Ommegot. Zoveel zin inquote:FutureFairytale
Tagliatelle 4 formaggi en walnoten. Machtig! Maar lekker.
Toe 2 bolletjes ijs met slagroom.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:11 schreef zeefje het volgende:
vers krentebrood met dikke laag roomboter
Die 2e foto, is dat niet gewoon babipangang ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:01 schreef Iwanius het volgende:
Wat een K*t dag vandaag.![]()
Mijn cluppie verliest de topper in de ArenA tegen PSV en terecht! Manchester United met Van Gaal krijgt een pakslaag bij Arsenal en die volleybal meiden verliezen een finale.Vanmiddag ergens in Mokum dit als lichte lunch genomen alvorens naar de ArenA te gaan. Na afloop en terug in Rotterdam ergens o.a.een Surinaamse moksi gegeten. Nu al een tijdje met deze aloude combinatie aan drank en pafferts proberen 'het leed' een beetje weg te drinken van deze zondag.
Morgen weer een nieuwe week en nieuwe kansen zeg ik maar...
Arsenalquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:01 schreef Iwanius het volgende:
Mijn cluppie verliest de topper in de ArenA tegen PSV en terecht! Manchester United met Van Gaal krijgt een pakslaag bij Arsenal en die volleybal meiden verliezen een finale.Vanmiddag ergens in Mokum dit als lichte lunch genomen alvorens naar de ArenA te gaan. Na afloop en terug in Rotterdam ergens o.a.een Surinaamse moksi gegeten. Nu al een tijdje met deze aloude combinatie aan drank en pafferts proberen 'het leed' een beetje weg te drinken van deze zondag.
Wel lachen dat jij als 010-er fan bent van mijn cluppie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:01 schreef Iwanius het volgende:
ik blijf trouw aan mijn 010 ook al woon ik al 28 jaar in 020!!quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel lachen dat jij als 010-er fan bent van mijn cluppie.
Gezond bezig!quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:09 schreef HarveySpecter het volgende:
Over de gehele dag:
6 snee volkorenbrood. 2 met kaas, 2 met pindakaas, 2 met ham.
1 appel
1 banaan
1 handje high protein mixed nuts
1 plak ontbijtkoek met boter
1 bakje tonijn in olijfolie
En vanavond waarschijnlijk gekookte aardappelen met spruiten en gesmolten kaasen een stukje kipfilet.
Haha klopt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gezond bezig!![]()
Als je je boterhammen kaas en ham nou bij elkaar doet in het tosti-ijzer heb je tosti's
gaat ook prima in een koekenpan !quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha klopt.![]()
Nu nog een tosti ijzer zien te fixen op het werk
Hartstikke lekker, toch!quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kom ik aan met mijn waldkornbol met sla, filet americain, ei en ui
En wat ga je eten ?quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:05 schreef golfer het volgende:
We laten vanavond bezorgen door de Chinees.
Voor mijn vrouw Ketjap Yuk en voor mij Tjung Pau Ngau.quote:
Het was eigenlijk een grapjequote:Op maandag 5 oktober 2015 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor mijn vrouw Ketjap Yuk en voor mij Tjung Pau Ngau.
Gewone dingen zijn vaak ook heel lekkerquote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:08 schreef Karzai het volgende:
na oke gebakken aardappeltjes, broccoli met kaas en tartaartjes
Nope,maar kan je vraag wel begrijpen gezien hoe het geschoten is. Het is een gewone moksi-meti met alleen cha siew en spek, met onderin spitskool. Geen chinese worst,geen kip. De jus stond wel stijf van de Maizenaquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:08 schreef Geerd het volgende:
Die 2e foto, is dat niet gewoon babipangang ?
Sedert de jaren 70 al een seizoenkaart en met mijn cluppie wanneer mogelijk al vele oorden gezien. Van Haifa tot zelfs Tokio.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:59 schreef golfer het volgende:
Wel lachen dat jij als 010-er fan bent van mijn cluppie.
Ja gehaktbroodquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is dat gehaktbrood of iets anders?
Zijn ze nog steeeeds niet op?quote:
family packquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zijn ze nog steeeeds niet op?![]()
Ik ga net een zak Lays peper & zout opendoen.
Net terug van de tafeltennis en morgen thuiswerk
Ik voel mezelf altijd een ontzettend gelukkig mens als ik in april ofzo de voorraadkast uitruim of een handtas en ik dan nog een zakje vindquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Enige sinterklaas snoepgoed wat ik echt lekker vind.
Haha snap ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik voel mezelf altijd een ontzettend gelukkig mens als ik in april ofzo de voorraadkast uitruim of een handtas en ik dan nog een zakje vind
Praise the Lord, and pass the puke bucketquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:07 schreef okedoei het volgende:
Die hebben jullie in Europa lekker niet
Ik ga geen verzonnen figuur erenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Praise the Lord, and pass the puke bucket
Zag het vorige maand nog in Valencia...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:07 schreef okedoei het volgende:
Die hebben jullie in Europa lekker niet
Onzin, in Europa zijn geen T-Bells. Het was misschien een restaurant dat er op lijkt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zag het vorige maand nog in Valencia...
Trok me overigens totaal niet.
Taco Bell nog erger dan de Mc Donalds qua hoe ziet het er uit op de afbeelding en in het echt. Ik moet zeggen het was niet vies, maar gezond is ook anders! Vooral de sla was in het echt niet om aan te zien!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:19 schreef okedoei het volgende:
[..]
Onzin, in Europa zijn geen T-Bells. Het was misschien een restaurant dat er op lijkt.
Taco Bell
Gezond is het inderdaad niet, maar het is erg goedkoop en ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:21 schreef mytec het volgende:
[..]
Taco Bell nog erger dan de Mc Donalds qua hoe ziet het er uit op de afbeelding en in het echt. Ik moet zeggen het was niet vies, maar gezond is ook anders! Vooral de sla was in het echt niet om aan te zien!
De prijs kan het inderdaad niet aan liggen, ik dacht dat ze een foutje maakten voor 4 personen een overdaad aan eten besteld ( 1 menu + extra's pp) en was geloof ik rond de 25 dollar kwijt. Maar doe mij maar Five Guys in plaats van Taco Bell ;-).quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:25 schreef okedoei het volgende:
[..]
Gezond is het inderdaad niet, maar het is erg goedkoop en ik vind het heerlijk.
Five Guys is top inderdaad. Of wat dacht je van Buffalo Wild Wings.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:26 schreef mytec het volgende:
[..]
De prijs kan het inderdaad niet aan liggen, ik dacht dat ze een foutje maakten voor 4 personen een overdaad aan eten besteld ( 1 menu + extra's pp) en was geloof ik rond de 25 dollar kwijt. Maar doe mij maar Five Guys in plaats van Taco Bell ;-).
Oja het is onzin, tis gewoon een keten die toevallig ook taco bell heet met ook toevallig hetzelfde logoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:19 schreef okedoei het volgende:
[..]
Onzin, in Europa zijn geen T-Bells. Het was misschien een restaurant dat er op lijkt.
Taco Bell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |