Wuyts als Boonen in beeld is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Renaat gaat al uit z'n dak als een willekeurige renner van Etixx een ereplaats haalt.
En dat doet Michel niet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Renaat gaat al uit z'n dak als een willekeurige renner van Etixx een ereplaats haalt.
waarvan twee ook nog eens in de tijdrit zullen 'moeten' meedoen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechts 4 startplaatsen volgend jaar dus.
Mag ik het zeggen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Rosa is flink aan het brommeren.
Dumoulin en Keldermerckxquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
waarvan twee ook nog eens in de tijdrit zullen 'moeten' meedoen.
Die kans is vrij groot inderdaadquote:
Naast Dumoulin nog 3 plaatsen over: Mollema, Gesink en Poels zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
waarvan twee ook nog eens in de tijdrit zullen 'moeten' meedoen.
Mollema heb je niets aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naast Dumoulin nog 3 plaatsen over: Mollema, Gesink en Poels zou ik zeggen.
beulswerk van Poels en Slagter idd daarquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:21 schreef marcodej het volgende:
Alle energie van Nederland is verspild in Richmond.
Dumoulinquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naast Dumoulin nog 3 plaatsen over: Mollema, Gesink en Poels zou ik zeggen.
Is wel iemand die een medaille kan winnen. Goed klimmen en een aardig sprintje in de benen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mollema heb je niets aan.
Kelderman ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mollema heb je niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |