ftfyquote:
Acda en de Munnik snap ik uit een 3fm-oogpunt niet, staat natuurlijk ook hoog in de top 2000.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:08 schreef alwaysonhold het volgende:
Pearl Jam 5 plaatsen te laag. En wat Kensington en Acda & de Munnik er te zoeken hebben?! 2 totaal belachelijke noteringen.
Grapjequote:
Echt de damschreeuwer van 3fm.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje jammer dat Giel alles weer moet verpesten.
Acda en de Munnik werden altijd gedraaid door Wim Rigter. Dus ik snap dat welquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Acda en de Munnik snap ik uit een 3fm-oogpunt niet, staat natuurlijk ook hoog in de top 2000.
Kensington is lachwekkend natuurlijk
Er had gewoon Radiohead moeten staan. Klaar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:14 schreef Cee het volgende:
En toch, ik vind Streets een tof nummer. Ja veel te hoog in de lijst maar ik vind het geen vreselijk nummer of zo.
Of Elvis.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er had gewoon Radiohead moeten staan. Klaar.
Nee. Deze lijst is geen goede afspiegeling van 50 jaar 3FM. Ze hadden gewoon uit elk jaar 2 iconische platen moeten kiezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Of Elvis.
Waar is Elvis in deze lijst? Godsamme zeg.
Dotan wel.
Elvis niet. Of Bob Dylan. Marley.
Of is dat nog ouder dan 50 jaar? Nee toch?
Michael Jackson mis ik ook bv...quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Of Elvis.
Waar is Elvis in deze lijst? Godsamme zeg.
Dotan wel.
Elvis niet. Of Bob Dylan. Marley.
Of is dat nog ouder dan 50 jaar? Nee toch?
De gemiddelde luisteraar van 3FM weet niet eens wat muziek isquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef Cee het volgende:
Al die mensen die helemaal weglopen met Wonderwall, ze kennen Champagne Supernova gewoon niet, ik weet het zeker. We moeten iets doen.
True!quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef Cee het volgende:
Al die mensen die helemaal weglopen met Wonderwall, ze kennen Champagne Supernova gewoon niet, ik weet het zeker. We moeten iets doen.
Billie Jean stond ergens in onderaan de lijst.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Michael Jackson mis ik ook bv...
Eens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De gemiddelde luisteraar van 3FM weet niet eens wat muziek is
Liever dat dan Kensington...quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Billie Jean stond ergens in onderaan de lijst.
Of Falling Down.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef Cee het volgende:
Ik ook, nu nog 3 Op Reis, haha eerst reizen dan rijzen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ik geloof het allemaal wel. Ik ga HHB kijken.
Da's ook wel voldoende. Zo bijzonder is MJ ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Billie Jean stond ergens in onderaan de lijst.
Ik ben geen expert. Ik luister zelf genoeg crap. Maar sommige platen snap ik gewoon niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
Het topic zit weer eens lekker vol met muziek"experts"
Start een clubje met Rabbering.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
Niet schrikken he puristen
Maar die laatste 2 platen van Justin Bieber vind ik erg tof en gaan altijd keihard in de auto
ik begin de fruitmachineclubquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Start een clubje met Rabbering.
zijn ook mensen die dat in het indie topic zeggen dus ik geloof het bestquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
Maar die laatste 2 platen van Justin Bieber vind ik erg tof en gaan altijd keihard in de auto
Beetje een puristennummermaar die plaat is wel gewoon behoorlijk natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:25 schreef alwaysonhold het volgende:
Pearl Jam met Black. Prachtig. Stond altijd op 1 tijdens de KinkFM lijst allertijden. Good old days!
Joh, doe dat lekker. Er zit vaak meer kwaliteit in het foute uur dan in de andere uren van Q.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |