Zo win je dingenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Hij neemt wel alle risico's, als ie nu valt dan is het einde carriere.
Limburg!quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef marcodej het volgende:
Soms zou ik willen dat Kattuk en Sassem in Italië lagen.
Bollenveldjes in Italië, niks mis meequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef marcodej het volgende:
Onderschat de duinen van Kattuk niet he.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef marcodej het volgende:
Zandstormpje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Onderschat de duinen van Kattuk niet he.
Wel de corruptie, niet de lekkere vrouwen.quote:
Voeckler is in een niet nader te noemen Tour ook nog wel eens ergens in getuindquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valv.Piti is er toch weer in getuind dus.
Eens een laffe draak altijd een laffe draak.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg dom van Valverde om niet over te nemen van Moreno, en Pinot het werk te laten doen. Daar kan je de koers verliezen, op z'n Valverdes.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voeckler is in een niet nader te noemen Tour ook nog wel eens ergens in getuind
Goed punt van Fritsie, goed punt.twitter:fritswester twitterde op zondag 04-10-2015 om 15:48:25Kijkend naar #RondevanLombardije vraag ik mij af waarom we toprenners nog steeds knechten noemen terwijl dat bij Zwarte Piet niet meer mag😉 reageer retweet
een niet nader te noemen nationaal voetbalelftal ook in 1974quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voeckler is in een niet nader te noemen Tour ook nog wel eens ergens in getuind
En dat was niet eens voor het eerst volgens de commentatorquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
een niet nader te noemen nationaal voetbalelftal ook in 1974
Wtfquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef marcodej het volgende:
Goed punt van Fritsie, goed punt.twitter:fritswester twitterde op zondag 04-10-2015 om 15:48:25Kijkend naar #RondevanLombardije vraag ik mij af waarom we toprenners nog steeds knechten noemen terwijl dat bij Zwarte Piet niet meer mag😉 reageer retweet
Wat is goed afdalen verder dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
En na deze koers zal Nibali weer de reputatie van superdaler krijgen, terwijl het vooral een kwestie van parcours-kennis en enorm grote risico's is.
niet vallenquote:
al gefinishtquote:
Supersnel naar beneden rijden en op geen enkel moment in de problemen komen of bochten bijna half missen. Zonder sidderende Renaat dus.quote:
Dat je er niet elke keer bij gaat liggen als het een natte afdaling is (nou ligt Nibali er niet elke keer bij als het nat is, maar hij is al diverse keren gevallen in die omstandigheden en heeft daar tenminste 1x een sleutelbeen bij gebroken).quote:
ja doet ie ook prima. Zo'n Pinot kan in zijn achtertuin Nibsje nog niet bijhoudenquote:
Zonder Purito aan de start twijfelde hij überhaupt nog om te starten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
Valverde verliest een koers.
Hij lacht.
Die zoeken nog steeds muntjesquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee serieus, waar is Lotto Jumbo NL
te vroeg gepiektquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gesink en Sjors kwamen te kort.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat niet Gallopin?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef marcodej het volgende:
Hoe kan een Wellens teruggekomen zijn en alle Nederlanders niet?
Is Gallopin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef marcodej het volgende:
Hoe kan een Wellens teruggekomen zijn en alle Nederlanders niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |