Een advies van jou waar het woord "kettlebell" niet in voorkomt????quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Aha, polycysteus ovarium syndroom toch? Gewoon weinig suikers eten, niet teveel koolhydraten, genieten van de helende kracht van fijngemalen lijnzaad, veel water drinken, consequent eten en genoeg eiwitten binnen krijgen. Ohh, en vergeet je omegavetzuren niet.
Deels mee eens. Waar het oorspronkelijk vandaan komt zegt er misschien iets over, meer niet.quote:
Mijn diėtiste heeft dat niet als advies gegeven.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een advies van jou waar het woord "kettlebell" niet in voorkomt????
Ze vroeg wat over voeding. Kan moeilijk zeggen dat ze een paar kettlebells naar binnen moet stouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een advies van jou waar het woord "kettlebell" niet in voorkomt????
Wat gaf je diėtiste als advies?quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn diėtiste heeft dat niet als advies gegeven.
Jammerrrrrr jongens.
Regelmaat. Ik eet onregelmatig en dat haal ik in de avond in. Daarnaast eet ik verkeerd. Ze had het over jij verbrandt teveel spieren in plaats van vet. Mijn vochthuishouding or wtf het ook is was veels te veel. Zegt jou dat iets.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ze vroeg wat over voeding. Kan moeilijk zeggen dat ze een paar kettlebells naar binnen moet stouwen.
Nee, ik at juist te weinigquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:55 schreef fathank het volgende:
Dat ze minder troep in dat gat onder de neus moet douwen
Sorry... ik ben behoorlijk FOK-af lately. Ik heb het nu pas in de gaten.quote:
Nee, ik eet wanneer ik tijd heb. Op werk is dat eigenlijk nooit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:06 schreef fathank het volgende:
Spieren verbranden ipv vet.
Zeker ook 6 keer per dag een kleine maaltijd om je kacheltje lekker aan de gang te houden
In mijn geval niet. Na 12.30 uur wordt het al makkelijker, maar mijn werk is zo hectisch dat ik soms geen tijd heb om rustig te eten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:18 schreef Questular het volgende:
Geen tijd hebben om te eten is zo een bullshit
Voor jou. Als ik mij focus op werk vergeet ik alles erom heen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:24 schreef Questular het volgende:
ff snel een boterham naar binnen werken is zo gebeurd
Wat voor werk doe je? Je werkgever js verplicht je tijd te geven om te eten, dus next excuse please.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik eet wanneer ik tijd heb. Op werk is dat eigenlijk nooit.
Zit achter een computer.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Je werkgever js verplicht je tijd te geven om te eten, dus next excuse please.
Als je dat minuutje niet kunt missen tijdens het halen van je deadline, dan kun je beter iets aan je time management doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor jou. Als ik mij focus op werk vergeet ik alles erom heen.
Maar gezien dat blijkbaar niet gezond is zal ik mij net als heel NL richten op dat broodje erin te proppen tijdens mijn deadline momenten.
Ja zal ik doen, bedankt voor je tips.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je dat minuutje niet kunt missen tijdens het halen van je deadline, dan kun je beter iets aan je time management doen.
ditquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je dat minuutje niet kunt missen tijdens het halen van je deadline, dan kun je beter iets aan je time management doen.
Ja want een S ochtends voorbereidde boterham naar binnen schuiven is echt een heel ingewikkeld proces wat je denkvermogen opslokt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit achter een computer.
Het is lastig uitleggen, maar mijzelf los weken van werk om te eten is heel lastig omdat ik elke ochtend vast zit aan een deadline die gehaald moet worden, omdat ik anders een probleem heb. Daarom maak ik liever mijn werk af, dan dat ik dat bakje yoghurt naar binnen schuif.
Heeft dus geen reet te maken met werkgever. Daarnaast leg ik je net uit dat ik toch meer aandacht ga geven aan eten op tijd, dus over welk smoesje heb je het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |