Nee, Tyrell en Elliot waren de 'masterminds' op dat bord. En w.b. Sheila, volgens mij waren ze publiekelijk een stelletje en toen was ze opeens dood. Dus op die manier zal ze vast automatisch er al bij betrokken raken op zo'n bord.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:17 schreef oompaloompa het volgende:
Er werd eerder gezegd dat ze inzicht hadden in wie er achter de hack zaten dus dat gedeelte is niet heel verrassend (als ik het goed herinner is de zus van eliott ook de mastermind op het fbi bord, niet elliot). Dat ze meer naar Tyrell gekeken hebben is ook logisch.
Hoe ze Sheila etc hebben weten te verbinden heb ik geen idee over. Het was het buurmeisje van Eliottmaar verder is er weinig dat ze linkte volgens mij.
Ah klopt, had het verkeerd onthouden, Darlene staat er als leider van f society op.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:41 schreef Xurk het volgende:
[..]
Nee, Tyrell en Elliot waren de 'masterminds' op dat bord. En w.b. Sheila, volgens mij waren ze publiekelijk een stelletje en toen was ze opeens dood. Dus op die manier zal ze vast automatisch er al bij betrokken raken op zo'n bord.
Ep 11 en 12 zijn nog niet uitgezonden? Of zijn er nog 2?quote:Op woensdag 30 november 2016 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kon het gisteren niet laten om ook de twee laatste afleveringen te kijk (die volgende week pas op tv komen)
Erg toffe serie heb zin in seizoen 3.
Die zijn nog niet uitgezonden op (nederlandse) tv.. dus die heb ik op illegale wijze gekeken.quote:Op donderdag 1 december 2016 12:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ep 11 en 12 zijn nog niet uitgezonden? Of zijn er nog 2?
Deze week mezelf er ook toe kunnen zetten seizoen 2 af te kijken. Griepje, dus dan lukt dat wel. Heerlijke serie. Nu maar weer iets anders zien te vinden.
Ah, op die manier. Jammer, smaakte wel naar meerquote:Op donderdag 1 december 2016 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die zijn nog niet uitgezonden op (nederlandse) tv.. dus die heb ik op illegale wijze gekeken.
Westworldquote:Op donderdag 1 december 2016 12:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nu maar weer iets anders zien te vinden.
Scherp. Maar ik denk dat het inderdaad een bewuste hint is geweest van "Mr. Robot" omdat hij doorhad dat "Elliot" er IRL ook bij moest komen om echt vorderingen te kunnen makenquote:Op donderdag 1 december 2016 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Als je nu trouwens terugdenkt aan het begin van seizoen een en hoe elliot voor het eerst op fsociety stuit (de dat file) is dat eigenlijk heel vreemd. Alsof hij dus een hint aan zichzelf moet geven om te weten te komen wat hij aan het doen is.
Denk dat je het wel leuk gaat vindenquote:Op donderdag 1 december 2016 13:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Lijkt me zeker wel wat!
Even de desktop aanslingeren.
Inderdaadquote:Op maandag 7 augustus 2017 13:45 schreef Mike het volgende:
Ik hoop dat er nog wel even een samenvatting van het vorige seizoen komt, want ik ben vrijwel alles weer vergeten.
Ah nice thanksquote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:15 schreef seto het volgende:
Vandaag begint het weer.
Voor degenen die nog even een samenvatting willen maar geen zin hebben om seizoen 2 weer helemaal te kijken:
'Mr. Robot': What to Remember Before Watching Season 3
Tx voor ik ga kijken even lezen want anders snap ik er geen reet van, vind het sowieso al een beetje lastig te volgenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:15 schreef seto het volgende:
Vandaag begint het weer.
Voor degenen die nog even een samenvatting willen maar geen zin hebben om seizoen 2 weer helemaal te kijken:
'Mr. Robot': What to Remember Before Watching Season 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |