quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus, waarom heeft GGMM ban?
waarom?quote:
quote:
Hij zit er behoorlijk diep in idd. Altijd met zn TR.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zou een prima mod zijn, weet je dat?
Dat vindt hij lekker.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij zit er behoorlijk diep in idd. Altijd met zn TR.
Ik zie geen enkele reden voor kritiek op het beleid.quote:
In de SCquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat feedback topic van Tong gebeurd?
tong moet gewoon een paar ballen groeien en niet janken om een paar kleuters die m wegjagenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat feedback topic van Tong gebeurd?
Hij was slechts uitvoerend. Waarom denk je dat ie gestopt is?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beleid waar hij zelf tijden aan heeft meegewerkt
Ik zag dat hij alweer wat topics had geopend de laatste paar dagen, dus heel verrassend dat hij niet echt weg bleef.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tong moet gewoon een paar ballen groeien en niet janken om een paar kleuters die m wegjagen
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen we ons op het voetbal uit de eredivisie richten jongens?
Het concept vooral.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden voor kritiek op het beleid.
Het beleid is perfect.
De Graafschap-Feyenoord heeft vrij weinig met voetbal te maken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welk voetbal? Of bedoel je die oogaids van de afgelopen 45 minuten?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als uitvoerende sta je achter het forumbeleid. Anders moet je niet gaan modden, dat zou hypocriet zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij was slechts uitvoerend. Waarom denk je dat ie gestopt is?
Ben wel benieuwd naar die Pereiro.quote:
Dat dus. Daarbij heeft hij het beleid regelmatig verdedigd...quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als uitvoerende sta je achter het forumbeleid. Anders moet je niet gaan modden, dat zou hypocriet zijn
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Graafschap-Feyenoord heeft vrij weinig met voetbal te maken.
Het is maar een spelletjequote:Op zondag 4 oktober 2015 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welk voetbal? Of bedoel je die oogaids van de afgelopen 45 minuten?
Moeder overleden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lestienne geblesseerd?
Lucky Ajax.
Dooie mama, schijntquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lestienne geblesseerd?
Lucky Ajax.
Hoelang moet je eigenlijk posten tot je geen newbie meer bent?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het concept vooral.
Maar wij snappen het concept niet.
Omdat we kutnewbies zijn.
40-45 jaarquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang moet je eigenlijk posten tot je geen newbie meer bent?
Klopt, maar dat maakt het niet het bekijken waardquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Het is maar een spelletje
ahquote:
Je account moet ouder zijn dan 5 jaar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang moet je eigenlijk posten tot je geen newbie meer bent?
Nou nouquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah
had die niet morgen kunnen sterven ofzo? beetje jammer dit.
Indien vrijwillig, wel. Maar geen idee of het vrijwillig wasquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah
denk dat het de schuld van de vriendjes van al gaza isquote:
Nouja wel begrijpelijk, maar wel bagger natuurlijk. Nu heb je helemaal nul kans, want Pereiro gaat compleet uit de wedstrijd gespeeld worden door Tetequote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Indien vrijwillig, wel. Maar geen idee of het vrijwillig was
Fischer speeltquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja wel begrijpelijk, maar wel bagger natuurlijk. Nu heb je helemaal nul kans, want Pereiro gaat compleet uit de wedstrijd gespeeld worden door Tete
Dan wordt het 6-0 ipv 3-0quote:
Retorische vraagquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik een lekker uitsmijtertje ham/kaas gaan maken jongens?
Kijk in de spiegel danquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy ontvangt hier graag pics van.
En terecht, gokken op Feyenoordquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:29 schreef Blistering het volgende:
Ik zet ook eens geld in op een Eredivisie club hoorKunnen nog niet eens winnen van de nummer laatst, man man man..
Gelijk de laatste keer inderdaad.quote:
Waar?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn had gister ook een Frankiaanse opmerking
Sowieso nooit doen... Feyenoord geeft geen enkele garantiesquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gelijk de laatste keer inderdaad.
In GRTD. Maar het kwam er op neer dat Excelsior een WALGELIJKE ploeg is omdat ze Utrecht niet lieten voetballenquote:
Excelsior is ook een walgelijke ploeg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In GRTD. Maar het kwam er op neer dat Excelsior een WALGELIJKE ploeg is omdat ze Utrecht niet lieten voetballen
Den Haag ook. Daar hoor je mij ook niet over.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Excelsior is ook een walgelijke ploeg.
Jij bent ook walgelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Den Haag ook. Daar hoor je mij ook niet over.
Ik ben de meest fantastische persoon op den FOK!quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook walgelijk.
Zo, het kan maar gezegd zijn!
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In GRTD. Maar het kwam er op neer dat Excelsior een WALGELIJKE ploeg is omdat ze Utrecht niet lieten voetballen
Tot 5 minuten geleden wel ja. Toen gaf jij je mening over ADO en nu vind ik je niet meer lief.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben de meest fantastische persoon op den FOK!
Hallo Joséquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben de meest fantastische persoon op den FOK!
Echte supporters.quote:
De jochies van 410 denken dat ze iets voorstellen.quote:
Echt?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat vanmiddag weer helemaal los op de Rustaaaaaag app.
En als het op rugby aankomt?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
De Graafschap is voetballend de betere.
VBL / [FAQ en FB] #133 -3 De ongeschreven regels vind je hier nietquote:
Daarom komen ze niet, dus.twitter:Politie_Adam twitterde op zondag 04-10-2015 om 12:58:40Een groep mensen is binnengedrongen bij besloten bijeenkomst sportpark De Toekomst. Politie gaat over tot aanhouding ivm huisvredebreuk. reageer retweet
Hahaha.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Jaaa, FOX probeert Feyenoord weer te naaien
Benieuwd of ze op het bureau ook Fox Sports hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:41 schreef Tchock het volgende:
Daarom komen ze niet, dus.twitter:Politie_Adam twitterde op zondag 04-10-2015 om 12:58:40Een groep mensen is binnengedrongen bij besloten bijeenkomst sportpark De Toekomst. Politie gaat over tot aanhouding ivm huisvredebreuk. reageer retweet
Zitten met z'n allen in een cel...quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:41 schreef Tchock het volgende:
Iemand bijna een gebroken neus en KO geslagen.quote:
Daar is ie!quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #133 -3 De ongeschreven regels vind je hier niet
Benieuwd of we een eerlijk antwoord krijgen
Hoe durven ze de VAK410 goden aan te pakken!!!!quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:41 schreef Tchock het volgende:
Al die Feyenoorders zijn gefrustreerd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gefrustreerde wedstrijd, dit.
Gras is groenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al die Feyenoorders zijn gefrustreerd.
Tijd voor de 2-1.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik niet gek... Je staat, met de nodige moeite, gelijk tegen de nummer laatste...quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, 14:30.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het echte werk begint vanmiddag pas om 17.30.
Bayern - Dortmundquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daarom hebben ze speciaal voor jou ook ajax - PSV om die tijd gepland. Aardige meneer, die van der Oosterveen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wedstrijd boeit mij geen ene kut.
Ik ga voor Arsenal-Man Utdquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel tikt Lewandowski er vandaag weer in ?
Jij bent niet objectiefquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
Het echte echte werk is om 20:30. Niet dat lange halen gauw thuis voetbal dat je in Engeland ziet.
Wat heeft dat met objectiviteit te maken? Het kutvoetbal van United staat bovenaan, tel uit je winst.quote:
Padt, Hateboer, Kappelhof, Reijnen, Tamata, Maduro, De Leeuw, Tibbling, Linssen, Mahi en Rusnákquote:
Dat ik zelden lange halen gauw thuis voetbal zie in de PL potjes. Misschien bij de lager geklasseerde clubs, maar genoeg clubs combineren. En het is gewoon een heel hoog tempo. Er gaat wel eens wat mis, maar dat kan gebeuren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat heeft dat met objectiviteit te maken? Het kutvoetbal van United staat bovenaan, tel uit je winst.
Onterechte penalty of dat niet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
77e minuut 1-2
markeer mijn woorden
Een juichende Koos Stompe ? heeft die wel eens wat gewonnen dan ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon zo
14:30 Ajax - PSV Eindhoven
17:00 Arsenal - Manchester United
17:30 Bayern Munich - Borussia Dortmund
20:30 Atletico Madrid - Real Madrid
[ afbeelding ]
Ah Atleti-Real is ook wel leuk, maar kan ik niet op mijn tv kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon zo
14:30 Ajax - PSV Eindhoven
17:00 Arsenal - Manchester United
17:30 Bayern Munich - Borussia Dortmund
20:30 Atletico Madrid - Real Madrid
[ afbeelding ]
Liever niet, hou m'n scherm graag schoonquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
77e minuut 1-2
markeer mijn woorden
Haha, ik denk dat je Co bedoeltquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een juichende Koos Stompe ? heeft die wel eens wat gewonnen dan ?
Laatst nog met 4-0 van Lex Immers in de eerste ronde van de Belgium Openquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Guardadoquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Crystal Palace alleen maar diepe ballen op Zaha zien spelen. Ze staan 3e.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik zelden lange halen gauw thuis voetbal zie in de PL potjes. Misschien bij de lager geklasseerde clubs, maar genoeg clubs combineren. En het is gewoon een heel hoog tempo. Er gaat wel eens wat mis, maar dat kan gebeuren.
Niet gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Crystal Palace alleen maar diepe ballen op Zaha zien spelen. Ze staan 3e.
1998 vergetenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2009 en 2010 was Stompe op zijn best.
Zo rond die tijd inderdaad, dat was genietenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2009 en 2010 was Stompe op zijn best.
Pellegodquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet gezien.
Man City- Newcastle ging in de eerste helft alle kanten op, en in de tweede helft de Aguero show. Niks mis mee.
Southampton winnend bij Chelsea was ook schitterend.
In 2000 haalde hij de halve finale.quote:
Zijn internationale doorbraak toch? Of was het 1997?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed Stompe in 1998? Ik weet alleen dat hij in de eerste ronde tegen Scholten gooide.
The matchstickquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo rond die tijd inderdaad, dat was genieten
Nu is het helemaal niks meer
In 2000 haalde hij de halve finale en daarvoor presteerde hij geen kut volgens mij.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn internationale doorbraak toch? Of was het 1997?
Wel lachwekkend dat een delegatie Eredivisiespelers even Chelsea de complete tweede helft overklast.quote:
xDquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:56 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Rood had het inderdaad moeten zijn.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:56 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Rood had het inderdaad moeten zijn.
Mooie goal maakte ie wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De kneuzenbokaal van het weekend gaat toch wel naar Lens.
Geloof je nog steeds dat ADO het hiertegen moet afleggen?quote:
Zeker, maar die overtreding waarvoor hij zijn tweede gele kaart ontvangt.quote:
Door de keeper van de tegenstander... Idd... Dat verwacht niemand...quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord wordt geholpen, je verwacht het niet.
Ik merk hier een beetje frustratie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:59 schreef Shreyas het volgende:
De Graafschap heeft in zeven wedstrijden één punt gepakt, mensen die dachten dat ze ook een punt zouden pakken tegen Feyenoord zijn niet goed wijs, zeker niet als Feyenoord de gelijkmaker maakt in de 50e minuut, kijk als dat in de 88e minuut was gebeurd was het iets om naar uit te kijken.
Zo dan, beetje mad maar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan ben je dommer dan je posts al deden vermoeden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |