De inschrijving heb ik zo lang mogelijk uitgesteld vanwege onzekerheden en de kans op blessures. Ik was na Rotterdam wel de hele tijd door blijven trainen voor het geval ik toch het gekke idee had om weer een tweede M te lopen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef Quoi het volgende:
Begrijp ik nu goed dat je je even last minute hebt ingeschreven voor een marathon?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:58 schreef luckass het volgende:
Wat een loop vandaag (10km Breda)..Jouw moeder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie tijd. Volgende keer startvakje opschuiven dus.
Slim. Dus het wordt Eindhoven of Amsterdam?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
De inschrijving heb ik zo lang mogelijk uitgesteld vanwege onzekerheden en de kans op blessures. Ik was na Rotterdam wel de hele tijd door blijven trainen voor het geval ik toch het gekke idee had om weer een tweede M te lopen.
Dat kon alleen bij voorinschrijvenquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jouw moeder!![]()
Mooie tijd. Volgende keer startvakje opschuiven dus.
EHV. Daar heb ik een goede HM gelopen. Het parcours is vlak en het publiek was geweldig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Slim. Dus het wordt Eindhoven of Amsterdam?
Leukquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
EHV. Daar heb ik een goede HM gelopen. Het parcours is vlak en het publiek was geweldig.
Mijn herinneringen aan de HM in A´dam waren minder goed.
Ik dacht dat ook maar moet zeggen je went eraan, alleen je verliest wel ontzettend veel vocht. Ik denk dat ik daardoor misschien nu wat efficiënter loop.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik zweet inderdaad niet zoveel, maar bij temperaturen boven de 25/30 graden zou ik ook altijd drinken. En snelheid aanpassen. Boven de 40 zou ik trouwens niet zo snel gaan lopen...
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:00 schreef Quoi het volgende:
Dat was awesome![]()
Ik heb zó genoten! En niet zo gek gelopen ook48 minuutjes over de 7 km
In de laatste startgolf gestart en ergens in het midden geëindigd.
De eindsprint was serious business zoals je ziet:Zeker! Zal vast niet mijn laatste trail zijn denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Precies! Viel best mee toch?![]()
Oh maar bij mij ging het gewoon kut hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:45 schreef YUR het volgende:
Het begint hier wel een beetje saai te worden hoor, met al die topweekenden zo
Ah nou....gelukkig maarquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh maar bij mij ging het gewoon kut hoormaak je geen zorgen!
Ja tochquote:
Ik ben benieuwd wat hier stondquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
edit-hier hadden Gup en L-T het al eerder over gehad...spuit 11
rustig aan doen en opletten in het verkeer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag 3,5km in Belfast gelopen. First run in United Kingdom![]()
Trouwens, de 4Mijl is volgende week alIk hoop dat de wind een beetje goed staat dan.
Ik mag volgende week weerquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:45 schreef YUR het volgende:
Het begint hier wel een beetje saai te worden hoor, met al die topweekenden zo
quote:
Ja, ik dus ook weer 10, en bij mij zit er helemaal niets meer inquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor het eerst in tijden weer een 10km lopen. Maar die snelheid zit er voorlopig nog niet in, dus ik ben benieuwd wat voor tijd het gaat worden...
Tssssk! Snellerd!quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:27 schreef DavetheNL het volgende:
1.48.45! Als ik weer fatsoenlijk leef meer :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Precies mijn uitslag! Maar dan de taaie vrouwen categorie (en wat minder deelnemers?)quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:18 schreef Guard het volgende:
Uitslagen van gisteren staan online, ik ben 26e overall geworden en 7e in de taaie mannen categorie![]()
Dat is een verdomd goeie uitslag al zeg ik het zelf..
zo heel veel deelnemers waren er gisteren ook niet, maar voldoende om ruim in het linkerrijtje te komen met deze positiesquote:Op maandag 5 oktober 2015 07:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies mijn uitslag! Maar dan de taaie vrouwen categorie (en wat minder deelnemers?)
Laatste werkdagje!
Daar lachen mensen je om uit? Wat is dat voor heutjekneutje dorp?quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:19 schreef wyccie het volgende:
Mooie foto's. Jullie staan er ook echt in hardlooppose op. Bij mij lijkt het toch altijd alsof ik erg aan de grond gehecht ben.
Net in de avond toch nog wat zin kunnen maken om te gaan en het was lekker. Goed tempo, maar heel kort omdat ik naar de supermarkt moest. Volgens mij werd ik zelfs uitgelachen omdat ik in mijn hardloopkleren rondliep met brood en melk in de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op maandag 5 oktober 2015 06:51 schreef Cynic het volgende:
Gisteren Leeuwarden gelopen.
Dat was vorig jaar mijn snelste run. Dit jaar was-ie een stukje langer en hadden ze hem ook wat zwaarder gemaakt qua hindernissen. Wel weer erg leuk, mooi opgebouwd met voldoende uidagingen.
Doelstelling dit seizoen is om eindelijk eens top 100 te lopen. Met een 88e plek in 2:15:30 is dat mooi gelukt
Nog steeds geen linker rijtje (142 deelnemers) maar dat gaan we volgend jaar wel proberen. Of het jaar daarna...dat is een behoorlijke zweeffoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2015 06:51 schreef Cynic het volgende:
Gisteren Leeuwarden gelopen.
Dat was vorig jaar mijn snelste run. Dit jaar was-ie een stukje langer en hadden ze hem ook wat zwaarder gemaakt qua hindernissen. Wel weer erg leuk, mooi opgebouwd met voldoende uidagingen.
Doelstelling dit seizoen is om eindelijk eens top 100 te lopen. Met een 88e plek in 2:15:30 is dat mooi gelukt
Nog steeds geen linker rijtje (142 deelnemers) maar dat gaan we volgend jaar wel proberen. Of het jaar daarna...Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:10 schreef Quoi het volgende:
Fotoooooooooo's!Ik hoop dat de plezier (OK: focus) en snelheid er vanaf spatten. Ik stuiter gewoon nóg van adrenaline zeg. Ging zelfs swingend van de laatste heuvel af, vanwege de fijne muziek door de speaker en het *whoeeeei*-gevoel.
Afijn:Strak plaatje zeg!!! Snellerd inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Je gaat me lappenquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:34 schreef Mr.B. het volgende:
Wat een mooie prestaties, foto's, verslagen en podiumplaatsen weer dit weekend! En dan komen er de komende weken ook nog eens een boel marathons en andere mooie wedstrijden voorbij, het kan niet op.
Ik blijf voorlopig nog saai wat 10km's lopen, dit weekend een thuiswedstrijd bij Haag. Tegen YUR, dat dan weer wel
Ik weet dat trailrunnen funest is voor je snelheid (hè Jero?!), maar 5km in 35/36 minuten moet jou toch nog wel lukkenquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Je gaat me lappen
Ohja, en stiekem is het 10.2 km
Goed gelopen!quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:17 schreef Murmeli het volgende:
Oja, 2.08.10 zegt de uitslag.
Het Was kut. Wel tevreden, zelfs trots
Er is ook geen enkele reden om een hartslagmeter te dragen als je toch geen rekening met je hartslag wil houden, toch? Ik liep zaterdag op hartslag. Dan draag je hem en hou je rekening met wat die aangeeft, maar als je er geen rekening mee wil houden, kun je hem net zo goed niet dragen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed gelopen!
Ik zag je verhaaltje op facebook; daarom doe ik dus geen hartslagmeter om bij (langere) wedstrijden. Of iig zo instellen dat ik het niet kan zien onderweg; raak je alleen maar van in paniek en dan schiet mijn hartslag nog meer omhoog.
Maar mooi dat je je hebt kunnen herpakken en onder je uiteindelijke doel bent geeindigd! Elk PR moet je vieren!
Ja, inderdaad maar niet meer doen, goede les!!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed gelopen!
Ik zag je verhaaltje op facebook; daarom doe ik dus geen hartslagmeter om bij (langere) wedstrijden. Of iig zo instellen dat ik het niet kan zien onderweg; raak je alleen maar van in paniek en dan schiet mijn hartslag nog meer omhoog.
Maar mooi dat je je hebt kunnen herpakken en onder je uiteindelijke doel bent geeindigd! Elk PR moet je vieren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |