SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Awww....quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:47 schreef PP_Sound het volgende:
Ben net thuis, heb geen inspiratie om te draaien.
WHeheh trussies he!quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
Kom net kijken of hier nog wat te beleven was... Maar niet dus... Misschien ook maar eens op tijd naar bed.
Whehehe aan het slaapFOK!ken dus?quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank.. Lig al lekker te ronken.....
Knullar uit zn buurland ken ik welquote:Op maandag 5 oktober 2015 02:11 schreef ToT het volgende:
En vraag Fogel maar eens wat ronken in zijn contreien daar betekent!
En in Finland heb ik het wel eens gedaan, maar die taal begreep ik maar niet .. Misschien dat PP zich nog iets herinnertquote:
dat is beter dan een studiebolquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:18 schreef tailfox het volgende:
Mogguh.
Ineens een berichtje van school.
Beste student u kunt een bosche bol halen
quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
Als opleiding Ai&i doen we het goed
quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:22 schreef just me het volgende:
[..]![]()
het is vandaag dag van de leerkracht: kijken wat dat weer oplevert bij de koffie
de kinnderen zeggen wel juf tegen mequote:Op maandag 5 oktober 2015 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen leerkracht?
Ik had mijn wekker om 06.45 staan en om 07.00 uurquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:54 schreef Fogel het volgende:
Verslapen?
Ik was gewoon bijna 3 uur te vroeg op kantoor vandaag.
Nee, gastenkantoor is stukken beter dan een slecht bureau in het hotelquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had mijn wekker om 06.45 staan en om 07.00 uur![]()
maar pas heel laat in slaap gevallen dus niets gehoord.
3 uur te vroeg, jij bent gek
Oooh vandaarquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, gastenkantoor is stukken beter dan een slecht bureau in het hotel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:12 schreef Fogel het volgende:
En ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:12 schreef Fogel het volgende:
En ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!Super Grover!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dan zal het wel nodig zijn geweest.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was weer in slaap gevallen. Ach ja, maandag is over het algemeen mijn uitslaapdag
Toch frappant waar opeens dan zo'n muziekje vandaan komtquote:Op maandag 5 oktober 2015 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, voor mij ook tijd om de Syrtaki te dansen![]()
kalinichta
Frappant?quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch frappant waar opeens dan zo'n muziekje vandaan komt
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:48 schreef FANN het volgende:
En ik heb de radio aan nu en op de speakers gezetkan ik effe die drukknoopjes
die ik eindelijk gevonden heb ergens aan vastmaken
Dat mag.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]dank je
![]()
Maar eh... even serieus nu... ik lees steeds over Muis, mag ik vragen wat er loos is?
Dank je, inmiddels ben ik op de hoogte...quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mag.
Laten we het er op houden dat ze erg ziek is, en op de IC ligt.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:38 schreef FANN het volgende:
Nog 1 drukknoopje te gaaneven koffiepauze... mét muziek...
quote:
omdat het maandag isquote:
leuk!quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga zo maar eens kleren uitzoeken wat ik vanavond aan wil. Ga uit eten met het werk
Jaquote:
In je zondagse pak op pad?quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jadenk dat we 2 a 3 keer per jaar iets doen, Vind ik wel gezellig. Plus kom ik bij plaatsen waar ik zelf misschien niet direct naar toe zou gaan, dus dat is ook handig
Nee, ik heb geen pak. Zou er best nog een willen.quote:
Ik heb alleen een zwart colbertje voor zulke gelegenheden, past mooi op een zwarte of normale 5-pocket broek, het is dan geen kostuum, maar zier er wel gewoon netjes uit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen pak. Zou er best nog een willen.
Maar heb wel specifieke kleding die ik aan doe bij wat meer speciale gelegenheden. (ook al is het alsnog casual)
Heb ik ookquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen een zwart colbertje voor zulke gelegenheden, past mooi op een zwarte of normale 5-pocket broek, het is dan geen kostuum, maar zier er wel gewoon netjes uit.
Zo'n zwarte hoed en zonnebril heb ik ook.quote:
Nicequote:Op maandag 5 oktober 2015 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo'n zwarte hoed en zonnebril heb ik ook.
Ik zou dan juist een kleine dikke moeten vinden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb al heel lang het idee in mijn hoofd om een keer als the blues brothers te gaan met carnavalnu nog een lange slungel vinden.
Nou, dan zijn we d'r uit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou dan juist een kleine dikke moeten vinden.
Ik heb uiteraard alleen geen bijpassende haardracht.....quote:
Heb je een map met muziek van Griekse artiesten?quote:
Ik heb uperhaupt geen muziekquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je een map met muziek van Griekse artiesten?
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]en tussendoor gewoon met van alles en nog wat bezig, die muziek staat hier best hard
![]()
had ik eerder moeten weten dit
Bij mij ook.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeen Fok was uit de lucht bij mij
Radio liep gewoon door....
Destijds stond agneton er wel in met een paar tracks, maar dan heb ik t over 4 jaar terug... dus not sure.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Goeie vraag, anders draai ik straks wel wat als er plek is
jezelf quotenquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Destijds stond agneton er wel in met een paar tracks, maar dan heb ik t over 4 jaar terug... dus not sure.
Boa van de masterquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ow..... ik wilde net vragen of het afgelopen wasquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:08 schreef tailfox het volgende:
Sorry mensen dit nummer heeft een lange outro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |