Huh? Dat is toch het startpunt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna hele scriptie af, moet ik nog mijn onderzoeksvragen aanpassen. Tja. Geen idee eigenlijk
Ja daarom hebben we het al duizend keer veranderdquote:
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daarom hebben we het al duizend keer veranderd
Schijnbaar nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Je hebt toch gewoon mijlpalen in je project waar je van af moet blijven als ze behaald zijn?![]()
Tsja, op deze manier kun je studenten wel lekker uitmelken met collegegeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnbaar niet
Lang leve alpha "wetenschap"
Ik zou het dan op papier vast laten leggen. Als je iets hebt afgerond, vast leggen icm handtekening + datum. Als ze dan weer iets willen aanpassen hebben ze vette pech.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnbaar niet
Lang leve alpha "wetenschap"
Ja zo vaak hoeft ie nu ook weer niet, dan verliest ie zn kracht.quote:
Inderdaad. Een keer per jaar is meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo vaak hoeft ie nu ook weer niet, dan verliest ie zn kracht.
Dit doen ze ook op betaopleidingen weet ik uit bronnen van eerste hand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tsja, op deze manier kun je studenten wel lekker uitmelken met collegegeld
Ideetje om zelf de hakken in het zand te zetten?
Mwah 2 of 3x ofzo, meestal een keertje ergens willekeurig, 90's request en de top 2000 of SR en dan is het wel weer voldoende.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Inderdaad. Een keer per jaar is meer dan voldoende.
Dus jij bepaalt voor iemand anders welke muziek hij/zij wel of niet thuis mag draaien?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dom kind. Van mij had je die gabbertroep ook niet mogen draaien thuis.
Heeft J. morgen wat te doen? Ze zoeken nog figuranten voor Flikken Rotterdamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |