SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Etha nepajaxied, heb je dit gezien?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
HEB JE GEZIEN? ERIKSEN HEEFT GESCOORD!!!!!!!!
Ben geen Aziaat?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:10 schreef Beach het volgende:
[..]
jij bent toch zelf ook aziaat met tieten
Je komt toch uit Azie?quote:
Sinds wanneer niet? Azi begint toch echt aan de overkant van de Bosphorus.quote:
Heb vandaag troost binging gedaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:14 schreef seto het volgende:
laten we niet vergeten dat aziaten meestal slank zijn
Ow wow die zijn haast nooit lekker.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
hey stimo
ik ben petit-fours aan het maken.
Komt omdat er meestal een shitload marsepein omheen zit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow wow die zijn haast nooit lekker.
Wij kunnen je gratis vertellen dat je teveel eetquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nah.
Ik ga morgen naar een ditiste en daarna door naar de sportschool.
Yeah
Sportschool? wat is deze..quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nah.
Ik ga morgen naar een ditiste en daarna door naar de sportschool.
Yeah
Dat dusquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Komt omdat er meestal een shitload marsepein omheen zit.
Ik heb PCOS en heb een speciaal dieet nodig en kom er zelf niet meer uit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wij kunnen je gratis vertellen dat je teveel eet
http://www.bodyenfitshop.(...)p-labs/jack3d-micro/quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
Ja en Montelly zou eens moeten neuken.
Wat is PWO oglum
Aha, polycysteus ovarium syndroom toch? Gewoon weinig suikers eten, niet teveel koolhydraten, genieten van de helende kracht van fijngemalen lijnzaad, veel water drinken, consequent eten en genoeg eiwitten binnen krijgen. Ohh, en vergeet je omegavetzuren niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb PCOS en heb een speciaal dieet nodig en kom er zelf niet meer uit.
Waar heb ik gezegd dat Eriksen tegen PSV heeft gescoord?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Heren, dit nepsupporter beweert dat Eriksen vandaag tegen PSV gescoord heeft.
Ik laat dit verder aan jullie over.
Niet te veel zegt mij niets. Ik wil dat die mevrouw mij grammen op gaat geven. En dat ze mij tips geeft hoe om te gaan met de hormonale shit die dit met zich mee brengt (vreetbuien). Helaas geen kwestie van minder eten = afvallen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Aha, polycysteus ovarium syndroom toch? Gewoon weinig suikers eten, niet teveel koolhydraten, genieten van de helende kracht van fijngemalen lijnzaad, veel water drinken, consequent eten en genoeg eiwitten binnen krijgen. Ohh, en vergeet je omegavetzuren niet.
Je kan verzoek tot TT-change indienen bij Smegmanus.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:27 schreef seto het volgende:
heb er nu al spijt van dat ik mijn naam aan dit topic heb verbonden
Hier wordt het biscuitdeeg - framboos/kersengelei - banketbakkersroom - biscuit - dun laagje botercreme - dun laagje marsepein.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat dus
Dun laagje is wel erg lekker. In Letland heb ik voor het eerst eclairs geproefd. Schoof ik ook zo mijn bek in![]()
Hou je bek man kneus, voordat ik naaktpics van JB hier post.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
Echt ernstige ziekte wat een domme Turk is het ook
Je moet specifieker zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga TT machen jij sfeerverziekende strijkplank.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hou je bek man kneus, voordat ik naaktpics van JB hier post.
Thee erbij en na die dip in slaap flikkerenquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier wordt het biscuitdeeg - framboos/kersengelei - banketbakkersroom - biscuit - dun laagje botercreme - dun laagje marsepein.
Na HHB in elkaar zetten en morgen mensen in awe laten
Is ze lekker?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]wow dit is nieuw, vertel me hier meer over
Slecht plan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hou je bek man kneus, voordat ik naaktpics van JB hier post.
Hey smeg hoe hangt ie erbij.quote:
Daar weet jij zelf het antwoord ook wel op bietsjquote:
zo te zien aan de dm die ik net kreeg mag hetquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar weet jij zelf het antwoord ook wel op bietsj
quote:
Blauw.quote:
Zit je Grensland te kijken?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:36 schreef Beach het volgende:
[..]
zo te zien aan de dm die ik net kreeg mag het
nee ben de was aan het doenquote:
Hehehhehe. Lief.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:38 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ben de was aan het doen
ik kijk het later terug
Je mag al blij wezen dat je hiernaar kan kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:46 schreef Dimachaerus het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #104
omg man dezen plaatje
volges mij wel vieze tepels heeftr ze
van die pannenkoek bruinen grote aeroras
soweisoquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je mag al blij wezen dat je hiernaar kan kijken.
omdat het een strak wijf is.quote:
Moet jij je vrouw niet even vermaken ipv hier te zitten liefje?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
omdat het een strak wijf is.
Je weet wel, alles wat ze aantrekt zit strak
mijn toelage voor deze week al verdiend.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij je vrouw niet even vermaken ipv hier te zitten liefje?
Dat krijgt een ander al dus jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
mijn toelage voor deze week al verdiend.
Dit was het beste wat je te bieden had?
Je bedoelt dat je daar naar kijkt?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef Montelly het volgende:
GVD new low is bereikt, check red mijn vakantie.
Godstyfes hoe kan iemand zo poepen?!?!?!??!?!?!??!?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef Montelly het volgende:
GVD new low is bereikt, check red mijn vakantie.
kijk danquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Godstyfes hoe kan iemand zo poepen?!?!?!??!?!?!??!?
?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Godstyfes hoe kan iemand zo poepen?!?!?!??!?!?!??!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |