abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156630494
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:36 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Ze stonden bij mij aan de deur, zie bijgevoegde foto´s.
Pers opzoeken zou ik zeggen. Intimidatie van burgers met een mening. Ik zou bijna vergelijkingen gaan maken met een zeker gebeuren iets meer dan 70 jaar geleden....
Whatever...
pi_156630814
quote:

[..]

Wat die anderen zeggen, naar Geenstijl ermee.
pi_156630913
Terug naar de jaren '40 :')

Een andere mening mag je niet hebben blijkbaar
pi_156631308
Ga staken :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 5 oktober 2015 @ 23:30:31 #80
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156631582
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
Zucht.

Wat een topic weer.
Welke idioot bedenkt dan ook om de politie langs te sturen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 5 oktober 2015 @ 23:39:05 #81
168739 Red_85
'echt wel'
pi_156631878
http://www.geenstijl.nl/m(...)soen_en_respect.html

quote:
"Bek houden, kudtburger. U krijgt nieuwe buren"

Loopt het vluchtelingendebat door alle bedreigingen uit de hand? Vanavond: @wierdduk, @OzcanAkyol, @awboer & Helena. pic.twitter.com/nIKfq4coaq
— Pauw (@pauwnl) October 5, 2015
Scheldwoordenboek & Toetsenbord paraat! Vanavond gaan we bij die taxpoetverbrander van een Jeroen Pauw eens lekker los op opvangkamp doordrukkende Nederlandse gemeenteraden, zingende baardmannen zonder papieren die ongestraft Ons Land mogen binnenwandelen, kindbruidjes van 13 en 14 jaar die in Ter Apel of elders iedere nacht een Syrische kaakchirurg op bezoek krijgen, met goedkeuring van Klaas Dijkhoff, Quote 500 habitues die AZC's aan lommerrijke straatjes als Westerweg, Purmerend mogen wegmasseren, intimiderende politie-invallen bij verontruste vrijwilligers van AZC-Alert, witgoedhandelaren die schatrijk worden van miljoenenorders voor Miele-wasmachines, desjoemelende inburgeringsmonopolisten van VluchtelingenWerk, de toon van het debat. Kijken dus. Op JIJBENTWELKOM24.
NB. Lichtpuntje in het debat. Good old Bontes heeft Kamervragen aan MinJus Van der Steur gesteld over de bizarro huisbezoeken door POL-Enschede bij de leden van @AZC-Alert Enschede
Gewoon not done.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156631879
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:42 schreef LXIV het volgende:
Stel je voor dat dit gebruikelijk gaat worden in Nederland. Er zijn al zoveel dingen die je niet meer mag.

Het is Sinterklaasavond. Het huis is gezellig versiert met tekeningen van Sinterklaas en Zwarte Piet. De chocolademelk en de pepernoten staan op tafel. Dan wordt er hard op de deur gebonst! Wie zal dat zijn? Het is een vreemdeling zeker, die verdwaald is zeker. Vol verwachting (en het kloppend hart) rennen de kinderen naar de deur.

Helaas...

Het is niet Sinterklaas.
Het is de politie. Die om 'opheldering' komt vragen waarom er racistische karikaturen van negers in het raamkozijn hangen. Dat ik die maar beter kan verwijderen. Want anders 'zou ik er weleens problemen mee kunnen krijgen'.

Wat is er toch gebeurd met Nederland de afgelopen 20 jaar?
We zijn lid geworden van de EU.
pi_156632261
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:16 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het onrustbarend.... Op mij komt het over als een vorm van intimidatie. Ik krijg ook het akelige gevoel dat de politie vreest voor grote problemen en denkt dat het gemakkelijker is om de gewone burger in de hand te houden dan de migrant.
Dit krijg je als de argumenten op zijn om bepaald dingen goed te praten of weg te kijken,

Kill the messenger.
pi_156632314
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wat die anderen zeggen, naar Geenstijl ermee.
Ze zijn momenteel telefonisch niet bereikbaar.
pi_156632328
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Geenstijl, dat is de plek waar je naar toe moet. Zodra ze daar komen binnenvallen, weet iedereen genoeg. Gaan ze niet doen ook. Tot die tijd, lekker hun blijven feteren met informatie. Stopt het vanzelf.
Dat is de enige goede remedie tegen dit soort taferelen. Maak ze maar groot, maak ze maar aanwezig. Het komt vanzelf wel een keer dat ze moeten terug trekken. Niet de politie, niet de politiek, wij zijn de grootste.
De grens wordt al snel overschreden bij protesten, maar met vlaggen van ISIS zwaaien, mensen intimideren en joden doodwensen mag wel schijnbaar.
pi_156632351
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Geenstijl, dat is de plek waar je naar toe moet. Zodra ze daar komen binnenvallen, weet iedereen genoeg. Gaan ze niet doen ook. Tot die tijd, lekker hun blijven feteren met informatie. Stopt het vanzelf.
Dat is de enige goede remedie tegen dit soort taferelen. Maak ze maar groot, maak ze maar aanwezig. Het komt vanzelf wel een keer dat ze moeten terug trekken. Niet de politie, niet de politiek, wij zijn de grootste.
Ik snap je laatste zin niet helemaal?
pi_156632387
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Massale vechtpartijen? Waar? Welk percentage doet daaraan mee?

Kritiek is prima. Andere opvattingen ook. Maar plat gegil als 'ze willen hier de sharia invoeren', 'ze komen de boel overnemen' of 'ze gaan ons allemaal verkrachten' is simpelweg zwakzinnig.
Ah... Hier iemand die de afgelopen dagen/weken onder een steen heeft gelegen. Of te dom, naief en idealistisch is. Je ziet zo nu en dan toch ook wel het nieuws man. Te idioot voor woorden dat er nu nog mensen met linkjes ter bewijs moeten komen.
Kruip alsjeblieft weer onder je steentje.
pi_156632537
Goede zaak. Gelijk preventief de harde hand. Dat hebben tokkies nodig. Die kunnen niet omgaan met vrijheid van meningsuiting.

Er staan nog cellen leeg, mensen!
pi_156632643
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 00:11 schreef Harunobu het volgende:
Goede zaak. Gelijk preventief de harde hand. Dat hebben tokkies nodig. Die kunnen niet omgaan met vrijheid van meningsuiting.

Er staan nog cellen leeg, mensen!
Kneusje :')
pi_156632763
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 00:19 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Kneusje :')
Hoezo? In Syrie en Libie werkte het ook. Bepaalde mensen hebben gewoon een harde hand nodig. In Nederland is dat de politie, in het midden oosten een dictator die burgers massaal afslacht. Dacht je echt dat de gemiddelde Nederlander meer bedeeld uit de kut kruipt dan een Syrier.
Je moet de boel een beetje rustig houden zodat het geld kan blijven stromen.

Beschaving, noemen we dat.
pi_156632858
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 00:28 schreef Harunobu het volgende:

[..]

Hoezo? In Syrie en Libie werkte het ook. Bepaalde mensen hebben gewoon een harde hand nodig. In Nederland is dat de politie, in het midden oosten een dictator die burgers massaal afslacht. Je moet de boel een beetje rustig houden zodat het geld kan blijven stromen.

Beschaving, noemen we dat.
Je moet nog even 670.000.000.000 Euro terugbetalen aan de Nederlandse belastingbetaler.
pi_156632948
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:59 schreef Perox het volgende:

[..]

Vluchtelingen zijn welkom no matter hoe nuttig die zijn - we gaan toch zeker niet de hoogopgeleiden voortrekken als het aankomt op absolute noodzaak?

Non-vluchtelingen: Geen idee hoe dat werkt, "gewone" immigratie, maar volgens mij moet je dan een baan of andere aanleiding hebben? Tenminste, dat lijkt me logisch?
Dus de meesten kunnen terug - ongeacht hun opleidingsniveau.

Dat hele opleidingsniveau is een grote fucking farce.

Als mensen moeten vluchten, neem ik ze allemaal, ongeacht waar ze vandaan komen of wat hun opleiding of "kansniveau" is. Dat heet medemenselijkheid.

Als mensen willen immigreren, dan moet worden aangetoond dat deze mensen op een of ander manier "nodig" zijn in dit land omdat we bijvoorbeeld niet genoeg [tandartsen - chirurgen - topvoetballers - whatever] hebben.

Twee hele verschillende kwesties.

En door het gemiddelde opleidingsniveau aan te halen maken voorstanders zich belachelijk omdat ze dan fucking dingen door elkaar halen. Het verhaal klopt voor geen meter meer. Je probeert het volk in de maling te nemen, en dat voelt men over het algemeen feilloos aan.

Iemand die echt vluchteling is heeft recht op opvang NO MATTER WHAT.
Waarom zijn ze nog steeds vluchteling als ze door 9 andere landen zijn gekomen waar geen oorlog was, om uiteindelijk bij het land met de hoogste uitkeringen te stoppen?
pi_156633140
Waarom zou je überhaupt opendoen voor die droeftoeters en al helemaal als ze snachts aan de deur staan.
pi_156633169
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 01:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom zou je überhaupt opendoen voor die droeftoeters en al helemaal als ze snachts aan de deur staan.
Dit.

Ze mogen toch niet binnenkomen zonder machtiging.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 01:31:11 #95
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_156633309
quote:
Open doen kan wel. Binnen laten? Zou wel gek zijn. :') Oprotten uit m'n tuin, mafkezen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_156633401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 01:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Open doen kan wel. Binnen laten? Zou wel gek zijn. :') Oprotten uit m'n tuin, mafkezen.
Dan komen ze wel op een ander tijdstip terug, er moet toch intimidatie plaatsvinden.
pi_156633431
quote:
Omdat ze je wellicht iets ernstigs komen vertellen? Misschien komen ze langs om je te vertellen dat je ouders een ernstig ongeluk hebben gehad en dat je moeder op sterven ligt. Of zoiets.

Normaal gesproken staan ze niet 's nachts aan je deur voor de gezelligheid.
pi_156633433
quote:

[..]

Volgens mij ben je dan in de maling genomen want de politieuniformen zien er toch niet meer zo uit?
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_156633563
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 01:51 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Volgens mij ben je dan in de maling genomen want de politieuniformen zien er toch niet meer zo uit?
Dat wilde ik trouwens ook al zeggen, de politie heeft toch nieuwe uniformen?
pi_156633696
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het effect is wel dat mensen nu bang worden hun mening te geven over de migratiestroom. Dat hoort niet thuis in een democratie (voor zover de EU dat nog is). Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik zou echt niet blij zijn als de politie hier zou aanbellen omdat ik een vreedzame demonstratie tegen een te plaatsen AZC zou houden, en ik zou wellicht overwegen me verder rustig te houden.
Oké. Ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')