Da's idd een beetje jammer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo, de radio gaat uit. Tot over 3 maanden ofzo
al heb ik 2 tentamens tijdens SR. Da's een beetje aan de jammere kant.
oh maar 1 trouwens. Dat valt weer meequote:
Beste liedje uit de lijst.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:08 schreef JayHovah het volgende:
Radiohead - Street Spirit op 66? Onder Kensington en alle andere meuk? Where did it go wrong? Ik had em toch wel in de top 20 verwacht...
Nou en joh, SR boeit niemand meer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja tis toch nog aardig druk hierquote:
Succes Bakkertje kusjekroelquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Succes, je kan het!quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lieg verdomme nooitquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:21 schreef minthy het volgende:
Leugens @TT. Daar gaat het vast ook niet.
Ik voorspel dat Dotan nog altijd in de top 100 staat daar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:32 schreef themauster het volgende:
Eigenlijk was ik al geen vaste luisteraar meer maar vanaf morgen helemaal over naar Radio 2, was wel een leuk weekend maar Kensington en Dotan in de top 20 sloeg helemaal nergens op! Mag hopen dat dit met de top 2000 niet gaat gebeuren.
Jawel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:32 schreef themauster het volgende:
Eigenlijk was ik al geen vaste luisteraar meer maar vanaf morgen helemaal over naar Radio 2, was wel een leuk weekend maar Kensington en Dotan in de top 20 sloeg helemaal nergens op! Mag hopen dat dit met de top 2000 niet gaat gebeuren.
Heb maar 20 minuten gehoord (in de auto naar werk). Hier staat gewoon 3FM op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |