The SingOff!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn muzikale guilty pleasure:
Acappella
![]()
Country
Home Free
Heel goed ideequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien is het een idee om de OP weer es onder de loep te nemen.
Ik bak wel een voorstel vanavond.
Maar niet in te veel boter a.u.b., daar worden we dik(ker) vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien is het een idee om de OP weer es onder de loep te nemen.
Ik bak wel een voorstel vanavond.
Skinny carbonara?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:52 schreef Artoo het volgende:
Ik ging ook hardlopen, maar dat was dramatischHeb nog vet veel spierpijn van de romanian deadlifts van zaterdag haha. Heb het na 4 km maar voor gezien gehouden.
Lijstje du jour:
O: Punt kwarktaart
S: Rennen (strompelen?)
L: 200g snijbonen, pannenkoekjes van 1 banaan, 1 ei, 2 eiwitten
T: 180g magere kwark
D: Skinny pasta carbonara
T: Proteīne reep, 2 crackers met jam
Strompelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:52 schreef Artoo het volgende:
Ik ging ook hardlopen, maar dat was dramatischHeb nog vet veel spierpijn van de romanian deadlifts van zaterdag haha. Heb het na 4 km maar voor gezien gehouden.
Lijstje du jour:
O: Punt kwarktaart
S: Rennen (strompelen?)
L: 200g snijbonen, pannenkoekjes van 1 banaan, 1 ei, 2 eiwitten
T: 180g magere kwark
D: Skinny pasta carbonara
T: Proteīne reep, 2 crackers met jam
Nee er was niksquote:
Eh, er was in ieder geval een duidelijke oorzaak. Scheelt altijd al iets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:03 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee er was niksaan
Super stramme hamstrings, dus het liep voor geen meter. Volgende keer beter
Haha true that. En ik leef nog steeds, dus all is well!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, er was in ieder geval een duidelijke oorzaak. Scheelt altijd al iets.
Taart all day every dayquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:06 schreef MutedFaith het volgende:
Kwarktaart ga ik deze week ook nog maar eens maken. #zinin
Recept iets getweakt en zero pasta gebruikt in plaats van normale. Eindstand: 356 kcalquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:02 schreef Artoo het volgende:
Jamie Oliver zegt dat het ongeveer zo gaat: http://www.jamieoliver.co(...)es/skinny-carbonara/
zero pasta, ik ben nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Recept iets getweakt en zero pasta gebruikt in plaats van normale. Eindstand: 356 kcal
De Action (of in ieder geval, hier in de omgeving) heeft 'Zero Pasta', pasta op basis van konjac vezels of iets dergelijks. Goed voor gemiddeld 7 kcal per 100g. Qua smaak is het meh (als in, het heeft amper smaak), maar ik vind het fantastische vulling bij pastasauzen of in wokgroentegerechtenquote:
Is dat niet wat weinig voor een avondmaaltijd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Recept iets getweakt en zero pasta gebruikt in plaats van normale. Eindstand: 356 kcal
Ligt eraan hoe veel je de rest van de dag eet, nietwaar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig voor een avondmaaltijd?
Ik wil ook een appelmuffinquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:32 schreef Sarabi het volgende:
Ik kom op 1300kcal uit dus ga zo nog twee appelmuffins eten
Oeh lekker. Zelfgebakken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:32 schreef Sarabi het volgende:
Ik kom op 1300kcal uit dus ga zo nog twee appelmuffins eten
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
2 bier en een whisky. Omdat review gehaald
Groot gelijk!! Welke whisky?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn beste tip:quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef Rockiejj het volgende:
Hey!
Ik denk dat ik mijn vragen hier het beste kan stellen.
Ik wil (lees: ga) binnenkort gaan sporten om af te vallen en extra spieren te kweken. Ik heb lang gesport op redelijk hoog niveau, was toen 77kg en ijzersterk, maar moest helaas door een zware blessure stoppen en ben toen ook gaan studeren (lees: bier drinken). Dit was ongeveer anderhalf jaar geleden en ik ben nu op het punt dat ik echt weer wil gaan sporten, dus ik heb geīnformeerd bij sportscholen hier in de buurt en heb me aangemeld.
Om wat minder tussendoor te eten en sneller m'n spieren te laten herstellen wil ik ook eiwitshakes gaan nemen. Hebben jullie hier ervaringen mee en wat zijn jullie tips hiermee?
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks! Wil inderdaad eerst wat afvallen. Ben nu gewoon echt al m'n spieren die ik in 4 jaar tijd rugbyen heb opgebouwd kwijt en echt alles is vet geworden. Dat is gewoon een beetje jammer (om het netjes te zeggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Mijn beste tip:
Ga eerst afvallen en daarna spieren opbouwen. Afvallen doe je namelijk met een energietekort, serieus spieren opbouwen met een overschot. Je kunt wel iets aan spiermassa opbouwen door te sporten naast t afvallen, maar dat zijn allemaal newbie gains (het helpt natuurlijk wel ook vet te verbranden).
Ik ben geen expert, maar ik zou het precies andersom verwachten. Als je met meer spieren meer energie verbrandt, is het toch logisch om zo snel mogelijk spieren op te bouwen? Dan gaat het afvallen (daarna) sneller, toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Mijn beste tip:
Ga eerst afvallen en daarna spieren opbouwen. Afvallen doe je namelijk met een energietekort, serieus spieren opbouwen met een overschot. Je kunt wel iets aan spiermassa opbouwen door te sporten naast t afvallen, maar dat zijn allemaal newbie gains (het helpt natuurlijk wel ook vet te verbranden).
Ook mijn ideequote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:53 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ben geen expert, maar ik zou het precies andersom verwachten. Als je met meer spieren meer energie verbrandt, is het toch logisch om zo snel mogelijk spieren op te bouwen? Dan gaat het afvallen (daarna) sneller, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |