Daarom hebben ze speciaal voor jou ook ajax - PSV om die tijd gepland. Aardige meneer, die van der Oosterveen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wedstrijd boeit mij geen ene kut.
Ik ga voor Arsenal-Man Utdquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het echte werk begint vanmiddag pas om 17.30.
Vier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel tikt Lewandowski er vandaag weer in ?
Jij bent niet objectiefquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
Het echte echte werk is om 20:30. Niet dat lange halen gauw thuis voetbal dat je in Engeland ziet.
Wat heeft dat met objectiviteit te maken? Het kutvoetbal van United staat bovenaan, tel uit je winst.quote:
Padt, Hateboer, Kappelhof, Reijnen, Tamata, Maduro, De Leeuw, Tibbling, Linssen, Mahi en Rusnákquote:
Dat ik zelden lange halen gauw thuis voetbal zie in de PL potjes. Misschien bij de lager geklasseerde clubs, maar genoeg clubs combineren. En het is gewoon een heel hoog tempo. Er gaat wel eens wat mis, maar dat kan gebeuren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat heeft dat met objectiviteit te maken? Het kutvoetbal van United staat bovenaan, tel uit je winst.
Onterechte penalty of dat niet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
77e minuut 1-2
markeer mijn woorden
Een juichende Koos Stompe ? heeft die wel eens wat gewonnen dan ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon zo
14:30 Ajax - PSV Eindhoven
17:00 Arsenal - Manchester United
17:30 Bayern Munich - Borussia Dortmund
20:30 Atletico Madrid - Real Madrid
[ afbeelding ]
Ah Atleti-Real is ook wel leuk, maar kan ik niet op mijn tv kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon zo
14:30 Ajax - PSV Eindhoven
17:00 Arsenal - Manchester United
17:30 Bayern Munich - Borussia Dortmund
20:30 Atletico Madrid - Real Madrid
[ afbeelding ]
Liever niet, hou m'n scherm graag schoonquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
77e minuut 1-2
markeer mijn woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |