ftfyquote:
Acda en de Munnik snap ik uit een 3fm-oogpunt niet, staat natuurlijk ook hoog in de top 2000.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:08 schreef alwaysonhold het volgende:
Pearl Jam 5 plaatsen te laag. En wat Kensington en Acda & de Munnik er te zoeken hebben?! 2 totaal belachelijke noteringen.
Grapjequote:
Echt de damschreeuwer van 3fm.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje jammer dat Giel alles weer moet verpesten.
Acda en de Munnik werden altijd gedraaid door Wim Rigter. Dus ik snap dat welquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Acda en de Munnik snap ik uit een 3fm-oogpunt niet, staat natuurlijk ook hoog in de top 2000.
Kensington is lachwekkend natuurlijk
Er had gewoon Radiohead moeten staan. Klaar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:14 schreef Cee het volgende:
En toch, ik vind Streets een tof nummer. Ja veel te hoog in de lijst maar ik vind het geen vreselijk nummer of zo.
Of Elvis.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er had gewoon Radiohead moeten staan. Klaar.
Nee. Deze lijst is geen goede afspiegeling van 50 jaar 3FM. Ze hadden gewoon uit elk jaar 2 iconische platen moeten kiezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Of Elvis.
Waar is Elvis in deze lijst? Godsamme zeg.
Dotan wel.
Elvis niet. Of Bob Dylan. Marley.
Of is dat nog ouder dan 50 jaar? Nee toch?
Michael Jackson mis ik ook bv...quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Of Elvis.
Waar is Elvis in deze lijst? Godsamme zeg.
Dotan wel.
Elvis niet. Of Bob Dylan. Marley.
Of is dat nog ouder dan 50 jaar? Nee toch?
De gemiddelde luisteraar van 3FM weet niet eens wat muziek isquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef Cee het volgende:
Al die mensen die helemaal weglopen met Wonderwall, ze kennen Champagne Supernova gewoon niet, ik weet het zeker. We moeten iets doen.
True!quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef Cee het volgende:
Al die mensen die helemaal weglopen met Wonderwall, ze kennen Champagne Supernova gewoon niet, ik weet het zeker. We moeten iets doen.
Billie Jean stond ergens in onderaan de lijst.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Michael Jackson mis ik ook bv...
Eens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De gemiddelde luisteraar van 3FM weet niet eens wat muziek is
Liever dat dan Kensington...quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Billie Jean stond ergens in onderaan de lijst.
Of Falling Down.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef Cee het volgende:
Ik ook, nu nog 3 Op Reis, haha eerst reizen dan rijzen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ik geloof het allemaal wel. Ik ga HHB kijken.
Da's ook wel voldoende. Zo bijzonder is MJ ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Billie Jean stond ergens in onderaan de lijst.
Ik ben geen expert. Ik luister zelf genoeg crap. Maar sommige platen snap ik gewoon niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
Het topic zit weer eens lekker vol met muziek"experts"
Start een clubje met Rabbering.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
Niet schrikken he puristen
Maar die laatste 2 platen van Justin Bieber vind ik erg tof en gaan altijd keihard in de auto
ik begin de fruitmachineclubquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Start een clubje met Rabbering.
zijn ook mensen die dat in het indie topic zeggen dus ik geloof het bestquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
Maar die laatste 2 platen van Justin Bieber vind ik erg tof en gaan altijd keihard in de auto
Beetje een puristennummermaar die plaat is wel gewoon behoorlijk natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:25 schreef alwaysonhold het volgende:
Pearl Jam met Black. Prachtig. Stond altijd op 1 tijdens de KinkFM lijst allertijden. Good old days!
Joh, doe dat lekker. Er zit vaak meer kwaliteit in het foute uur dan in de andere uren van Q.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
Klopt. Beste uurtje radio daar van de dag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Joh, doe dat lekker. Er zit vaak meer kwaliteit in het foute uur dan in de andere uren van Q.
Ja, maar dat is stiekem best een goede meidenband.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben enorm weg van de Sugababes.
Mag dit?
zekerquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dit?
Waarom niet!quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dit?
Ik ben weg van Lena.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom niet!
Toffe muziek. En ook al vond ik dat niet dan mag je dat nog.
Ik houd ook van boybands, musicals en Songfestivalnummers. Who am I to judge.
Mwah zit toch wel 1 hele vette plaat tussenquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn radio gaat uit.
Ik lees wel wanneer het voorbij is.
Ja, mijn muzikale evolutie is begin van het milennium gaan stagneren. Maar de variatie blijft. Komt niet veel nieuws bij qua genre.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben weg van Lena.
Boybands en musicals is niet mijn ding maar jouw smaak is wel efe wat anders dan die van mij. Mijn smaak van vijf jaar terug lijkt wel veel op die van jou, maar inmiddels is die van mij danig veranderd.
Jij bent dan ook net die 10 jaar ouder. Sinds 2011, 2012 stagneert het bij mij ook wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, mijn muzikale evolutie is begin van het milennium gaan stagneren. Maar de variatie blijft. Komt niet veel nieuws bij qua genre.
Woensdag ga ik naar Take That. De maandag daarop naar Stereophonics.
Ik had het over krassen op het schoolbord.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah zit toch wel 1 hele vette plaat tussen
Jij bent toch van de hippe indiebandjes enzo?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk ook dat als mensen mijn smaak horen ze verbaasd zijn dat ik 3fm luister
Ik luister eigenlijk meer 3fm voor het slap gelul tussendoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk ook dat als mensen mijn smaak horen ze verbaasd zijn dat ik 3fm luister
Mijn favoriete acts op 3fm dit jaar zijn Courtney Barnett, Foals en Tame Impala.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent toch van de hippe indiebandjes enzo?
xdquote:
Ik ken alleen de laatste.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn favoriete acts op 3fm dit jaar zijn Courtney Barnett, Foals en Tame Impala.
Mijn favoriete bands van de laatste 10 jaar...
Blood Red Shoes, Yuck en Arctic Monkeys denk ik.
Zal wel genoeg zeggen
Get Away van Yuck ken je wel. Komt ook wel eens op 3fm.quote:
Moet ik denk ik horen. Ik ken meer liedjes van de muziek dan van titel/artiest.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Get Away van Yuck ken je wel. Komt ook wel eens op 3fm.
ja nevermind hij staat blijkbaar maar 1x in de database, dan moet het op Kink zijn geweest ofzo, daar luisterde ik toen (2010/11) wat vaker naar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik denk ik horen. Ik ken meer liedjes van de muziek dan van titel/artiest.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik denk ik horen. Ik ken meer liedjes van de muziek dan van titel/artiest.
Zal ik luisteren na 9 uur.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze dus. Voor mijn gevoel is ie wel bekend maar dat is dus echt gevoel
meer tijd aan mijn studie bestedenquote:
Ik vind dit ook wel heel erg kitsch.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder heeft echt een bloedhekel aan dit nummer. Snapt niet waarom mensen hier naar kunnen luisteren.
Dat is altijd een goede.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meer tijd aan mijn studie besteden
Het is stiekem net zo kitsch als een liedje uit een musical, maar dit wordt getolereerd want rock en Queen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel heel erg kitsch.
Zeker het he's just a poor boy stukje.
Ik vind dat Queen veel, veel beter heeft, wat niet zo overdreven prog is als dit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is stiekem net zo kitsch als een liedje uit een musical, maar dit wordt getolereerd want rock en Queen.
Zekers, maar zoals altijd met lijstjes staan de beste en mooiste platen niet bovenaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Queen veel, veel beter heeft, wat niet zo overdreven prog is als dit.
En Innuendo is dat wel maar vind ik ook veel fijner. Verbaast me wel dat die er helemaal niet in stond.
Da's idd een beetje jammer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo, de radio gaat uit. Tot over 3 maanden ofzo
al heb ik 2 tentamens tijdens SR. Da's een beetje aan de jammere kant.
oh maar 1 trouwens. Dat valt weer meequote:
Beste liedje uit de lijst.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:08 schreef JayHovah het volgende:
Radiohead - Street Spirit op 66? Onder Kensington en alle andere meuk? Where did it go wrong? Ik had em toch wel in de top 20 verwacht...
Nou en joh, SR boeit niemand meer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja tis toch nog aardig druk hierquote:
Succes Bakkertje kusjekroelquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Succes, je kan het!quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lieg verdomme nooitquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:21 schreef minthy het volgende:
Leugens @TT. Daar gaat het vast ook niet.
Ik voorspel dat Dotan nog altijd in de top 100 staat daar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:32 schreef themauster het volgende:
Eigenlijk was ik al geen vaste luisteraar meer maar vanaf morgen helemaal over naar Radio 2, was wel een leuk weekend maar Kensington en Dotan in de top 20 sloeg helemaal nergens op! Mag hopen dat dit met de top 2000 niet gaat gebeuren.
Jawel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:32 schreef themauster het volgende:
Eigenlijk was ik al geen vaste luisteraar meer maar vanaf morgen helemaal over naar Radio 2, was wel een leuk weekend maar Kensington en Dotan in de top 20 sloeg helemaal nergens op! Mag hopen dat dit met de top 2000 niet gaat gebeuren.
quote:
Multitopicfax.quote:
Heb maar 20 minuten gehoord (in de auto naar werk). Hier staat gewoon 3FM op.quote:
twitter:NCTV_NL twitterde op maandag 05-10-2015 om 12:01:44KPN en Vodafone zenden NL-Alert uit over het 4G-netwerk: KPN en Vodafone hebben hun 4G-netwerk geschikt gemaak... http://t.co/UfXRoOvdK6 reageer retweet
Hoiquote:
Plintquote:
Nee, niet gehoord.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Plint
Ekdom nog gehoord?
Die plaat van Sam Smith voor de nieuwe Bond film is echt kudt trouwens.
Skyfall <3
Jammer, ze probeerde je te bellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Plint
Ekdom nog gehoord?
Die plaat van Sam Smith voor de nieuwe Bond film is echt kudt trouwens.
Skyfall <3
Ik wou al Teek on me gaan aanvragenquote:
Of Teek Me Out.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wou al Teek on me gaan aanvragen
Teek it or leave itquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen maken altijd gelijk een wereldramp van 1 tekenbeet
Je kan nu eenmaal pech hebben. Dus zo raar is het niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen maken altijd gelijk een wereldramp van 1 tekenbeet
Dat kan ja. Je kan ook pech hebben als je op de fiets stapt en een auto stopt niet bij het kruispunt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je kan nu eenmaal pech hebben. Dus zo raar is het niet.
Compleet manke vergelijking.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan ja. Je kan ook pech hebben als je op de fiets stapt en een auto stopt niet bij het kruispunt.
Maar de mensheid doet zo langzamerhand of je gelijk dood ziek wordt van 1 tekenbeet.
Ook een tekenbeet kan je voor een groot deel zien aankomen en voorkomen. En tuurlijk kan je er goed ziek van worden. Maar om er nou gelijk te doen alsof je van elke tekenbeet dood gaat...quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Compleet manke vergelijking.
Het een zie je aankomen en het ander niet.
Van een tekenbeet kun je wel degelijk goed ziek worden.
Juist doordat men er niet voldoende mee bekend is, is het een probleem.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook een tekenbeet kan je voor een groot deel zien aankomen en voorkomen. En tuurlijk kan je er goed ziek van worden. Maar om er nou gelijk te doen alsof je van elke tekenbeet dood gaat...
De kans dat je Lyme krijgt is kleiner dan 10% van 1 tekenbeet in Nederland.
Ik vind dat er in de media een beetje over gereageerd wordt. Ik ben uitgebreid voorgelicht op de uni omdat we lang en veel in bos zaten. We behoorden tot de risicogroepen, maar niemand deed er zo hysterisch over. Een tekenbeet zo nu en dan hoorde er eenmaal bij en je moest jezelf gewoon goed controleren en op tijd teken verwijderen.
Lyme krijgen is gewoon pech hebben en mss ook deels te verwijten aan onwetendheid bij zowel het 'slachtoffer' als de arts.
Helemaal eens dat er meer voorlichting moet komen en op de risico's gewezen moet worden, maar er hoeft niet gelijk bij elke berichtgeving een verhaal van een Lyme patient die verteld hoe ziek hij/zij wel niet is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Juist doordat men er niet voldoende mee bekend is, is het een probleem.
Vrijwel niemand controleert zichzelf op teken na een bosbezoek omdat men simpelweg de risico's niet weet. Met als gevolg dat teken langer blijven zitten dan bij iemand die wel beter is voorgelicht. Daardoor heeft het virus de tijd zichzelf te ontwikkelen.
Hierdoor neemt de kans op dat je het virus krijgt dus aanzienlijk toe.
En is het dus zeker geen te onderschatten gevaar.
Tel daarbij nog even op dat het aantal teken in Nederland sterk toeneemt.
Sowieso, open schoenenquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En tot zover mijn betoog over de risk society. Ik ga wat doen met de middag.
Tips om teken te voorkomen:
- Of dichte schoenen aan en broek in de sokken of sandalen en korte broek
- Eventueel DEET gebruiken
- Op de paden blijven lopen
- Overal controleren (ook in je schaamstreek)
Teken lopen over van lage begroeiing naar hun gastheer en vallen niet uit bomen/struiken.
Ik controleer jouw schaamstreek wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En tot zover mijn betoog over de risk society. Ik ga wat doen met de middag.
Tips om teken te voorkomen:
- Of dichte schoenen aan en broek in de sokken of sandalen en korte broek
- Eventueel DEET gebruiken
- Op de paden blijven lopen
- Overal controleren (ook in je schaamstreek)
Teken lopen over van lage begroeiing naar hun gastheer en vallen niet uit bomen/struiken.
Ik heb (bijna) nooit tekenquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik controleer jouw schaamstreek wel.
Heeft ze een streepje voor bij je?quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Misschien is het een teken....quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb (bijna) nooit teken
Teken vinden mij niet lekker
quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft ze een streepje voor bij je?
..........quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een studiegenoot daarvan zat zijn penis en omstreken elke avond vol met teken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een studiegenoot daarvan zat zijn penis en omstreken elke avond vol met teken
Was toen we 2 weken op kamp waren en dat vertelde hij altijd. Omdat zijn tentgenoot de teken er uit moest halen en het zo pijn deed dat hij hij wat schreeuwde. Was om het vele au geroep in de tent te verklaren.quote:
quote:
wiggle wiggle!quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:27 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren dierendag. Konijnen dus los in het hok
Prettig.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:27 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke instagram ook.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:27 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan niksquote:
Verdomme.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Leuke instagram ook.
https://instagram.com/leannadecker_/
Die stond vandeweek al op Dumpert. Maar wat een ranzig tokkiewijf ben je danquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.wtf.nl/bizar/30684/vrouw-poept-in-albert-heijn-.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Praat een keer met m'n vader; dan praat je wel anders... Die heeft al jaren de ziekte van Lyme door een tekenbeet. Nou, ik kan je zeggen dat je beter een been kunt breken dan Lyme kunt hebben. Diagnose dát je Lyme hebt, is al heel lastig te stellen omdat er zoveel symptomen zijn die ook bij bijvoorbeeld MS voorkomen. Om over de klachten nog maar te zwijgen. Hij kan blij zijn dat ie niet meer werkt, want dat was niet/nauwelijks mogelijk geweest door de onvoorspelbare klachten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook een tekenbeet kan je voor een groot deel zien aankomen en voorkomen. En tuurlijk kan je er goed ziek van worden. Maar om er nou gelijk te doen alsof je van elke tekenbeet dood gaat...
De kans dat je Lyme krijgt is kleiner dan 10% van 1 tekenbeet in Nederland.
Ik vind dat er in de media een beetje over gereageerd wordt. Ik ben uitgebreid voorgelicht op de uni omdat we lang en veel in bos zaten. We behoorden tot de risicogroepen, maar niemand deed er zo hysterisch over. Een tekenbeet zo nu en dan hoorde er eenmaal bij en je moest jezelf gewoon goed controleren en op tijd teken verwijderen.
Lyme krijgen is gewoon pech hebben en mss ook deels te verwijten aan onwetendheid bij zowel het 'slachtoffer' als de arts.
Nogmaals. Ik weet dat Lyme een kut ziekte is om te hebben. Maar je wordt niet van elke tekenbeet ziek. En de media doet wel of je van elke tekenbeet ziek wordt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Praat een keer met m'n vader; dan praat je wel anders... Die heeft al jaren de ziekte van Lyme door een tekenbeet. Nou, ik kan je zeggen dat je beter een been kunt breken dan Lyme kunt hebben. Diagnose dát je Lyme hebt, is al heel lastig te stellen omdat er zoveel symptomen zijn die ook bij bijvoorbeeld MS voorkomen. Om over de klachten nog maar te zwijgen. Hij kan blij zijn dat ie niet meer werkt, want dat was niet/nauwelijks mogelijk geweest door de onvoorspelbare klachten.
Heel goed dat er nu volop aandacht aan geschonken wordt. Feit is dat er veel meer teken in Nederland voorkomen, o.a. doordat we steeds meer reizen.
Overal zijn enge beestjes of iets anders waar je wel ziek van kunt worden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga gewoon naar het strand, daar heb je geen enge beesten...
Wel een hele hoop dikke, getatoeëerde mensen....
Je kunt hier vooral hard over uitglijden op het strandquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overal zijn enge beestjes of iets anders waar je wel ziek van kunt worden.
En jij denkt dat je BROS chocolademousse koopt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.wtf.nl/bizar/30684/vrouw-poept-in-albert-heijn-.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Communards - Don't Leave Me this Wayquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:03 schreef Evertjan het volgende:
Goede muziek op 3fm. Of luisteren jullie niet mee?
Edquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Communards - Don't Leave Me this Way
Klassiekertje wordt hier even ass-raped.
De versie van Thelma Houston
Volgens mij is dat niet echt gezondquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:33 schreef wolfrolf het volgende:
Na enkele gas alarmsignalen is daar dan ook f4x
Jawel joh! Retegezond!quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet echt gezond
Hallo zeefje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:50 schreef zeefje het volgende:
Dit nummer als nieuwe muziek bestempelen..verdomme man
Goedemorgen Ed!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutnummer, van The Brahms. Soort Kinderen voor Kinderen meets Mika.
Bewaar maar voor mijn toekomstige vriend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
De titel zou eigenlijk moeten zijn: "How to speak to Muis"
[ afbeelding ]
Dinsdagochtend is altijd kut.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goedemorgen Ed!
Hoe staat de pet vandaag?
Dinsdag is de meest verschrikkelijke dag van de weekquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dinsdagochtend is altijd kut.
Wat de meeste mensen op maandagochtend hebben, heb ik een dag later.
Huh? Dat is toch het startpunt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna hele scriptie af, moet ik nog mijn onderzoeksvragen aanpassen. Tja. Geen idee eigenlijk
Ja daarom hebben we het al duizend keer veranderdquote:
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daarom hebben we het al duizend keer veranderd
Schijnbaar nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Je hebt toch gewoon mijlpalen in je project waar je van af moet blijven als ze behaald zijn?![]()
Tsja, op deze manier kun je studenten wel lekker uitmelken met collegegeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnbaar niet
Lang leve alpha "wetenschap"
Ik zou het dan op papier vast laten leggen. Als je iets hebt afgerond, vast leggen icm handtekening + datum. Als ze dan weer iets willen aanpassen hebben ze vette pech.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnbaar niet
Lang leve alpha "wetenschap"
Ja zo vaak hoeft ie nu ook weer niet, dan verliest ie zn kracht.quote:
Inderdaad. Een keer per jaar is meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo vaak hoeft ie nu ook weer niet, dan verliest ie zn kracht.
Dit doen ze ook op betaopleidingen weet ik uit bronnen van eerste hand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tsja, op deze manier kun je studenten wel lekker uitmelken met collegegeld
Ideetje om zelf de hakken in het zand te zetten?
Mwah 2 of 3x ofzo, meestal een keertje ergens willekeurig, 90's request en de top 2000 of SR en dan is het wel weer voldoende.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Inderdaad. Een keer per jaar is meer dan voldoende.
Dus jij bepaalt voor iemand anders welke muziek hij/zij wel of niet thuis mag draaien?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dom kind. Van mij had je die gabbertroep ook niet mogen draaien thuis.
Heeft J. morgen wat te doen? Ze zoeken nog figuranten voor Flikken Rotterdamquote:
Gabber is geen muziek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt voor iemand anders welke muziek hij/zij wel of niet thuis mag draaien?![]()
De eerste de beste kerel die mij zegt wat ik wel of niet mag doen staat dezelfde dag nog op de straat hoor.
Dat vind ik van zo veel soorten muziek. Maar als iemand er nu plezier aan beleeft om dat te draaien, dan moet hij/zij daar vooral mee doorgaan. Hij/zij zal vast ook wel commentaar hebben op mijn muziekkeuze, maar om daar nou een dilemma van te maken is ook weer zo wat. Er zijn belangrijker zaken in het leven.quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar de grens ligt bij a-muzikale terreur als gabber.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat vind ik van zo veel soorten muziek. Maar als iemand er nu plezier aan beleeft om dat te draaien, dan moet hij/zij daar vooral mee doorgaan. Hij/zij zal vast ook wel commentaar hebben op mijn muziekkeuze, maar om daar nou een dilemma van te maken is ook weer zo wat. Er zijn belangrijker zaken in het leven.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En hiphop.
Dan zet ik je gewoon op straat, dikke tieten of niet.
Edquote:
Jimmy, hoe laat is het?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hoogte tijd. Geef eens een voorzetje plint. Vul ik wel aan waar nodig.
Dat is History Channel.quote:
Da's toch geen vrouw!?quote:
Te veel naar Mika geluisterd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Da's toch geen vrouw!?
Ik zie geen tetten of kont zitten aan dat gratenpakhuis
link?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heeft J. morgen wat te doen? Ze zoeken nog figuranten voor Flikken Rotterdam
Hmm, ik zie inderdaad wat bewegen. Maar als je er zoeen aan de haak slaat, dien je haar wel een paar keer per week mee te nemen naar de Mac.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Te veel naar Mika geluisterd?
KIJK DAN!
[ afbeelding ]
Dit is perfectie manquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hmm, ik zie inderdaad wat bewegen. Maar als je er zoeen aan de haak slaat, dien je haar wel een paar keer per week mee te nemen naar de Mac.
Ik zag het alleen op Twitter voorbij komen, maar dit is het artikel.quote:
en op de muziek op 3fm en 538quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Neen, ik ben helegaar serieus.
Ik ben soms een beetje uitgesproken en dan maak je niet altijd vrienden.
Vandaag heb ik alleen afgegeven op gabber, hiphop en magere vrouwen, dat valt nog wel mee dacht ik zo.
Ze voelt zich te goed voor figurerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heeft J. morgen wat te doen? Ze zoeken nog figuranten voor Flikken Rotterdam
Oja, dat is zoeen automatisme geworden dat ik het niet eens meer door heb. Maar als ik iets heul moois hoor, meld ik het meestal ook.quote:
De sterallures heeft ze iigquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze voelt zich te goed voor figurerenstaat ook slecht op haar CV zegt ze
Eensquote:
Gezonde arrogantie is ook niet verkeerd eigenlijkquote:
Echte vrouwenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Heren de boerinnen kalender is uit.
Is het ook niet. Maar mss wordt ze wel ontdekt, loopt er een castingdirector rond. Weet ik veel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gezonde arrogantie is ook niet verkeerd eigenlijk![]()
maar goed, figureren is iets compleet anders dan acteren.
Dat heb ik ook nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zou niet weten wat goed is voor mijn carriere
Ja, maar dat was op 538, sorryquote:
Polderpornoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Heren de boerinnen kalender is uit.
Ik vind het een draak van een nummer. Het koorgedeelte is wel mooi, maar dan nog steeds loopt er een kerel doorheen te blaten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, maar dat was op 538, sorry
had niet door dat'ie al overgeschakeld was hier
Ed, koffie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind het een draak van een nummer. Het koorgedeelte is wel mooi, maar dan nog steeds loopt er een kerel doorheen te blaten.
Als je eenmaal Pastime Paradise van Stevie Wonder hebt gehoord, hoef je de cover van Coolio niet meer te horen.
Haha, da's even schrikken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat de Engelse versie van 99 luftballons in alle Spotify lijstje ipv originele.
quote:
Wij weten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens
Perfect afgetrainde buik
Zandloperfiguurtje
Tetten...
Ik klaag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |