Buiten komen in het weekendquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar ga ik uiteraard ook voor zitten![]()
Kom niet buiten vandaag denk ik
Haha, ik Tag jouquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar ga ik uiteraard ook voor zitten![]()
Kom niet buiten vandaag denk ik
Van mij mag je best blij zijn, maar de manier waarop ze het vieren. Alsof ze aan de dood zijn ontsnapt. Doe eens normaal joh.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha ja wie is er nou blij als hij wintSukkels.
Jij hebt blijkbaar een compleet andere wedstrijd gekeken... Ze hadden makkelijk kunnen verliezen...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van mij mag je best blij zijn, maar de manier waarop ze het vieren. Alsof ze aan de dood zijn ontsnapt. Doe eens normaal joh.
Piep piep piepquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van mij mag je best blij zijn, maar de manier waarop ze het vieren. Alsof ze aan de dood zijn ontsnapt. Doe eens normaal joh.
Gisteren ben ik buiten geweestquote:
Dankquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, ik Tag joumooie username hoor.
Omdat we het hier veel leuker vinden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:24 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is er voor deze wedstrijd geen apart topic waar niemand post?
Omdat dat nou eenmaal zo is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:24 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is er voor deze wedstrijd geen apart topic waar niemand post?
Ik post dan een topshow party hard gifjequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken verder op FOK! ook mensen die dingen vieren alsof ze de CL hebben gewonnen.
Feyenoord supporters denken daar anders over.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat we het hier veel leuker vinden.
Dat zou je uiteindelijk wel kunnen stellen ja, weet je welquote:
Ik ben altijd erg enthousiast als FC Groningen weer een wedstrijd heeft gewonnenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken verder op FOK! ook mensen die dingen vieren alsof ze de CL hebben gewonnen.
Die zullen nog wel komen. Toch?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Feyenoord supporters denken daar anders over.
Daarom vinden wij de Europa League ook zo leukquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg enthousiast als FC Groningen weer een wedstrijd heeft gewonnen
Nee, ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen de Klassieker verdient een eigen topic.
Als het 0-1 wordt komt Dirk_Kuijt ons vertellen dat Boilesen de nieuwe Jordi Alba is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zullen nog wel komen. Toch?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom vinden wij de Europa League ook zo leuk
Ze hebben mazzel dat ze niet met 2-0 achter komen en zijn er in de eerste helft niet aan toe gekomen. Dan ontsnap je toch?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet weggeweestquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als het 0-1 wordt komt Dirk_Kuijt ons vertellen dat Boilesen de nieuwe Jordi Alba is.
Dat betekent dat de kans nu levensgroot is dat ze deze uitwedstrijd wel winnen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen verloor alle vijf uitwedstrijden dit seizoen en scoorde niet één keer.
Dan zit er straks een chagrijnige Arnhemmer in ons midden. Het liefst met een paar rode kaarten en discutabele penalty's.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat betekent dat de kans nu levensgroot is dat ze deze uitwedstrijd wel winnen.
Gaat het goed met je?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:28 schreef Joezi het volgende:
PSV sucks
Ajax is a waste of time
To hell with Feyenoord
And certainly fuck nek
This is the Thunderdome!
Waar is hij?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zit er straks een chagrijnige Arnhemmer in ons midden. Het liefst met een paar rode kaarten en discutabele penalty's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |