Wat dan wel? Iets gegooid door eigen supporters of me opzet geslagen door andere nec-er?quote:Op zondag 13 december 2015 21:26 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Lijkt mij een doofpot verhaal om de boel te sussen in de media.
Dat er iets gegooid is.quote:Op zondag 13 december 2015 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat dan wel? Iets gegooid door eigen supporters of me opzet geslagen door andere nec-er?
Aangezien NEC alle namen heeft van de uitkaarten en met behulp van bewakingscamera's zou de dader toch eenvoudig te vinden moeten zijn.quote:
Een heuse vormcrisis. Nog net in topjaar 2015.quote:
Daar hebben we teletekst voor.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:19 schreef Mark het volgende:
Treurig, zo vergeet je al snel die geweldige seizoensstart
Moet Santos misschien nog even rood en 10 wedstrijden schorsing pakken vlak voor de winterstop en een paar andere bepalende spelers een blessure veinzen.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:35 schreef Mark het volgende:
Mooie ingezonden brief in De Gelderlander vandaag. Strekking was dat ten tijde van de seizoensstart de beleidsmakers bang waren dat hun succesvolle team in de winterstop leeggekocht zou worden, en men nu als strategie een paar waardeloze wedstrijden afdoet om het team bijeen te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |