Die doet gewoon een Oliver Zauggje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:07 schreef Chiappucci het volgende:
Grote kans dus dat Martin wint morgen.
Kan wel, maar moet je ff doorfietsen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef Wombcat het volgende:
Ik dacht dat die vandaag wasIk dacht mooi na mijn eigen rondje fietsen in de finale te vallen, maar dat viel dus tegen
Doe je morgen nog een rondje fietsen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef Wombcat het volgende:
Ik dacht dat die vandaag wasIk dacht mooi na mijn eigen rondje fietsen in de finale te vallen, maar dat viel dus tegen
Volgend jaar staat hij wel weer op zaterdag gepland.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef Wombcat het volgende:
Die is pas net weer terug na zijn val in de Vuelta en werd afgelopen donderdag nog 14de. Verwacht hem wel voorin, maar nog niet voor winst eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:07 schreef Chiappucci het volgende:
Grote kans dus dat Martin wint morgen.
Daar is Martin toch wel een te grote naam voor. Zaugg heeft behalve die winst helemaal niks in de melk te brokkelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die doet gewoon een Oliver Zauggje.
Gesink heeft plannen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ondertussen een kopgroep met oa van winden. Er schijnt regen te zijn
#nieuwewielrennentwitter:CafeRoubaix twitterde op zondag 04-10-2015 om 13:02:3044-year-old Davide Rebellin races the Giro di Lombardia today, 23 years after making his debut in the race and finishing 9th. reageer retweet
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Orario di arrivo (Previsto): 16.41 - 17.25
twitter:wielerman twitterde op zondag 04-10-2015 om 14:34:32Gaan live met #IlLombardia om kwart voor 3 #sporza reageer retweet
In uitgesteld relais zoals vorig jaar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Sporza zendt Parijs-Tours dus niet uit. Vreemd...
Kan Slagter ook die plek veiligstellen voor NL? Of zit die niet bij de beste 5 NL'ersquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:04 schreef franklop het volgende:
Wordt nog gevecht voor extra plek op de OS zo tussen Wellens en Gesink,
Vanuit OS topicquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kan Slagter ook die plek veiligstellen voor NL? Of zit die niet bij de beste 5 NL'ers
Slagter kan voor maximaal 38 extra punten zorgenquote:Rank Prev. Country Nat. + Birthdate Points
1 1 SPAIN 1833
2 3 COLOMBIA 1069
3 2 GREAT BRITAIN 1041
4 4 ITALY 1006
5 5 BELGIUM 905
6 8 NETHERLANDS 848
Winst had hem ongeveer 70 punten extra opgeleverd, 2e plek 50. Ook de zege van Wellens in Montreal hielp niet mee (80!!!! punten).
In Lombadrije zal dus minimaal top 4 nodig zijn (100, 80, 70, 60 punten) of twee van de onderstaande vijf met in totaal meer dan 57 punten
6 Netherlands (NED) 848
Tom DUMOULIN NED19901111 271
Bauke MOLLEMA NED19861126 212
Niki TERPSTRA NED19840518 140
Robert GESINK NED19860531 114
Wilco KELDERMAN NED19910325 111
(er onder; Boom; 102, Kruijswijk; 80, Slagter, 49)
Daarnaast mag eigenlijk geen van de vijf onderstaande Belgen daar punten scoren, of 1 die daar vlak onder staat;
5 Belgium (BEL) 905
Greg VAN AVERMAET BEL19850517 324
Tim WELLENS BEL19910510 195
Philippe GILBERT BEL19820705 179
Bart DE CLERCQ BEL19860826 106
Tiesj BENOOT BEL19940311 101
(eronder; Roelandts; 82pnt, Hermans 71 pnt, Bakelandts 59 pnt)
Maar stel dat Gesink net een paar plaatsen te weinig voor Wellens eindigt, dan kan Slagter misschien wel doorslaggevend zijn tochquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Vanuit OS topic
[..]
Slagter kan voor maximaal 38 extra punten zorgen
Ja maar wel enkel als hij op podium eindigd en dan moet Gesink daar eigenlijk ook staan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar stel dat Gesink net een paar plaatsen te weinig voor Wellens eindigt, dan kan Slagter misschien wel doorslaggevend zijn toch
Niet onterecht natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
(volleybal en tafeltennis zijn blijkbaar belangrijker)
Zeker het volleybal. Tafeltennis zal me verder een zorg zijn (de meesten denk ik).quote:
Ze moeten niet stil gaan staan anders vallen ze letterlijk weer terug.quote:
Dat snap ik, maar het is wel een kampioenschap. Niet vreemd dat dat voorrang krijgt boven "gewoon" een wedstrijd in een andere sportquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker het volleybal. Tafeltennis zal me verder ene zorg zijn (de meesten denk ik).
Valt iets voor te zeggen inderdaad.quote:
Wim heeft natuurlijk bijna altijd een mening die haaks staat op de algemene opinie.quote:
Bovendien houdt hij wel van wat Belgisch chauvinisme.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Schakel net in. Nog bijzondere dingen gebeurd?
[..]
Wim heeft natuurlijk bijna altijd een mening die haaks staat op de algemene opinie.![]()
Het is voor hem te hopen dat het straks ontploft in het peloton, anders is het een kansloze zaak.quote:
HARKEN noemen we dat!quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Gesink is heerlijk aan het schudden op zijn fiets.
Niet echt slim idd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:40 schreef Pedroso het volgende:
Wel een beetje kansloos met z'n 2en voorin met de Astana mannen achter je.
Wout was net buiten beeld al boven denk ik, die zat de hele klim goed voorin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:37 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie Nibali, maar geen Wout.
Weer een nederlaag voor Mani. Haal die UI maar uit de kast.
Nu heeft het geen zin meer om de benen stil te houden. Ze moeten er maar het beste van hopen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:40 schreef Pedroso het volgende:
Wel een beetje kansloos met z'n 2en voorin met de Astana mannen achter je.
Kaarsje zal ondertussen wel op zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel gestart maar volgens mij niet van voren.
Het is in ieder geval koers.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu heeft het geen zin meer om de benen stil te houden. Ze moeten er maar het beste van hopen.
Krek doet dan weer niet mee hierquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kaarsje zal ondertussen wel op zijn.
Het zijn niet allemaal Kreks of Valverde's
Fysiek en mentaal. Ik vind het niet gek.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kaarsje zal ondertussen wel op zijn.
Het zijn niet allemaal Kreks of Valverde's
Weer 's wat anders dan met z'n allen in een optocht naar de Cauberg of Muur van Huy rijden ja.quote:
Sowieso een Wellens die koerst is altijd leuk. Ben fan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weer 's wat anders dan met z'n allen in een optocht naar de Cauberg of Muur van Huy rijden ja.
Gaat om startplaatsen voor de OS wegwedstrijd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
"Als Wellens voorop blijft, is het goed voor de landenranking van de WT"
Who cares, als Wellens voorlop blijft, dan is hij bij de eerste 2 in Lombardije, lijkt me iets interessanter.
Dat weet ik, maar veel verschil maakt 4 of 5 plekken niet. Ik heb liever dat Wellens wint en Gesink, Poels en Slagter 2, 3 en 4 worden zodat Nederland met 5 naar de OS gaat dan dat er geen enkele laaglander in de top 10 eindigt en de stand blijft zoals hij is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat om startplaatsen voor de OS wegwedstrijd.
Met die uitslag gaat NL nog steeds met 4 naar de OSquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar veel verschil maakt 4 of 5 plekken niet. Ik heb liever dat Wellens wint en Gesink, Poels en Slagter 2, 3 en 4 worden zodat Nederland met 5 naar de OS gaat dan dat er geen enkele laaglander in de top 10 eindigt en de stand blijft zoals hij is.
Nou, dan moeten Gesink, Poels en Slagter maar 1, 2 en 3 worden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Met die uitslag gaat NL nog steeds met 4 naar de OS
Dan zit er iig eentje uit de wind.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef marcodej het volgende:
Waar zit knecht Sjors achter kopman Gees?
Als Wellens vierde wordt moet Slagter dan weer tweede worden na Gesinkquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, dan moeten Gesink, Poels en Slagter maar 1, 2 en 3 worden.
Wellens is zijn eigen bord nu al aan het leegeten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Wellens vierde wordt moet Slagter dan weer tweede worden na Gesink
Was niet voor niets dat hij Lollerkowski en Wellens moest laten rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
De Gees is zo te zien gaar gekookt, het gaat voor Sjors zijn.
Marc Cooke?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de Belgische ES-commentator heeft iemand in de wielerwereld (Marc nogiets?) zijn bedrijf voor biljarden euro's verkocht. Toe maar.
Ga maar een jaar of tien terugzoeken. Toen vond ik dat ook al, jaren daarna pas werd Wuyts ineens minder gepruimd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Schakel net in. Nog bijzondere dingen gebeurd?
[..]
Wim heeft natuurlijk bijna altijd een mening die haaks staat op de algemene opinie.![]()
Renaat is minstens net zo chauvinistisch, De Nederlanders 10x zo erg. Daarnaast boeien nationaliteiten me geen reet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bovendien houdt hij wel van wat Belgisch chauvinisme.
Die jaquote:
Ik respecteer je mening maar Wuyts is echt veel chauvinistischer dan Renaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ga maar een jaar of tien terugzoeken. Toen vond ik dat ook al, jaren daarna pas werd Wuyts ineens minder gepruimd.
[..]
Renaat is minstens net zo chauvinistisch, De Nederlanders 10x zo erg. Daarnaast boeien nationaliteiten me geen reet.
Die meneer rechts in beeld:quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de Belgische ES-commentator heeft iemand in de wielerwereld (Marc nogiets?) zijn bedrijf voor biljarden euro's verkocht. Toe maar.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening maar Wuyts is echt veel chauvinistischer dan Renaat.
Of tenminste Boonen-fan nr.1quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een feitelijke constatering.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Die is in de 1e 10 klimmende meters alweer gelostquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Renaat gaat al uit z'n dak als een willekeurige renner van Etixx een ereplaats haalt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mwah. Het blijft toch Sky.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef marcodej het volgende:
Wout die Lombardije wint. Dat zou toch geweldig zijn.
Goed dat hij er niet bij was in Richmond.quote:
Wuyts als Boonen in beeld is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Renaat gaat al uit z'n dak als een willekeurige renner van Etixx een ereplaats haalt.
En dat doet Michel niet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Renaat gaat al uit z'n dak als een willekeurige renner van Etixx een ereplaats haalt.
waarvan twee ook nog eens in de tijdrit zullen 'moeten' meedoen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechts 4 startplaatsen volgend jaar dus.
Mag ik het zeggen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Rosa is flink aan het brommeren.
Dumoulin en Keldermerckxquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
waarvan twee ook nog eens in de tijdrit zullen 'moeten' meedoen.
Die kans is vrij groot inderdaadquote:
Naast Dumoulin nog 3 plaatsen over: Mollema, Gesink en Poels zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
waarvan twee ook nog eens in de tijdrit zullen 'moeten' meedoen.
Mollema heb je niets aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naast Dumoulin nog 3 plaatsen over: Mollema, Gesink en Poels zou ik zeggen.
beulswerk van Poels en Slagter idd daarquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:21 schreef marcodej het volgende:
Alle energie van Nederland is verspild in Richmond.
Dumoulinquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naast Dumoulin nog 3 plaatsen over: Mollema, Gesink en Poels zou ik zeggen.
Is wel iemand die een medaille kan winnen. Goed klimmen en een aardig sprintje in de benen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mollema heb je niets aan.
Kelderman ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mollema heb je niets aan.
Hij is nog nooit in de buurt gekomen van het podium in een serieuze klassieker. Alleen in San Sebastian. Nee, Mollema gaat geen rol spelen. Is ook niet echt iemand die wil werken voor andere renners.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is wel iemand die een medaille kan winnen. Goed klimmen en een aardig sprintje in de benen.
Hoe komt iedereen er toch bij dat Mollema een goed sprintje heeft?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is wel iemand die een medaille kan winnen. Goed klimmen en een aardig sprintje in de benen.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laten we maar gewoon niet meedoen met Road Race in Rio
Groene Trui Vuelta gewonnen (al is dat wel meer een regelmatigheidsprijsquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen er toch bij dat Mollema een goed sprintje heeft?
Op zich is hij niet traag, maar hij zit in een generatie waar de meeste toppers een goede sprint hebben (en meestal beter dan Mollema).quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
jepquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Pedroso het volgende:
Ben even weggeweest, alle Nederlanders en Belgen gelost ?
Hoezo, juist mooi met 4x een klim van 8km in het parcoursquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laten we maar gewoon niet meedoen met Road Race in Rio
Dat is gewoon zo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denk dat Dumoulin een betere sprinter is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoezo, juist mooi met 4x een klim van 8km in het parcours
Slagter heb je ook niks aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dumoulin
Gesink
Slagter
Mollema
zou ik zeggen
Volgens sommige mensen hier hebben we geen schijn van kansquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoezo, juist mooi met 4x een klim van 8km in het parcours
Hebben we ook niet, maar het parcours moet onze toprenners wel liggen, veel meer dan de kampioenschappen van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen hier hebben we geen schijn van kans
Niet bij de kanshebbers die doorgaans in een voorbeschouwing aan bod komen imo. Kansen sowieso.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen hier hebben we geen schijn van kans
Valverde demarragequote:
Wat zag Helene er dramatisch uit gisteren.quote:
Froome bedoel je.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valverde is geen wielrenner.
ja heb je wel gelijk in Valverde is geen Froomequote:
Zijn erelijst zegt dat hij gewoon gelijk heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valverde is geen wielrenner.
Er is ook niks mis met Renaat, ik vind Wuyts gewoon net even wat prettiger en ook helemaal niet storender dan anderen qua chauvinisme.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dat doet Michel niet?Renaat is gewoon enthousiast, nationalisme speelt minder mee bij hem.
Ja, hij heeft belachelijk veel gewonnen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Zijn erelijst zegt dat hij gewoon gelijk heeft.
Die heeft overal poep op nu.quote:
Zo win je dingenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Hij neemt wel alle risico's, als ie nu valt dan is het einde carriere.
Limburg!quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef marcodej het volgende:
Soms zou ik willen dat Kattuk en Sassem in Italië lagen.
Bollenveldjes in Italië, niks mis meequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef marcodej het volgende:
Onderschat de duinen van Kattuk niet he.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef marcodej het volgende:
Zandstormpje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Onderschat de duinen van Kattuk niet he.
Wel de corruptie, niet de lekkere vrouwen.quote:
Voeckler is in een niet nader te noemen Tour ook nog wel eens ergens in getuindquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valv.Piti is er toch weer in getuind dus.
Eens een laffe draak altijd een laffe draak.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg dom van Valverde om niet over te nemen van Moreno, en Pinot het werk te laten doen. Daar kan je de koers verliezen, op z'n Valverdes.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voeckler is in een niet nader te noemen Tour ook nog wel eens ergens in getuind
Goed punt van Fritsie, goed punt.twitter:fritswester twitterde op zondag 04-10-2015 om 15:48:25Kijkend naar #RondevanLombardije vraag ik mij af waarom we toprenners nog steeds knechten noemen terwijl dat bij Zwarte Piet niet meer mag😉 reageer retweet
een niet nader te noemen nationaal voetbalelftal ook in 1974quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voeckler is in een niet nader te noemen Tour ook nog wel eens ergens in getuind
En dat was niet eens voor het eerst volgens de commentatorquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
een niet nader te noemen nationaal voetbalelftal ook in 1974
Wtfquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef marcodej het volgende:
Goed punt van Fritsie, goed punt.twitter:fritswester twitterde op zondag 04-10-2015 om 15:48:25Kijkend naar #RondevanLombardije vraag ik mij af waarom we toprenners nog steeds knechten noemen terwijl dat bij Zwarte Piet niet meer mag😉 reageer retweet
Wat is goed afdalen verder dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
En na deze koers zal Nibali weer de reputatie van superdaler krijgen, terwijl het vooral een kwestie van parcours-kennis en enorm grote risico's is.
niet vallenquote:
al gefinishtquote:
Supersnel naar beneden rijden en op geen enkel moment in de problemen komen of bochten bijna half missen. Zonder sidderende Renaat dus.quote:
Dat je er niet elke keer bij gaat liggen als het een natte afdaling is (nou ligt Nibali er niet elke keer bij als het nat is, maar hij is al diverse keren gevallen in die omstandigheden en heeft daar tenminste 1x een sleutelbeen bij gebroken).quote:
ja doet ie ook prima. Zo'n Pinot kan in zijn achtertuin Nibsje nog niet bijhoudenquote:
Zonder Purito aan de start twijfelde hij überhaupt nog om te starten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
Valverde verliest een koers.
Hij lacht.
Die zoeken nog steeds muntjesquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee serieus, waar is Lotto Jumbo NL
te vroeg gepiektquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gesink en Sjors kwamen te kort.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat niet Gallopin?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef marcodej het volgende:
Hoe kan een Wellens teruggekomen zijn en alle Nederlanders niet?
Is Gallopin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef marcodej het volgende:
Hoe kan een Wellens teruggekomen zijn en alle Nederlanders niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |