Een advies van jou waar het woord "kettlebell" niet in voorkomt????quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Aha, polycysteus ovarium syndroom toch? Gewoon weinig suikers eten, niet teveel koolhydraten, genieten van de helende kracht van fijngemalen lijnzaad, veel water drinken, consequent eten en genoeg eiwitten binnen krijgen. Ohh, en vergeet je omegavetzuren niet.
Deels mee eens. Waar het oorspronkelijk vandaan komt zegt er misschien iets over, meer niet.quote:
Mijn diëtiste heeft dat niet als advies gegeven.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een advies van jou waar het woord "kettlebell" niet in voorkomt????
Ze vroeg wat over voeding. Kan moeilijk zeggen dat ze een paar kettlebells naar binnen moet stouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een advies van jou waar het woord "kettlebell" niet in voorkomt????
Wat gaf je diëtiste als advies?quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn diëtiste heeft dat niet als advies gegeven.
Jammerrrrrr jongens.
Regelmaat. Ik eet onregelmatig en dat haal ik in de avond in. Daarnaast eet ik verkeerd. Ze had het over jij verbrandt teveel spieren in plaats van vet. Mijn vochthuishouding or wtf het ook is was veels te veel. Zegt jou dat iets.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ze vroeg wat over voeding. Kan moeilijk zeggen dat ze een paar kettlebells naar binnen moet stouwen.
Nee, ik at juist te weinigquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:55 schreef fathank het volgende:
Dat ze minder troep in dat gat onder de neus moet douwen
Sorry... ik ben behoorlijk FOK-af lately. Ik heb het nu pas in de gaten.quote:
Nee, ik eet wanneer ik tijd heb. Op werk is dat eigenlijk nooit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:06 schreef fathank het volgende:
Spieren verbranden ipv vet.
Zeker ook 6 keer per dag een kleine maaltijd om je kacheltje lekker aan de gang te houden
In mijn geval niet. Na 12.30 uur wordt het al makkelijker, maar mijn werk is zo hectisch dat ik soms geen tijd heb om rustig te eten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:18 schreef Questular het volgende:
Geen tijd hebben om te eten is zo een bullshit
Voor jou. Als ik mij focus op werk vergeet ik alles erom heen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:24 schreef Questular het volgende:
ff snel een boterham naar binnen werken is zo gebeurd
Wat voor werk doe je? Je werkgever js verplicht je tijd te geven om te eten, dus next excuse please.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik eet wanneer ik tijd heb. Op werk is dat eigenlijk nooit.
Zit achter een computer.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Je werkgever js verplicht je tijd te geven om te eten, dus next excuse please.
Als je dat minuutje niet kunt missen tijdens het halen van je deadline, dan kun je beter iets aan je time management doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor jou. Als ik mij focus op werk vergeet ik alles erom heen.
Maar gezien dat blijkbaar niet gezond is zal ik mij net als heel NL richten op dat broodje erin te proppen tijdens mijn deadline momenten.
Ja zal ik doen, bedankt voor je tips.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je dat minuutje niet kunt missen tijdens het halen van je deadline, dan kun je beter iets aan je time management doen.
ditquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je dat minuutje niet kunt missen tijdens het halen van je deadline, dan kun je beter iets aan je time management doen.
Ja want een S ochtends voorbereidde boterham naar binnen schuiven is echt een heel ingewikkeld proces wat je denkvermogen opslokt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit achter een computer.
Het is lastig uitleggen, maar mijzelf los weken van werk om te eten is heel lastig omdat ik elke ochtend vast zit aan een deadline die gehaald moet worden, omdat ik anders een probleem heb. Daarom maak ik liever mijn werk af, dan dat ik dat bakje yoghurt naar binnen schuif.
Heeft dus geen reet te maken met werkgever. Daarnaast leg ik je net uit dat ik toch meer aandacht ga geven aan eten op tijd, dus over welk smoesje heb je het?
Fripsel, misschien moet je het overtollige zaad verwijderen, want zoals je al hebt kunnen lezen heb ik met de diëtist besproken hoe dit aan te pakken. Waar lees je dat ik het niet accepteer?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja want een S ochtends voorbereidde boterham naar binnen schuiven is echt een heel ingewikkeld proces wat je denkvermogen opslokt.
Weet je wanneer ik ging afvallen? Toen ik tegen mezelf zei: fack it, ja je hebt te ongezond gegeten, ja je beweegt te weinig, kan ik dat veranderen? Ja! Wil ik dat nog goedpraten? Nee!
Je moet eerst de situatie zien zoals hij is voordat je iets kan veranderen. En ik kan me echt niet voorstellen dat een boterham zo ingewikkeld is.
Ik ben vrij. Jammer johquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:55 schreef Beach het volgende:
wel tijd om te fokken geen tijd om te eten
hm
hier gaat t al misquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit achter een computer.
Het is lastig uitleggen, maar mijzelf los weken van werk om te eten is heel lastig omdat ik elke ochtend vast zit aan een deadline die gehaald moet worden, omdat ik anders een probleem heb. Daarom maak ik liever mijn werk af, dan dat ik dat bakje yoghurt naar binnen schuif.
Heeft dus geen reet te maken met werkgever. Daarnaast leg ik je net uit dat ik toch meer aandacht ga geven aan eten op tijd, dus over welk smoesje heb je het?
Dat je maar door blijft zagen over dat je er echt niks aan kan doen en dat het aan je werkt ligt?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fripsel, misschien moet je het overtollige zaad verwijderen, want zoals je al hebt kunnen lezen heb ik met de diëtist besproken hoe dit aan te pakken. Waar lees je dat ik het niet accepteer?
Lees het nog eens door.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat je maar door blijft zagen over dat je er echt niks aan kan doen en dat het aan je werkt ligt?
250 gram magere Franse kwark, 30 gram nootjes, beetje muesli, kaneel en wat kokos.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bakje yoghurt.... zeker van die lekkere? Met aardbeismaak en 30% less fat
Zal meuren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:08 schreef BeamofLight het volgende:
litertje yoghurt in mijn broek godverdomme
Jeetje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:10 schreef seto het volgende:
jullie moeten fripsel niet zo pesten, is gewoon aardige meid
Erkend niet nee. Doe wat aan je grammatics.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:13 schreef fathank het volgende:
Hee Koerd ga eens terug naar je eigen topic
Of wordt dat niet erkend?
En jij aan je spelling als je dan toch de wijsneus wil zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erkend niet nee. Doe wat aan je grammatics.
Ik hoef de wijsneus niet te zijn, maar let er op als je toch zo graag bijdehand wil zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
En jij aan je spelling als je dan toch de wijsneus wil zijn.
Nja,, ligt eraan wat hij wilde weten. Aantal onderzoeken zegt op zich nog niets, als ze allemaal voor een andere eigenschap/waarde zijn. Maar ik blijf het een gekke zaak vinden hoor, icm die totaalprijs.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:34 schreef Klokov het volgende:
Hey CC, huisarts heeft 8 onderzoeken aangevraagd. Communicatie 1/10
Topic in WGR wordt ge grond ingestamptquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja,, ligt eraan wat hij wilde weten. Aantal onderzoeken zegt op zich nog niets, als ze allemaal voor een andere eigenschap/waarde zijn. Maar ik blijf het een gekke zaak vinden hoor, icm die totaalprijs.
Het is ook geen vraag voor in WGR.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Topic in WGR wordt ge grond ingestampt
Zorgverzekeraar, specificatie is onderweg. Had naar mijn huisarts gebeld, die zei dat ze wel kon zien dat er 8 onderzoeken gedaan waren maar dat ik bij een specificatie bij mijn zorgverzekeraar moest zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is ook geen vraag voor in WGR.
Trouwens. Heb je de rekening direct van het lab gekregen of via je zorgverzekeraar?
quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had er een paar sollicitaties uitgegooid in NL omdat de negers wel erg traag waren. Allemaal uitgenodigd voor een gesprek.
Zelfvertrouwen +1
Hmm ok.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zorgverzekeraar, specificatie is onderweg. Had naar mijn huisarts gebeld, die zei dat ze wel kon zien dat er 8 onderzoeken gedaan waren maar dat ik bij een specificatie bij mijn zorgverzekeraar moest zijn.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit achter een computer.
Dit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
En dit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:55 schreef Beach het volgende:
wel tijd om te fokken geen tijd om te eten
hm
Hier gaat het dus fout.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik eet wanneer ik tijd heb. [..]
Echt he? Dat daar hele volkstammen hun geld mee kunnen verdienen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:55 schreef fathank het volgende:
Dat ze minder troep in dat gat onder de neus moet douwen
Een serieus topic op Fok is zo goed als kansloos tegenwoordigquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Topic in WGR wordt ge grond ingestampt
Ben vrij.quote:
Nee. Als ik het niet op tijd afkrijg gebeuren er dingen niet = tijd = geld = problem.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Wat is dat voor vaag werk dat dat niet mogelijk zou zijn? Webcammen?
Ja, working on it.quote:
Ha. Ik eet juist te weinig zei ze. (quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Echt he? Dat daar hele volkstammen hun geld mee kunnen verdienen.
Laat ze in de Action meuk met die tekst verkopen i.p.v. met "Home Sweet Home".
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Als ik het niet op tijd afkrijg gebeuren er dingen niet = tijd = geld = problem.
[..]
gebruikte slipjes verkopen via ebay telt nietquote:
Als het dusdanig beschamend is dat je het niet durft te zeggen en je niet fatsoenlijk voor/tijdens je werk kunt eten ook al is dit medisch gezien noodzakelijk wordt het misschien tijd voor ander werk.quote:
Zou mooi zijn, elke input is welkom natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm ok.
Nou ja, dan is de enige mogelijkheid dat er zaken op de specificatie staan die niet nodig zijn. Zou me niets verbazen hoor, als het lab er wat extra kosten uit probeert te trekken. Daar kom je met een second opinion niet heel veel verder mee denk ik. Gedoe. Wat je kunt doen is, als je de specificatie hebt, deze met je huisarts doorlopen. Zou ik misschien wel doen. Je kan 'm ook ff aan mij laten zien, kijk ik er met m'n bff naar, maar ik weet niet of onze co-assistentenkennis toereikend is.
Wat voor werk doe jij dan Cor?quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als het dusdanig beschamend is dat je het niet durft te zeggen en je niet fatsoenlijk voor/tijdens je werk kunt eten ook al is dit medisch gezien noodzakelijk wordt het misschien tijd voor ander werk.
Mijn hemel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als het dusdanig beschamend is dat je het niet durft te zeggen en je niet fatsoenlijk voor/tijdens je werk kunt eten ook al is dit medisch gezien noodzakelijk wordt het misschien tijd voor ander werk.
amenquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit bedoel ik niet om een bashfestijn uit te lokken met stimo, maar ik kan zó slecht tegen mensen die shit roepen als "ik heb harde deadlines" "tijd is geld bij ons" enzo. Alsof de rest van de mensheid z'n werk over zoveel mogelijk dagen uitrekt.
Als ik m'n werk niet goed doe vallen er doden en er is altijd wel een nieuwe spoedpatiënt. Eten en drinken is redelijk frowned upon in een OK dus het komt voor dat ik aan het einde van de dag pas een keer een slok water neem.
Big fucking deal.
Ik snap het gezeik niet zo? Ik zei ik eet onregelmatig op werk en dat ga ik veranderen, iemand vroeg waarom dan, ik antwoord waarom en nu weer de reactie dat ik niet moet overdrijven. Terwijl ik zeg dat ik mijn prio op het regelmatig eten zal verhogen en dat dat dus geen issue gaat zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit bedoel ik niet om een bashfestijn uit te lokken met stimo, maar ik kan zó slecht tegen mensen die shit roepen als "ik heb harde deadlines" "tijd is geld bij ons" enzo. Alsof de rest van de mensheid z'n werk over zoveel mogelijk dagen uitrekt.
Als ik m'n werk niet goed doe vallen er doden en er is altijd wel een nieuwe spoedpatiënt. Eten en drinken is redelijk frowned upon in een OK dus het komt voor dat ik aan het einde van de dag pas een keer een slok water neem.
Big fucking deal.
Prima dat je het aanpakt, en zoals er al staat, het is niet alleen op jou bedoeld. Ik kan gewoon niet zo goed tegen (vnl) kantoorlui die doen alsof de wereld vergaat als ze hun verslagje niet op tijd inleveren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap het gezeik niet zo? Ik zei ik eet onregelmatig op werk en dat ga ik veranderen, iemand vroeg waarom dan, ik antwoord waarom en nu weer de reactie dat ik niet moet overdrijven. Terwijl ik zeg dat ik mijn prio op het regelmatig eten zal verhogen en dat dat dus geen issue gaat zijn.
Dat jij onregelmatig eet is prima. Mij hoor je er niet over.
Nou bij mij vergaat de wereld niet, maar ik heb dan wel een probleem. Net als velen. Die drukte doet mij alleen soms vergeten om te eten. Net als sommige anderen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Prima dat je het aanpakt, en zoals er al staat, het is niet alleen op jou bedoeld. Ik kan gewoon niet zo goed tegen (vnl) kantoorlui die doen alsof de wereld vergaat als ze hun verslagje niet op tijd inleveren.
Nja, ik heb nog nooit zo'n saaie baan gehad als het afgelopen jaar, dus daar is de gym wel een beetje slachtoffer van geworden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:31 schreef VMSDKR het volgende:
Iedereen hier zit de hele dag op Fok. Volgens mij valt het met de tijdsdruk allemaal wel een beetje mee met iedereen hier en zijn / haar superdrukke carrieres.
Als ik iedereen hier moet geloven zitten we allemaal op CEO/10kday functies, runnen we ons eigen supersuccesvolle bedrijf en zouden we ook gewoon uitgenodigd worden als we op de functie van MP solliciteerden.
[ afbeelding ]
Maar toch vind je leidinggevende jou een harde werker denk ik.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:32 schreef seto het volgende:
ik zeg gewoon eerlijk
enige wat ik vandaag tot nu toe echt heb gedaan si bij een vergadering gezeten en wat dingetjes uitgeprint
Jezus kind. Probeer het eens opnieuw.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar toch vind je leidinggevende jou een harde werker denk ik.
Hoezo? Is gewoon het idee wat ik heb, dat er gewoon slecht zicht op is wat (kantoor)werknemers de hele dag doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus kind. Probeer het eens opnieuw.
Sws. Bij mij niet. Internet is no go. Je wordt er voor gestraftquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo, is gewoon het idee wat ik heb, dat er gewoon slecht zicht op is wat werknemers de hele dag doen.
En als je net iets sneller werkt dan je collegaatjes lijk je zelfs nog heel productief.
Haha moet je eens op die facebookpagina "horeca be like" kijken. Alsof ze de zwaarste baan in de geschiedenis van de mens hebbenquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Big fucking deal.
En het gros is onverschillige student die als je héél veel geluk hebt oogcontact maakt tijdens het opnemen van de bestelling, en vervolgens apathisch je drank voor je neer smijt. En dan pissig kijken als je geen fooi geeft, na een kutservice.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha moet je eens op die facebookpagina "horeca be like" kijken. Alsof ze de zwaarste baan in de geschiedenis van de mens hebbenKom op man, het enige wat je doet is drinken inschenken en flirten met minderjarige meisjes.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha moet je eens op die facebookpagina "horeca be like" kijken. Alsof ze de zwaarste baan in de geschiedenis van de mens hebbenKom op man, het enige wat je doet is drinken inschenken en flirten met minderjarige meisjes.
quote:Horeca, het vakgebied waarbij je collega's je naar huis sturen omdat zij vinden dat je toch echt te ziek bent en jij protesteert. .
de CFO zegt dat hij weer rustig kan slapen dus dat is mooiquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar toch vind je leidinggevende jou een harde werker denk ik.
Dat dus. 3/4 van de tijd voer je geen kut uit, en 3 keer per jaar met mooi weer hebben ze een vol terras en kunnen ze het niet bolwerken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze het van: ze werken zo hard en zijn workaholic dat ze pas onder dwang een keer ziek thuis blijven. Van die echte strijders die doorgaan tot ze omvallen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Bij andere beroepen is het ook gewoon je verantwoordelijkheid om dan thuis te blijven. Lekker heel het bejaardentehuis besmetten met je griepje.
En dit inderdaadquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En het gros is onverschillige student die als je héél veel geluk hebt oogcontact maakt tijdens het opnemen van de bestelling, en vervolgens apathisch je drank voor je neer smijt. En dan pissig kijken als je geen fooi geeft, na een kutservice.
Ja dat bedoelen ze, maar was een plaatje in vergelijking met andere beroepsgroepen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze het van: ze werken zo hard en zijn workaholic dat ze pas onder dwang een keer ziek thuis blijven. Van die echte strijders die doorgaan tot ze omvallen.
Ja dan mag ze niet naar de kinderopvang, dus je moet wat.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:45 schreef fathank het volgende:
das nog altijd beter dan voor de 38e keer 'thuiswerken' omdat Sterre zo'n naar kuchje heeft
Of consequent tien minuten langer pauze nemen omdat je je om moet kleden om buiten te gaan rokenquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:45 schreef fathank het volgende:
das nog altijd beter dan voor de 38e keer 'thuiswerken' omdat Sterre zo'n naar kuchje heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |