Fripsel, misschien moet je het overtollige zaad verwijderen, want zoals je al hebt kunnen lezen heb ik met de diëtist besproken hoe dit aan te pakken. Waar lees je dat ik het niet accepteer?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja want een S ochtends voorbereidde boterham naar binnen schuiven is echt een heel ingewikkeld proces wat je denkvermogen opslokt.
Weet je wanneer ik ging afvallen? Toen ik tegen mezelf zei: fack it, ja je hebt te ongezond gegeten, ja je beweegt te weinig, kan ik dat veranderen? Ja! Wil ik dat nog goedpraten? Nee!
Je moet eerst de situatie zien zoals hij is voordat je iets kan veranderen. En ik kan me echt niet voorstellen dat een boterham zo ingewikkeld is.
Ik ben vrij. Jammer johquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:55 schreef Beach het volgende:
wel tijd om te fokken geen tijd om te eten
hm
hier gaat t al misquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit achter een computer.
Het is lastig uitleggen, maar mijzelf los weken van werk om te eten is heel lastig omdat ik elke ochtend vast zit aan een deadline die gehaald moet worden, omdat ik anders een probleem heb. Daarom maak ik liever mijn werk af, dan dat ik dat bakje yoghurt naar binnen schuif.
Heeft dus geen reet te maken met werkgever. Daarnaast leg ik je net uit dat ik toch meer aandacht ga geven aan eten op tijd, dus over welk smoesje heb je het?
Dat je maar door blijft zagen over dat je er echt niks aan kan doen en dat het aan je werkt ligt?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fripsel, misschien moet je het overtollige zaad verwijderen, want zoals je al hebt kunnen lezen heb ik met de diëtist besproken hoe dit aan te pakken. Waar lees je dat ik het niet accepteer?
Lees het nog eens door.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat je maar door blijft zagen over dat je er echt niks aan kan doen en dat het aan je werkt ligt?
250 gram magere Franse kwark, 30 gram nootjes, beetje muesli, kaneel en wat kokos.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bakje yoghurt.... zeker van die lekkere? Met aardbeismaak en 30% less fat
Zal meuren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:08 schreef BeamofLight het volgende:
litertje yoghurt in mijn broek godverdomme
Jeetje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:10 schreef seto het volgende:
jullie moeten fripsel niet zo pesten, is gewoon aardige meid
Erkend niet nee. Doe wat aan je grammatics.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:13 schreef fathank het volgende:
Hee Koerd ga eens terug naar je eigen topic
Of wordt dat niet erkend?
En jij aan je spelling als je dan toch de wijsneus wil zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erkend niet nee. Doe wat aan je grammatics.
Ik hoef de wijsneus niet te zijn, maar let er op als je toch zo graag bijdehand wil zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
En jij aan je spelling als je dan toch de wijsneus wil zijn.
Nja,, ligt eraan wat hij wilde weten. Aantal onderzoeken zegt op zich nog niets, als ze allemaal voor een andere eigenschap/waarde zijn. Maar ik blijf het een gekke zaak vinden hoor, icm die totaalprijs.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:34 schreef Klokov het volgende:
Hey CC, huisarts heeft 8 onderzoeken aangevraagd. Communicatie 1/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |