Klopt. Daarom geeft men ook aan dat er weinig aanvragen zijn ineens.Men had dat recht al ergens anders.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een asielzoeker moet volgens het verdrag van Dublin zijn aanvraag doen in het eerste Schengen-land waar hij binnenkomt. Een bestaand verdrag (Wespensteek, let je op) dat ervoor zorgt dat deze mensen hier geen recht hebben op asiel.
Als deze vrouwen hun hoofddoeken af gaan doen, wil het nog wel wat worden met de integratie.quote:
Mensen zijn aan het winkelen en aan het ondernemen zoals een goed burger betaamd. Kortom ik zie het probleem niet. Wat wil je precies zeggen met dit filmpje?quote:
Volgens mij dat je geen kaaskop meer ziet in sommige delen van dit land.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mensen zijn aan het winkelen en aan het ondernemen zoals een goed burger betaamd. Kortom ik zie het probleem niet. Wat wil je precies zeggen met dit filmpje?
Waarom is dat een probleem?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij dat je geen kaaskop meer ziet in sommige delen van dit land.
Is dat niet duidelijk? Sommigen voelen zich daar ongemakkelijk bij.quote:
Volgens ben je dan zelf het probleem en is het probleem dan niet het nette winkelende en ondernemende publiekquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat niet duidelijk? Sommigen voelen zich daar ongemakkelijk bij.
Dat is op zich geen probleem.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
En niet ongebruikelijk in grote steden...quote:
Zeker niet. Al kloppen je vb niet echt. Wat raar is dat mensen mij raar aanspreken in men eigen stad.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
En niet ongebruikelijk in grote steden...
New York of Beijing?
Limburgse dagjesmensen, zekerquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeker niet. Al kloppen je vb niet echt. Wat raar is dat mensen mij raar aanspreken in men eigen stad.
Als mensen zich ergeren aan iets, is dat een probleem.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En wat is het probleem dat mensen zich aan al die hoofddoekjes ergeren?
^^ Dat. Die hebben bepaalde delen van het land allang verlaten omdat het een zeer onaangename omgeving is geworden door de invasie van niet-Nederlanders.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Massaimmigratie is iets wat ons land in totaal niets goed gedaan heeft, netto geld kost en relatief veel problemen oplevert. En: het maakt dat Nederlanders zich in heel veel wijken niet thuis voelen.quote:
Ik heb een aantal jaren in Amsterdam-Zuidoost gewoond. Wat zou ik daar gemerkt moeten hebben behalve dat veel mensen daar een andere huidskleur hebben?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Massaimmigratie is iets wat ons land in totaal niets goed gedaan heeft, netto geld kost en relatief veel problemen oplevert. En: het maakt dat Nederlanders zich in heel veel wijken niet thuis voelen.
Mocht je dat ontkennen, dan zou ik zeggen: ga eens 10 jaar in de Bijlmer wonen! Dat zou verplicht moeten zijn voor alle politici die nog meer illegalen uitkeringszoekers het land binnen willen laten.
Veel negers. Maar neger als buurman of niet, een achterstandswijk is meestal geen pretje. Tien jaar wonen in de slechtste wijk van Leeuwarden doe je ook niet voor je plezier. En dan is je buurman gegarandeerd blank.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren in Amsterdam-Zuidoost gewoond. Wat zou ik daar gemerkt moeten hebben behalve dat veel mensen daar een andere huidskleur hebben?
Maar je komt werkelijk uit Twente? Misschien speelt het dat minder.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Als mensen zich ergeren aan iets, is dat een probleem.
Je krijgt namelijk een chagrijnige samenleving.
Los van het feit wie er moet veranderen.
Ik probeer me er niet aan te ergeren, iig.
Buren met een andere huidskleur, dat moeten we niet willen, met z'n allen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren in Amsterdam-Zuidoost gewoond. Wat zou ik daar gemerkt moeten hebben behalve dat veel mensen daar een andere huidskleur hebben?
Dat ligt ook niet direct aan kleurquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel negers. Maar neger als buurman of niet, een achterstandswijk is meestal geen pretje.
Ik voel mij ook niet thuis in bepaalde wijken, daarom woon ik ook in een wijk met mensen in dezelfde sociale klasse. Mijn punt is dat het verwerpelijk is om mensen enkel te beoordelen op hun uiterlijk, iets wat met het filmpje duidelijk gebeurt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Massaimmigratie is iets wat ons land in totaal niets goed gedaan heeft, netto geld kost en relatief veel problemen oplevert. En: het maakt dat Nederlanders zich in heel veel wijken niet thuis voelen.
Mocht je dat ontkennen, dan zou ik zeggen: ga eens 10 jaar in de Bijlmer wonen! Dat zou verplicht moeten zijn voor alle politici die nog meer illegalen uitkeringszoekers het land binnen willen laten.
Ik zie genoeg hoofddoeken in mijn woonplaats.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je komt werkelijk uit Twente? Misschien speelt het dat minder.
Een soort van vluchtelingen dus.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat. Die hebben bepaalde delen van het land allang verlaten omdat het een zeer onaangename omgeving is geworden door de invasie van niet-Nederlanders.
Na de grote steden zijn ondertussen de kleine steden en dorpen aan de beurt...
Die term is goed gevonden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Waar haal je dit vandaan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Volgens de theorie van de Linkse Kerk moeten we iedereen opvangen, zelfs als dit leidt tot een belastingdruk van 100% voor elke Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |