The SingOff!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn muzikale guilty pleasure:
Acappella
![]()
Country
Home Free
Heel goed ideequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien is het een idee om de OP weer es onder de loep te nemen.
Ik bak wel een voorstel vanavond.
Maar niet in te veel boter a.u.b., daar worden we dik(ker) vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien is het een idee om de OP weer es onder de loep te nemen.
Ik bak wel een voorstel vanavond.
Skinny carbonara?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:52 schreef Artoo het volgende:
Ik ging ook hardlopen, maar dat was dramatischHeb nog vet veel spierpijn van de romanian deadlifts van zaterdag haha. Heb het na 4 km maar voor gezien gehouden.
Lijstje du jour:
O: Punt kwarktaart
S: Rennen (strompelen?)
L: 200g snijbonen, pannenkoekjes van 1 banaan, 1 ei, 2 eiwitten
T: 180g magere kwark
D: Skinny pasta carbonara
T: Proteīne reep, 2 crackers met jam
Strompelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:52 schreef Artoo het volgende:
Ik ging ook hardlopen, maar dat was dramatischHeb nog vet veel spierpijn van de romanian deadlifts van zaterdag haha. Heb het na 4 km maar voor gezien gehouden.
Lijstje du jour:
O: Punt kwarktaart
S: Rennen (strompelen?)
L: 200g snijbonen, pannenkoekjes van 1 banaan, 1 ei, 2 eiwitten
T: 180g magere kwark
D: Skinny pasta carbonara
T: Proteīne reep, 2 crackers met jam
Nee er was niksquote:
Eh, er was in ieder geval een duidelijke oorzaak. Scheelt altijd al iets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:03 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee er was niksaan
Super stramme hamstrings, dus het liep voor geen meter. Volgende keer beter
Haha true that. En ik leef nog steeds, dus all is well!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, er was in ieder geval een duidelijke oorzaak. Scheelt altijd al iets.
Taart all day every dayquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:06 schreef MutedFaith het volgende:
Kwarktaart ga ik deze week ook nog maar eens maken. #zinin
Recept iets getweakt en zero pasta gebruikt in plaats van normale. Eindstand: 356 kcalquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:02 schreef Artoo het volgende:
Jamie Oliver zegt dat het ongeveer zo gaat: http://www.jamieoliver.co(...)es/skinny-carbonara/
zero pasta, ik ben nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Recept iets getweakt en zero pasta gebruikt in plaats van normale. Eindstand: 356 kcal
De Action (of in ieder geval, hier in de omgeving) heeft 'Zero Pasta', pasta op basis van konjac vezels of iets dergelijks. Goed voor gemiddeld 7 kcal per 100g. Qua smaak is het meh (als in, het heeft amper smaak), maar ik vind het fantastische vulling bij pastasauzen of in wokgroentegerechtenquote:
Is dat niet wat weinig voor een avondmaaltijd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Recept iets getweakt en zero pasta gebruikt in plaats van normale. Eindstand: 356 kcal
Ligt eraan hoe veel je de rest van de dag eet, nietwaar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig voor een avondmaaltijd?
Ik wil ook een appelmuffinquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:32 schreef Sarabi het volgende:
Ik kom op 1300kcal uit dus ga zo nog twee appelmuffins eten
Oeh lekker. Zelfgebakken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:32 schreef Sarabi het volgende:
Ik kom op 1300kcal uit dus ga zo nog twee appelmuffins eten
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
2 bier en een whisky. Omdat review gehaald
Groot gelijk!! Welke whisky?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn beste tip:quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef Rockiejj het volgende:
Hey!
Ik denk dat ik mijn vragen hier het beste kan stellen.
Ik wil (lees: ga) binnenkort gaan sporten om af te vallen en extra spieren te kweken. Ik heb lang gesport op redelijk hoog niveau, was toen 77kg en ijzersterk, maar moest helaas door een zware blessure stoppen en ben toen ook gaan studeren (lees: bier drinken). Dit was ongeveer anderhalf jaar geleden en ik ben nu op het punt dat ik echt weer wil gaan sporten, dus ik heb geīnformeerd bij sportscholen hier in de buurt en heb me aangemeld.
Om wat minder tussendoor te eten en sneller m'n spieren te laten herstellen wil ik ook eiwitshakes gaan nemen. Hebben jullie hier ervaringen mee en wat zijn jullie tips hiermee?
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks! Wil inderdaad eerst wat afvallen. Ben nu gewoon echt al m'n spieren die ik in 4 jaar tijd rugbyen heb opgebouwd kwijt en echt alles is vet geworden. Dat is gewoon een beetje jammer (om het netjes te zeggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Mijn beste tip:
Ga eerst afvallen en daarna spieren opbouwen. Afvallen doe je namelijk met een energietekort, serieus spieren opbouwen met een overschot. Je kunt wel iets aan spiermassa opbouwen door te sporten naast t afvallen, maar dat zijn allemaal newbie gains (het helpt natuurlijk wel ook vet te verbranden).
Ik ben geen expert, maar ik zou het precies andersom verwachten. Als je met meer spieren meer energie verbrandt, is het toch logisch om zo snel mogelijk spieren op te bouwen? Dan gaat het afvallen (daarna) sneller, toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Mijn beste tip:
Ga eerst afvallen en daarna spieren opbouwen. Afvallen doe je namelijk met een energietekort, serieus spieren opbouwen met een overschot. Je kunt wel iets aan spiermassa opbouwen door te sporten naast t afvallen, maar dat zijn allemaal newbie gains (het helpt natuurlijk wel ook vet te verbranden).
Ook mijn ideequote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:53 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ben geen expert, maar ik zou het precies andersom verwachten. Als je met meer spieren meer energie verbrandt, is het toch logisch om zo snel mogelijk spieren op te bouwen? Dan gaat het afvallen (daarna) sneller, toch?
Hier een volle kilo meer. Maar ik vertrouw erop dat de rode tsunami daar wel iets aan gaat veranderen komende week.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Jeey voor biceps!Leuk is dat he als je effect ziet van sport en zo
![]()
79.7. Het zakken wil nog niet echt weer inzetten.
Mocht je op een effectieve manier snel weer ijzersterk kunnen worden dan kan ik je een programma als Stronglifts (die doe ik zelf) of Starting Strength aanradenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef Rockiejj het volgende:
Hey!
Ik denk dat ik mijn vragen hier het beste kan stellen.
Ik wil (lees: ga) binnenkort gaan sporten om af te vallen en extra spieren te kweken. Ik heb lang gesport op redelijk hoog niveau, was toen 77kg en ijzersterk, maar moest helaas door een zware blessure stoppen en ben toen ook gaan studeren (lees: bier drinken). Dit was ongeveer anderhalf jaar geleden en ik ben nu op het punt dat ik echt weer wil gaan sporten, dus ik heb geīnformeerd bij sportscholen hier in de buurt en heb me aangemeld.
Om wat minder tussendoor te eten en sneller m'n spieren te laten herstellen wil ik ook eiwitshakes gaan nemen. Hebben jullie hier ervaringen mee en wat zijn jullie tips hiermee?
Alvast bedankt!
Klinkt als een goede trainingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat je zo hard traint dat je je afvraagt of je nog wel kan sturen op de fiets en de 4 trappen naar huis een bergbeklimming lijktNu naar bed
Op hoeveel kcal wil je uiteindelijk uitkomen? Of wil je niet verder zakken dan dit?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt niet verkeerd lonaa!
Ik weeg exact evenveel als vijf weken geleden en vind het nu stom worden. Ik ga dus mijn inname maar even naar beneden schroeven. Maximum van 1800 kcal nu. Hopelijk geeft dat een trigger.
O: Yoghurt met banaan, kiwi, muesli en lijnzaad (320)
T: Grote appel (110)
L: Vier grof volkoren met gerookte kip (440)
T: Bakje wortel / tomaat / komkommer (125)
D: Nasi (ca. 700)
1700 totaal, ik heb nog een zakje zelfgemaakte bites maar die is 240 kcal dus die past niet.
Ik was even vergeten hoe lastig het is om binnen de 1700/1800 te eten
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt niet verkeerd lonaa!
Ik weeg exact evenveel als vijf weken geleden en vind het nu stom worden. Ik ga dus mijn inname maar even naar beneden schroeven. Maximum van 1800 kcal nu. Hopelijk geeft dat een trigger.
O: Yoghurt met banaan, kiwi, muesli en lijnzaad (320)
T: Grote appel (110)
L: Vier grof volkoren met gerookte kip (440)
T: Bakje wortel / tomaat / komkommer (125)
D: Nasi (ca. 700)
1700 totaal, ik heb nog een zakje zelfgemaakte bites maar die is 240 kcal dus die past niet.
Ik was even vergeten hoe lastig het is om binnen de 1700/1800 te eten
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik vind het vrij gemakkelijk geloof ik! Ik vind het lastig om niet te vaak minder dan dat te eten
![]()
True. als ik er niet op let schiet ik er zo weer overheen en heb ik binnen no time met 2500kcal nog de hele dag hongerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herkenbaarals ik tenminste bezig ben met gezond eten.
Kom vandaag ook weer te laag uit, dus het worden Bites EN appelmuffen en niet of/of.
Verder geluncht met een kliekje wrapvulling uit de vriezer ipv kikkererwtensalade.
ik wil op 69-75 kilo uitkomen. Dus balans zoeken. Ik streef zeker niet naar een aantal in kcals, dus: dat wat nodig is om mijn gewenst gewicht te behalen en te behoudenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op hoeveel kcal wil je uiteindelijk uitkomen? Of wil je niet verder zakken dan dit?
Ander verbrandingspatroon vooral denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Maar knap hoor, dat het jullie moeite kost. Ik ben begonnen met 2300, en daarbij pasten dus best wel dingen als bites en nootjes. In 1800 niet. Dus dan zal ik wel kansloos veel vreten
Toen woog ik 98 kilo en gaf ik acht keer per dag borstvoeding, dat is appels met peren vergelijkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ander verbrandingspatroon vooral denk ik2300 zou bij mij onderhoud zijn.
Hoi.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen woog ik 98 kilo en gaf ik acht keer per dag borstvoeding, dat is appels met peren vergelijken
Maar echt, met moeite aan 1800 kcal komen, ik vind dat echt ontzettend knap, ik moet echt alles meten en wegen om er niet overheen te gaan
Ik snapquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil op 69-75 kilo uitkomen. Dus balans zoeken. Ik streef zeker niet naar een aantal in kcals, dus: dat wat nodig is om mijn gewenst gewicht te behalen en te behouden
Mijn onderhoud is helaas ook niet zo hoog kwam ik achterquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ander verbrandingspatroon vooral denk ik2300 zou bij mij onderhoud zijn.
Ja het mindere eten went bij mij heel snel. Ik weeg en meet ook alles. Maar merk dat ik inmiddels veel sneller verzadigd ben en vooral geen behoefte aan T's heb. Dat maakt het makkelijker. Gisteren op 1550 gestrand. Wilde best nog aanvullen tot 1700-1800 maar had gewoon geen trek meer dus niet aan toe gekomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen woog ik 98 kilo en gaf ik acht keer per dag borstvoeding, dat is appels met peren vergelijken
Maar echt, met moeite aan 1800 kcal komen, ik vind dat echt ontzettend knap, ik moet echt alles meten en wegen om er niet overheen te gaan
Ik moet ook wel alles meten en wegenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, daar richt ik zelfs bewust op zodat ik daar genoeg uit haal. Vind 1 of 2 T's per dag meer dan genoeg. Ik ga anders te snel de foute t's opzoekenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:44 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed heb ook vaak zat een D van 700-800kcal.
nou ja, die kikkererwtensalade bevat gemiddeld meer dan mijn vier boterhammen met kip volgens mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet ook wel alles meten en wegen
Ik kies er wel voor om weinig brood te eten, misschien dat er daarom meer ruimte is?
Maar goed heb ook vaak zat een D van 700-800kcal.
Nou precies dat dusquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook, daar richt ik zelfs bewust op zodat ik daar genoeg uit haal. Vind 1 of 2 T's per dag meer dan genoeg. Ik ga anders te snel de foute t's opzoeken
Die salade komt rond de 350 uitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, die kikkererwtensalade bevat gemiddeld meer dan mijn vier boterhammen met kip volgens mij.
Maar ik kan ook echt niet teren op een "maaltijd" van twee crackers zoals ik soms wel eens zie hier. Dan heb ik echt nog honger
Veel?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die salade komt rond de 350 uitredelijk veel maar daar kan ik dan wel weer echt goed op teren inderdaad.
Crackers zijn tussendoortjes voor mij
Ik zag er gisteren eentje van 350kcal hier voorbij komen toen voelde ik me echt weer een vreetzak met 700kcalquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Maar een diner van 700 kcal is toch niet veel? Of eet ik zo raar?
dat is dan wel een beetje een gek issue hoor, want 700 is behoorlijk normaalquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren eentje van 350kcal hier voorbij komen toen voelde ik me echt weer een vreetzak met 700kcal
Sorryquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren eentje van 350kcal hier voorbij komen toen voelde ik me echt weer een vreetzak met 700kcal
Zo te horen heb je dan sowieso al een groot obstakel overwonnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar okee, ik heb hier ook nog wat obstakels te overwinnen. Maar ik wil mezelf gewoon niét uithongeren. En minder dan 1800 moet ik dan dus ook niet gaan eten. Dus ik hoop dat het genoeg is and if not ben ik toch mooi 20 kilo afgevallen
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo te horen heb je dan sowieso al een groot obstakel overwonnen.
Logisch! Nu verbruik je ook gewoon meer dan toenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Nu moet ik ook wel zeggen dat ik in mijn huidige levensstijl gewoon meer honger heb dan vroeger. Ik ben van 7:00-20:00 sowieso actief en vaak 's avonds ook nog wel. De hele dag scherp en actief zijn vergt gewoon meer dan "afstuderen" merk ik (toen ik "afstudeerde" kon ik ook prima op zes crackers en een zak ijsbergsla uit)
Dat maakt ook een heel groot verschilquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Nu moet ik ook wel zeggen dat ik in mijn huidige levensstijl gewoon meer honger heb dan vroeger. Ik ben van 7:00-20:00 sowieso actief en vaak 's avonds ook nog wel. De hele dag scherp en actief zijn vergt gewoon meer dan "afstuderen" merk ik (toen ik "afstudeerde" kon ik ook prima op zes crackers en een zak ijsbergsla uit)
Precies dit. Regelmatig dat ik met mijn O, L, D en twee of drie T's op 1600ish strandt doordat ik met name 's ochtends en 's middags niet meer op krijg dan die twee crackers en wat T's als bites, fruit of kwark. Als ik dan eens die kikkererwtensalade maak als L betekent dat doorgaans ook meteen dat m'n ochtend en middag T blijft liggen. Daarom vond ik die kwarktaart wel een uitkomst, die is wat hoger qua kcal dan ik gewend ben en geeft me toch niet direct een übervol gevoel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja het mindere eten went bij mij heel snel. Ik weeg en meet ook alles. Maar merk dat ik inmiddels veel sneller verzadigd ben. Gisteren op 1550 gestrand. Wilde best nog aanvullen tot 1700-1800 maar had gewoon geen trek meer dus niet aan toe gekomen.
Toen ik briljant in de flow zat en het redelijk moeiteloos ging, heb ik ook weleens mijn best moeten doen om dan aan 1800 te komen. Helaas gaat het nu allemaal minder makkelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dat heeft denk ik ook te maken met planning en dergelijke. Ik eet momenteel bijvoorbeeld vaker kleine maaltijden omdat daar nu mijn voorkeur naar uit gaat. Ik zou mijn maaltijden best groter kunnen maken, maar dan moet ik mijn T's skippen en daar heb ik heul geen zin inquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik vind het knap en bewonderenswaardig dat jullie met zo weinig moeite zo weinig kunnen eten! (en ben best een beetje jaloers daarop)
Dat sowiesoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:05 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
En geen calorieën uit drank in combinatie met wel heel veel drinken op een dag helpt ook. Ik drink zeker 3 liter water/thee/koffie per dag en merk dat ik sinds ik dat doe gewoon minder zin heb om te eten.
Oh ja maar ik plan elke hap die ik eet sinds 2 maart, dat heb ik ook wel nodig. En ik eet echt enorm veel groenten maar misschien is dat juist ook mijn probleem dan, dat mijn maag daardoor veel eten blijft vragen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:08 schreef Artoo het volgende:
[..]
Maar dat heeft denk ik ook te maken met planning en dergelijke. Ik eet momenteel bijvoorbeeld vaker kleine maaltijden omdat daar nu mijn voorkeur naar uit gaat. Ik zou mijn maaltijden best groter kunnen maken, maar dan moet ik mijn T's skippen en daar heb ik heul geen zin in
ow, het kost mij absoluut geen moeite om mijn 1700 kcal te halen om een dag, het is voor mij ook meer een 'hier wil ik ongeveer op eindigden per dag'.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ja toch vind ik het lastig om dat mentaal te bevatten. Ik kan nog wel begrijpen dat je met weinig moeite binnen de 1500 kan blijven hoor. Maar dat het moeite kost om er boven te komen, dat is voor mij van een compleet andere orde
eerlijk? Ik zou de ingrediënten berekenen, het geheel na bereiding wegen, de kcal/100 gram berekenen en dan mijn portie wegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:43 schreef Vanyel het volgende:
Even voor de inspiratie.
Ik eet vanavond pasta met tomatensaus. Die saus maak ik van kipdij, veel gepelde tomaat uit blik, passata, ui, knof (slowcooker). Met wat roomboter en olijfolie voor ui bakken. Daar gaan we zeker 2 dagen van eten, maar ik weet nog niet hoeveel porties erin zitten. En ik weet niet hoeveel vet ik heb toegevoegd.
Hoe zouden jullie dat nou in je apps invoeren?
Alles invoeren als recept en achteraf bepalen hoeveel porties het nu waren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:43 schreef Vanyel het volgende:
Even voor de inspiratie.
Ik eet vanavond pasta met tomatensaus. Die saus maak ik van kipdij, veel gepelde tomaat uit blik, passata, ui, knof (slowcooker). Met wat roomboter en olijfolie voor ui bakken. Daar gaan we zeker 2 dagen van eten, maar ik weet nog niet hoeveel porties erin zitten. En ik weet niet hoeveel vet ik heb toegevoegd.
Hoe zouden jullie zoiets nou in je apps invoeren?
maak je de pasta apart van de saus? of gooi je alles door elkaar en warm je dat morgen weer op?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:43 schreef Vanyel het volgende:
Even voor de inspiratie.
Hoe zouden jullie zoiets nou in je apps invoeren?
Tig wegen naar Rome zo te zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maak je de pasta apart van de saus? of gooi je alles door elkaar en warm je dat morgen weer op?
Zo doe ik het ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerlijk? Ik zou de ingrediënten berekenen, het geheel na bereiding wegen, de kcal/100 gram berekenen en dan mijn portie wegen.
Maar ik ben best erg
SPOILER: even voorstellen dan maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Hoi.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
Joehoe ik wals even zonder bijlezen binnen: ik heb voor t eerst gesport sinds een millennium ofzo. Vanochtend voor het werk (begin laat op woensdag).
Voelde wel lekker, jammer dat ik er de hele dag zo rozig van ben dat er geen kloot meer uit mijn handen kwam na de laatste les vanmiddag...vanavond thuis nog maar wat werk doen (leeswerk denk ik, voelt minder als werk dan toetsen maken). Oh wacht moet ook een toets nakijken. Meh.
Oh, chill als je dat zo voor je werk kunt doen. En sowieso: top! Goed bezigquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
Joehoe ik wals even zonder bijlezen binnen: ik heb voor t eerst gesport sinds een millennium ofzo. Vanochtend voor het werk (begin laat op woensdag).
Voelde wel lekker, jammer dat ik er de hele dag zo rozig van ben dat er geen kloot meer uit mijn handen kwam na de laatste les vanmiddag...vanavond thuis nog maar wat werk doen (leeswerk denk ik, voelt minder als werk dan toetsen maken). Oh wacht moet ook een toets nakijken. Meh.
at voor sport heb je gedaan? gezwommen??quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
Wat goedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi! Na overleg met SQ wil ik me hier graag aanmelden en proberen mee te gaan posten. Ik ben recent redelijk wat kilo's afgevallen, maar wil graag een stok achter de deur houden (en niet lekker die kilo's er terug aan jojo'en/jojoën/jojojen/jojo-en/ weer bijkomen). Ben de laatste dagen weer niet zo goed bezig qua eten, en daar ben ik niet zo blij mee.HaiSPOILER: even voorstellen dan maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Hoi.volgens mij ken ik jou nog uit Slank
Stimmt! Daar ben ik ooit begonnen met postenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Haivolgens mij ken ik jou nog uit Slank
Ik wil nog zo'n 2 kilo kwijt, en dan eigenlijk vooral strakker worden/meer definitie krijgen. Maar dan moet ik gaan sporten... En dat is een stap die ik wel al een paar keer heb gezet, maar ik weet het niet vol te houden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:57 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hoi Coco!succes met op gewicht blijven! Of wil je nog meer afvallen?
Lastig iets te vinden dat ik leuk vind. Druk, en dan vind ik het heel lastig om mezelf een schop onder mn kont te geven en nog te gaan sporten (terwijl ik die tijd ook lekker kan zitten chillen).quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Coco, bekende naam uit Slank idd. Welkom!Waarom hou je sporten niet vol, wat gaat er steeds mis? Doe je wel iets dat je leuk vindt?
Half uurtje is qua tijd niet zo het probleem, maar ook daar is het puur doorzettingsvermogen wat ik lijk te missen (dat klinkt zo sad als ik het zo typ, haha, maar het is in ieder geval eerlijk?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat Moblo wel een punt heeft. Hardlopen kan altijd en overal. Hoef je niet voor te reizen, je stapt zo je voordeur uit. Kan ook op vakantie etc. Dat is echt ideaal! Een half uurtje is al heel goed voor je en een half uurtje heb je hoop ik wel de tijd tussen gezin, werk, huishouden, ontspanning etc?
Ben nu heel benieuwd naar die steile trap
Joh! Ik zie nu pas dat jij het bentquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ha Coco!
enn.... weer weg: hardlopen![]()
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had mn nasi lighter gemaakt en toen had ik ineens weer 200 calorieën te weinig
Nou ja, ik was nu naar de club, even kwartiertje in de autoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat Moblo wel een punt heeft. Hardlopen kan altijd en overal. Hoef je niet voor te reizen, je stapt zo je voordeur uit. Kan ook op vakantie etc. Dat is echt ideaal! Een half uurtje is al heel goed voor je en een half uurtje heb je hoop ik wel de tijd tussen gezin, werk, huishouden, ontspanning etc?
Ben nu heel benieuwd naar die steile trap
Veranderingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh! Ik zie nu pas dat jij het bentZelfs toen Isabeau je "Moblo" noemde, linkte ik niet meteen, haha. Ben nog gewend aan je oude UI
Hoi!
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:09 schreef Mss het volgende:
Ik kom even hier kijken voor voedselinspiratie. Merk dat de variatie in mijn verantwoorde voedsel een beetje ver te zoeken is dus wellicht steek ik hier nog wat op.
PLannenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:58 schreef Isabeau het volgende:
En ik moet van mezelf naar 'alles achteraf noteren' gaan naar 'alles vooruit noteren'in Cronometer. Maar ik ben daar heel slecht in, van te voren bedenken wat ik de hele dag precies ga eten. Iemand nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |