Wout was net buiten beeld al boven denk ik, die zat de hele klim goed voorin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:37 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie Nibali, maar geen Wout.
Weer een nederlaag voor Mani. Haal die UI maar uit de kast.
Nu heeft het geen zin meer om de benen stil te houden. Ze moeten er maar het beste van hopen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:40 schreef Pedroso het volgende:
Wel een beetje kansloos met z'n 2en voorin met de Astana mannen achter je.
Kaarsje zal ondertussen wel op zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel gestart maar volgens mij niet van voren.
Het is in ieder geval koers.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu heeft het geen zin meer om de benen stil te houden. Ze moeten er maar het beste van hopen.
Krek doet dan weer niet mee hierquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kaarsje zal ondertussen wel op zijn.
Het zijn niet allemaal Kreks of Valverde's
Fysiek en mentaal. Ik vind het niet gek.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kaarsje zal ondertussen wel op zijn.
Het zijn niet allemaal Kreks of Valverde's
Weer 's wat anders dan met z'n allen in een optocht naar de Cauberg of Muur van Huy rijden ja.quote:
Sowieso een Wellens die koerst is altijd leuk. Ben fan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weer 's wat anders dan met z'n allen in een optocht naar de Cauberg of Muur van Huy rijden ja.
Gaat om startplaatsen voor de OS wegwedstrijd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
"Als Wellens voorop blijft, is het goed voor de landenranking van de WT"
Who cares, als Wellens voorlop blijft, dan is hij bij de eerste 2 in Lombardije, lijkt me iets interessanter.
Dat weet ik, maar veel verschil maakt 4 of 5 plekken niet. Ik heb liever dat Wellens wint en Gesink, Poels en Slagter 2, 3 en 4 worden zodat Nederland met 5 naar de OS gaat dan dat er geen enkele laaglander in de top 10 eindigt en de stand blijft zoals hij is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat om startplaatsen voor de OS wegwedstrijd.
Met die uitslag gaat NL nog steeds met 4 naar de OSquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar veel verschil maakt 4 of 5 plekken niet. Ik heb liever dat Wellens wint en Gesink, Poels en Slagter 2, 3 en 4 worden zodat Nederland met 5 naar de OS gaat dan dat er geen enkele laaglander in de top 10 eindigt en de stand blijft zoals hij is.
Nou, dan moeten Gesink, Poels en Slagter maar 1, 2 en 3 worden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Met die uitslag gaat NL nog steeds met 4 naar de OS
Dan zit er iig eentje uit de wind.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef marcodej het volgende:
Waar zit knecht Sjors achter kopman Gees?
Als Wellens vierde wordt moet Slagter dan weer tweede worden na Gesinkquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, dan moeten Gesink, Poels en Slagter maar 1, 2 en 3 worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |