Ommegot. Zoveel zin inquote:FutureFairytale
Tagliatelle 4 formaggi en walnoten. Machtig! Maar lekker.
Toe 2 bolletjes ijs met slagroom.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:11 schreef zeefje het volgende:
vers krentebrood met dikke laag roomboter
Die 2e foto, is dat niet gewoon babipangang ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:01 schreef Iwanius het volgende:
Wat een K*t dag vandaag.![]()
Mijn cluppie verliest de topper in de ArenA tegen PSV en terecht! Manchester United met Van Gaal krijgt een pakslaag bij Arsenal en die volleybal meiden verliezen een finale.Vanmiddag ergens in Mokum dit als lichte lunch genomen alvorens naar de ArenA te gaan. Na afloop en terug in Rotterdam ergens o.a.een Surinaamse moksi gegeten. Nu al een tijdje met deze aloude combinatie aan drank en pafferts proberen 'het leed' een beetje weg te drinken van deze zondag.
Morgen weer een nieuwe week en nieuwe kansen zeg ik maar...
Arsenalquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:01 schreef Iwanius het volgende:
Mijn cluppie verliest de topper in de ArenA tegen PSV en terecht! Manchester United met Van Gaal krijgt een pakslaag bij Arsenal en die volleybal meiden verliezen een finale.Vanmiddag ergens in Mokum dit als lichte lunch genomen alvorens naar de ArenA te gaan. Na afloop en terug in Rotterdam ergens o.a.een Surinaamse moksi gegeten. Nu al een tijdje met deze aloude combinatie aan drank en pafferts proberen 'het leed' een beetje weg te drinken van deze zondag.
Wel lachen dat jij als 010-er fan bent van mijn cluppie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:01 schreef Iwanius het volgende:
ik blijf trouw aan mijn 010 ook al woon ik al 28 jaar in 020!!quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel lachen dat jij als 010-er fan bent van mijn cluppie.
Gezond bezig!quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:09 schreef HarveySpecter het volgende:
Over de gehele dag:
6 snee volkorenbrood. 2 met kaas, 2 met pindakaas, 2 met ham.
1 appel
1 banaan
1 handje high protein mixed nuts
1 plak ontbijtkoek met boter
1 bakje tonijn in olijfolie
En vanavond waarschijnlijk gekookte aardappelen met spruiten en gesmolten kaasen een stukje kipfilet.
Haha klopt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gezond bezig!![]()
Als je je boterhammen kaas en ham nou bij elkaar doet in het tosti-ijzer heb je tosti's
gaat ook prima in een koekenpan !quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha klopt.![]()
Nu nog een tosti ijzer zien te fixen op het werk
Hartstikke lekker, toch!quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kom ik aan met mijn waldkornbol met sla, filet americain, ei en ui
En wat ga je eten ?quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:05 schreef golfer het volgende:
We laten vanavond bezorgen door de Chinees.
Voor mijn vrouw Ketjap Yuk en voor mij Tjung Pau Ngau.quote:
Het was eigenlijk een grapjequote:Op maandag 5 oktober 2015 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor mijn vrouw Ketjap Yuk en voor mij Tjung Pau Ngau.
Gewone dingen zijn vaak ook heel lekkerquote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:08 schreef Karzai het volgende:
na oke gebakken aardappeltjes, broccoli met kaas en tartaartjes
Nope,maar kan je vraag wel begrijpen gezien hoe het geschoten is. Het is een gewone moksi-meti met alleen cha siew en spek, met onderin spitskool. Geen chinese worst,geen kip. De jus stond wel stijf van de Maizenaquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:08 schreef Geerd het volgende:
Die 2e foto, is dat niet gewoon babipangang ?
Sedert de jaren 70 al een seizoenkaart en met mijn cluppie wanneer mogelijk al vele oorden gezien. Van Haifa tot zelfs Tokio.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:59 schreef golfer het volgende:
Wel lachen dat jij als 010-er fan bent van mijn cluppie.
Ja gehaktbroodquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is dat gehaktbrood of iets anders?
Zijn ze nog steeeeds niet op?quote:
family packquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zijn ze nog steeeeds niet op?![]()
Ik ga net een zak Lays peper & zout opendoen.
Net terug van de tafeltennis en morgen thuiswerk
Ik voel mezelf altijd een ontzettend gelukkig mens als ik in april ofzo de voorraadkast uitruim of een handtas en ik dan nog een zakje vindquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Enige sinterklaas snoepgoed wat ik echt lekker vind.
Haha snap ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik voel mezelf altijd een ontzettend gelukkig mens als ik in april ofzo de voorraadkast uitruim of een handtas en ik dan nog een zakje vind
Praise the Lord, and pass the puke bucketquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:07 schreef okedoei het volgende:
Die hebben jullie in Europa lekker niet
Ik ga geen verzonnen figuur erenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Praise the Lord, and pass the puke bucket
Zag het vorige maand nog in Valencia...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:07 schreef okedoei het volgende:
Die hebben jullie in Europa lekker niet
Onzin, in Europa zijn geen T-Bells. Het was misschien een restaurant dat er op lijkt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zag het vorige maand nog in Valencia...
Trok me overigens totaal niet.
Taco Bell nog erger dan de Mc Donalds qua hoe ziet het er uit op de afbeelding en in het echt. Ik moet zeggen het was niet vies, maar gezond is ook anders! Vooral de sla was in het echt niet om aan te zien!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:19 schreef okedoei het volgende:
[..]
Onzin, in Europa zijn geen T-Bells. Het was misschien een restaurant dat er op lijkt.
Taco Bell
Gezond is het inderdaad niet, maar het is erg goedkoop en ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:21 schreef mytec het volgende:
[..]
Taco Bell nog erger dan de Mc Donalds qua hoe ziet het er uit op de afbeelding en in het echt. Ik moet zeggen het was niet vies, maar gezond is ook anders! Vooral de sla was in het echt niet om aan te zien!
De prijs kan het inderdaad niet aan liggen, ik dacht dat ze een foutje maakten voor 4 personen een overdaad aan eten besteld ( 1 menu + extra's pp) en was geloof ik rond de 25 dollar kwijt. Maar doe mij maar Five Guys in plaats van Taco Bell ;-).quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:25 schreef okedoei het volgende:
[..]
Gezond is het inderdaad niet, maar het is erg goedkoop en ik vind het heerlijk.
Five Guys is top inderdaad. Of wat dacht je van Buffalo Wild Wings.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:26 schreef mytec het volgende:
[..]
De prijs kan het inderdaad niet aan liggen, ik dacht dat ze een foutje maakten voor 4 personen een overdaad aan eten besteld ( 1 menu + extra's pp) en was geloof ik rond de 25 dollar kwijt. Maar doe mij maar Five Guys in plaats van Taco Bell ;-).
Oja het is onzin, tis gewoon een keten die toevallig ook taco bell heet met ook toevallig hetzelfde logoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:19 schreef okedoei het volgende:
[..]
Onzin, in Europa zijn geen T-Bells. Het was misschien een restaurant dat er op lijkt.
Taco Bell
Jij leeft ook als een echte bourgondiër volgens mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:04 schreef Iwanius het volgende:
Gezien het druilerige weer buiten hedenmiddag als lunch.
[ afbeelding ]
Bowl met sui kau dimsum waarvan de bouillon er wat gekleurd uitziet maar dat komt omdat ik er net een lepel donkere pepers ingeflikkerd heb en heb zitten mengen. Verder stukken pekingeend en hofan. Ernaast(L) bakje extra bouillon met choi sam en daarboven siew mai dimsum als extra. Oh ja,bovenaan de bowl rode Fernandez met ijs.
Wat minuten geleden verorbert en zelf bereidt als avondhap omdat ik vroeg thuis was:
[ afbeelding ]
Aardappelen,spinazie,slavink en totslot sucadelapje en heel veel jus.
Zonder spek geen stamppotquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Vegetarisch dagje vandaag. Straks hutspot met vegetarische balletjes eten.
Welk ras appels?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
3 vers geplukte appels, koffieleutje, 2 tuckoekjes en een blokje pure chocolade.
Vanavond (net besloten) lekker uit eten bij de lekkerste pizzeria waar ik ooit ben geweest en dat zit nog in ons dorp ook (en ik eet wat pizza overal)
Lekker met een salade erbij en een rode lambrusco natuurlijk
Als ik niet vegetarisch zou eten dan zou ik er ook geen spek bij doenquote:
Niet? Ik vind het echt super lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik niet vegetarisch zou eten dan zou ik er ook geen spek bij doen
Shhhhhhhhhquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij leeft ook als een echte bourgondiër volgens mij
Goed eten
Omdat dat lekkerder is dan brokken aardappel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar goed, wat misschien nog erger is, min huisgenoot gaat stamppot maken van aardappelpuree![]()
![]()
waarom
![]()
![]()
Ziet er goed uit! Hoe bereid je de pompoen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:30 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Een herfst pompoen risotto.
Nee tuurlijk geen droge aardappels, wat boter of spekvet erdoor, wat peper, zout en nootmuskaat. Daar kan geen zakje tegenopquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:17 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Omdat dat lekkerder is dan brokken aardappel.
Ja eigenlijk wel. Ik was al verbaasd dat jij puree uit een zakje oké zou vinden voor stamppotquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:18 schreef RobinOok het volgende:
Zakje? Huh? Dat zei je er niet bij.
Komt bij jou puree per definitie uit een zakje?
Ja geen idee... appelboom staat op een openbaar landgoed waar ik altijd langs wandel. Fris, zoet en zuurquote:
Pompoen door de midden snijden, ontpitten, dan schil eraf. In kleine stukken snijden, 10% in de oven met wat olijfolie en zout, eerst heet en vervolgens op 100 graden een tijd totdat de stukjes een geconcentreerde smaak hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:08 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Hoe bereid je de pompoen?
Ik dus wel vanavondquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:22 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet niet eens hoe dat smaakt.
Nog nooit gegeten, puree uit een pakje.
doe je dat nou voor je plezier of ben je professioneel recensent?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:06 schreef Iwanius het volgende:
Vanavond 2 restaurants bezocht en o.a.genuttigd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Allemaal afkomstig van deze recensie.
Wel, in de foodcourt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:35 schreef derLudolf het volgende:
Ik wou een Tender Crisp eten, wist ik veel dat dat hele kut Utrecht Centraal geen frituur meer is
Jij bent er op tijd bij met je UI.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:47 schreef Geerd het volgende:
Maar even een kapsalon weg gehatseflatst
Ja ik dacht de pepernoten liggen er ook dus deze maar weer van stal, straks gewoon weer mijn boobie !!!Niet mijne dan maar ...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent er op tijd bij met je UI.
Buiten de poortjes dus niet op t station. Ik was een Burger King geld gewend vlak naast de trap voor de IC naar Grunn. Dan was dit ineens een wereldreisquote:
De IC naar Grunn is ook verplaatstquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Buiten de poortjes dus niet op t station. Ik was een Burger King geld gewend vlak naast de trap voor de IC naar Grunn. Dan was dit ineens een wereldreis
Zijn 2 kaasbroodjes gewordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Yoghurt, druiven. Nu 2 toffee'tjes.
Vanmiddag denk 2 kaascroissantjes.
Die ken ik nog niet, is dat nieuw?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een halve liter bittburger dunkel op terras .
Vanavond uit wokken
Sorry het was een Weissenbier dunkel in Jourequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, is dat nieuw?
Lekker hapje.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef RobinOok het volgende:
[ link |
Boterham met Tomaat.
Uiteraard brood van LeeHarveyOswald!
quote:
Omelet, romige pastasaus, risotto, aardappelgratin. Alles wat een wat minder sterke smaak heeft kan je er leuk mee gebruiken. Combinatie met kip ook altijd goed. Allemaal in kleine stukjes gesneden overigens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
Van schoonmoederlief kreeg ik een bakje voorgebakken ontbijtspek mee. Maar wat voor lekkers kan ik daar eigenlijk mee? Het lijkt me zo droog vergeleken met vers gebakken spek..
Thanks!quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:20 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Omelet, romige pastasaus, risotto, aardappelgratin. Alles wat een wat minder sterke smaak heeft kan je er leuk mee gebruiken. Combinatie met kip ook altijd goed. Allemaal in kleine stukjes gesneden overigens.
OMG een schaal bittergarnituurquote:Op maandag 12 oktober 2015 02:55 schreef Iwanius het volgende:
Zo weer thuis. Na het acclimatiseren eerder op de avond beetje trek gekregen en dus ergens onderstaande schaal bestelt i.c.m een frisje.
[ afbeelding ]
Heerlijk deze vette bek.!
Nee, hoor. Klein en komt van dit doosje die ik maar eens opende. Houd ik mij mond dat is het binnen 20 minuten op.quote:Op maandag 12 oktober 2015 04:18 schreef Geerd het volgende:
Mooie foto van die sigaar !!!
Best een joekel 1,5 uur? ofzo ?
Je zet trouwens altijd die sigaar op de foto, maar bijna nergens mag je hem onder het eten/aan tafel rokenquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:57 schreef Iwanius het volgende:
Af en toe is het gewoon lekker als 'knabbel' spul in de avond. Eet het amper,maar soms..
[..]
Nee, hoor. Klein en komt van dit doosje die ik maar eens opende. Houd ik mij mond dat is het binnen 20 minuten op.
Tis maandag dus prima dag om weer eens de Turkse toer te doen en deze aloude combinatie als vroege lunch en aansluitend acclimatiseren met dit eerder geproefde biertje.
Ommegot. Mijn lievelingsetenquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond rauwe andijviestamppot met uitgebakken spekkies en gebakken runderchipolata's.
Duidelijk , dank voor de toelichting. Dat relletje vorige week kreeg ik mee, met geld weggeven enzo. Wat een droeftoetersquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:14 schreef Iwanius het volgende:
Ik zit altijd graag in de natuur en dus buiten en ik zorg altijd dat ik dan zo gekleed ben dat ik geen last heb van de weersomstandigheden en er geriefelijk bijzit en ik steek bijna altijd mijn sigaar weer aan wanneer ik ga 'acclimatiseren' en dat is pas na het eten en niet zoals sommigen doen tussen de gerechten door. Ik vind dat laatste trouwens echt vies en een verspilling van je eetgenot door tussen gerechten door nog ff een sigaretje te doen buiten.
V.w.b je opmerking over die sigaar die ik met name in deze topicreeks elke keer opvoer heeft een achterliggende reden. De welbekende haters probeerden elke keer de boel te verstieren met opmerkingen dat het Google foto's o.i.d. zijn ondanks dat het overduidelijk was dat al mijn eigen geschoten foto's waren tenzij anders vemeld. En aangezien ik dus rook dacht ik: Weet je wat,we voeren gewoon elke keer mijn sigaar ( of Bert of de Apple PB) op,sla ik dat gezeik argument gewoon uit hun handen en staan zij in hun hemd omdat ze geen tegenbewijs kunnen leveren. Los van het gegeven dat het gehaat om persoonlijke aversie in CUL niet meer geaccepteerd wordt.
V.w.b. dat roken in restaurants: Klopt maar ik zorg altijd dat hij uit is voor ik aan tafel aanschuif gewoon omdat ik die rooksmaak in mijn mond ook niet bevordelijk vindt voor het proeven van het eten. Ik neutraliseer dan ook altijd mijn mond alvorens ik ga eten met of water of met iets van brood.
Extra bordje voor je neerzetten?quote:
Normale tijd vind ikquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Extra bordje voor je neerzetten?
We eten vrij vroeg. Om 18:00 uur al.
Ja lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Extra bordje voor je neerzetten?
We eten vrij vroeg. Om 18:00 uur al.
Ik kon de verleiding vanochtend van die Duitse bakker tegenover de benzinepomp ook niet weerstaan. Lekker geluncht met een broodje schnitzel en een Obstplunderquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:38 schreef Skeletor. het volgende:
Weer appel-ananasnotentaart. Ik wou dat ik die bakker nooit ontdekt had
Geen kaneelsuiker erop?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:18 schreef Mainport het volgende:
Spaanse churros van de markt, die had ik nog nooit gehad. Smaakt helaas naar niets, vind de oliebol een geslaagder concept.
Spaans vriendinnetje maakt ze altijd met kaneelsuiker en een soort vla-achtige chocoladesausquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:28 schreef Mainport het volgende:
Ik koos voor de poedersuiker omdat je anders niets meer proeft. Naar nu blijkt is dat de bedoeling
In brazilie (en waarschijnlijk ook wel elders in zuid amerika) stoppen ze er dulche de leche (doce de leite) in, dan is het op zich wel lekker, mierzoet en moddervet. Lekker als junkfood.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen kaneelsuiker erop?
Geen dikke chocoladesaus erbij?
Dat is eigenlijk chocolademelk. Daar doop je je churros in en je drinkt het op. Ik hou er niet van maar mijn vrouw is er gek op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Spaans vriendinnetje maakt ze altijd met kaneelsuiker en een soort vla-achtige chocoladesaus
karbonade , hehe idd er bij moeten zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:49 schreef RobinOok het volgende:
Halfrauwe lamsschouder? Yuk, dat lijkt me smerig.
Reed deze er ook tussen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:09 schreef Iwanius het volgende:
Je kon er op wachten feestende Turkse supporters in de kou..nabij de Fontein maar ik ging voor een wandeling i.c.m. een late avond bowl om het maagje weer te vullen want over een uurtje of 2 het debat op CNN van de democratische partij en Zuid-Amerikaans voetbal op Foxsports 2
nee hoor was een stevig en lekker broodjequote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoelt of denk je dat echt?
Vaak is het tarwebrood met paar procent spelt vandaar. Niet veel (on)gezonder dan normaal brood dusquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hoor was een stevig en lekker broodje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |