Was niet voor niets dat hij Lollerkowski en Wellens moest laten rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
De Gees is zo te zien gaar gekookt, het gaat voor Sjors zijn.
Marc Cooke?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de Belgische ES-commentator heeft iemand in de wielerwereld (Marc nogiets?) zijn bedrijf voor biljarden euro's verkocht. Toe maar.
Ga maar een jaar of tien terugzoeken. Toen vond ik dat ook al, jaren daarna pas werd Wuyts ineens minder gepruimd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Schakel net in. Nog bijzondere dingen gebeurd?
[..]
Wim heeft natuurlijk bijna altijd een mening die haaks staat op de algemene opinie.![]()
Renaat is minstens net zo chauvinistisch, De Nederlanders 10x zo erg. Daarnaast boeien nationaliteiten me geen reet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bovendien houdt hij wel van wat Belgisch chauvinisme.
Die jaquote:
Ik respecteer je mening maar Wuyts is echt veel chauvinistischer dan Renaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ga maar een jaar of tien terugzoeken. Toen vond ik dat ook al, jaren daarna pas werd Wuyts ineens minder gepruimd.
[..]
Renaat is minstens net zo chauvinistisch, De Nederlanders 10x zo erg. Daarnaast boeien nationaliteiten me geen reet.
Die meneer rechts in beeld:quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de Belgische ES-commentator heeft iemand in de wielerwereld (Marc nogiets?) zijn bedrijf voor biljarden euro's verkocht. Toe maar.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening maar Wuyts is echt veel chauvinistischer dan Renaat.
Of tenminste Boonen-fan nr.1quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een feitelijke constatering.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Die is in de 1e 10 klimmende meters alweer gelostquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Renaat gaat al uit z'n dak als een willekeurige renner van Etixx een ereplaats haalt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mwah. Het blijft toch Sky.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef marcodej het volgende:
Wout die Lombardije wint. Dat zou toch geweldig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |