Zo win je dingenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Hij neemt wel alle risico's, als ie nu valt dan is het einde carriere.
Limburg!quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef marcodej het volgende:
Soms zou ik willen dat Kattuk en Sassem in Italië lagen.
Bollenveldjes in Italië, niks mis meequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef marcodej het volgende:
Onderschat de duinen van Kattuk niet he.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef marcodej het volgende:
Zandstormpje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Onderschat de duinen van Kattuk niet he.
Wel de corruptie, niet de lekkere vrouwen.quote:
Voeckler is in een niet nader te noemen Tour ook nog wel eens ergens in getuindquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valv.Piti is er toch weer in getuind dus.
Eens een laffe draak altijd een laffe draak.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg dom van Valverde om niet over te nemen van Moreno, en Pinot het werk te laten doen. Daar kan je de koers verliezen, op z'n Valverdes.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voeckler is in een niet nader te noemen Tour ook nog wel eens ergens in getuind
Goed punt van Fritsie, goed punt.twitter:fritswester twitterde op zondag 04-10-2015 om 15:48:25Kijkend naar #RondevanLombardije vraag ik mij af waarom we toprenners nog steeds knechten noemen terwijl dat bij Zwarte Piet niet meer mag😉 reageer retweet
een niet nader te noemen nationaal voetbalelftal ook in 1974quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voeckler is in een niet nader te noemen Tour ook nog wel eens ergens in getuind
En dat was niet eens voor het eerst volgens de commentatorquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
een niet nader te noemen nationaal voetbalelftal ook in 1974
Wtfquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef marcodej het volgende:
Goed punt van Fritsie, goed punt.twitter:fritswester twitterde op zondag 04-10-2015 om 15:48:25Kijkend naar #RondevanLombardije vraag ik mij af waarom we toprenners nog steeds knechten noemen terwijl dat bij Zwarte Piet niet meer mag😉 reageer retweet
Wat is goed afdalen verder dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
En na deze koers zal Nibali weer de reputatie van superdaler krijgen, terwijl het vooral een kwestie van parcours-kennis en enorm grote risico's is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |