En daar wordt dus structureel, door bijna alle clubs, over gelogen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel tickets verkocht boeit niemand alleen de aandeelhouders.
Het gaat erom hoeveel er in het stadion zitten.
Wss Club Bruggequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Coole combi van naam, ondertitel en avatar
Voor wie ben je?
hij is voor het voetbalquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor wie ben je?
Voor PSV dus, mooiquote:
Dat blijft een raadselquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor wie ben je?
410 is er niet he.quote:
Terechte angst, met zo een waardeloze verdedigingquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is ontzettend bang voor counter van PSV.
Vanwaar die negativiteit rondom PSV? PSV is normaal gesproken altijd beter tegen Ajax...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
PSV doet het tot nu toe beter dan ik dacht.
In dit geval voel ik mij gedwongen om, helaas, VBL te zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie heeft eigenlijk de beste Davy? Ajax, PSV of VBL?
Waardeloos? Bijna allemaal internationals. Waarom is Dijks eigenlijk nog niet opgeroepen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Terechte angst, met zo een waardeloze verdediging
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In dit geval voel ik mij gedwongen om, helaas, VBL te zeggen
Bijna!quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vermoed Almere City.
Klopt dat?
Het viel mij al op dat opvallend veel mensen op de tribune gewoon kleding aanhadden.quote:
Nederlands Elftal al zien spelen? Waardeloos is de juiste kwalificatiequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waardeloos? Bijna allemaal internationals. Waarom is Dijks eigenlijk nog niet opgeroepen?
In de wedstrijd op zich ja. Maar als je 3 van je beste spelers mist en Guardado vast niet op 100% is dan ben je niet zo positief.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vanwaar die negativiteit rondom PSV? PSV is normaal gesproken altijd beter tegen Ajax...
Je signature mag wel aangepast worden daar er wel wat clubs naar de jupiler league zijn vertrokkenquote:
Doet iets teveel naar mijn meningquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind hem nog niet overtuigend dit seizoen
[urquote:
l=http://forum.fok.nl/topic/2254058/1/50#p156593645]zondag 4 oktober 2015 14:56[/url] schreef Ajacied422 het volgende:[/b]quote:
AHquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ur
[..]
l=http://forum.fok.nl/topic/2254058/1/50#p156593645]zondag 4 oktober 2015 14:56[/url] schreef Ajacied422 het volgende:[/b]
Oe.
Dat is hij altijd al geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doet iets teveel naar mijn mening
Nog even oefenenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ur
[..]
l=http://forum.fok.nl/topic/2254058/1/50#p156593645]zondag 4 oktober 2015 14:56[/url] schreef Ajacied422 het volgende:[/b]
Oe.
AH
AHquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ur
[..]
Oe.
En met het gezicht naar het veld staan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het viel mij al op dat opvallend veel mensen op de tribune gewoon kleding aanhadden.
Maar nu moet ie gelijk spits , middenvelder en verdediger spelen . Werkt nietquote:
Is dat die kerel die al die eigen doelpunten maakt?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien wordt ie ooit, over een paar jaar, net zo goed als Van Beek nu is.
Toch grappig dat Van Beek alleen beter is in de lucht. Voor de rest legt Veltman hem over de knie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien wordt ie ooit, over een paar jaar, net zo goed als Van Beek nu is.
Het is wachten tot hij keepertje gaat spelenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar nu moet ie gelijk spits , middenvelder en verdediger spelen . Werkt niet
Denk t ook man. Hoe lang is die Veltman eigenlijk, 1,75?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch grappig dat Van Beek alleen beter is in de lucht. Voor de rest legt Veltman hem over de knie.
Wat had die Jan Jood Van Gangelen het toch verkeer héquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wachten tot hij keepertje gaat spelen
Makkelie floot aanzienlijk beter idd... En dat was al niet heel goedquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel zal AJAX betaalt hebben voor deze wedstrijd?
madquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die Nijhuis mogen ze echt een half jaar vakantie geven na deze wedstrijd.
Ik ben niet objectief wat betreft Jan-Joost.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat had die Jan Jood Van Gangelen het toch verkeer hé
Lekker kontje ja?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef Kopsterk het volgende:
Man man man wat een lekker voetballertje die Younes
Wat een achterlijke debiel ben jij.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef xzaz het volgende:
Wat heeft ´ie gedaan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
Een vriend van me zit nu in de cel met zijn andere Ajax-matties.![]()
Minimaal 450 euro boete en een stadionverbod, en dat omdat je jezelf belangrijker acht dan de club. Genot.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
Een vriend van me zit nu in de cel met zijn andere Ajax-matties.![]()
Zoek de statistieken maar op vriend.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk t ook man. Hoe lang is die Veltman eigenlijk, 1,75?
Goed punt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Wat een achterlijke debiel ben jij.
Om het even kracht bij te zetten, quote je hem maar even dubbel?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Wat een achterlijke debiel ben jij.
1.81mquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat een domme post.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef xzaz het volgende:
Van Der hoorn is wel lang. Is hij goed?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in cup a soup, ook al mag het nog niet van de klok.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
#Haags kwartiertje
#Cup a soup tijd
Ah, 1,82 is ie. Dat is wel ruim voor een CV jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoek de statistieken maar op vriend.
FOUT, ze zijn nog bezig met betalen, 'ALS ik een kopstoot krijg ga ik liggen, zie je dat dan krijg je een rooitje extra.' Zo werkt dat jeweet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een domme post.
Het is natuurlijk "betaald".
Gewoon doen!quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in cup a soup, ook al mag het nog niet van de klok.
Hij is de personificatie van het Ajaxniveauquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Van Der hoorn is wel lang. Is hij goed?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
FOUT, ze zijn nog bezig met betalen, 'ALS ik een kopstoot krijg ga ik liggen, zie je dat dan krijg je een rooitje extra.' Zo werkt dat jeweet.
Wat een mongool is dat zeg.quote:
Mag niet gezegd worden!quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Ondertussen lijkt het spel van Ajax weer nergens op
Zo hoog ja?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Minimaal 450 euro boete en een stadionverbod, en dat omdat je jezelf belangrijker acht dan de club. Genot.
Maher > Propper.quote:
Zeg maar gerust slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaalquote:
Straks gaan ze Zoet proberen te blesseren, dat is pas écht ajax-spel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:05 schreef xzaz het volgende:
Echt zo typisch graf Ajax spel, de bal hebben; zien dat je er niks mee kan en dus maar de bal over de lijn laten gaan hopen op een ingooig; het is zo treurig.
Hoezo verzwakt? Guardado is er toch bij.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:05 schreef BadderHaring het volgende:
Laffe counterploeg, dat Ajax. In eigen huis tegen een verzwakt PSV.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo verzwakt? Guardado is er toch bij.
Willems en De Jong zijn slechter dat wat er nu staat bij PSV
El Ghazi is uit vorm, maak je niet druk. Bovendien lijkt hij er ook geen zin meer in te hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
El Ghazi vs Brenet houd ik mijn hart vast.
[..]
[..]
Wat staat er nu dan wat beter is? Neem aan dat je niet Locadia en Brenet bedoeltquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat gun ik die jongen wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meet & Greet met Arjen Robben
Hahahahaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Straks mist hij de absolute topper van dit weekend, Bayern - Dortmund!!quote:
inb4 genotquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks mist hij de absolute topper van dit weekend, Bayern - Dortmund!!
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 04-10-2015 om 14:44:49100% overtreding #Veltman voorafgaand aan 1-1 van #younes #ajapsv http://t.co/viCg9YmQQV reageer retweet
Atleti - Real niet hoger inschattenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Locadia heeft veel meer kwaliteit dan Luuk de Jong. Luuk de Jong kan leuk scoren tegen de kleine clubs maar internationaal zal het nooit wat worden, voor Locadia is nog hoop.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat staat er nu dan wat beter is? Neem aan dat je niet Locadia en Brenet bedoelt
De pinchhitter onder de keepers.quote:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 04-10-2015 om 14:44:49100% overtreding #Veltman voorafgaand aan 1-1 van #younes #ajapsv http://t.co/viCg9YmQQV reageer retweet
Dat kwaliteitsverschil is veelte groot. Doe mij dan maar Arsenal - Man United.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn. God.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Locadia heeft veel meer kwaliteit dan Luuk de Jong.
quote:Ajax-supporters aangehouden bij sportcomplex De Toekomst
Amsterdam - Een grote groep Ajax-supporters is zondagmiddag 4 oktober aangehouden bij sportcomplex De Toekomst.
Even na elf uur betrad de groep onrechtmatig sportcomplex De Toekomst en ging daar de kantine in. Op het sportcomplex waren op dat moment meerdere bijeenkomsten gaande. De Ajax-supporters wilden de kantine niet verlaten, waarop Ajax de politie inschakelde.
Door de grootte van de groep werd de mobiele eenheid (aanwezig voor de wedstrijd Ajax-PSV) ingeschakeld om de aanhoudingen te verrichten. In totaal zijn meer dan 100 mensen aangehouden voor huisvredebreuk, het verstoren van de openbare orde en openlijke geweldpleging.
Met stadsbussen werden de arrestanten overgebracht naar een cellencomplex. Nadat de personalia van alle verdachten zijn geregistreerd, zal het precieze aantal arrestanten bekend worden gemaakt.
Hey daar is het forumkneusje weer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Locadia heeft veel meer kwaliteit dan Luuk de Jong. Luuk de Jong kan leuk scoren tegen de kleine clubs maar internationaal zal het nooit wat worden, voor Locadia is nog hoop.
Willems heeft aanvallende impulsen maar verdedigend net zo een drama als Boilesen, Met Brenet heb je meer zekerheid achterin.
Nu neem ik je niet meer serieus.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Atleti - Real niet hoger inschatten
bedankt marioquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef Cavaliers het volgende:
Het idee van een forum is dat mensen hun mening geven en andere daarop kunnen reagerenquote:
Dat is zeker 10k waard.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef Cavaliers het volgende:
Het zit anders eens een keertje belachelijk volquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Spotten van 1 persoon kan nooit moeilijk zijn in de Gelredome
Wie dan? Zoveel Duitsers heb je ook weer niet in de Eredivisie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bedoelde waarschijnlijk voor Ajax, anders zijn er genoeg duitsers
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het idee van een forum is dat mensen hun mening geven en andere daarop kunnen reageren
Mark Uth heeft ook wel eens gescoord geloof ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie dan? Zoveel Duitsers heb je ook weer niet in de Eredivisie.
daar is echt werkelijks niks mis mee, doe je anti ajax bril afquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef Cavaliers het volgende:
Die spits van Heerenveen, Uth, was ook een Duitser volgens mijquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het idee is ook dat die mening ergens op moet slaanquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het idee van een forum is dat mensen hun mening geven en andere daarop kunnen reageren
En dan straks gaan janken dat het schandalig is hoe Ajax de eigen supporters behandelt natuurlijk.quote:
wat weet hij nouquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef Cavaliers het volgende:
Voor minder dan de helft leeg, bedoel je?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het zit anders eens een keertje belachelijk vol
Pieckenhagen natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paolo Rink scoorde een paar prachtige goals voor Vitesse.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
daar is echt werkelijks niks mis mee, doe je anti ajax bril af
Als ik een andere mening heb, probeer dan inhoudelijk te reageren. Dit soort persoonlijke aantijgingen voegen weinig toe.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef Shreyas het volgende:
Met Brenet heb je meer zekerheid achterin.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:08 schreef Shreyas het volgende:
Willems heeft aanvallende impulsen maar verdedigend net zo een drama als Boilesen, Met Brenet heb je meer zekerheid achterin.
Rossini?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was de laatste Italiaan die scoorde in de eredivisie als we Pelle niet meerekenen?
marco de marchi ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was de laatste Italiaan die scoorde in de eredivisie als we Pelle niet meerekenen?
Tchock zn matties zitten vast.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan straks gaan janken dat het schandalig is hoe Ajax de eigen supporters behandelt natuurlijk.Mijn god, je zal maar bevriend zijn met dergelijke ééncelligen.
Wel een jodenactie van ajax om de politie te bellenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan straks gaan janken dat het schandalig is hoe Ajax de eigen supporters behandelt natuurlijk.Mijn god, je zal maar bevriend zijn met dergelijke ééncelligen.
Waarom, ze betreden een gebouw dat op dat moment helemaal niet toegankelijk is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel een jodenactie van ajax om de politie te bellen
Ik hoop met je meequote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV is wel de baas in de ArenA, dat had ik niet verwacht.
Dan zal Ajax wel winnen.
Ik heb een Colombiaans paspoort.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben jij geen Colombiaan.
Wedstrijd tegen NAC was dat toch?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord de eerste die een doelpunt toegekend kreeg op basis hiervan
Van Beek is die jongen die bij de laatste 4 eigendoelpunten van Feyenoord betrokken is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Riedewald, geheel terecht geselecteerd voor Oranje. Ik bedoel, wie is die Van Beek dan?
Rot anders gewoon op als je dit de hele middag gaat postenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Riedewald, geheel terecht geselecteerd voor Oranje. Ik bedoel, wie is die Van Beek dan?
Ik dacht echt dat Ajax met gemak zou winnen, ben zeer verbaasd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV is wel de baas in de ArenA, dat had ik niet verwacht.
Dan zal Ajax wel winnen.
Fout.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rossini heeft een Italiaans paspoort.
Rossini had gewoon een Italiaans paspoort toch?quote:
Van de Sar kan toch met de lieverdjes gaan praten?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, ze betreden een gebouw dat op dat moment helemaal niet toegankelijk is.
Uit m'n hoofd wel ja... Zo mooi dat de techniek nu gebruikt wordt. Maakt het spelletje wat eerlijkerquote:
Max Verstappen heeft een Belgisch paspoort.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rossini heeft een Italiaans paspoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |