abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156618030
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:32 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat hier een spoeddebat in de kamer zou komen en dat ons parlement van dag tot dag op de hoogte gehouden zou worden :N
In plaats daarvan discusiert men eindeloos over zoekgeraakte bonnetjes :{
Ja, misschien worden ze in het geheim bijgepraat? Ik zou als Kamerlid wel precies willen weten hoe de vlag erbij staat iig...
I´m back.
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:05:29 #227
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156618124
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat was al achterhaald in feite toen het bekend werd gemaakt. Dat betrof ook alleen maar een extra quotum van asielzoekers uit Itali en Griekenland die netjes verdeeld moesten worden.
Overigens is de informatieverstrekking sws lamentabel. De site van het COA loopt sws achter. En nergens worden officile cijfers gepubliceerd. Ja, van het UNHCR, maar dat loopt ook achter natuurlijk.
Verleden week werd dan gepubliceerd dat er tot dan toe ongeveer 34K asielzoekers werden opgevangen door het COA, maar ergens denk ik dat dit ook al weer een cijfer is dat achterloopt. Ook werden er vorige week "maar" 1.400 nieuwe asielzoekers geteld tov een week eerder 4.200, terwijl Dld vorige week al weer een nieuw record kon bijschrijven aan asielzoekers.
Kortom: als jij het weet, mag je het zeggen...
Het tellen van de asielzoekers is in feite ook zinloos, aangezien er toch geen bovengrens is gesteld. Het beleid wordt niet aangepast, men reageert alleen achteraf (door het verhogen van belastingen en premies om de toegenomen kosten te dekken).

Het beste is te wachten op de volgende rijksbegroting van 2016. Dan het verschil met 2015 delen door 36.000, geeft grofweg het aantal asielzoekers per jaar.
pi_156618145
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het eeuwige dilemma.

Aan de ene kant wil de Linkse Kerk graag het recht op behoud van eigen cultuur en identiteit voor de allochtonen.

Aan de andere kant zwijgt diezelfde Linkse Kerk wanneer duidelijk wordt dat die culturele uitingen (verkrachtingen, besnijdenis van meisjes, minachting van homo's etc.) in strijd zijn met het Nederlandse recht.

Wanneer je hen dan wijst op deze tegenstrijdigheid, word je in de eerste plaats uitgemaakt voor racist. Daarna volgt het bagatelliseren en vergoelijken. En tenslotte is het allemaal de schuld van Nederland zelf.
Wat ik wilde zeggen is dat Syndroom wijst op misdaden gepleegd door misschien hele andere groepen dan die nu binnenkomen. En dat we op basis daarvan gaan oordelen, terwijl dat misschien niet heel eerlijk is. De moslims als 1 grote groep neerzetten is net zo reel als veronderstellen dat alle Europeanen overal hetzelfde over denken.
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:09:40 #229
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156618198
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat ik wilde zeggen is dat Syndroom wijst op misdaden gepleegd door misschien hele andere groepen dan die nu binnenkomen. En dat we op basis daarvan gaan oordelen, terwijl dat misschien niet heel eerlijk is. De moslims als 1 grote groep neerzetten is net zo reel als veronderstellen dat alle Europeanen overal hetzelfde over denken.
Daar heb je wel gelijk in.

Maar mijn bezwaar gaat over de grote getallen. Ook al is 99% van de asielzoekers keurig, hoogopgeleid en beschaafd, dan blijven er nog steeds duizenden criminelen per jaar binnenkomen.

Dat is een hoge prijs die Nederland moet betalen voor het verouderde vluchtelingenverdrag.
pi_156618471
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:40 schreef Toefjes het volgende:
Smerig. Heb ivm tijdgebrek alleen de bovenste opengeklikt, waren Pakistaanse criminelen. Lees ook regelmatig over groepsverkrachtingen in India. Er zou zelfs laats een meisje door 1 of andere stamhoofd veroordeeld zijn tot groepsverkrachting :')

Maar staan de groepen die op ons afkomen er ook bekend om?
De groepen die nu op ons afkomen zijn behoorlijk heterogeen (Kosovaren, Eritreers, Albanezen, Paki's, Bengali's, Nigerianen, Irakezen, Sudanezen, Syriers, Iranezen etc). Het is dus nogal lastig om statements te maken over hen allen. Het enige dat het merendeel van die mensen gemeen hebben, is dat het gros Moslims zijn.

Wat al die recente massale kinderverkrachtingsschandelen in de UK gemeen hebben (in het verleden was er natuurlijk de Katholieke kerk en Jimmy Saville), is dat de daders Moslims waren. Het grootste deel Paki's, maar ook Somali's en (Moslim) Eritreers. Voor zover je dit kan extrapoleren op de huidige immigranten is lastig te zeggen. Wat in ieder geval onconfortabel is, is dat die gangs specifiek blanke meisjes "deden".
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:45:39 #231
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156618786
quote:

[..]

Ik denk dat wij de moslims krijgen die pal staan voor vrouwen- en homorechten, die het fantastisch vinden wanneer hun kinderen het islamitische geloof verlaten, die het geen probleem vinden wanneer de proleet wordt beledigd en die het rigoureus houden aan spijswetten bestempelen als achterlijk gedoe uit het jaar 0. Ja, dat moet wel.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:13:10 #232
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156619279
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:45 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik denk dat wij de moslims krijgen die pal staan voor vrouwen- en homorechten, die het fantastisch vinden wanneer hun kinderen het islamitische geloof verlaten, die het geen probleem vinden wanneer de proleet wordt beledigd en die het rigoureus houden aan spijswetten bestempelen als achterlijk gedoe uit het jaar 0. Ja, dat moet wel.
Ik denk dat Toefjes of z'n salaris krijgt dankzij de illegalenindustrie, of hopeloos naief is...
censuur :O
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:14:39 #233
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156619314
quote:
Dus terwijl de problemen van de bestaande groep buitenlanders (zo werden ze vroeger genoemd!) in Nederland verre van opgelost zijn wil jij de volgende groep alweer binnenlaten van "we mogen ze niet over 1 kam scheren"? 8)7
pi_156619678
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:14 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dus terwijl de problemen van de bestaande groep buitenlanders (zo werden ze vroeger genoemd!) in Nederland verre van opgelost zijn wil jij de volgende groep alweer binnenlaten van "we mogen ze niet over 1 kam scheren"? 8)7
Ik ben ook voor een verbod op kinderen krijgen zolang er criminelen rondlopen en mensen zich misdragen.
pi_156620219
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:13 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik denk dat Toefjes of z'n salaris krijgt dankzij de illegalenindustrie, of hopeloos naief is...
Dat hokje ben ik nog niet in gestopt. 8/10 voor de originaliteit.
pi_156620237
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:14 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Waar schrijf ik dat ik groepen wil binnenhalen dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Toefjes op 05-10-2015 16:29:42 ]
pi_156620417
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat was al achterhaald in feite toen het bekend werd gemaakt. Dat betrof ook alleen maar een extra quotum van asielzoekers uit Itali en Griekenland die netjes verdeeld moesten worden.
Overigens is de informatieverstrekking sws lamentabel. De site van het COA loopt sws achter. En nergens worden officile cijfers gepubliceerd. Ja, van het UNHCR, maar dat loopt ook achter natuurlijk.
Verleden week werd dan gepubliceerd dat er tot dan toe ongeveer 34K asielzoekers werden opgevangen door het COA, maar ergens denk ik dat dit ook al weer een cijfer is dat achterloopt. Ook werden er vorige week "maar" 1.400 nieuwe asielzoekers geteld tov een week eerder 4.200, terwijl Dld vorige week al weer een nieuw record kon bijschrijven aan asielzoekers.
Kortom: als jij het weet, mag je het zeggen...
Dat quotum slaat ook nergens op. Itali en Griekenland geven heel, heel weinig verblijfsvergunningen weg. Daarnaast nemen ze ook zelden tot nooit vingerafdrukken af. Ze komen samen in ieder geval nooit boven de 50,000 asielaanvragen per jaar.

Echt niemand die weet over welke asielzoekers het nou precies gaat :')
pi_156620852
Zijn deze twee vids al voorbijgekomen ?

Het stinkt naar bomen ofzo

Welke blonde del helpt deze arme man

Muslim Migrants Demand Sex: “Problem, problem problem here (points to groin) Balls is very big”

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156621415
donderdagmiddag in Amsterdam

pi_156621620
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:11 schreef byah het volgende:

En, wat was het probleem?
Ging er een bom af?
Werd je bestolen?
Volgens mij deden de kooplui goede zaken.
Vooral de textielverkopers, met zoveel kledingdekking-behoefte.

Maar neem vooral nog een glas azijn..
Je kunt beter n kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_156621727
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:13 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik ook trouwens.

Je moest eens weten. Natuurlijk werken alle PvdA-, D66-, GroenLinks- en VVD-aanhangers, dus zeg maar de helft van de hele Nederlandse bevolking, allemaal bij de EU en in de illegalenindustrie. :7 Wist je dat nou echt niet? Echt zoooo dom dat jij dan wat dat betreft de trein mist. :{w
pi_156621730
O wacht, ik zou niet meer reageren hier. :@
  maandag 5 oktober 2015 @ 18:16:18 #243
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_156622184
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

En, wat was het probleem?
Ging er een bom af?
Werd je bestolen?
Volgens mij deden de kooplui goede zaken.
Vooral de textielverkopers, met zoveel kledingdekking-behoefte.

Maar neem vooral nog een glas azijn..
En wat is het probleem dat mensen zich aan al die hoofddoekjes ergeren?
pi_156622205
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:16 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

En wat is het probleem dat mensen zich aan al die hoofddoekjes ergeren?
Lijkt mij tamelijk vermoeiend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 5 oktober 2015 @ 18:18:05 #245
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_156622225
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijkt mij tamelijk vermoeiend.
In die hoek van Amsterdam zeker :D :')
pi_156622726
De cijfers van deze week zijn binnen, op teletekst!

De instroom van vorige week was 3,000 asielzoekers(ongetwijfeld afgerond) ten opzichte van 2,400 van de week ervoor en de 4,200 van weer de week daarvoor.

3,000 asielzoekers. Per week. Allemachtig zeg.
  maandag 5 oktober 2015 @ 18:45:41 #247
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156622860
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:40 schreef Confetti het volgende:
3,000 asielzoekers. Per week. Allemachtig zeg.
3000 illegalen dus. Geen van hen heeft het recht om hier asiel aan te vragen. Gek genoeg negeert zelfs Wilders die enorme troefkaart!
pi_156622961
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:45 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

3000 illegalen dus. Geen van hen heeft het recht om hier asiel aan te vragen. Gek genoeg negeert zelfs Wilders die enorme troefkaart!
Een asielzoeker moet volgens het verdrag van Dublin zijn aanvraag doen in het eerste Schengen-land waar hij binnenkomt. Een bestaand verdrag (Wespensteek, let je op) dat ervoor zorgt dat deze mensen hier geen recht hebben op asiel.
pi_156623674
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:37 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik ben ook voor een verbod op kinderen krijgen zolang er criminelen rondlopen en mensen zich misdragen.
Daar ben ik ook voor maar dat kan je niet afdwingen.
pi_156623814
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:11 schreef byah het volgende:

Bijzonder. Ik herken het ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')