
Die man haalt opzij, zij verliest haar evenwicht. Kijk je kan mij wel aanvallen maar het is gewoon echt een grappig filmpje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beide onredelijk gedrag richting mensen. Een volwassen vent had dit anders op kunnen lossen, zo bekijk jij hier toch ook constant de zaken?
Joh, we zijn de hele Griekse eurocrisis alweer vergeten. TTIP, CETA interesseert niemand een ene zak, maar als Facebook straks op zwart gaat, dat krijgt 10 minuten zendtijd in het 8 uurjournaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Serieus... weet de meerderheid van Nederland wel wat er sinds 1 januari allemaal is veranderd???
Zorgen... Natuurlijk. Doen we. We zorgen daar gewoon voor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat LXIV eigenlijk al schreef: zorgen dat je over voldoende geld beschikt om het zonder kinderen uit te kunnen houden en voor de rest alles wat tegen die tijd op mij afkomt simpelweg maar slikken. Het is niet anders. Ik wil in ieder geval in geen geval "mijn" kinderen (die er niet gaan komen) daarvoor gebruiken (misbruiken in mijn ogen).
Ik vond die reporter die die vluchteling onderuit schopte ook grappig. Zag je hem op z'n neus gaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die man haalt opzij, zij verliest haar evenwicht. Kijk je kan mij wel aanvallen maar het is gewoon echt een grappig filmpje.
Niet met de intentie haar tegen de grond te werken. Was gewoon een gevalletje onhandigheid en zwaartekracht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze werd hardhandig opzij getrokken, dat valt moeilijk te ontkennen met die beelden.
Dat vond ik dus echt niet grappig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik vond die reporter die die vluchteling onderuit schopte ook grappig. Zag je hem op z'n neus gaan?
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:37 schreef Eklasse het volgende:
[ afbeelding ]
ach ja, die 'stille' agent kan voorlopig niet meer over straatquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet met de intentie haar tegen de grond te werken. Was gewoon een gevalletje onhandigheid en zwaartekracht.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:37 schreef Eklasse het volgende:
[ afbeelding ]
Sociale zekerheid is altijd een eufemisme geweest voor een piramidespel. Als puntje bij paaltje komt ga je voor je eigen shit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zorgen... Natuurlijk. Doen we. We zorgen daar gewoon voor.
Zeker in een tijd van afnemende sociale zekerheid.
Hoe naïef.
Waarom niet? Zij was een held, hij bleek namelijk een crimineel te zijn! Beetje gelijkaardig zoals hier. Dat wijf durfde met haar handen te slaan op die mooie auto van de staatssecretaris. Gelijkaardig vergrijp.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt niet grappig.
Stoere pseudo-libertarische taal, die nergens op slaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sociale zekerheid is altijd een eufemisme geweest voor een piramidespel. Als puntje bij paaltje komt ga je voor je eigen shit.
Dat hij een crimineel is is alweer ontkracht toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:01 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij was een held, hij bleek namelijk een crimineel te zijn! Beetje gelijkaardig zoals hier. Dat wijf durfde met haar handen te slaan op die mooie auto van de staatssecretaris. Gelijkaardig vergrijp.
Precies mijn bedoelingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Stoere pseudo-libertarische taal, die nergens op slaat.
Want anders vind jij het toch wel weer grappig?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat hij een crimineel is is alweer ontkracht toch?
Dat was juist veel grappiger.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt niet grappig.
Oh geen idee, zou best kunnen. Dat heb ik gemist dan (eerlijk waar).quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Want anders vind jij het toch wel weer grappig?
Waar dat dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neen, maar omdat men nu niet meer beter weet dat het ook anders kan op dat gebied is dit niet meer uit te leggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sociale zekerheid is altijd een eufemisme geweest voor een piramidespel. Als puntje bij paaltje komt ga je voor je eigen shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |