Ik heb even de fantastische analyse van Aad gedeeld in het topic.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL / Het grote Aad de Mos Fantopic #3
Ik heb het Aad de Mos vrijdag leven ingeblazen. Maar ik heb het idee dat het niet wordt gewaardeerd
Ik moet altijd lachen om de selfies van Harry Vermeegenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb even de fantastische analyse van Aad gedeeld in het topic.
Helaas is Harry Vermeegen er ook bij
Ik had het over Vitesse Groningenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de Graafschap - Feyenoord een topper noemen
Dat geef je ons op een briefje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slobeend en ik hebben de topper uitgebreid gesimuleerd en het gaat 1-2 worden.
Je zou maar kampioen worden met 3 punten verschil... Dan heb je ze hier wel verdiendquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef Wazaaaaa het volgende:
1-2 tegen De Graafschap.
#kampioen #coolsingel
Had allemaal te maken met kennisoverdracht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Opluchting omdat je wint bij De Graafschap.
Dit is echt ongelofelijk gênant.
Tag, wacht nog even tot 17.30. Dat is pas echt voetbalquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef Tagliano het volgende:
Nog enigszins leuk gezien strijd, maar ik mag toch hopen dat ik beter voetbal dan dit ga zien vandaag
Dat wordt 2-2.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over Vitesse Groningen
Haha ja wie is er nou blij als hij wintquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Opluchting omdat je wint bij De Graafschap.
Dit is echt ongelofelijk gênant.
Daar ga ik uiteraard ook voor zittenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tag, wacht nog even tot 17.30. Dat is pas echt voetbal
Buiten komen in het weekendquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar ga ik uiteraard ook voor zitten![]()
Kom niet buiten vandaag denk ik
Haha, ik Tag jouquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar ga ik uiteraard ook voor zitten![]()
Kom niet buiten vandaag denk ik
Van mij mag je best blij zijn, maar de manier waarop ze het vieren. Alsof ze aan de dood zijn ontsnapt. Doe eens normaal joh.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha ja wie is er nou blij als hij wintSukkels.
Jij hebt blijkbaar een compleet andere wedstrijd gekeken... Ze hadden makkelijk kunnen verliezen...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van mij mag je best blij zijn, maar de manier waarop ze het vieren. Alsof ze aan de dood zijn ontsnapt. Doe eens normaal joh.
Piep piep piepquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van mij mag je best blij zijn, maar de manier waarop ze het vieren. Alsof ze aan de dood zijn ontsnapt. Doe eens normaal joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |