Idd, achterlijk actiequote:Op maandag 5 oktober 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom wil Kramer zo graag dat hij geschorst wordt?
quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, achterlijk actie...
Ben benieuwd of die Graafschap speler ook bekeken gaat worden door de commissie... Duwen in de 16 is toch geel?
Dat over geel was daadwerkelijk een vraagquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]!
Overigens gewoon heel erg dom van Kramer. Ook nergens voor nodig om je zo te laten provoceren, zeker niet tegen zo'n loserclub.
Ik wil niet bijdehand doen, maar heb je zelf ook gevoetbald? Dit is voor mij zo vanzelfsprekend als de bal over de achterlijn rolt dat je dan een doeltrap (of hoekschop) krijgt...quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja die had ik al gezien maar mis enige bronvermelding. Dat kan iedereen aanpassen
Uiteraard.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik wil niet bijdehand doen, maar heb je zelf ook gevoetbald? Dit is voor mij zo vanzelfsprekend als de bal over de achterlijn rolt dat je dan een doeltrap (of hoekschop) krijgt...
Eens, maar het "probleem" dat er mogelijk is, is dat dit mogelijk al beoordeeld is door de scheids.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:38 schreef hhh38 het volgende:
Joris van Benthem is de naam.
Benieuwd wat ie deze keer voor elkaar krijgt. Wat mij betreft verdient Kramer wel een schorsing, je moet je gewoon niet uit de tent laten lokken. Als dit niet bestraft wordt denken spelers dat ze dit soort dingen kunnen maken.
Anderzijds wel goed dat hij voor Marko opkomt, teamgeest of liever gezegd een gebrek daar aan was nog wel eens een issue de laatste jaren.quote:
90 minuten domineren en dan concluderen dat je met 1-2 verloren hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:40 schreef Henrys het volgende:
Ik wil niet nog een klassieker met kazim
Dat dan weer wel ja...quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Anderzijds wel goed dat hij voor Marko opkomt, teamgeest of liever gezegd een gebrek daar aan was nog wel eens een issue de laatste jaren.
Elia met Achahbar wat een genot zou dat zijn.quote:
Wedstrijd was vermakelijk...elk cijfer is verder een subjectieve waarneming...quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja...
Net Studie Ajax Voetbal opgezet... De gasten gaven Ajax-PSV een 8
---------------El Ahmadi------------quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Elia met Achahbar wat een genot zou dat zijn.
Je zag hem steeds met Vilhena combineren ook technisch begaafde spelers![]()
Hij heeft toch al aangegeven dat ie het niet heeft gezien?quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar het "probleem" dat er mogelijk is, is dat dit mogelijk al beoordeeld is door de scheids.
Geen idee, geen interviews gezien & er niets over gelezen nog.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft toch al aangegeven dat ie het niet heeft gezien?
quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, geen interviews gezien & er niets over gelezen nog.
quote:Makkelie heeft de vermeende slaande beweging van Michiel Kramer niet gezien. ‘Ik heb daar niets van meegekregen. Er is daar wel wat gebeurd, maar wat er is gebeurd heb ik niet gezien.’
Duidelijk... Nah, kijken wat er gebeurt met de aanklager. Net op Google ff snel gelezen dat er een onderzoek is ingesteld.quote:
Wat betreft het slappe heb je helemaal gelijk, dat zal Gio de groep ook wel duidelijk hebben gemaakt. Gelukkig zijn die Vitessejongens makkelijk te vervangen, hopelijk wordt dat ook gedaan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Gisteren heb ik geen kampioensploeg zien spelen. Je kan zeggen dat als je zelfs zulke slechte wedstrijden wint je een goede kans maakt op de titel, maar we hadden geluk dat het 'maar' De Graafschap was tegen wie we moesten.. van elke andere ploeg hadden we denk ik verloren.
Dat het voetballend niet lukt is niet eens het ergste, maar dat slappe spel is tenenkrommend. Zo'n Vejinovic..die straalt uit dat het een slappe vaatdoek is, vind het geen Feyenoordspeler. Van der Heijden precies hetzelfde.. straalt helemaal niks uit.
Allemaal leuk en aardig die (terechte) kritiek, maar we weten ook allemaal dat Feyenoord heel anders speelt tegen betere tegenstanders dan tegen de slechte.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Gisteren heb ik geen kampioensploeg zien spelen. Je kan zeggen dat als je zelfs zulke slechte wedstrijden wint je een goede kans maakt op de titel, maar we hadden geluk dat het 'maar' De Graafschap was tegen wie we moesten.. van elke andere ploeg hadden we denk ik verloren.
Dat het voetballend niet lukt is niet eens het ergste, maar dat slappe spel is tenenkrommend. Zo'n Vejinovic..die straalt uit dat het een slappe vaatdoek is, vind het geen Feyenoordspeler. Van der Heijden precies hetzelfde.. straalt helemaal niks uit.
Tegen PSV was het inderdaad genieten...quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig die (terechte) kritiek, maar we weten ook allemaal dat Feyenoord heel anders speelt tegen betere tegenstanders dan tegen de slechte.
Alsof PSV een goedspelende ploeg isquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Tegen PSV was het inderdaad genieten...
IMO is het een slaande beweging, dat rechtvaardigt wel degelijk een onderzoek. Immers levert dat gewoon rood op.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:21 schreef Oldground het volgende:
Kijk het is natuurlijk niet slim van Kramer, vrij dom zelfs, maar eerlijk gezegd vind ik het duwen (ook al is in iemands gezicht) niet zwaar genoeg om er een onderzoek aan te besteden.
Graag. Laat de "heren" zich maar eens gedragen in het veld.quote:Dan wordt de drempel wel erg laag en kun je iedere wedstrijd wel 5 momenten gaan nabestraffen. Of kan dit echt de stempel "ernstig gemeen spel" opgedrukt krijgen?
Doe dit even naar Van Benthem sturen. Gewoon, voor als hij dit zelf nog niet heeft verzameld.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:22 schreef Scrummie het volgende:
Ach, het is een duw. Onderzoek word nu gedaan naar het 'slaan'. Maar van de pavert heeft zelf aangegeven dat het een 'duw' was. Vorig jaar deed Kazim dat lees ik net elders: http://www.destentor.nl/a(...)raft-video-1.4779666
Werd niet bestraft.
Dus; Kramer ook niet, als de KNVB consequent is.
Niks meer aan doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:49 schreef satecl het volgende:
[..]
---------------El Ahmadi------------
-------Gustafson----Vilhena------
Kuyt----------Achahbar--------Elia
Gustafson was ook niet geweldig gister.quote:
Hij heeft, zeker vorig jaar, alle kansen aangegrepen om zich te laten zien wanneer dat kon. Was weinig op aan te merken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Achabar heeft onder geen enkele trainer mogen spelen , zal het altijd dan aan die trainers hebben gelegen? In de 2e Bundesliga raakte hij ook geen pepernoot.
Hij wordt hier een tikkie overschat denk ik. Maar hij kan natuurlijk wel wat, en ik zie hem heel veel liever dan Kazim in de spits.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Achabar heeft onder geen enkele trainer mogen spelen , zal het altijd dan aan die trainers hebben gelegen? In de 2e Bundesliga raakte hij ook geen pepernoot.
Van mij had hij ook niet afgekeurd hoeven worden, maar dat is meer omdat in die regel gewoon ontzettend kut vind dat de keeper altijd maar beschermd wordt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:21 schreef Tortugal het volgende:
Mensen die denken dat de 2-0 van de Graafschap niet afgekeurd had moeten worden![]()
![]()
!
Ga lekker darten kijken joh
Er zijn twee mensen die zich compleet focussen op het blokkeren van de keeper binnen zijn 5 meter. Die regel is er zodat ze niet allemaal de keeper kunnen 'screenen' (basketbalterm), bijvoorbeeld bij een corner.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij had hij ook niet afgekeurd hoeven worden, maar dat is meer omdat in die regel gewoon ontzettend kut vind dat de keeper altijd maar beschermd wordt.
Ik snap de regel. Ik vind alleen dat hij met enige regelmaat onterecht wordt toegepast.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:27 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Er zijn twee mensen die zich compleet focussen op het blokkeren van de keeper binnen zijn 5 meter. Die regel is er zodat ze niet allemaal de keeper kunnen 'screenen' (basketbalterm), bijvoorbeeld bij een corner.
Inderdaad. Vermeer had gisteren zelf nota bene nog een paar meter om een sprintje in te zetten en er in te vliegen. Dan hoef je ook niet meer beschermd te worden door een regel. Had ie die bal weggebokst dan had hij ook nooit alsnog de vrije trap mee gekregen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap de regel. Ik vind alleen dat hij met enige regelmaat onterecht wordt toegepast.
Dat zeker, maar volgens de regels was het wel een overtreding.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Vermeer had gisteren zelf nota bene nog een paar meter om een sprintje in te zetten en er in te vliegen. Dan hoef je ook niet meer beschermd te worden door een regel. Had ie die bal weggebokst dan had hij ook nooit alsnog de vrije trap mee gekregen.
Dit was gewoon super dom risico nemen.
Ik twijfel bij de beelden daaraan. Als een keeper prima staat opgesteld om een bal te vangen, maar het wordt onmogelijk gemaakt door een speler omdat hij tegen de keeper springt geef ik je gelijk. Nu is het zo dat Vermeer de confrontatie opzoekt door in dat groepje te vliegen. Dan twijfel ik direct aan de regel om dan diezelfde keeper te beschermen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeker, maar volgens de regels was het wel een overtreding.
Als keeper moet je daar invliegen. Als je daar als keeper teveel risico zou nemen, dan kun je beter zonder keeper gaan spelen. Vanaf die plek krijgt de keeper geen kans meer om die bal te stoppen, dus die regel is meer dan terecht.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik twijfel bij de beelden daaraan. Als een keeper prima staat opgesteld om een bal te vangen, maar het wordt onmogelijk gemaakt door een speler omdat hij tegen de keeper springt geef ik je gelijk. Nu is het zo dat Vermeer de confrontatie opzoekt door in dat groepje te vliegen. Dan twijfel ik direct aan de regel om dan diezelfde keeper te beschermen.
Terecht natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:15 schreef Scrummie het volgende:
KNVB doet het nu alweer in de broek voor van Benthem.
Helemaal niet. Er zijn twee Graafschapspelers die zich totaal los van de bal vóór Vermeer werpen om hem tegen te houden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik twijfel bij de beelden daaraan. Als een keeper prima staat opgesteld om een bal te vangen, maar het wordt onmogelijk gemaakt door een speler omdat hij tegen de keeper springt geef ik je gelijk. Nu is het zo dat Vermeer de confrontatie opzoekt door in dat groepje te vliegen. Dan twijfel ik direct aan de regel om dan diezelfde keeper te beschermen.
'Ik ken van Beek niet zo goed'quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:47 schreef nostra het volgende:
Zelfs nu Van Beek niet oproepen.Prima hoor verder qua blessures en wat al, maar dit begint wel wat sneu te worden.
Ik opteer voor een verdediging van Beek/van Dijk. Gewoon eens kijken hoe dat staat. Bruma moet het eerst nog maar weer laten zien, speelt nu wat beter maar moet gewoon eens een half jaar constant spelen en jongens als Veltman wil ik het niet eens over hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:53 schreef Divje het volgende:
[..]
'Ik ken van Beek niet zo goed'
Dan roep je 'm toch juist op zodat je 'm met je eigen ogen kan zien, in heel NL ziet iedereen dat van Beek tot de beste verdedigers behoort.
Wat een grap.
Dát zou ik ook wel willen zien jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik opteer voor een verdediging van Beek/van Dijk. Gewoon eens kijken hoe dat staat. Bruma moet het eerst nog maar weer laten zien, speelt nu wat beter maar moet gewoon eens een half jaar constant spelen en jongens als Veltman wil ik het niet eens over hebben.
Zit Veltman bij de selectie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik opteer voor een verdediging van Beek/van Dijk. Gewoon eens kijken hoe dat staat. Bruma moet het eerst nog maar weer laten zien, speelt nu wat beter maar moet gewoon eens een half jaar constant spelen en jongens als Veltman wil ik het niet eens over hebben.
Vraag me af wat de basis voor een schorsing zou (zal) zijn. Lijkt me geen slaande beweging of ernstig gemeen spel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:10 schreef BadderHaring het volgende:
Hebben jullie de fakkels en hooivorken al klaar voor wanneer de KNJB de schorsing bekend maakt?
Hooivorken? We zijn geen boeren!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:10 schreef BadderHaring het volgende:
Hebben jullie de fakkels en hooivorken al klaar voor wanneer de KNJB de schorsing bekend maakt?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:53 schreef Divje het volgende:
[..]
'Ik ken van Beek niet zo goed'
Dan roep je 'm toch juist op zodat je 'm met je eigen ogen kan zien, in heel NL ziet iedereen dat van Beek tot de beste verdedigers behoort.
Wat een grap.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:55 schreef avotar het volgende:
Wees blij dat hij het niet doet.
Het zou puur om de rechtsback positie gaan.
En daar heb ik van Beek toch liever ook niet staan.
Prima centrale verdediger, geen rechterverdediger.
Jongens, het is Van Beek en Van Dijk, met hoofdletter v.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
quote:Martijn Krabbendam, journalist van Voetbal International, is onder de indruk van de eerste weken van Eljero Elia in de basis bij Feyenoord. De vleugelaanvaller was tegen De Graafschap opnieuw beslissend voor de Rotterdammers. ''Hij is niet eens topfit!'', vertelt Krabbendam in FC Afkicken.
''Hij zit nu op zo'n tachtig procent en in de eredivisie kun je met deze vorm al beslissend zijn. Dat wordt alleen maar beter als hij straks echt fit is. Ik sprak toevallig net bij Oranje zijn personal trainer en die zei ook: hij is onderweg, maar Elia is er nog lang niet. Dat belooft wel wat. Elia heeft specifieke kwaliteiten. Welke speler heeft dat nog? Dan maak je snel het verschil.''
Michiel Kramer moet vrezen voor een schorsing. ''Dat zit er dik in. Die beelden werden volgens mij 23 keer herhaald. Het was een soort slaande duw en dat moet hij natuurlijk niet doen. En vooral zonde. Hij was op de goede weg. Zeker in thuiswedstrijden zag je dat het een betere speler is dan velen dachten'', aldus Krabbendam. Over de tribunerol van Lex Immers. ''Hij is er vrij rustig onder. Hij heeft een topcontract, zijn zoontje speelt bij ADO in de jeugd, ik denk dat hij zijn contract (2017, red.) gaat uitdienen.''
Maar dan wel weer Sven van Beek. Het is ook een best moeilijke taal, dat Nederlands.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens, het is Van Beek en Van Dijk, met hoofdletter v.
Thx.
Ik vind het wel vreemd dat ie Karsdorp niet als vervanger heeft opgeroepen. Momenteel is Tete dus de enige gegadigde voor RBquote:Verdediging: Daley Blind (Manchester United), Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Southampton), Daryl Janmaat (Newcastle United), Terence Kongolo (Feyenoord), Karim Rekik (Olympique Marseille), Jairo Riedewald (Ajax) en Kenny Tete (Ajax)
Karsdorp heeft zich toch ook afgemeld voor Jong Oranje? Lijkt me logisch dat je dan ook niet voor het grote Oranje kan spelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar dan wel weer Sven van Beek. Het is ook een best moeilijke taal, dat Nederlands.
[..]
Ik vind het wel vreemd dat ie Karsdorp niet als vervanger heeft opgeroepen. Momenteel is Tete dus de enige gegadigde voor RB
Karsdorp geblesseerd, wel blijven opletten hè.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar dan wel weer Sven van Beek. Het is ook een best moeilijke taal, dat Nederlands.
[..]
Ik vind het wel vreemd dat ie Karsdorp niet als vervanger heeft opgeroepen. Momenteel is Tete dus de enige gegadigde voor RB
Rick is geblesseerd. Laat die ff lekker uitrusten in deze periode.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Sjongejongejonge.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens, het is Van Beek en Van Dijk, met hoofdletter v.
Thx.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:10 schreef fathank het volgende:
alsof je een verdediger wil die bekend staat om z'n eigen doelpunten in zulke wedstrijden
#BESTUURTEGENDEMUURquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:10 schreef BadderHaring het volgende:
Wat heeft het zoontje van Lex Immers er nou weer mee te maken?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Karsdorp heeft zich toch ook afgemeld voor Jong Oranje? Lijkt me logisch dat je dan ook niet voor het grote Oranje kan spelen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Karsdorp geblesseerd, wel blijven opletten hè.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Rick is geblesseerd. Laat die ff lekker uitrusten in deze periode.
Wat zegt Gio eigenlijk over Lex?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft het zoontje van Lex Immers er nou weer mee te maken?
Krabbygod
Misschien dat hij daarom niet naar het buitenland wil.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft het zoontje van Lex Immers er nou weer mee te maken?
Krabbygod
KNJB OPSTANDtwitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 16:02:04BREAKING: Aanklager wil Michiel Kramer voor 4 duels, waarvan 1 voorwaardelijk, schorsen. reageer retweet
Lijkt me een prima schorsing.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
KNJB OPSTANDtwitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 16:02:04BREAKING: Aanklager wil Michiel Kramer voor 4 duels, waarvan 1 voorwaardelijk, schorsen. reageer retweet
Omdat Feyenoorder met een grote bek en een tokkie kop.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom hij meer krijgt dan Kabasele.
Te Vrede krijgt dezelfde schorsing voor dit:quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat Feyenoorder met een grote bek en een tokkie kop.
Redelijk vergelijkbare actie. Beide een beetje het midden tussen een duw en slaan. Alleen doet Kramer het in het gezicht en zou die dus een zwaardere schorsing moeten krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te Vrede krijgt dezelfde schorsing voor dit:![]()
.
Ik hoop dat ze ooit schorsingen gaan uitdelen voor belachelijke schwalbes zoals deze. Dat matennaaien is nog veel erger dan het duwen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te Vrede krijgt dezelfde schorsing voor dit:![]()
.
Als Kramer een zwaardere straf zou moeten krijgen is het toch totaal niet vergelijkbaar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Redelijk vergelijkbare actie. Beide een beetje het midden tussen een duw en slaan. Alleen doet Kramer het in het gezicht en zou die dus een zwaardere schorsing moeten krijgen.
Wellicht is zijn verleden ook meegenomen. Kramer heeft natuurlijk allang geen schone lei meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom hij meer krijgt dan Kabasele.
Probeer even uit de troll-modus te komen. Een duwtje in iemands gezicht is niet normaal maar verder mis ik de zware gevolgen van die handeling. Waar gaat het over. Het enige dat ik kan bedenken is dat het een optelsom is van eerdere misdragingen van Kazim en Elia + voorbeeldfunctie voor de jeugdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Redelijk vergelijkbare actie. Beide een beetje het midden tussen een duw en slaan. Alleen doet Kramer het in het gezicht en zou die dus een zwaardere schorsing moeten krijgen.
Allemaal even lachen mensen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geen straf zelfs.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:29 schreef Henrys het volgende:
Volgende keer als Kramer gefrustreerd is moet hij gewoon een subtiele beenbrekende tackle zoals Moreno en Veltman inzetten, veel meer schade veel lichtere straf
En Tanane 1 minder, echt logisch allemaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk echt dat zijn geschiedenis is meegenomen. Bij Ado den Haag is hij ook al meermaals naderhand geschorst om vergelijkbare en vaak debielere acties.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:37 schreef Luni het volgende:
[..]
En Tanane 1 minder, echt logisch allemaal.
Hij kreeg vroeger ook altijd klappenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
3 duels vind je terecht? Je hebt echt een hekel aan Kramer he
Zonder camera's langs het veld en een netwerk om het uit te zenden was hij inderdaad niet geschorst. Dat heb je goed gezien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:41 schreef ace_eleven het volgende:
Das dan toevallig net t/m Ajax![]()
Belachelijk zware strafeis, voor een situatie waar zonder expliciete FOX-uitlichting nog niet eens een onderzoek naar gestart zou zijn. Ik ben benieuwd wat Van Bethem hiervan af kan lullen.
Voor het team maakt verder niet zo heel veel uit, aangezien dit waarschijnlijk eindelijk de 1e speelminuten van Annass gaat opleveren. Waarschijnlijk wel op de bank beginnen, maar ik denk wel dat ie de nodige minuten zal gaan maken
Is toch geen ernstig gemeen spel of wat dan ook? Is overdreven dat ze hier een vooronderzoek naar starten, evenals zo een zware eis op tafel leggen. Als het in de wedstrijd gezien was, had dat zelfs nog met geel afgedaan kunnen zijn als je geluk had, of rood, maar dan was 2 wedstrijden ook reeel geweest, + 1 voorwaardelijk.quote:
Hij moet gewoon zijn poten thuishouden. Of daar nou 2 of 3 potjes op staan vind ik niet zo rullevamt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Is toch geen ernstig gemeen spel of wat dan ook? Is overdreven dat ze hier een vooronderzoek naar starten, evenals zo een zware eis op tafel leggen. Als het in de wedstrijd gezien was, had dat zelfs nog met geel afgedaan kunnen zijn als je geluk had, of rood, maar dan was 2 wedstrijden ook reeel geweest, + 1 voorwaardelijk.
Ik vind het niet heel erg hoor, vind het prima als Achahbar mogelijk minuten kan gaan maken, maar terecht? nee..
Ben ik op zich met je eens, maar ik vind het alleen vrij inconsequent, als je ziet wat de knvb allemaal wel voorbij laat gaan. Daarnaast vind ik de straf vrij hoog.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zijn poten thuishouden. Of daar nou 2 of 3 potjes op staan vind ik niet zo rullevamt.
Je hebt toch niet op FR12 gekeken he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:10 schreef Cavaliers het volgende:
Genot. Alles is onterecht. FOX is een anti-Feyenoord campagne gestart. Het is een groot complot.
Dat is geen valide om iemand zo hevig te schorsen. Kramer had ook geen straf openstaan of van die voorwaardelijke ditjes en datjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als Kramer een zwaardere straf zou moeten krijgen is het toch totaal niet vergelijkbaar?
Ik vind het overigens totaal niet vergelijkbaar met elkaar. In dit filmpje is juist Zomer walgelijk bezig
[..]
Wellicht is zijn verleden ook meegenomen. Kramer heeft natuurlijk allang geen schone lei meer
Je historie wordt altijd meegenomen. Een veelpleger krijgt veel minder snel coulance en terecht. Al blijft de straf wel hoogquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is geen valide om iemand zo hevig te schorsen. Kramer had ook geen straf openstaan of van die voorwaardelijke ditjes en datjes.
Kijk vanaf 27:52
http://nos.nl/uitzending/8733-uitzending.html
Die krijgt drie wedstrijden. Drie keer obvious slaande bewegingen.
Hoogte van straf zou niets te maken hebben met voorwaardelijke straffen die #Kramer nog open had staan. Die waren al verlopen. #Feyenoordquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je historie wordt altijd meegenomen. Een veelpleger krijgt veel minder snel coulance en terecht. Al blijft de straf wel hoog
Kuyt in de spits ole.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:22 schreef Pascalus het volgende:
En nu hopen dat Kazim ook tegen een schorsing aanloopt zodat Gio geen andere keuze heeft dan Achabar op te stellen.
Helaas vindt je zulke figuren ook op fok tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt toch niet op FR12 gekeken he.
Ja, maar dan kan Achahbar alsnog wel minuten gaan maken, gewoon als invaller...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopen op Achabar wetende dat Gio toch Kazim opstelt.
Ja maar ik betwijfel of Achahbar in de spits komt te staan als invaller. Hij zal hoogstens Elia of Kuyt aflossen als buitenspeler en zelfs dan heeft hij Basacikoglu voor zich in de pikorde. Ik heb er een hard hoofd in. Zonde, maar ik denk niet dat het iets gaat worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan Achahbar alsnog wel minuten gaan maken, gewoon als invaller...
En wie weet na 1 of 2 heerlijke invalbeurtjes wel basis in de beker
Toen hij voor ADO speelde had hij ook al een of andere idiote elleboog tegen Cillessen terwijl de bal allang weg was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is geen valide om iemand zo hevig te schorsen. Kramer had ook geen straf openstaan of van die voorwaardelijke ditjes en datjes.
Kijk vanaf 27:52
http://nos.nl/uitzending/8733-uitzending.html
Die krijgt drie wedstrijden. Drie keer obvious slaande bewegingen.
Die zijn altijd terecht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Toen hij voor ADO speelde had hij ook al een of andere idiote elleboog tegen Cillessen terwijl de bal allang weg was.
Ik vind het ook terecht ja. Achterlijke mongool met zijn achterlijke acties. Hoort totaal niet thuis op een voetbal veld. Laat het een waarschuwing voor anderen zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
3 duels vind je terecht? Je hebt echt een hekel aan Kramer he
Eens. Ik wil niet van veel spelers dat ze hem permanent blesseren, maar deze maakt toch goede kans. Walgelijke ventquote:
Cillissen is echt zo'n sukkeltje dat vroeger gepest werd en nu heel geforceerd net doet alsof hij een hele vent is. Met zijn kauwgumpjes, zijn grote bek en zijn geprovoceer. Wat mij betreft mag hij een ingegroeide teennagel krijgen. En die mag ook ontsteken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Ik wil niet van veel spelers dat ze hem permanent blesseren, maar deze maakt toch goede kans. Walgelijke vent
Ik zal er niet rouwig om zijn als ik die rat nooit meer op een voetbalveld hoef te zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Cillissen is echt zo'n sukkeltje dat vroeger gepest werd en nu heel geforceerd net doet alsof hij een hele vent is. Met zijn kauwgumpjes, zijn grote bek en zijn geprovoceer. Wat mij betreft mag hij een ingegroeide teennagel krijgen. En die mag ook ontsteken.
Maar een permanente blessure? Nee, dat gun ik geen één voetballer.
Weghorst vind ik pas een kwalquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Ik wil niet van veel spelers dat ze hem permanent blesseren, maar deze maakt toch goede kans. Walgelijke vent
Kazim gaat spelen, niet Achahbar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Verder lig ik niet wakker van die schorsing. Achabar is toch even goed als Kramer
Als je acties nou eens gewoon individueeel beoordeeld. De straf die Kramer verdient voor wat hij deed heeft niks te maken met de straf die veltman zou moeten krijgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:59 schreef Tortugal het volgende:
4 wedstrijden een terechte straf? Terwijl zo'n horrortackle van Veltman onbestraft blijft?
En in de wissels heeft Anass de kans die prutsers naar de tribune te spelenquote:
Wie ziet hem als de nieuwe messi dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef Luni het volgende:
Dat geroep om Achabar hier, heeft het een paar wedstrijdjes aardig gedaan en Feyenoord heeft hem toen in paniek een contract aangeboden, iedereen hier ziet hem gelijk als de nieuwe Messi.
Messi is de nieuwe Achahbar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef Luni het volgende:
Dat geroep om Achabar hier, heeft het een paar wedstrijdjes aardig gedaan en Feyenoord heeft hem toen in paniek een contract aangeboden, iedereen hier ziet hem gelijk als de nieuwe Messi.
Nou nou nou. Iemand doormidden schoppen, dan ben je een achterlijke mongool.Iemand een beuk op z'n smoel geven in het veld, dan ook. Dit was gewoon dom, meer niet. Omdat hij zich door die boer liet provoceren. En het is een schorsing waard, maar 4 waarvan 1 voorwaardelijk? Het was geen klap. Feyenoord moet in beroep gaan, weinig te verliezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het ook terecht ja. Achterlijke mongool met zijn achterlijke acties. Hoort totaal niet thuis op een voetbal veld. Laat het een waarschuwing voor anderen zijn.
Met Sleegers was dat ook het geval, hoor je nu niemand meer over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef Luni het volgende:
Hij benadeelt zichzelf, dus het is misschien meer Kramer vs. Kramer ipv Kramer vs. Zeist.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:20 schreef Grifte het volgende:
Terechte schorsing, domme actie van Kramer.
Tijd voor Achahbar
In vergelijking met beperkte spitsen als Kramer, Te Vrede en Kazim-Kazim is dat niet verwonderlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef Luni het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 21:28:00Sven van Beek haakt met een enkelblessure af bij Jong Oranje, waar eerder Rick Karsdorp al moest afzeggen met liesblessure. #Feyenoord reageer retweet
De afgelopen jaren met Boetius, Verhoek, Schaken en Immers klopt dat inderdaad. Met Elia en Kuyt op de flanken en lopende middenvelders die sterk zijn in de combinatie is dat niet het geval.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:34 schreef Tortugal het volgende:
Probleem is dat je voor Achabar eigenlijk het hele systeem om moet gooien.
Neem aan dat hij gewoon geen zin heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:35 schreef Divje het volgende:
Godverdomme.
Hopelijk niks ernstigs en uit voorzorg terug.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:38 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Neem aan dat hij gewoon geen zin heeft.
Ook goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:38 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Neem aan dat hij gewoon geen zin heeft.
???quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:37 schreef satecl het volgende:
[..]
De afgelopen jaren met Boetius, Verhoek, Schaken en Immers klopt dat inderdaad. Met Elia en Kuyt op de flanken en lopende middenvelders die sterk zijn in de combinatie is dat niet het geval.
Maar Gio kennende zal hij wel weer voor die Turk kiezen. Faalhaas.
Appeltjes en peren zou Rutten zeggen. Bij dergelijke tackles wordt de situatie eigenlijk altijd al beoordeeld door de scheidsrechter omdat op dat moment daar de bal ook is. Dan kan er simpelweg achteraf niet gestraft worden. Hoe vreselijk zo'n tackle ook is in superslowmotion.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:59 schreef Tortugal het volgende:
4 wedstrijden een terechte straf? Terwijl zo'n horrortackle van Veltman onbestraft blijft?
Nee maar ik lees overal die 'en Veltman dan boehoehoe' reactiesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Christus Caland, wat ben jij de laatste tijd genuanceerd.
Op zich een goede vraag in dit geval.quote:
Eens hoor, dat Veltman gedoe is niet relevant.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ik lees overal die 'en Veltman dan boehoehoe' reacties
Als je niet weet hoe de aanklager te werk gaat, hou dan gewoon je bek.
Zo'n tackle kan eigenlijk nooit achteraf bestraft worden. Want de scheids kan moeilijk zeggen dat hij het niet heeft waargenomen, want waar heeft hij dan naar zitten kijken?
Aangezien hij niet floot voor de overtreding is die vraag wel gerechtvaardigd jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ik lees overal die 'en Veltman dan boehoehoe' reacties
Als je niet weet hoe de aanklager te werk gaat, hou dan gewoon je bek.
Zo'n tackle kan eigenlijk nooit achteraf bestraft worden. Want de scheids kan moeilijk zeggen dat hij het niet heeft waargenomen, want waar heeft hij dan naar zitten kijken?
Jij moet die overtreding anders wel kunnen waarderen, even terug maakte Moreno ook 2 vergelijkbare versies met 1 beenbreuk tot gevolg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Aangezien hij niet floot voor de overtreding is die vraag wel gerechtvaardigd ja
Zit mij ff niet met die psverT te vergelijken..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jij moet die overtreding anders wel kunnen waarderen, even terug maakte Moreno ook 2 vergelijkbare versies met 1 beenbreuk tot gevolg.
Was je druk aan het wegwuiven.
Oh kut hahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zit mij ff niet met die psverT te vergelijken..
2 + 1 voorwaardelijk zou veel beter zijn geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik lees reacties dat hij een verleden heeft in zijn tijd bij Ado? Maar als bij Feyenoord een duwtje geeft dan zit Feyenoord met de gebakken peren. En ook toevallig met die bekeredstrijd ook, man man wat een drama.
Wat een onzin praat Van Geel. Gemiste kans dit.quote:Feyenoord heeft een verzoek van de clubloze Ron Vlaar, die herstelt van een knieblessure, moeten afwijzen. De verdediger wilde graag bij zijn oude werkgever verder revalideren, maar technisch directeur Martin van Geel heeft na uitvoerig overleg besloten om het verzoek niet in te willigen.
''Ron heeft inderdaad gevraagd of hij hier eventueel verder kon herstellen. Gezien zijn status hebben we dit uitgebreid intern besproken. We hebben te maken, zoals iedereen weet, met een team dat naar elkaar toe aan het groeien is'', legt Van Geel uit in De Telegraaf.
''In dat proces achten wij het niet goed als er iemand bij komt met een geheel andere focus en doel, hoe logisch ook. Dat heb ik hem in een persoonlijk gesprek laten weten. Het is puur vanwege Ron zijn grote verdienste voor Feyenoord dat we het nog wel zeer serieus hebben bekeken.''
Eens. Alsof Vlaar dan alleen maar komt om te revalideren. Verder maakt et em geen reet uit of je wint of verliest ofzo?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 06:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een onzin praat Van Geel. Gemiste kans dit.
Dacht dat dit de insteek was maar als dat niet het geval is, dan kan ik het op zich nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:45 schreef Sunri5e het volgende:
Kan ik heel goed begrijpen. Als Vlaar aangeeft alleen maar te revalideren maar niet bij ons wil komen spelen als hij fit is dan moet je hem gewoon afwijzen. Iedereen klaagt dat er geen topsport mentaliteit heerst in de Kuip maar willen wel dan we als een liefdadigheidsinstelling te werk gaan als Vlaar wil komen revalideren....
Fijne, warme club. Respect voor de mensen die wat voor je betekend hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 06:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een onzin praat Van Geel. Gemiste kans dit.
Wat dan? Jij kent de achtergrond van het verhaal blijkbaar....? Vertel eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Fijne, warme club. Respect voor de mensen die wat voor je betekend hebben.
Gemiste kans. Als ik PSV of Ajax was, zou ik het wel weten.
Ik hoor Van Geel bij Vlaars afscheid nog zeggen "de deur staat altijd bij je open"...........quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:45 schreef Sunri5e het volgende:
Kan ik heel goed begrijpen. Als Vlaar aangeeft alleen maar te revalideren maar niet bij ons wil komen spelen als hij fit is dan moet je hem gewoon afwijzen. Iedereen klaagt dat er geen topsport mentaliteit heerst in de Kuip maar willen wel dan we als een liefdadigheidsinstelling te werk gaan als Vlaar wil komen revalideren....
Voor. Maar inderdaad ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik hoor Van Geel bij Vlaars afscheid nog zeggen "de deur staat altijd bij je open"...........
Om te komen voetballen ja. Nu om te revalideren en daarna weer naar een club in het buitenland te gaan. Als Vlaar aangegeven had dat hij na zijn revalidatie een contract zou willen tekenen dan geloof ik niet dat van Geel hem die kans niet had geboden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik hoor Van Geel bij Vlaars afscheid nog zeggen "de deur staat altijd bij je open"...........
Hoezo? We zijn toch een professionele club waar gepresteerd moet worden? Geen liefdadigheidsinstelling zonder winstoogmerk.quote:
Zelf denk ik dat hij helemaal niemand in de weg zou lopen bij ons. Behalve misschien dat Vd Heijden in zijn broekje moet poepen omdat hij bang is voor zijn plek.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo? We zijn toch een professionele club waar gepresteerd moet worden? Geen liefdadigheidsinstelling zonder winstoogmerk.
Als je er niet zo over denkt moet je ook niet klagen dat er geen topsportklimaat heerst in de Kuip.
Het gelul van van Geel is tenenkrommend.,Die jongen zit zonder club en brengt ervaring mee, natuurlijk laat je die meetrainen. Al was het maar om goodwill te kweken voor over een paar jaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat dan? Jij kent de achtergrond van het verhaal blijkbaar....? Vertel eens.
Ja. En schopt hij Elia een half jaar geblesseerd op de training krijg je weer de kritiek waarom zo iemand in godsnaam meetraint terwijl er toch geen zicht op een contract is. Hij mag ook gewoon revalideren op de club cq. van de faciliteiten gebruik maken. Alleen niet meetrainen straks om weer topfit te worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:16 schreef Divje het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat onze Ron het groepsproces zou verstorenHell, Arie had verdomd veel kunnen leren van Ron. Verdedigen bijvoorbeeld.
En zolang hij niet onder contract staat hoeven die jongens niks te vrezen. Lekker mee laten trainen en revalideren man, niet zo moeilijk doen.
De oerkreet van Vlaaralleen daarom had ik 'm er al bij genomen.
quote:Voormalig Feyenoord-trainer Fred Rutten maakt zich zorgen over de toekomst van het Nederlandse voetbal. ''Er wordt gewoon niet hard genoeg gewerkt'', stipt hij in Voetbal International de kern van het probleem aan. ''Het effect van periodisering levert wellicht niet op wat je hoopt dat het oplevert.''
''Dan moet je daar kritisch naar kijken. Laat het eens op je inwerken: je gaat minder doen, maar je verwacht méér te bereiken. Daar ontbreekt de logica'', aldus Rutten, die bij Feyenoord juist kritiek kreeg dat hij te hard trainde waardoor het elftal in de laatste fase van de competitie instortte. ''Bij Feyenoord trainden we om half elf en waren we om twaalf uur weer binnen.''
''Maar ’s middags gingen er wel groepjes nog even naar het veld, zeker de jonge jongens. Die hóren daar ook te staan, ze moeten worden opgevoed. Ze leven in een wereld van iPhones, iPads, PlayStation. De nieuwe tijd heeft een zekere mate van fysieke luiheid gecreëerd. We zullen dus ook de benadering en de omgang met jonge talenten moeten gaan herzien.''
Over zijn ontslag bij Feyenoord: ''Dat de club me ontsloeg, vond ik vervelend, maar gezien de resultaten en het feit dat ik eerder zelf had besloten te stoppen, wist ik ook wel dat het kon gebeuren. Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, maar als jouw visie niet strookt met hoe de club de toekomst ziet, moet je professioneel zijn en afscheid nemen. Dat heb ik gedaan. Daardoor kan ik zonder problemen naar Feyenoord kijken en hoop ik dat ze het goed doen. In alles blijft het echt een fantastische club.''
Die heb ik gemist. Zoals het in het artikel wordt beschreven lijkt het alsof hij überhaupt niet mag komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. En schopt hij Elia een half jaar geblesseerd op de training krijg je weer de kritiek waarom zo iemand in godsnaam meetraint terwijl er toch geen zicht op een contract is. Hij mag ook gewoon revalideren op de club cq. van de faciliteiten gebruik maken. Alleen niet meetrainen straks om weer topfit te worden.
Volkomen logisch.
Feyenoord wil hem gewoon niet bij de selectie hebben, iets wat ik wel kan begrijpen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Zoals het in het artikel wordt beschreven lijkt het alsof hij überhaupt niet mag komen.
Waar haal je die kennis vandaan dan? Overal waar ik het lees (met bericht-origine van VI en Telegraaf), lijkt het er toch echt op dat dit ook niet mag.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij mag ook gewoon revalideren op de club cq. van de faciliteiten gebruik maken.
Krijg er toch een nare smaak van.quote:Keihard hebben we gewerkt in de gym om fysiek weer topfit te worden. Dat is allemaal heel voorspoedig gegaan. Ron Vlaar is klaar voor de volgende stap in zijn volledige herstel en dat is de doorschakeling naar het veldwerk. Ron is Feyenoordman in hart en nieren, woont in Rotterdam, doet zijn fysieke training in Rotterdam en wilde niks liever dan bij Feyenoord het laatste gedeelte invullen om speelklaar te worden.
Feyenoord had twee weken nodig om antwoord te geven. Helaas was dat negatief. Een gemiste kans voor open doel. Ron is een topspeler, topsporter pursang die voor ieder team meerwaarde heeft op zowel het veld als in de kleedkamer. Trek zelf maar je conclusies.
Daarna hebben we contact gezocht met Robert Eenhoorn van AZ en toen was het binnen drie minuten geregeld.
https://www.facebook.com/hans.kroon.77
Wat is nou het hele punt dat zo'n gast meetraint? Volgens mij wil hij niet eens (kans op) meespelen, maar is het puur gewoon met een selectie meetrainen zodat hij weer op niveau komt en wat ritme opdoet. Poeh hé, stel je voor, straks doen van Beek en Jaap-Kanarie er nog wat van op zegquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg er toch een nare smaak van.
Het groepsproces ofzoiets. Ik krijg het idee dat er iemand zit bij de club het allemaal net te serieus neemt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is nou het hele punt dat zo'n gast meetraint? Volgens mij wil hij niet eens (kans op) meespelen, maar is het puur gewoon met een selectie meetrainen zodat hij weer op niveau komt en wat ritme opdoet. Poeh hé, stel je voor, straks doen van Beek en Jaap-Kanarie er nog wat van op zeg
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het groepsproces ofzoiets. Ik krijg het idee dat er iemand zit bij de club het allemaal net te serieus neemt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het groepsproces ofzoiets. Ik krijg het idee dat er iemand zit bij de club het allemaal net te serieus neemt.
Nou, ik ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg er toch een nare smaak van.
Op wat precies?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, ik ook.
Ik denk dat het een gemiste kans is.
Het gaat helemaal niet om een contract.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op wat precies?
Jij wil ook nog een vijfde centrale verdediger met een volwaardig contract in de selectie opnemen in de loop van dit seizoen?
quote:De pier van Hoek van Holland is de plek waar Feyenoord-spits Michiel Kramer zijn keuzes overdenkt. ''Soms moet je even bij de dingen stilstaan, tot rust komen'', vertelt de aanvaller, die een contract in Dubai tekende maar nu zijn droom leeft in De Kuip
''Vooral voor mijn vader vind ik het prachtig. Ik had ook wel die droom, natuurlijk, maar ik ben er nuchter onder. Ik leef niet zo in de emoties'', aldus Kramer in Voetbal International. Hij speelde Colin Kazim-Richards uit de basis. ''We zitten naast elkaar in de kleedkamer, ik mag Colin heel erg. Hij is eerlijk, emotioneel en ja, ook licht ontvlambaar. We lijken veel op elkaar.''
''Dat iedereen nu over Colin heen valt, is onterecht. Die gast is superbelangrijk voor ons en zet het teambelang altijd boven zijn eigen persoon. Maar sensatie wordt gewaardeerd, hè? Mensen smullen ervan. Daarvan is hij nu de dupe. Dat vind ik kwalijk. Hij is sterk genoeg om hiermee om te gaan, maar ga er maar aanstaan als heel Nederland over je valt en een deel van je eigen publiek je uitfluit.''
Druk voelt Kramer niet. ''Wat is druk? Voor mij is het vaderschap een druk. Dát is pas een verantwoordelijkheid; zorgen dat je kinderen een toekomst kunnen opbouwen. Niet dat ik er dit seizoen 25 of 30 moet inschieten. Die drang is bij mij zo aanwezig dat ik mezelf al genoeg druk opleg. Ik wil de beste persoon worden die ik kan zijn. Daar heb ik voetbal bij nodig. Daarvoor doe ik alles op het moment dat ik in het veld sta. Ik vind dat een honderprocentkans er altijd in moet. Als dat niet gebeurt, baal ik gruwelijk. Maar dat is over als ik thuis ben en die kleine zie.''
We hebben juist ingekocht op ervaring en meer ervaren spelers. Een paar jaar terug had ik je punt gezien, nu totaal niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om een contract.
Die jongen brengt gewoon een hoop ervaring, wilskracht en kunde mee. Al onze spelers kunnen daar wat van leren voor mijn idee.
Wie heeft het over contracten? Wat doet het er nou toe dat Ron Vlaar, iemand die jaren bij ons heeft gespeeld, de club kent, de mensen kent, mensen kennen hem, revalideert bij ons? Hoe kan dat het 'groepsproces' nou verstoren? Is het zo'n vervelende gozer? Je kan veel van Ron zeggen, maar hij is nog nooit vervelend op mij over gekomen, juist iemand die zich wel weg wil cijferen voor het team.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op wat precies?
Jij wil ook nog een vijfde centrale verdediger met een volwaardig contract in de selectie opnemen in de loop van dit seizoen?
Hij neemt een extra plekje in bij de trainingen en oefeningen, om maar een voorbeeldje te geven.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie heeft het over contracten? Wat doet het er nou toe dat Ron Vlaar, iemand die jaren bij ons heeft gespeeld, de club kent, de mensen kent, mensen kennen hem, revalideert bij ons? Hoe kan dat het 'groepsproces' nou verstoren? Is het zo'n vervelende gozer? Je kan veel van Ron zeggen, maar hij is nog nooit vervelend op mij over gekomen, juist iemand die zich wel weg wil cijferen voor het team.
Het is wel Ron Beton, ja?!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:07 schreef Caland het volgende:
Wanneer gebeurde het sowieso dat iemand die helemaal geen contract bij Feyenoord heeft maar kon meetrainen met de selectie?
Optyfen, gauw.
Nou, Vd Heijden en Botteghin kunnen nog méér dan genoeg leren van Vlaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
We hebben juist ingekocht op ervaring en meer ervaren spelers. Een paar jaar terug had ik je punt gezien, nu totaal niet.
Die was in zijn Feyenoordperiode ook al meer geblesseerd dan fit.quote:
Als er iets is wat Feyenoord de laatste jaren goed doet is het het opleiden/verbeteren van verdedigers. Als Vlaar dat wil komen doen mag hij een contract tekenen als trainert.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, Vd Heijden en Botteghin kunnen nog méér dan genoeg leren van Vlaar.
Tuurlijk hebben we Kuyt en El Ahmadi die ervaring meebrengen. Maar die hebben relatief weinig kaas gegeten van verdedigen.
Volgens mij neemt Caland het allemaal iets te serieus, dat Feyenoord.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:14 schreef Scrummie het volgende:
Ga eens weer genuanceerd doen Caland, ik vind je niet tof nu.
Revalideren is toch niet gelijk meedoen met groepstrainingen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij neemt een extra plekje in bij de trainingen en oefeningen, om maar een voorbeeldje te geven.
Ja, tuurlijk heb je dat te accepteren, maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn tochquote:Als Gio, of wie dan ook in de teschnische staf, het niet ziet zitten dan heb je dat maar te accepteren. Zeker als het gaat om een vriendendienst, want meer is het niet. Dat sentimentele gelul win je niets mee.
Dan zie ik het nut al helemaal niet als hij op kosten van Feyenoord in de gym e.d. komt zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Revalideren is toch niet gelijk meedoen met groepstrainingen?
Jammer dat je zo gesloten bent als het gaat om andere meningen.quote:[..]
Ja, tuurlijk heb je dat te accepteren, maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn toch. Kan je het sentimenteel gelul vinden, ik zou het geen probleem vinden in elk geval. Gozer heeft veel betekent voor club, en andersom ook. Ik zie het probleem niet, en ga dat ook niet zien.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zie ik het nut al helemaal niet als hij op kosten van Feyenoord in de gym e.d. komt zitten.
[..]
Ja, vind ik ookquote:Jammer dat je zo gesloten bent als het gaat om andere meningen.
Goede argumentatie heeft toch geen zin gezien je je mening niet wil bijstellen geef je net aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Nou met een goed argument komen graag
.
[..]
Ja, vind ik ook
Website Feyenoord:quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:35 schreef Caland het volgende:
Feyenoord had tot 10.00u om te reageren op het schikkingsvoorstel, geen nieuws?
quote:Feyenoord en Michiel Kramer gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing (waarvan één voorwaardelijk). De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelde deze straf maandag voor omdat Kramer naar zijn mening had geslagen in de uitwedstrijd tegen De Graafschap van afgelopen zondag.
Feyenoord laat de zaak voorkomen bij de tuchtcommissie van de KNVB die de zaak binnen afzienbare termijn op een zitting zal behandelen.
quote:Als ik momenteel door het raam naar buiten kijk, dan zie ik Danny Blind staan, met zijn handen diep in de zakken van zijn donkerblauwe trainingsjack. Het miezert een beetje. Verderop schijt er een zeemeeuw in de duinen.
Danny hoeft vanaf deze plek alleen maar even in oostelijke richting te kijken, of hij ziet het gestileerde, geschilderde hoofd van Dirk Kuyt.
'Dirk Kuijt Tribune' staat er op het grote wit bord, iets boven de klapdeuren naar het veld. Het bord hangt er al jaren, dus het zou kunnen dat het Danny allang niet meer opvalt, en bovendien: hij heeft vast nog wel wat anders aan zijn hoofd.
Maar toch is het erg jammer. Van alle twijfelachtige beslissingen die Danny Blind nam de laatste maanden, is er maar één die er wezenlijk toe doet, en dat is zijn beslissing om Dirk Kuyt niet op te roepen als onze Redder des Vaderlands.
Tete of Karsdorp, Bazoer of Hendrix, een wisseltje tegen IJsland, een telefoontje naar Cocu: het is geinige kroegpraat hoor, en u mag Danny Blind gerust overal de schuld van geven, maar in bredere zin had het allemaal geen enkel verschil gemaakt natuurlijk.
Hooguit Dirk had ons kunnen redden. Misschien dan. Een beetje.
Een gegarandeerd succes ga ik hier niet suggereren, maar met Kuyt was Oranje op zijn minst wat weerbaarder geweest. Wat stabieler. Ietsje optimistischer. Ietsje vrolijker ook. Hij had ons wat hoop en verwachting gegeven, en grootmoedig had hij al die Ajax-jonkies op hun gemak gesteld, met zijn typische, geruststellende Dirk Kuyt-zinnetjes.
Dirk was elke dag als eerste de bus uitgestapt, handtekeningen zettend tot-ie een ons woog, en hij had opgewekt gezwaaid naar de mensen. Hij had zich de touwtyfus gesjouwd, zonder te zeuren, elke minuut van de dag.
Nee, Dirk Kuyt had 'voetballend' niet meer het verschil gemaakt, daar heeft u een punt. Maar de grap is: de huidige, barre overlevingstocht van Oranje heeft niets meer met voetbal te maken.
etc.etc........
quote:Vlaar herstelt bij AZ
Gepubliceerd op 7 oktober 2015 , 10:52
ALKMAAR- AZ heeft Ron Vlaar de kans geboden om in Alkmaar aan het herstel van zijn knieblessure te werken. De verdediger gaat binnenkort met de club in gesprek om een hersteltraject uit te stippelen. Vlaar is een exponent van de AZ Jeugdopleiding en speelde 14 duels in de hoofmacht.
Ron heeft ons benaderd met het verzoek om bij AZ aan zijn herstel te mogen werken, reageert Directeur Voetbalzaken Earnest Stewart. “Als club hebben wij de filosofie dat wij dit soort verzoeken accepteren van spelers die iets voor AZ hebben betekend. Eerder trainden bijvoorbeeld ook Nick van der Velden, Simon Cziommer en Willie Overtoom mee. Momenteel bouwt Mounir El Hamdaoui bij ons aan zijn conditie.”
Marcellis
Eerder gaf AZ ook Dirk Marcellis de kans om na afloop van zijn contract weer volledig fit te raken voor een vervolg van zijn profloopbaan. Dit vanwege de grote verdiensten die de verdediger voor de club heeft gehad.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:27 schreef Luni het volgende:
Feyenoord niet akkoord met schikkingsvoorstel Kramer
Feyenoord en Michiel Kramer gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing (waarvan één voorwaardelijk). De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelde deze straf maandag voor omdat Kramer naar zijn mening had geslagen in de uitwedstrijd tegen De Graafschap van afgelopen zondag.
Feyenoord laat de zaak voorkomen bij de tuchtcommissie van de KNVB die de zaak binnen afzienbare termijn op een zitting zal behandelen.
Ja, klopt. Ze zijn alle 4 Eredivisiewaardig. Maar zeg nou zelf, hoe veel van die 4 zijn er Feyenoordwaardig? Ik kom uit op van Beek. Kongolo speelde de laatste keren centraal ook als een veredelde amateur en Botteghin en van der Heijden zijn gewoon middenmoot Eredivisie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:17 schreef Typisch het volgende:
Topsportklimaat is het nieuwe(oude) kennisoverdracht?
Je hebt op het moment 4 Eredivisie waardige cv's lopen. Ik gun Vlaar alles, maar voor hem is op het moment geen plek.
Achterlijk gelul ook van Geel over een buitenstaander die het groepsproces verstoortquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind ik toch een stuk schappelijker hoe ze er daar mee omgaan, maar goed.
Naar mijn weten kwam Vlaar bij ons revalideren, hij zou geen personal coach worden van een paar spelers of zich focussen op het verbeteren van hun verdedigende kwaliteiten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ze zijn alle 4 Eredivisiewaardig. Maar zeg nou zelf, hoe veel van die 4 zijn er Feyenoordwaardig? Ik kom uit op van Beek. Kongolo speelde de laatste keren centraal ook als een veredelde amateur en Botteghin en van der Heijden zijn gewoon middenmoot Eredivisie.
De twee beste CV's zijn jonge gasten die zeker wel van Vlaar kunnen leren.
Hij legt duidelijk uit dat ze vastigheden aan het inslijpen zijn met de verdedigers die ze onder contract hebben, daar kan een buitenstaander alleen maar bij in de weg staan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achterlijk gelul ook van Geel over een buitenstaander die het groepsproces verstoortdonder op zeg
Interlands he. Je moet wat om de tijd te doden dat Feyenoord niet speelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:18 schreef Typisch het volgende:
Overigens zijn zulke dingen een vriendendienst, zie ook de uitleg van AZ. Het is geen verplichting en ik snap ook niet waarom men er nu zo over jankt. Behalve dan om het zeuren zelf.
Revalideren en vastigheden inslijpen van de selectie hebben vrij weinig met elkaar te maken. Sowieso is hét groepsproces een beetje eng trainersgelul. Laten we even normaal blijven doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:16 schreef Typisch het volgende:
Hij legt duidelijk uit dat ze vastigheden aan het inslijpen zijn met de verdedigers die ze onder contract hebben, daar kan een buitenstaander alleen maar bij in de weg staan.
Prima beslissing.
Daar denkt de staf blijkbaar anders over.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Revalideren en vastigheden inslijpen van de selectie hebben vrij weinig met elkaar te maken.
Wat moet je dan zeggen als je hem er niet bij wil hebben?quote:Sowieso is hét groepsproces een beetje eng trainersgelul. Laten we even normaal blijven doen.
Geen idee. Lig er ook niet wakker van maar wel een beetje apart om te zien dat ie bij AZ binnen 3 minuten welkom is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar denkt de staf blijkbaar anders over.
[..]
Wat moet je dan zeggen als je hem er niet bij wil hebben?
Lekker belangrijk wat AZ doet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee. Lig er ook niet wakker van maar wel een beetje apart om te zien dat ie bij AZ binnen 3 minuten welkom is.
Zal je zien dat 'ie over een paar jaar zijn carrière afsluit bij AZ.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee. Lig er ook niet wakker van maar wel een beetje apart om te zien dat ie bij AZ binnen 3 minuten welkom is.
Sowieso, dan hadden we Vlaargod nu in ons krachthonk gehad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eenhoorn had bij Feyenoord moeten werken, maar dat terzijde.
Eenhoorn is een god, helemaal los van Vlaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso, dan hadden we Vlaargod nu in ons krachthonk gehad.
Kampioenen!
Het is wel een beetje kinderachtig van Martin van Geel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:18 schreef Typisch het volgende:
Overigens zijn zulke dingen een vriendendienst, zie ook de uitleg van AZ. Het is geen verplichting en ik snap ook niet waarom men er nu zo over jankt. Behalve dan om het zeuren zelf.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
Onbegrijpelijk dat je zo'n clubicoon, die tegen alle verwachtingen in zijn contract verlengde nadat wij als club ons sportieve dieptepunt hadden bereikt, gewoon de deur wijst. Hij is een van de grote redenen aan wie we verdomme te danken hebben dat we niet kapot gegaan zijn. Heel eng gedoe dit.
Mja past niet in Van Geel zijn werkwijze, die haalt liever een Mike vd Hoorn op of iets wat een paar jaar bij Ajax heeft gespeeld om 'een balans te creëren'
Ah ja, Van Geel is natuurlijk degene die dit in zijn eentje beslist. Die denkt dat hij er hinder van gaat ondervinden tijdens de trainingen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is wel een beetje kinderachtig van Martin van Geel.
Ik mag die Kramer welquote:De spits laat weten geen druk te kennen: "Wat is druk? Voor mij is het vaderschap een druk. Dát is pas een verantwoordelijkheid; zorgen dat je kinderen een toekomst kunnen opbouwen. Niet dat ik er dit seizoen 25 of 30 moet inschieten. Die drang is bij mij zo aanwezig dat ik mezelf al genoeg druk opleg. Ik wil de beste persoon worden die ik kan zijn. Daar heb ik voetbal bij nodig. Daarvoor doe ik alles op het moment dat ik in het veld sta. Ik vind dat een honderprocentkans er altijd in moet. Als dat niet gebeurt, baal ik gruwelijk. Maar dat is over als ik thuis ben en die kleine zie."
quote:Het voetbal staat bij Michiel Kramer in dienst van het vaderschap en zijn gezin. ''Ik zie het als mijn taak ervoor te zorgen dat mijn gezin de juiste basis en stabiliteit heeft'', zegt de eerste spits van Feyenoord in een (kenmerkend) openhartig interview met Voetbal International.
Na zijn voetbalcarrière denkt hij ook aan het maatschappelijke taak. ''Lol hebben met geestelijk gehandicapten, maar vooral lichamelijk gehandicapten helpen sporten. Ik vind het bijzonder hoe die mensen tot een prestatie komen, dat is veel knapper dan wat wij op het veld doen. Ik kijk liever naar de Paralympics dan naar een voetbalwedstrijd'', aldus Kramer, die lang werd gezien als een lastige jongen.
De Rotterdammer pareert: ''In eerlijkheid kan ik alles verdragen. Maar ik heb het zo vaak anders meegemaakt. Op woensdag horen dat je speelt, er op zondag naast staan om op maandag te horen dat je het niet goed doet. Dat betekent dat je gewoon tegen me staat te liegen. Daar word ik boos van. Liegen gaat echt te ver, onrecht ook. Als dat meerdere malen gebeurt, dan heb je een probleem. Dan kan ik een waas voor mijn ogen krijgen.''
Het gaat nu goed. ''Die kritiek komt als ik twee, drie wedstrijden niet scoor. Daar heb ik mijn familie op voorbereid. Mijn zus en moeder lezen bijna alles. “Op die supporters-site zeggen ze dat je er niks van kan en op dat forum staat dat je niet hard genoeg werkt.” Zij vinden dat verschrikkelijk. Ik niet. Nooit. Het oog van de massa interesseert me totaal niet. Het is fijn dat ze nu positief over me zijn omdat het geen onrust veroorzaakt in mijn omgeving. Maar ik zit echt niet met een stijve leuter al die dingen te lezen.''
Van Bronckhorst heeft er absoluut geen stem in gehad inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is wel een beetje kinderachtig van Martin van Geel.
Scheelt weer een paar tegendoelpuntenquote:Sc Heerenveen accepteert schorsing Te Vrede
MITCHELL TE VREDE moet de komende drie wedstrijden noodgedwongen vanaf de tribunes toekijken. De spits van sc Heerenveen is geschorst vanwege een opstootje tijdens het competitieduel met Heracles Almelo, afgelopen vrijdag.
Te Vrede duwde zijn tegenstander Ramon Zomer omver, iets wat scheidsrechter Van den Kerkhof over het hoofd zag. De aanklager betaald voetbal stelde op basis van de tv-beelden een onderzoek in en stuurde Te Vrede een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk, op.
sc Heerenveen en Te Vrede accepteerden woensdagmiddag het voorstel van de KNVB. De spits mist daardoor de competitiewedstrijden tegen Feyenoord en Willem II en het bekerduel met Helmond Sport.
quote:Feyenoorder op lijst grootste talenten ter wereld
woensdag 7 oktober 2015 12:39
Feyenoord-talent Justin Bijlow is door The Guardian opgenomen in de lijst van: ''50 of the best young talents in world football,'' die geboren zijn in het jaar 1998. ''Bijlow is uitstekend in één op één situaties en heeft een goede mentaliteit. Zijn doel is op een dag in de Premier League te spelen,' schrijft de Engelse krant.
Klik hier voor de complete lijst
Ben benieuwd of hij alleen haat aan Feyenoord heeft, of aan heel Nederland.quote:Clément Turpin is de leidsman voor het duel van Oranje met Kazachstan van komende zaterdag. De 33-jarige Fransman is voor Feyenoord geen onbekende. Hij had afgelopen seizoen de wedstrijd tussen Feyenoord en AS Roma onder zijn hoede.
De arbiter toonde toen Mitchell te Vrede en reservedoelman Erwin Mulder de rode kaart en besloot het duel te staken doordat Feyenoord-fans voorwerpen op het veld gooiden. Ook vond hij dat er sprake was van racisme toen een opblaasbanaan op het veld werd gegooid.
Die vent was echt helemaal de weg kwijt. Mulder rood geven omdat hij te hard juichte na een doelpunt. Dat ze die man z'n fluit niet hebben afgepakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij alleen haat aan Feyenoord heeft, of aan heel Nederland.
Wat een smerige vieze teringleier is dat zeg
Die opblaasbanaan framen als racisme is het belachelijkste wat ik een scheids ooit heb zien doen. Walgelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk afgelopen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die opblaasbanaan framen als racisme is het belachelijkste wat ik een scheids ooit heb zien doen. Walgelijk.
Nog niet volgens mij. Zijn ergens in beroep gegaan, maar daar hadden ze geen haast mee omdat we geen Europees spelen.quote:
Het begon al toen De Rossi Kazim een elleboog vol op zijn bakkes gaf onder de ogen van de grensrechter op de achterlijn en ze net deden of ze het niet zagen.. vanaf dat moment kreeg je al het gevoel: Feyenoord mag deze wedstrijd niet winnenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die opblaasbanaan framen als racisme is het belachelijkste wat ik een scheids ooit heb zien doen. Walgelijk.
Als protest heb jij nog steeds deze UI begrijp ik?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het begon al toen De Rossi Kazim een elleboog vol op zijn bakkes gaf onder de ogen van de grensrechter op de achterlijn en ze net deden of ze het niet zagen.. vanaf dat moment kreeg je al het gevoel: Feyenoord mag deze wedstrijd niet winnen
Ik kwam dat plaatje ergens tegen en vond het wel grappig.. staat een beetje symbool voor de krankzinnige voetbalwereldquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als protest heb jij nog steeds deze UI begrijp ik?
Dat zal 'm wel leren.
Ik heb er nog steeds zere billetjes vanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het begon al toen De Rossi Kazim een elleboog vol op zijn bakkes gaf onder de ogen van de grensrechter op de achterlijn en ze net deden of ze het niet zagen.. vanaf dat moment kreeg je al het gevoel: Feyenoord mag deze wedstrijd niet winnen
Hoe kom je daar zo bij?quote:
Hmm onverwachts opstekertje voor hemquote:
Zo overdreven rationeel en theoretisch allemaal. Voor menselijkheid is geen ruimte in zijn benadering alles is wetenschappelijk.quote:
Zou toch fijn zijn als die alle 3 voldoen ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmm onverwachts opstekertje voor hem
Nou zegt zo'n lijst nog niet gelijk heel veel. Op je 17e kan je ontwikkeling nog allerlei kanten op en de beste 50 kiezen uit een poel van duizenden talenten is bijna onmogelijk. Maar het geeft wel aan dat ie goed bezig is en we dus met Hahn, Miazek en hem voorlopig wel goed voorzien zijn in de goal
Had eigenlijk eerder Fernandes op die lijst verwacht.
Daar wordt hij dan ook voor ingehuurd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo overdreven rationeel en theoretisch allemaal. Voor menselijkheid is geen ruimte in zijn benadering alles is wetenschappelijk.
De directie krijgt alle lof voor de pareltjes uit de jeugd maar Wim Jansen is maar een passant en koekenbakker .
Klopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar wordt hij dan ook voor ingehuurd.
Ja, maar je opmerking komt een beetje uit het niets?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo overdreven rationeel en theoretisch allemaal. Voor menselijkheid is geen ruimte in zijn benadering alles is wetenschappelijk.
De directie krijgt alle lof voor de pareltjes uit de jeugd maar Wim Jansen is maar een passant en koekenbakker .
Dus is het juist wel goed dat het zo'n autist is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom is zijn mening over voetbaliconen niet zo relevant verder.
Oh zat net die docu terug te kijken met Derksen van maandag zodoende, zal hier wel al besproken zijn .quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel aardig denk ik, maar je opmerking komt een beetje uit het niets?
Zolang hij lekker zijn muil houdt over anderen zaken wel. Maar dat doet hij dus niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus is het juist wel goed dat het zo'n autist is.
Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang hij lekker zijn muil houdt over anderen zaken wel. Maar dat doet hij dus niet.
Tis toch niet nodig om Jansen en public af te zeiken. Genoeg te vertellen over de fysiologie en zijn eigen vakgebied.
Ah.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh zat net die docu terug te kijken met Derksen van maandag zodoende, zal hier wel al besproken zijn .
Vind de schorsing voor te Vrede wel aan de hoge kant, zo veel deed hij niet. Nu zul je zien dat de aanklager dit gaat gebruiken in de zaak tegen Kramer.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Scheelt weer een paar tegendoelpunten
[..]
Inderdaad. Kan hij geen Armenterosje doen. Of Landzaatje. Nu nog hopen dat Mulder niet een Lamprou'tje doet, maar het vooral bij Timmertjes houdt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:45 schreef ace_eleven het volgende:
Scheelt weer een paar tegendoelpunten
Het kon me al geen reet interesseren of het EK gehaald werd maar nu weet ik zeker dat ik me zaterdag de moeite niet ga nemen om te kijken. Die bloedmongool hoef ik nooit meer op m'n netvlies te zienquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor onderbuikgevoelens is dan ook geen plaats in de wetenschap.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoaxquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Feest die Turpin![]()
Wat een lul was dat zegnormaal zeg ik dit soort dingen echt NOOIT maar het zou me echt niet verbazen als deze man met de opdracht om ons niet door te laten gaan naar Rotterdam gestuurd is
Zal nooit vergeten dat er een diepe bal werd gegeven op ik geloof Kazim, die sprintte een verdediger eruit en werd vervolgens afgevlagd voor buitenspel
Dat was gewoon allemaal veel te opvallend. Hij deed echt alles verkeerd, en dan vooral aan onze kant. Elke beslissing die hij maakte stookte het vuur nog verder op, niet alleen in de Kuip. Ik zat thuis net zo hard te bleren dat 't een mongool was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Feest die Turpin![]()
Wat een lul was dat zegnormaal zeg ik dit soort dingen echt NOOIT maar het zou me echt niet verbazen als deze man met de opdracht om ons niet door te laten gaan naar Rotterdam gestuurd is
Zal nooit vergeten dat er een diepe bal werd gegeven op ik geloof Kazim, die sprintte een verdediger eruit en werd vervolgens afgevlagd voor buitenspel
Dat was flink schelden ja, wat een megadebiel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was gewoon allemaal veel te opvallend. Hij deed echt alles verkeerd, en dan vooral aan onze kant. Elke beslissing die hij maakte stookte het vuur nog verder op, niet alleen in de Kuip. Ik zat thuis net zo hard te bleren dat 't een mongool was.
Mwa, hij zeikt hem niet echt af hoor. Hij zegt eigenlijk dat mannen Jansen voor de gemiddelde persoon niet te volgen zijn omdat ze in hun uitleg over hoe het beter moet een heleboel stappen overslaan. Onsamenhangende waarheden noemde hij het volgens mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang hij lekker zijn muil houdt over anderen zaken wel. Maar dat doet hij dus niet.
Tis toch niet nodig om Jansen en public af te zeiken. Genoeg te vertellen over de fysiologie en zijn eigen vakgebied.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:57 schreef Bombvis het volgende:
Nu is het zaterdag afwachten of Turpin gewoon een hekel aan Nederlanders heeft of dat het gewoon echt een jood is
In die tussenstand komt ons beloftenteam niet voor, betekent dat dat ze sowieso niet gaan instromen in die voetbalpiramide?quote:AZ NOG ALTIJD BOVENAAN RANGLIJST INSTROOM BELOFTENTEAMS
woensdag 07 oktober 2015
Na iedere volledige speelronde van de beloften wordt de ranglijst m.b.t. de instroom van beloften gepubliceerd. De ranglijst bepaalt op welk niveau het betreffende beloftenteam in het seizoen 2016/’17 zal uitkomen en komt tot stand op basis van een aantal factoren, namelijk:
- Resultaten beloften in het huidige seizoen (50%)
- Resultaten beloften voorgaande drie seizoenen (25%)
- Resultaten O.19 en O.17 afgelopen drie seizoenen (25%)
De nummer 1 zal instromen in de Jupiler League, de nummers 2 t/m 5 in de Landelijke Divisie en de nummers 6 t/m 11 worden verdeeld over beide Topklassen.
Klik hier voor de ranglijst per 7 oktober 2015
Klopt, Feyenoord heeft aangegeven niet in te willen stromen in de voetbalpiramide en zal dus ook echt niet kunnen instromen (althans, niet volgend jaar). De 'voorcompetitie' is namelijk dit jaar, Feyenoord (en nog wat andere ploegen) zitten in een aparte competitie. Mocht Feyenoord later wel willen meedoen zullen ze onderaan moeten beginnen en dan hun weg naar boven moeten voetballenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik zat een beetje rond te neuzen op de knvb website en toen kwam ik dit tegen:
[..]
In die tussenstand komt ons beloftenteam niet voor, betekent dat dat ze sowieso niet gaan instromen in die voetbalpiramide?
Niet dat dit heel veel boeit trouwens, was gewoon benieuwd
Rondneuzen, lolquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik zat een beetje rond te neuzen op de knvb website en toen kwam ik dit tegen:
[..]
In die tussenstand komt ons beloftenteam niet voor, betekent dat dat ze sowieso niet gaan instromen in die voetbalpiramide?
Niet dat dit heel veel boeit trouwens, was gewoon benieuwd
Leek me wel een gepaste term als je op bezoek gaat bij de joden uit Zeistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14, want Brabant United (quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef Oldground het volgende:
Er zijn dus maar 13 van de 37 teams die een beloftenelftal inschrijven.
Neem trouwens aan dat er nu wel gesloten selecties komen, of blijft het zo'n farce?
quote:Spaanse sportkrant: Kuyt versterking voor FC Barcelona
donderdag 8 oktober 2015 07:01 15.361 keer bekeken 46 reacties Pro Shots
De Spaanse krant Sport heeft een lijst van kandidaten opgesteld om de voorhoede van FC Barcelona te versterken. De clubleiding van de Europese topclub zou momenteel een kandidatenlijst aan het formeren zijn voor de volgende transferperiode.
''De voetbalmarkt is immens en vereist een grondige screening zodat de speler in het profiel van trainer Luis Enrique past binnen de economische mogelijkheden van de Catalanen'', schrijft de sportkrant, die vervolgens met een opvallende naam komt.
''De kwaliteit van Negredo, Jonathan Soriano, Kuyt en Sergio Garcia hoeft niet besproken te worden. Zij presteren samen al meer dan dertig jaar op hoog niveau. En vandaag de dag kunnen zij voor een redelijke prijs geïmplementeerd worden.''
twitter:RHB_17 twitterde op donderdag 08-10-2015 om 06:57:58Dirk Kuijt op de voorpagina van Sport als kandidaat-versterking voor Barcelona. Echt waar. http://t.co/wZq2scT9Tp reageer retweet
Oh ja, je hebt gelijk. Dus jij denkt dat het weer zo'n halfbakken oplossing wordt, waardoor je nog steeds tussentijds van 1 naar 2 kan gaan? Ben blij dat we niet meewerken aan die onzin.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
14, want Brabant United () is een samenwerking tussen RKC en FC Den Bosch.
Ik denk dat ze de regels zo scherp mogelijk gaan zetten. Daarbij wel rekening houdend met het feit dat we geen Duitsland of Spanje zijn, waar clubs volwaardige 2e elftallen op de been kunnen houden. In Nederland zullen het toch gewoon tribunespelers van het 1e elftal en nog niet wedstrijdfitte spelers blijven, aangevuld met jeugd.
We moeten overigens blij zijn dat we niet gaan instromen, dat team wat we nu iedere maandag opstellen zou dan nooit mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |