Jij leeft ook als een echte bourgondiër volgens mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:04 schreef Iwanius het volgende:
Gezien het druilerige weer buiten hedenmiddag als lunch.
[ afbeelding ]
Bowl met sui kau dimsum waarvan de bouillon er wat gekleurd uitziet maar dat komt omdat ik er net een lepel donkere pepers ingeflikkerd heb en heb zitten mengen. Verder stukken pekingeend en hofan. Ernaast(L) bakje extra bouillon met choi sam en daarboven siew mai dimsum als extra. Oh ja,bovenaan de bowl rode Fernandez met ijs.
Wat minuten geleden verorbert en zelf bereidt als avondhap omdat ik vroeg thuis was:
[ afbeelding ]
Aardappelen,spinazie,slavink en totslot sucadelapje en heel veel jus.
Zonder spek geen stamppotquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Vegetarisch dagje vandaag. Straks hutspot met vegetarische balletjes eten.
Welk ras appels?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
3 vers geplukte appels, koffieleutje, 2 tuckoekjes en een blokje pure chocolade.
Vanavond (net besloten) lekker uit eten bij de lekkerste pizzeria waar ik ooit ben geweest en dat zit nog in ons dorp ook (en ik eet wat pizza overal)
Lekker met een salade erbij en een rode lambrusco natuurlijk
Als ik niet vegetarisch zou eten dan zou ik er ook geen spek bij doenquote:
Niet? Ik vind het echt super lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik niet vegetarisch zou eten dan zou ik er ook geen spek bij doen
Shhhhhhhhhquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij leeft ook als een echte bourgondiër volgens mij
Goed eten
Omdat dat lekkerder is dan brokken aardappel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar goed, wat misschien nog erger is, min huisgenoot gaat stamppot maken van aardappelpuree![]()
![]()
waarom
![]()
![]()
Ziet er goed uit! Hoe bereid je de pompoen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:30 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Een herfst pompoen risotto.
Nee tuurlijk geen droge aardappels, wat boter of spekvet erdoor, wat peper, zout en nootmuskaat. Daar kan geen zakje tegenopquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:17 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Omdat dat lekkerder is dan brokken aardappel.
Ja eigenlijk wel. Ik was al verbaasd dat jij puree uit een zakje oké zou vinden voor stamppotquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:18 schreef RobinOok het volgende:
Zakje? Huh? Dat zei je er niet bij.
Komt bij jou puree per definitie uit een zakje?
Ja geen idee... appelboom staat op een openbaar landgoed waar ik altijd langs wandel. Fris, zoet en zuurquote:
Pompoen door de midden snijden, ontpitten, dan schil eraf. In kleine stukken snijden, 10% in de oven met wat olijfolie en zout, eerst heet en vervolgens op 100 graden een tijd totdat de stukjes een geconcentreerde smaak hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:08 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Hoe bereid je de pompoen?
Ik dus wel vanavondquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:22 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet niet eens hoe dat smaakt.
Nog nooit gegeten, puree uit een pakje.
doe je dat nou voor je plezier of ben je professioneel recensent?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:06 schreef Iwanius het volgende:
Vanavond 2 restaurants bezocht en o.a.genuttigd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Allemaal afkomstig van deze recensie.
Wel, in de foodcourt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:35 schreef derLudolf het volgende:
Ik wou een Tender Crisp eten, wist ik veel dat dat hele kut Utrecht Centraal geen frituur meer is
Jij bent er op tijd bij met je UI.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:47 schreef Geerd het volgende:
Maar even een kapsalon weg gehatseflatst
Ja ik dacht de pepernoten liggen er ook dus deze maar weer van stal, straks gewoon weer mijn boobie !!!Niet mijne dan maar ...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent er op tijd bij met je UI.
Buiten de poortjes dus niet op t station. Ik was een Burger King geld gewend vlak naast de trap voor de IC naar Grunn. Dan was dit ineens een wereldreisquote:
De IC naar Grunn is ook verplaatstquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Buiten de poortjes dus niet op t station. Ik was een Burger King geld gewend vlak naast de trap voor de IC naar Grunn. Dan was dit ineens een wereldreis
Zijn 2 kaasbroodjes gewordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Yoghurt, druiven. Nu 2 toffee'tjes.
Vanmiddag denk 2 kaascroissantjes.
Die ken ik nog niet, is dat nieuw?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een halve liter bittburger dunkel op terras .
Vanavond uit wokken
Sorry het was een Weissenbier dunkel in Jourequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, is dat nieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |