En terecht, gokken op Feyenoordquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:29 schreef Blistering het volgende:
Ik zet ook eens geld in op een Eredivisie club hoorKunnen nog niet eens winnen van de nummer laatst, man man man..
Gelijk de laatste keer inderdaad.quote:
Waar?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn had gister ook een Frankiaanse opmerking
Sowieso nooit doen... Feyenoord geeft geen enkele garantiesquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gelijk de laatste keer inderdaad.
In GRTD. Maar het kwam er op neer dat Excelsior een WALGELIJKE ploeg is omdat ze Utrecht niet lieten voetballenquote:
Excelsior is ook een walgelijke ploeg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In GRTD. Maar het kwam er op neer dat Excelsior een WALGELIJKE ploeg is omdat ze Utrecht niet lieten voetballen
Den Haag ook. Daar hoor je mij ook niet over.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Excelsior is ook een walgelijke ploeg.
Jij bent ook walgelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Den Haag ook. Daar hoor je mij ook niet over.
Ik ben de meest fantastische persoon op den FOK!quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook walgelijk.
Zo, het kan maar gezegd zijn!
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In GRTD. Maar het kwam er op neer dat Excelsior een WALGELIJKE ploeg is omdat ze Utrecht niet lieten voetballen
Tot 5 minuten geleden wel ja. Toen gaf jij je mening over ADO en nu vind ik je niet meer lief.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben de meest fantastische persoon op den FOK!
Hallo Joséquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben de meest fantastische persoon op den FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |