Om het even kracht bij te zetten, quote je hem maar even dubbel?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Wat een achterlijke debiel ben jij.
1.81mquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk t ook man. Hoe lang is die Veltman eigenlijk, 1,75?
Wat een domme post.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel zal AJAX betaalt hebben voor deze wedstrijd?
Van Der hoorn is wel lang. Is hij goed?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk t ook man. Hoe lang is die Veltman eigenlijk, 1,75?
Ik heb wel zin in cup a soup, ook al mag het nog niet van de klok.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
#Haags kwartiertje
#Cup a soup tijd
Ah, 1,82 is ie. Dat is wel ruim voor een CV jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoek de statistieken maar op vriend.
FOUT, ze zijn nog bezig met betalen, 'ALS ik een kopstoot krijg ga ik liggen, zie je dat dan krijg je een rooitje extra.' Zo werkt dat jeweet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een domme post.
Het is natuurlijk "betaald".
Gewoon doen!quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in cup a soup, ook al mag het nog niet van de klok.
Hij is de personificatie van het Ajaxniveauquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Van Der hoorn is wel lang. Is hij goed?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
FOUT, ze zijn nog bezig met betalen, 'ALS ik een kopstoot krijg ga ik liggen, zie je dat dan krijg je een rooitje extra.' Zo werkt dat jeweet.
Wat een mongool is dat zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |