En daar wordt dus structureel, door bijna alle clubs, over gelogen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel tickets verkocht boeit niemand alleen de aandeelhouders.
Het gaat erom hoeveel er in het stadion zitten.
Wss Club Bruggequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Coole combi van naam, ondertitel en avatar
Voor wie ben je?
hij is voor het voetbalquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor wie ben je?
Voor PSV dus, mooiquote:
Dat blijft een raadselquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor wie ben je?
410 is er niet he.quote:
Terechte angst, met zo een waardeloze verdedigingquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is ontzettend bang voor counter van PSV.
Vanwaar die negativiteit rondom PSV? PSV is normaal gesproken altijd beter tegen Ajax...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
PSV doet het tot nu toe beter dan ik dacht.
In dit geval voel ik mij gedwongen om, helaas, VBL te zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie heeft eigenlijk de beste Davy? Ajax, PSV of VBL?
Waardeloos? Bijna allemaal internationals. Waarom is Dijks eigenlijk nog niet opgeroepen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Terechte angst, met zo een waardeloze verdediging
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In dit geval voel ik mij gedwongen om, helaas, VBL te zeggen
Bijna!quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vermoed Almere City.
Klopt dat?
Het viel mij al op dat opvallend veel mensen op de tribune gewoon kleding aanhadden.quote:
Nederlands Elftal al zien spelen? Waardeloos is de juiste kwalificatiequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waardeloos? Bijna allemaal internationals. Waarom is Dijks eigenlijk nog niet opgeroepen?
In de wedstrijd op zich ja. Maar als je 3 van je beste spelers mist en Guardado vast niet op 100% is dan ben je niet zo positief.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vanwaar die negativiteit rondom PSV? PSV is normaal gesproken altijd beter tegen Ajax...
Je signature mag wel aangepast worden daar er wel wat clubs naar de jupiler league zijn vertrokkenquote:
Doet iets teveel naar mijn meningquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind hem nog niet overtuigend dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |