quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Tijdrekken tegen De Graafschap is triest.
Dat is de schlemiel van deze week. Hebben ze daar ook een uitreiking voor?quote:
0-4quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb erg veel zin in Ajax-PSV
Tegen beter weten in.
Had al 0-5 voor Feyenoord moeten staan.quote:
3x Simonsquote:
Aad de Mos is depressief.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad de Mos voorspelde 3-0 voor Ajax.
Hij heeft gescoord voor Feyenoord, die gaat wel genomineerd worden waarschijnlijkquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is de schlemiel van deze week. Hebben ze daar ook een uitreiking voor?
Zit er dik in.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij heeft gescoord voor Feyenoord, die gaat wel genomineerd worden waarschijnlijk
de Graafschap - Feyenoord een topper noemenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slobeend en ik hebben de topper uitgebreid gesimuleerd en het gaat 1-2 worden.
Ik heb even de fantastische analyse van Aad gedeeld in het topic.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL / Het grote Aad de Mos Fantopic #3
Ik heb het Aad de Mos vrijdag leven ingeblazen. Maar ik heb het idee dat het niet wordt gewaardeerd
Ik moet altijd lachen om de selfies van Harry Vermeegenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb even de fantastische analyse van Aad gedeeld in het topic.
Helaas is Harry Vermeegen er ook bij
Ik had het over Vitesse Groningenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de Graafschap - Feyenoord een topper noemen
Dat geef je ons op een briefje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slobeend en ik hebben de topper uitgebreid gesimuleerd en het gaat 1-2 worden.
Je zou maar kampioen worden met 3 punten verschil... Dan heb je ze hier wel verdiendquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef Wazaaaaa het volgende:
1-2 tegen De Graafschap.
#kampioen #coolsingel
Had allemaal te maken met kennisoverdracht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Opluchting omdat je wint bij De Graafschap.
Dit is echt ongelofelijk gênant.
Tag, wacht nog even tot 17.30. Dat is pas echt voetbalquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef Tagliano het volgende:
Nog enigszins leuk gezien strijd, maar ik mag toch hopen dat ik beter voetbal dan dit ga zien vandaag
Dat wordt 2-2.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over Vitesse Groningen
Haha ja wie is er nou blij als hij wintquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Opluchting omdat je wint bij De Graafschap.
Dit is echt ongelofelijk gênant.
Daar ga ik uiteraard ook voor zittenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tag, wacht nog even tot 17.30. Dat is pas echt voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |