Reclamequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
bezorgen deze mensen nou de post?
Gun ik ze welquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Maar zonder gekkigheid, volgens mij zijn die mensen daar fucking gelukkig.
En moe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:54 schreef Negentiendertig het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Bek houwe met je regenton en kikker
Ja. Dat wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Nee, bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:56 schreef tralalala het volgende:
Ik zal het wel niet begrijpen maar deze aflevering komt niet voor in mijn top 5.
De cost gaet voor den baet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:56 schreef roos94 het volgende:
Dan start je iets in Denemarken en dat wil je graag combineren met biodanza. En dan eindigen als postbode die geen tijd heeft voor haar hobby. Snap het niet.
bij mij ook niet. Te weinig biodanza beelden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:56 schreef tralalala het volgende:
Ik zal het wel niet begrijpen maar deze aflevering komt niet voor in mijn top 5.
In mijn herinnering zat er veel meer biodanza in.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:56 schreef tralalala het volgende:
Ja, het is een beetje saaie ontknoping zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In mijn herinnering zat er veel meer biodanza in.
Dit dus, lijkt wel dat er in de Biodanza beelden is geknipt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In mijn herinnering zat er veel meer biodanza in.
Schande!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus, lijkt wel dat er in de Biodanza beelden is geknipt.
Ze beschermt je terwijl jij op je gevoel danst.... je zou toch verwachten dat je op zo'n open veld in Denemarken echt vrij zou kunnen dansen, zonder bescherming nodig te hebben.quote:
Misschien beschermt ze je tegen het Riagg?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze beschermt je terwijl jij op je gevoel danst.... je zou toch verwachten dat je op zo'n open veld in Denemarken echt vrij zou kunnen dansen, zonder bescherming nodig te hebben.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, nu een stukje KoefnoenDance Dance Dance en dan halverwege zappesteijn naar DWHN.
Nu -> NPO1 -> 22:20 -> RTL4.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, nu een stukje Koefnoen rugby en dan halverwege zappesteijn naar DWHN.
Ja, dat gevoel had ik ook. Veeeeel te weinig biodanzaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus, lijkt wel dat er in de Biodanza beelden is geknipt.
Dit is overigens een stukje van na de eerste opnames, dus vandaar dat er ook dingen instaan die wel al weten. Maar goed, het gaat dus goed met zequote:Dank jullie wel voor het kijken, we hopen dat je ervan genoten hebt. Wij zijn nog steeds blij dat we hier wonen en kunnen ons niet meer voorstellen dat we in het drukke Nederland hebben gewoond. We genieten van ons huis, de prachtige natuur, de zee en alle dieren. Verder vinden wij het nog steeds zo bijzonder dat we de zee aan het eind van ons land hebben, dat we er bijna elke avond even heengaan. Ons leven is een leven vanuit de basis, met de moestuin, waarvan we deze winter heerlijk hebben gegeten.We hebben niet veel luxe, maar dat hebben we ook niet nodig. We genieten ook van het samenzijn met ons drieën, want Marit, Peters jongste dochter, woont nu ook bij ons! Het gaat goed en op school heeft ze haar draai gevonden. Marit heeft het Deens erg snel opgepikt en ze is nu hard bezig om ons te helpen het Deens ook onder de knie te krijgen. We volgen al 2 jaar Deense les, maar helaas is het door onze woordblindheid en de vele klanken die door de Denen worden ingeslikt, voor ons nog steeds erg moeilijk om echt in het Deens te communiceren. Onze campingplaatsen, trekkershutten en appartement worden al een beetje verhuurd, maar we kunnen nog zeker meer gasten bij ons verwelkomen. We hopen dat jullie ook langskomen.
We hebben veel opgeknapt en lopen vol trots op ons terrein rond. We zijn echter nog steeds aan het klussen, want er komt altijd weer een projectje naar voren. Het afgelopen jaar hebben we gewerkt aan grote hokken en rennen voor onze dieren. De kippen werden namelijk toch wel erg vrij en brutaal en liepen de weg op en in de moestuin van de buren. Verder zijn er nu ook hangbuikzwijntjes bijgekomen en een hele lieve hond en er komen nog jonge koeien deze zomer. De hokken zijn klaar en we hebben een invalidetoilet en -douche gebouwd. Verder is er een doggy-douche gekomen, voor als mensen een hond hebben die ze na een dagje strand willen afspoelen. Er zijn meerdere ramen in de gemeenschapsruimte geplaastst, zodat deze lichter is geworden. Verder hebben we een houten vloer in deze ruimte geplaatst en hebben we de blokhutjes van een nieuw dak voorzien.Komend voorjaar hopen we het dak van ons eigen woongedeelte te kunnen vervangen en hoopt Marit dat we aan een nog grotere slaapkamer voor haar op de zolder kunnen beginnen.
Wij willen iedereen die ons op verschillende manieren geholpen heeft heel erg bedanken. Zonder jullie waren we nooit zover gekomen. Dus zoals de Denen je bedanken, uit het diepst van ons hart; duizend maal dank! Warme liefdevolle groet van Peter, Marit en Paula.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:16 schreef Elvi het volgende:
Ik heb vanacht zelfs gedroomd over biodanzaik moest in de trekpleister als onderdeel van een sollicitatietraining meedoen met biodanza
Ik heb vanacht zelfs gedroomd over biodanzaik moest in de trekpleister als onderdeel van een sollicitatietraining meedoen met biodanza
Sterkte met het verwerkingsproces.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:16 schreef Elvi het volgende:
Dat zeiden wij hier ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb je zo'n groot stuk land zet je al die huisjes hutje mutje op elkaar![]()
Ik vond het moeilijk te beoordelen of ze het nou echt leuk vonden. Je gaat toch niet naar Denemarken om folders te bezorgen en andermans vakantiehuisjes te schrobben? Ik vroeg me af of ze niet tegen beter weten in steeds bleven benadrukken dat ze het echt heel leuk vinden om die folders te bezorgen. Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, ga jet het misschien geloven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
Blijkbaar hebben ze erg weinig nodig om rond te komen en gelukkig te zijn, daar heb ik wel respect voor. Reclameblaadjes rondbrengen.... het is hier alleen maar een bijbaantje voor scholieren. De camping lijkt me slechts een minicamping, hoe wil je ooit genoeg verdienen met een minicamping?
Of zouden ze nog huisjes poetsen?
Ze zeiden dat ze eerst een andere plek in gedachten hadden, waar de hutten verder uit elkaar konden staan. Uiteindelijk hebben ze voor deze plek gekozen omdat het gunstiger was ten opzichte van de zon.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zeiden wij hier ook.
Maar die biodansers willen volgens haar het liefst zo dicht mogelijk bij elkaar zitten, dan kan de energie beter stromen.
Of zo.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt, als je met een zaklamp in de oren van deze mensen schijnt, lichten hun ogen op.
Tsja, cognitieve dissonantie, dit, dat alles.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vond het moeilijk te beoordelen of ze het nou echt leuk vonden. Je gaat toch niet naar Denemarken om folders te bezorgen en andermans vakantiehuisjes te schrobben? Ik vroeg me af of ze niet tegen beter weten in steeds bleven benadrukken dat ze het echt heel leuk vinden om die folders te bezorgen. Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, ga jet het misschien geloven.
Datzelfde heb ik ook gedacht, ik zou me daar na 2 jaar helemaal kapot vervelen. Het loopje naar het strand weet je ondertussen wel, Hou en Hals zijn plaatsen die je dan meer dan bekeken hebt en verder is er gewoon niets. Het is maar waar je van houdt. Vraag me ook af waar ze biodansers vandaan wil halen, Denen zijn nog een graadje stugger dan Friezenquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vond het moeilijk te beoordelen of ze het nou echt leuk vonden. Je gaat toch niet naar Denemarken om folders te bezorgen en andermans vakantiehuisjes te schrobben? Ik vroeg me af of ze niet tegen beter weten in steeds bleven benadrukken dat ze het echt heel leuk vinden om die folders te bezorgen. Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, ga jet het misschien geloven.
Yeah Biodanza in de Trekpleister, waar en wanneer?quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:16 schreef Elvi het volgende:
ik vond het ook lastig deze mensen te peilen. Of ze zijn zwaar depressief en staan op het puntje om zelfmoord te plegen, maar doen voor de buitenwereld alsof alles helemaal te gek is. Of ze vinden het gewoon echt allemaal leuk daar. Dit laatste sluit ik niet uit, maar dan heb je ze niet helemaal op een rijtje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Klopt, maar later zei ze ook dat de gasten het fijn vonden lekker bij elkaar te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze eerst een andere plek in gedachten hadden, waar de hutten verder uit elkaar konden staan. Uiteindelijk hebben ze voor deze plek gekozen omdat het gunstiger was ten opzichte van de zon.
Volgens mij zijn ze wel redelijk gelukkig daar met wat ze hebben opgebouwd. Eenvoudige mensen, geen al te gekke dromen. En dat ze wat bijklussen was vanaf het begin al het plan, toch?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:26 schreef pahlawan het volgende:
I
[..]
ik vond het ook lastig deze mensen te peilen. Of ze zijn zwaar depressief en staan op het puntje om zelfmoord te plegen, maar doen voor de buitenwereld alsof alles helemaal te gek is. Of ze vinden het gewoon echt allemaal leuk daar. Dit laatste sluit ik niet uit, maar dan heb je ze niet helemaal op een rijtje.
Die indruk had ik ook, ze hebben weinig nodig om gelukkig te zijn en zijn beide niet te beroerd om aan te pakken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:45 schreef qwerty_x het volgende:
Volgens mij een gelukkig stel dat genoegen neemt met wat minder luxe. En niet te beroerd is om de handen uit de mouwen te steken.
Waarom daar nou zo negatief over doen. Ik zie het de gemiddelde Fokker nog niet doen.
Dat geneuzel over handelen vanuit gevoel, dat geleuter over dat sprookje, dat volkomen kritiekloze bestaan waarin geen ruimte lijkt voor enig realisme. Ik heb er helemaal niets mee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:45 schreef qwerty_x het volgende:
Volgens mij een gelukkig stel dat genoegen neemt met wat minder luxe. En niet te beroerd is om de handen uit de mouwen te steken.
Waarom daar nou zo negatief over doen. Ik zie het de gemiddelde Fokker nog niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |