SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje opportunistisch dit, want wie zet je op rechts?
En Veltman speelde verdedigend ijzersterk maar aub laat hem nooit meer een pass naar voren geven aub.Oh.![]()
DansGame Tyron...quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef Tyron het volgende:
WIJ VAN HET FOK!FORUM ACCEPTEREN DIT NIET MEER LANGER !graag op anoniem![]()
De logica van Frank. Lieverdjes die al maanden falen (Veltman) laten staan, en een prima spits constant wisselen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Je tactiek klopte weer van geen kant, alleen maar omdat je spits twee potjes niet scoort alles omgooien.![]()
Godver, moest lachenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef Tyron het volgende:
WIJ VAN HET FOK!FORUM ACCEPTEREN DIT NIET MEER LANGER !![]()
![]()
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
El Ghazi banken of spits?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee bedankt, wordt het nog lichter van voorin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ajax verspilt geld spelers waarvan het nog maar de vraag is of die het gaan redden. In letterlijk alle gevallen was het antwoord: nee. Spelers als Sinkgraven, Andersen, Boilesen, Zimling, Gudelj, Viergever, van de Hoorn, Serero, Duarte, Zivkovic, etc.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zag iedereen natuurlijk aankomen.
Ajax dit seizoen bij een beetje weerstand zakt meteen door haar hoeven. Dit team kan nooit kampioen worden natuurlijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
9 mil voor Sink.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax verspilt geld spelers waarvan het nog maar de vraag is of die het gaan redden. In letterlijk alle gevallen was het antwoord: nee. Spelers als Sinkgraven, Andersen, Boilesen, Zimling, Gudelj, Viergever, van de Hoorn, Serero, Duarte, Zivkovic, etc.![]()
![]()
![]()
Wat pijnlijk.![]()
Waar je na die nederlaag tegen PSV vorig jaar tenminste nog het gevoel had dat je beter was. Nu is het heel erg treurigquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Donderdag heb ik maar een halfuurtje kunnen zien, dus kan ik niet over oordelen. Maar zelfs voor de standaard van de afgelopen 1,5-2 jaar vind ik dit bijzonder slechtOh.![]()
Ja nog jongere knulletjes erin zetten...quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gudelj danquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja nog jongere knulletjes erin zetten...
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Cerny en Muric sowieso. Of misschien toch in de winter maar een rechtsbuiten erbij halen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?Banken. Totaal uit vorm.quote:Oh.![]()
nog jonger elftal?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dit was echt bijzonder pijnlijk, en dat met een pittige maand voor de boeg. Even interlandperiode komt niet slecht uit wat dat betreftquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je na die nederlaag tegen PSV vorig jaar tenminste nog het gevoel had dat je beter was. Nu is het heel erg treurigMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax was echt armoedig.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
wie dan wel? Heracles, misschien. Fey? neequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef hafcfan het volgende:
Waar was wereldaankoop Sinkgraven?? Over 2 weken staan jullie geen 1e meer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Sinkgraven heb ik nog wel vertrouwen in. Net als in Andersen. Serero is ook gewoon een nuttige speler, beter dan Gudelj in elk geval.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax verspilt geld spelers waarvan het nog maar de vraag is of die het gaan redden. In letterlijk alle gevallen was het antwoord: nee. Spelers als Sinkgraven, Andersen, Boilesen, Zimling, Gudelj, Viergever, van de Hoorn, Serero, Duarte, Zivkovic, etc.
De rest van dat lijstje is droevigOh.![]()
Achjoh laten gaan johquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wie dan wel? Heracles, misschien. Fey? nee
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: