ik wilde niet klagen hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
om het iedereen naar zijn zin te maken
had ik al gedaanquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde niet klagen hoor![]()
effe teruggelezen
Is die hele halve kip kant en klaar?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:39 schreef FANN het volgende:
Tis een halve hoor, zit een verkeerde sticker op, een hele kost zo'n 10 euro
Hij was ook lekkerquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
Smakelijk kippetje Fann... Fijne dierendag
Ja, hoefde alleen nog even in de oven en ik had er patat en appelmoes bij, maar ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is die hele halve kip kant en klaar?
Ziet er wel zo uit.....
Een Vegetarische Dierendag dus voor jouquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Hier gewoon brood met paté en pindakaas (apart van elkaar) en een bakkie soep, omdat ik een essentieel ingrediënt voor de pastasaus was vergeten te kopen
![]()
Maar het heeft me prima gesmaakt.
Ik ben bang van niet, voor paté hebben ze echt wel een beestje nodigquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Een Vegetarische Dierendag dus voor jou
Lekker, kindermenuquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij was ook lekker
[..]
Ja, hoefde alleen nog even in de oven en ik had er patat en appelmoes bij, maar ik
heb een kwart genomen, die andere helft van de helft is voor morgen
oh ja, ik heb altijd Tartex, da's wel Vegetarischquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, voor paté hebben ze echt wel een beestje nodig
Goed idee voor morgen, ik heb nog 3 vacuüm verpakte halve haantjes liggen (was ik bijna vergeten), voor vandaag heb ik een Iglo roerbak geval. Maar ga nog niet eten, dadelijk eerst op pad............straks als ik thuis kom die 8 minuten maaltijd maken en daarna pas happen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij was ook lekker
[..]
Ja, hoefde alleen nog even in de oven en ik had er patat en appelmoes bij, maar ik
heb een kwart genomen, die andere helft van de helft is voor morgen
Is dit een grapje?quote:
Neequote:
Eet je eindelijk eens wat behoorlijks, maar raar is het welquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik kan ook 5 euro per week storten op de campagne Stop de plofkip, maar ik doe het liever zo
Ik ben ook raarquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Eet je eindelijk eens wat behoorlijks, maar raar is het wel
Nee je bent juist gewoontjes en loopt met alle hypes mee. Vegetarier dus niet meerquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je bent juist gewoontjes en loopt met alle hypes mee. Vegetarier dus niet meer
Vergeet het maar, er zijn altijd nog glutenquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nu kan je me er niet meer mee pesten, balen voor je
Pesten Hoezo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nu kan je me er niet meer mee pesten, balen voor je
Oh ja! Die hebben we nogquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet het maar, er zijn altijd nog gluten
Nou die zitten er ook al inquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet het maar, er zijn altijd nog gluten
Wat een heerlijk weekend. Zon drank etenquote:
Vandaag ook nog btw, morgen heb ik dingen te doen maar het weer blijft lekkerquote:
En goed gezelschap, wat wil je nog meerquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een heerlijk weekend. Zon drank eten
Hij is blijven slapenquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Vandaag ook nog btw, morgen heb ik dingen te doen maar het weer blijft lekker
In hoeverre is die info belangrijkquote:
Kip etende vegetariers is veel leukerquote:
Dat blijkt maar weerquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar valt ook onder onbelangrijke info.
Alles moet in een hokje toch? Anti Bio Industrie heb je geloof ik nooit begrepen heh?quote:
Koken, ben je belazerd. Ik heb Iwanus aan de haak geslagenquote:
Nog met sigaren gespeeld?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Koken, ben je belazerd. Ik heb Iwanus aan de haak geslagen
Ik rook zelf ook en rol ze op mijn dijenquote:
Denk toch aan uw gezondheid.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook en rol ze op mijn dijen![]()
Ach je leeft maar kortquote:
Het zal me worst/kip zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hut wordt 100 die is pas net over de helft
Lekkerquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hut wordt 100 die is pas net over de helft
Hut, hier kan je verzoekjes indienenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik zit hierquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Hut, hier kan je verzoekjes indienen![]()
http://www.radio49.nl/playing.php?buster=04102600630
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Treehut362 op 04-10-2015 22:59:32 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Gewoon doorklikken en uiteindelijk komt het weer goed.. Of het kruisje rechtsboven wil ook wel eens helpenquote:
No work or Study?quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ii is OK with me... Begin of the week, just like every other day
Ik wou je net hier naartoe kwooten... (echt erg oftopic nml)quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:36 schreef FANN het volgende:
Let op het detail van het sponsje met de prikkers![]()
Nee... links in de hoek, dat roze ding met prikkers voor klosjesquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou je net hier naartoe kwooten... (echt erg oftopic nml)
Sponsje (dat oranje zonnetje)?
Ja best wel over nagedacht iddquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... links in de hoek, dat roze ding met prikkers voor klosjes![]()
best wel creatief vond ik
Netjes FANN , ik heb geen eens een naai doosquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
Nieuw topic?
Show hier je ''Naaidoos"
Voor de opruiming:
[ afbeelding ]
Na de opruiming
[ afbeelding ]
Slim en handigquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... links in de hoek, dat roze ding met prikkers voor klosjes![]()
best wel creatief vond ik
Nah, ik ga iets beters verzinnen, maar dit moest effe snelquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:52 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Netjes FANN , ik heb geen eens een naai doos
[..]
Slim en handig
Zo dat is saai... Zelfs ik heb een naai doosquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:52 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Netjes FANN , ik heb geen eens een naai doos
quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo dat is saai... Zelfs ik heb een naai doos
en daar krijgen we vast ook een foto vanquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn was ik dat niet van plan... Ik heb mijn knoopjes verzameling al eens getoond en dat vond ik wel meer dan genoeg...quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:12 schreef just me het volgende:
[..]
en daar krijgen we vast ook een foto van
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn was ik dat niet van plan... Ik heb mijn knoopjes verzameling al eens getoond en dat vond ik wel meer dan genoeg...
dezequote:Op maandag 5 oktober 2015 14:12 schreef just me het volgende:
[..]
en daar krijgen we vast ook een foto van
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn was ik dat niet van plan... Ik heb mijn knoopjes verzameling al eens getoond en dat vond ik wel meer dan genoeg...
Die is wel gaaf en gewild !quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja net zoals die besteklade die nog pending isquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:16 schreef just me het volgende:
Ik heb ook n mooie naaidoos, ik maak daar wel een foto van als ik thuis ben
die staan nog mijn cameraquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja net zoals die besteklade die nog pending is
dat is weer eens wat andersquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
Is deze al voorbij gekomen![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)_hele_huis_in_de_fik
ik heb niks te naaienquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wil TreeHut die bij de kringloop voor je reserveren
Ik heb zo'n plastic naaibox en eigenlijk moet ik een nieuwe want de sluiting is kapot en als ik er geen erg in heb en ik til heb aan het hengsel kop mieteren al mijn klosjes en naalden eruitquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:16 schreef just me het volgende:
Ik heb ook n mooie naaidoos, ik maak daar wel een foto van als ik thuis ben
Dat is altijd feest. Zo herkenbaar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plastic naaibox en eigenlijk moet ik een nieuwe want de sluiting is kapot en als ik er geen erg in heb en ik til heb aan het hengsel kop mieteren al mijn klosjes en naalden eruit
ik heb er ook zo een, ooit wit geweest...quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plastic naaibox en eigenlijk moet ik een nieuwe want de sluiting is kapot en als ik er geen erg in heb en ik til heb aan het hengsel kop mieteren al mijn klosjes en naalden eruit
Ductapequote:Op maandag 5 oktober 2015 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom kijk ik daar niet van op?quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo eentje ga ik zoeken in de kringloopquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barbaarquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo eentje ga ik zoeken in de kringloopen dan ga ik hem beschilderen
anders past ie niet bij de restquote:
Zonde toch al die ongebruikte dozen....quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
mij nieuwe doos kan dan weer de kast in
zekerquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonde toch al die ongebruikte dozen....
quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:02 schreef sjampoeh het volgende:
Strijders van terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) hebben de triomfboog in de historische stad Palmyra opgeblazen. Het is een belangrijk monument in de 2000 jaar oude Syrische stad. Het hoofd van de oudheidkundige dienst, Maamoun Abulkarim, heeft de verwoesting zondag bevestigd aan persbureau Reuters.
waarom
Er is al veel meer verwoest .... zinloze desctructiedrangquote:
ah leuk zeg ! Kijk dat snijwerk poehquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:18 schreef just me het volgende:
mijn naaidoos-meubel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag het alquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:21 schreef just me het volgende:
![]()
plaat van Bert en Ernie
llinks naast het kastje
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 2quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:24 schreef just me het volgende:
en waar kan ik het laatjes topic vinden ?
Ga je ook posten?quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:24 schreef just me het volgende:
en waar kan ik het laatjes topic vinden ?
Er is altijd baas boven baas.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:18 schreef just me het volgende:
mijn naaidoos-meubel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:18 schreef just me het volgende:
mijn naaidoos-meubel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verloor mijn koekie in de disco, discotheek, verloor mijn koekie bij de boegie muziek!quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:21 schreef just me het volgende:
![]()
plaat van Bert en Ernie
llinks naast het kastje
OH.........Die is mooooooooooooooi!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:18 schreef just me het volgende:
mijn naaidoos-meubel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 2
Jahaaaaaaaaaa hij heeft één stel bestekquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Bij de 55+ eetclub zat ie toch al mee te eten
Véél te gevaarlijk.quote:
Plastic bordquote:
En dat maakt niet zo'n pokke herriequote:
he bahquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:52 schreef chufi het volgende:
Elke dag een schoon bordje mee uit de kringloop en dan de volgende dag gewoon omruilen
Da's wel erg 'Spartaans'.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:52 schreef chufi het volgende:
Elke dag een schoon bordje mee uit de kringloop en dan de volgende dag gewoon omruilen
quote:
Wie was ook alweer goed met sopjes?quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou... Hut, dat kan ook een soppie gebruiken!
Géén idee wie hier de grootste sopper is ...quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie was ook alweer goed met sopjes?
Dat was een photoquote:
Van de mannen weet ik het wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee wie hier de grootste sopper is ...
Ik kom graag, maar je houdt altijd de boot af..quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:00 schreef FANN het volgende:
Zoveel heren krijgen we hier niet over de vloer
Shoef, die gozer is erg netjes, ben vaker onder de indruk van zijn orde en netheid geweest.quote:
in het topic Chuf ... in het topicquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom graag, maar je houdt altijd de boot af..
Ik denk ook dat Chuf het wel netjes houdt eigenlijk, tenminste wat schoonmaak betreft, dequote:Op maandag 5 oktober 2015 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shoef, die gozer is erg netjes, ben vaker onder de indruk van zijn orde en netheid geweest.![]()
Ik ben ,zeker in de keuken, redelijk clean, maar tegen Shoef leg ik het af.
misschien....quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hut leidt een ascetisch bestaan bestaan volgens mij.
Ik zit te googelen naar salade's voor ijsbergslaquote:
Bij jou is het vast geen zwijnenstal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
Bij mij is het voor de rest een grote zwijnestal... Maar gelukkig geen hond die er om blaft
Nep vegetariër........quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit te googelen naar salade's voor ijsbergsla![]()
wil ik strakkies bij de rest van mijn kip eten
Het kan wel wat netter...dat welquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij jou is het vast geen zwijnenstal.
Toch?
tomaatje komkommertje, gekookt eitje, olijfje, stukje kaasquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit te googelen naar salade's voor ijsbergsla![]()
wil ik strakkies bij de rest van mijn kip eten
Zo clean als jij bent zie ik ze maar zelden, je paella schotel was daar het ultieme bewijs van.quote:
ja, denk het ook, behalve de olijven, want die lust ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
tomaatje komkommertje, gekookt eitje, olijfje, stukje kaas
Misschien wat avocado, alhoewel dat lekkerder door een Ruccolasalade is en dan wat geroosterde pijnboompitten...quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, denk het ook, behalve de olijven, want die lust ik niet
mja, maar ik heb ijbergsla, dusssssssssssssssssssssquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wat avocado, alhoewel dat lekkerder door een Ruccolasalade is en dan wat geroosterde pijnboompitten...
Ja ga maar douchen...quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:11 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, maar ik heb ijbergsla, dusssssssssssssssssssss
Ik wacht op de foto's van het douche putje.quote:
Ik ben gelukkig al kaalquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wacht op de foto's van het douche putje.
Facebook crap ook al hier.quote:
Ben gek op crap.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Facebook crap ook al hier.
Geeft verder niet mijn dag kan iet meer stuk
Klopt.quote:
Wees blij dat soort plaatjes zijn vreselijkquote:
Als mensen wel van FB houden en dat dagelijks bijhouden mogen ze van mij....kan er niet zo mee zitten, snap alleen niet dat mensen zulks zo serieus nemen...quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat soort plaatjes zijn vreselijk
Ik neem het ook niet series, maar alles gaat via facebook en ik wil wel weten wat mijn vrienden uitspokenquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als mensen wel van FB houden en dat dagelijks bijhouden mogen ze van mij....kan er niet zo mee zitten, snap alleen niet dat mensen zulks zo serieus nemen...
Ik heb een fake account, daarmee spiek ik af en toe bij bepaalde mensen, die daar ook van op de hoogte zijn, dus niks sneaky gedoe ofzo. Maar ik gebruik dat ding verder niet, er staat ook geen enkel bericht van mijzelf op dus, nee, ook geen plaatjes, dat ding is gewoon helemaal leeg.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet series, maar alles gaat via facebook en ik wil wel weten wat mijn vrienden uitspoken
Dat dus... En mn dochter en zoquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet series, maar alles gaat via facebook en ik wil wel weten wat mijn vrienden uitspoken
Die van mij dus vooral voor de baardaap, daar staan de foto's van zijn bands ook op en ik pak ze altijd daar vandaan.quote:
Zijn andere machines, maar Cloudfare heb ik ook wel eens bij de radio gezienquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Fok was dood, maar de radio liep gewoon door
Ik reageer ook nooit. Min of meer fake account. Ik baalde er soms van dat ik dingen niet kon zien, zelfs foto's van een uitje kwamen op facebook. Ik zag daar nooit wat van terugquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een fake account, daarmee spiek ik af en toe bij bepaalde mensen, die daar ook van op de hoogte zijn, dus niks sneaky gedoe ofzo. Maar ik gebruik dat ding verder niet, er staat ook geen enkel bericht van mijzelf op dus, nee, ook geen plaatjes, dat ding is gewoon helemaal leeg.
Ik reageer ook niet bij anderen.
Die draait ook buiten Fok! om.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Fok was dood, maar de radio liep gewoon door
heb je die te koop Hut?quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dan wel handig als je wil luisteren om dezequote:
Of gewoon deze: http://radio49.nl/quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is dan wel handig als je wil luisteren om deze
http://www.radio49.nl/playing.php?buster=05061837662
even te bookmarken, zodat je die link ook als Fok! niet werkt toch achter de hand hebt.
Ja joh, ik dacht ik maak het even heel makkelijk voor Fann.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Of gewoon deze: http://radio49.nl/
Ah! Thanks!quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is dan wel handig als je wil luisteren om deze
http://www.radio49.nl/playing.php?buster=05061837662
even te bookmarken, zodat je die link ook als Fok! niet werkt toch achter de hand hebt.
Kan ookquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Of gewoon deze: http://radio49.nl/
quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb je gelijk het rooster en verzoekjes.
Bookmarken nog even uitleggenquote:
Ik zit weer in UTO maar dat zie jij sneller dan het lichtquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Een dag zonder een valse opmerking, is een dag niet geleefd
Mens als zat je op de maanquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit weer in UTO maar dat zie jij sneller dan het licht
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Mens als zat je op de maan![]()
ik ga KIP eten
Dat is niet helemaal waarquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Mens als zat je op de maan![]()
ik ga KIP eten
maar veel plezier met je kipquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
Ja daar ga ik niet op wachten die zit alweer in UTO
ik ga een (H) dutje doen
Bambi is zo'n leuke filmquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:38 schreef Soury het volgende:
Bambi maar vanavond, moet ook een keer op. Zal wel vloeken in de kerk zijn maar met teriyaki saus en wat verse kruiden en een oven broodje[ afbeelding ]
Ja tekenfilm. Herten moeten ook dood somsquote:
Ik jank mijn ogen uit, maar niet over mijn biefstukjequote:
"de mens, de mens was in het bos"....quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tekenfilm. Herten moeten ook dood soms
Eerder andersom nu, teveel wild en dat moet weg.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"de mens, de mens was in het bos"....
Precies, dit is beter http://www.nu.nl/binnenla(...)vaardersplassen.htmlquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:05 schreef chufi het volgende:
T arme beestje is nu toch al dood ... Laat het dan maar goed smaken ook
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .... Of ze doet nog een rondje in het donker, zo na die kip
Ik een statig hertquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als je bent wat je eet ben ik vandaag een rund.
Arm schaapquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Geen idee wat er in Turkse worst zit?
Guitig geitje kan ookquote:
Heeft er een Lama gekotst?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Best te doen voor een kant en klaar maaltijd.
Mo een heilig boontjequote:Op maandag 5 oktober 2015 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Best te doen voor een kant en klaar maaltijd.
Nietquote:
quote:
Lul maar, mij smaakte het best.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:48 schreef PP_Sound het volgende:
Ow wacht, het zijn uit elkaar geplofte boontjes.
Die zit nu alles wat vlees is te kluivenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lul maar, mij smaakte het best.![]()
En door Fann kwam ik op het idee morgen weer eens een halve haan te gaan eten....
Boontjes in de sambal gebakken zijn daar lekker bij, nog beter Kousenband.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lul maar, mij smaakte het best.![]()
En door Fann kwam ik op het idee morgen weer eens een halve haan te gaan eten....
Verstand komt met de jaren......of zoiets...quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit nu alles wat vlees is te kluiven
Gofferquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hersteld...
En zodat je niet terug hoeft te scolleren...
[ afbeelding ]
Het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren......of zoiets...
Met dierendag volgens mij.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren......of zoiets...
Ik heb op die roerbak schotel wat extra peper gegooid, maar ik had er ook sambal door kunnen doen. Beetje pit kan indd geen kwaad.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Boontjes in de sambal gebakken zijn daar lekker bij, nog beter Kousenband.
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit nu alles wat vlees is te kluiven
Lucky Griek
Keukenprinsquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb op die roerbak schotel wat extra peper gegooid, maar ik had er ook sambal door kunnen doen. Beetje pit kan indd geen kwaad.
Dat ben ik natuurlijk niet alle dagen.quote:
De boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijk niet alle dagen.
Soms moeten dingen blijkbaar uitgelegd wordenquote:
Nee, was een beetje domquote:
Okquote:
Ik hou er niet zo van, maar met wat?quote:
Oh dat lijkt me wel weer lekker.quote:
Heftig.quote:
Was het ook... Misschien 10 jaar of geen spruitjes gemaakt (of nog langer) Maar was in de aanbiedingquote:
Ik lust het wel, nog niet gezienquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het ook... Misschien 10 jaar of geen spruitjes gemaakt (of nog langer) Maar was in de aanbieding
Spruitjes, lekker met draadjesvlees en stoofpeertjesquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het ook... Misschien 10 jaar of geen spruitjes gemaakt (of nog langer) Maar was in de aanbieding
Even koken en daarna bakken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Spruitjes zijn heerlijk met gekookte aardappelen en stoofvlees.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Koken stampen mengen met kaas en worst in ovenschaal in de oven voor nog een mooi gekleurd kaaskorstjequote:
Teveel werk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Koken stampen mengen met kaas en worst in ovenschaal in de oven voor nog een mooi gekleurd kaaskorstje
Nu niet meerquote:
Zit nu in ovenschotel recepten inmiddels.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu niet meer![]()
Ik lag onschuldig te slapen terwijl jullie jullie fantasie de vrije loop lieten![]()
Effe geen muziek meer vanavond, maar de hele dag radio aangehad, was lekker
Beterquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zit nu in ovenschotel recepten inmiddels.
En nog 1.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nah je mag ook verder fantaseren over mijn sexleven hoor![]()
Ik vind het allemaal prima
Dat had je inderdaad al eens eerder verteldquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
zo spannend is het niet hoor en hij is trouwens niet eens thuis
Ja dat halen we nog welquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kunnen we het dierendag topic hier nog wel even volspammen
De kip is op.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kunnen we het dierendag topic hier nog wel even volspammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |