Lekker hapje.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef RobinOok het volgende:
[ link |
Boterham met Tomaat.
Uiteraard brood van LeeHarveyOswald!
Omelet, romige pastasaus, risotto, aardappelgratin. Alles wat een wat minder sterke smaak heeft kan je er leuk mee gebruiken. Combinatie met kip ook altijd goed. Allemaal in kleine stukjes gesneden overigens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
Van schoonmoederlief kreeg ik een bakje voorgebakken ontbijtspek mee. Maar wat voor lekkers kan ik daar eigenlijk mee? Het lijkt me zo droog vergeleken met vers gebakken spek..
Thanks!quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:20 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Omelet, romige pastasaus, risotto, aardappelgratin. Alles wat een wat minder sterke smaak heeft kan je er leuk mee gebruiken. Combinatie met kip ook altijd goed. Allemaal in kleine stukjes gesneden overigens.
OMG een schaal bittergarnituurquote:Op maandag 12 oktober 2015 02:55 schreef Iwanius het volgende:
Zo weer thuis. Na het acclimatiseren eerder op de avond beetje trek gekregen en dus ergens onderstaande schaal bestelt i.c.m een frisje.
[ afbeelding ]
Heerlijk deze vette bek.!
Nee, hoor. Klein en komt van dit doosje die ik maar eens opende. Houd ik mij mond dat is het binnen 20 minuten op.quote:Op maandag 12 oktober 2015 04:18 schreef Geerd het volgende:
Mooie foto van die sigaar !!!
Best een joekel 1,5 uur? ofzo ?
Je zet trouwens altijd die sigaar op de foto, maar bijna nergens mag je hem onder het eten/aan tafel rokenquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:57 schreef Iwanius het volgende:
Af en toe is het gewoon lekker als 'knabbel' spul in de avond. Eet het amper,maar soms..
[..]
Nee, hoor. Klein en komt van dit doosje die ik maar eens opende. Houd ik mij mond dat is het binnen 20 minuten op.
Tis maandag dus prima dag om weer eens de Turkse toer te doen en deze aloude combinatie als vroege lunch en aansluitend acclimatiseren met dit eerder geproefde biertje.
Ommegot. Mijn lievelingsetenquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond rauwe andijviestamppot met uitgebakken spekkies en gebakken runderchipolata's.
Duidelijk , dank voor de toelichting. Dat relletje vorige week kreeg ik mee, met geld weggeven enzo. Wat een droeftoetersquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:14 schreef Iwanius het volgende:
Ik zit altijd graag in de natuur en dus buiten en ik zorg altijd dat ik dan zo gekleed ben dat ik geen last heb van de weersomstandigheden en er geriefelijk bijzit en ik steek bijna altijd mijn sigaar weer aan wanneer ik ga 'acclimatiseren' en dat is pas na het eten en niet zoals sommigen doen tussen de gerechten door. Ik vind dat laatste trouwens echt vies en een verspilling van je eetgenot door tussen gerechten door nog ff een sigaretje te doen buiten.
V.w.b je opmerking over die sigaar die ik met name in deze topicreeks elke keer opvoer heeft een achterliggende reden. De welbekende haters probeerden elke keer de boel te verstieren met opmerkingen dat het Google foto's o.i.d. zijn ondanks dat het overduidelijk was dat al mijn eigen geschoten foto's waren tenzij anders vemeld. En aangezien ik dus rook dacht ik: Weet je wat,we voeren gewoon elke keer mijn sigaar ( of Bert of de Apple PB) op,sla ik dat gezeik argument gewoon uit hun handen en staan zij in hun hemd omdat ze geen tegenbewijs kunnen leveren. Los van het gegeven dat het gehaat om persoonlijke aversie in CUL niet meer geaccepteerd wordt.
V.w.b. dat roken in restaurants: Klopt maar ik zorg altijd dat hij uit is voor ik aan tafel aanschuif gewoon omdat ik die rooksmaak in mijn mond ook niet bevordelijk vindt voor het proeven van het eten. Ik neutraliseer dan ook altijd mijn mond alvorens ik ga eten met of water of met iets van brood.
Extra bordje voor je neerzetten?quote:
Normale tijd vind ikquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Extra bordje voor je neerzetten?
We eten vrij vroeg. Om 18:00 uur al.
Ja lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Extra bordje voor je neerzetten?
We eten vrij vroeg. Om 18:00 uur al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |