Klopt. Beste uurtje radio daar van de dag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Joh, doe dat lekker. Er zit vaak meer kwaliteit in het foute uur dan in de andere uren van Q.
Ja, maar dat is stiekem best een goede meidenband.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben enorm weg van de Sugababes.
Mag dit?
zekerquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dit?
Waarom niet!quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dit?
Ik ben weg van Lena.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom niet!
Toffe muziek. En ook al vond ik dat niet dan mag je dat nog.
Ik houd ook van boybands, musicals en Songfestivalnummers. Who am I to judge.
Mwah zit toch wel 1 hele vette plaat tussenquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn radio gaat uit.
Ik lees wel wanneer het voorbij is.
Ja, mijn muzikale evolutie is begin van het milennium gaan stagneren. Maar de variatie blijft. Komt niet veel nieuws bij qua genre.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben weg van Lena.
Boybands en musicals is niet mijn ding maar jouw smaak is wel efe wat anders dan die van mij. Mijn smaak van vijf jaar terug lijkt wel veel op die van jou, maar inmiddels is die van mij danig veranderd.
Jij bent dan ook net die 10 jaar ouder. Sinds 2011, 2012 stagneert het bij mij ook wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, mijn muzikale evolutie is begin van het milennium gaan stagneren. Maar de variatie blijft. Komt niet veel nieuws bij qua genre.
Woensdag ga ik naar Take That. De maandag daarop naar Stereophonics.
Ik had het over krassen op het schoolbord.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah zit toch wel 1 hele vette plaat tussen
Jij bent toch van de hippe indiebandjes enzo?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk ook dat als mensen mijn smaak horen ze verbaasd zijn dat ik 3fm luister
Ik luister eigenlijk meer 3fm voor het slap gelul tussendoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk ook dat als mensen mijn smaak horen ze verbaasd zijn dat ik 3fm luister
Mijn favoriete acts op 3fm dit jaar zijn Courtney Barnett, Foals en Tame Impala.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent toch van de hippe indiebandjes enzo?
xdquote:
Ik ken alleen de laatste.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn favoriete acts op 3fm dit jaar zijn Courtney Barnett, Foals en Tame Impala.
Mijn favoriete bands van de laatste 10 jaar...
Blood Red Shoes, Yuck en Arctic Monkeys denk ik.
Zal wel genoeg zeggen
Get Away van Yuck ken je wel. Komt ook wel eens op 3fm.quote:
Moet ik denk ik horen. Ik ken meer liedjes van de muziek dan van titel/artiest.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Get Away van Yuck ken je wel. Komt ook wel eens op 3fm.
ja nevermind hij staat blijkbaar maar 1x in de database, dan moet het op Kink zijn geweest ofzo, daar luisterde ik toen (2010/11) wat vaker naar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik denk ik horen. Ik ken meer liedjes van de muziek dan van titel/artiest.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik denk ik horen. Ik ken meer liedjes van de muziek dan van titel/artiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |