quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus, waarom heeft GGMM ban?
waarom?quote:
quote:
Hij zit er behoorlijk diep in idd. Altijd met zn TR.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zou een prima mod zijn, weet je dat?
Dat vindt hij lekker.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij zit er behoorlijk diep in idd. Altijd met zn TR.
Ik zie geen enkele reden voor kritiek op het beleid.quote:
In de SCquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat feedback topic van Tong gebeurd?
tong moet gewoon een paar ballen groeien en niet janken om een paar kleuters die m wegjagenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat feedback topic van Tong gebeurd?
Hij was slechts uitvoerend. Waarom denk je dat ie gestopt is?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beleid waar hij zelf tijden aan heeft meegewerkt
Ik zag dat hij alweer wat topics had geopend de laatste paar dagen, dus heel verrassend dat hij niet echt weg bleef.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tong moet gewoon een paar ballen groeien en niet janken om een paar kleuters die m wegjagen
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen we ons op het voetbal uit de eredivisie richten jongens?
Het concept vooral.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden voor kritiek op het beleid.
Het beleid is perfect.
De Graafschap-Feyenoord heeft vrij weinig met voetbal te maken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welk voetbal? Of bedoel je die oogaids van de afgelopen 45 minuten?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |