abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 02:07:41 #101
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_164700111
Pfff flinke mindfuck toch wel weer! heb nog niet alles op een rijtje :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_164700161
En hoe zit het met z'n maatje waar ie telkens mee praat in de kantine/basketbalveld, hulpje gestuurd door Dark Army?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 02:14:02 #103
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_164700164
Ik had de twist op message boards al vaak als suggestie voorbij zien komen, dus erg geschokt was ik niet. Wel interessant om alle afleveringen nu met terugwerkende kracht door deze bril te bekijken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 02:15:40 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_164700185
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 02:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Pfff flinke mindfuck toch wel weer! heb nog niet alles op een rijtje :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ray lijkt me gewoon een corrupte gevangenisbewaarder.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 02:16:16 #105
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_164700190
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 02:13 schreef havanagila het volgende:
En hoe zit het met z'n maatje waar ie telkens mee praat in de kantine/basketbalveld, hulpje gestuurd door Dark Army?
Dat lijkt me wel duidelijk ja.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_164700331
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 02:16 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel duidelijk ja.
Naja, je weet maar nooit, zal er niet van opkijken als ie volgende ep alleen papiamento blijkt te spreken of niet eens bestaat.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:54:13 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_164704651
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 02:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Pfff flinke mindfuck toch wel weer! heb nog niet alles op een rijtje :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of gewoon al vanaf het begin je weet het niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:26:07 #108
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_164705319
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja of gewoon al vanaf het begin je weet het niet.
Denk dat ie hier wordt opgehaald:

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_164705912
Best een leuke schaakstelling, bij die quote van Lasker. Dacht even dat die stelling complete onzin was, maar valt mee... Eliott staat daar gewoon gewonnen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:22:50 #110
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_164758412
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pretty damn close.
:D

Natuurlijk wisten we allemaal wel dat er nog iets aan zat te komen w.b. twist / mindfuck want hoort net zo goed bij Mr. Robot als dat er bij Prison Break ieder seizoen een ontsnapping moest zijn ;) Ook door de vele verhaaltechnische en visuele hints dat iets niet helemaal klopte. Maar ik vind het wel gaaf dat mijn theorie niet helemáál klopte, nu was ik oprecht heel verbaasd toen de onthulling kwam! Ik was de gevangenis-theorie ook nog niet tegen gekomen online gelukkig.

Ik heb gelijk een hele tijd zitten nadenken over alle Elliot scènes van dit seizoen, heerlijk :) Hoe alles naar de werkelijkheid precies vertaald moet worden. Ray is inderdaad (hoogstwaarschijnlijk) een cipier, zijn 'thug(s)' ook neem ik aan. RT was dus een mede-gevangene, evenals die Aryans. Tevens verklaart een gevangenis veel scènes waarin Elliot probleemloos afgezonderd / afgevoerd kon worden en dat er geen haan naar kraait (als de gevangenis een beetje zoals OZ is ;) ), ook toen Ray hem uit zijn ziekenhuisbed meenam. En het verklaart waarom Gideon zo nerveus was tijdens zijn bezoek, etc. etc. Wel ben ik benieuwd waarom het RT nou niet lukte om die site migratie te doen, was het opzettelijk omdat het niet op zijn geweten wilde hebben?

Oh ja, Leon _O_ Weer een erg leuke twist die ik niet aan had zien komen.

Zoals anderen hierboven hebben gepost zal het geklopt op Elliot's deur aan het einde van s1 wel de politie zijn geweest. Ik ben benieuwd waarvoor hij nu gepakt is; sowieso niet voor de fsociety daden want dan kwam hij niet nu al vrij (de brief die hij aan Krista liet zien), en ook niet voor iets wat aan Tyrell Wellick is gerelateerd. Het meest plausibele lijkt me dat het iets te maken heeft met de ex van Krista die hij gehackt had. Dat zou gelijk verklaren waarom hij / zijn tirade in de finale van s1 zoveel aandacht kreeg en de shot dat hij naar het nieuws keek over 5/9.

Ook ben ik benieuwd hoe de verhaallijn van Angela nu verder gaat. Sinds ze bij E Corp zit vond ik haar verschrikkelijk maar mede dankzij haar verhaallijn dit seizoen is ze wel interessant geworden. Maar nu ze 'gedumpt' is bij die Risk Management afdeling door Price (ook al wilde ze er zelf heen) lijkt haar rol een beetje uitgespeeld. Hopelijk volgt er nog meer corporate espionage :9 Of dat DiPierro haar achterna blijft zitten.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:18:27 #111
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_164796548
_O_

Cinematografisch ook weer net zo goed als vorig seizoen.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:20:22 #112
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_164861280
Die Angela is zó fucked up, wat een naar persoon is ze (geworden).

Opvallend dat een hele aflevering zonder Elliot eigenlijk best te pruimen was (al miste ik soms zijn voiceover wel een klein beetje :P). Tof om zoveel tijd bij fsociety door te brengen in een soort van 'bottle episode' :) Sterke scènes van Darlene en de aflevering als geheel was een regelrechte thriller -- ik zat af en toe ook echt nerveus te kijken en voelde bijna de paranoia van Trenton en Mobley :D

Tevens het moment waarop fsociety / Darlene een grens overschrijdt waardoor ze (moreel gezien) niet langer meer per definitie 'good guys' zijn...
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:05:47 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164861903
Nee, zonder elliot zakt de serie naar 'oké tof :)' bij mij terwijl het anders op niveau 'OOooooooohh KIJKENKIJKENKIJKEN' zit :P.

Maar ik blijf het tof vinden dat alle apps en onzin die ze gebruiken ook echt bestaan _O-. Wickr messenger bijvoorbeeld. Dat maakt de serie ook nog eens leerzaam.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164862014
Ik heb Elliot niet gemist. Maar ik ben dan ook verliefd op Darlene.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:30:16 #115
69994 seto
-|||--------|||-
pi_164863593
Ik vind Darlene echt zwaar vervelend, dat hele kijk-mij-eens-een-alternatieve-hacker-girl-zijn vind ik te geforceerd met haar kleding en make-up. Het einde vond ik dan wel weer tof.

Stukjes met Trenton en Mobley waren inderdaad wel erg spannend!
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_164863711
Ik ben nu vooral heel erg benieuwd naar de verborgen agenda van de Dark Army.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:44:02 #117
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_164863875
Zou er nog symboliek zitten in die vrijgelaten hondjes die vanzelf terugkwamen naar het asiel?
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:47:10 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164863939
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 11:44 schreef Nibb-it het volgende:
Zou er nog symboliek zitten in die vrijgelaten hondjes die vanzelf terugkwamen naar het asiel?
Zo niet dan verzinnen we het er wel bij. Maar wel een goede ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164864333
Ik vond dit eigenlijk de tofste aflevering van het seizoen.
Conscience do cost.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:58:55 #120
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_164879767
Ik vond het ws de minste aflevering van dit seizoen. Elliot draagt toch wel de serie. Of ms vind ik het gewoon prettig om mee te gaan in zijn waanzin, wat wel weer te denken geeft. Hoe dan ook: we hebben weer n aardige cliffhanger. Twee, zelfs.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_165027255
Moeder van Elliot was wel heel obviously een geschminkte veel jongere actrice, beetje jammer.

Verder wel leuke aflevering. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 02-09-2016 12:37:32 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:56:44 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165030669
Dit is mijn favoriete aflevering tot nu toe. Elliot die steeds verder het padje afglijd, Z'n dooie fantasiepappa die het bij elkaar probeert te houden, de korte uitleg over hoe zijn tijd in de gevangenis nou was, die fase 2 plot twist O+ _O-. Allemaal tof.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_165032698
Ik vond die Angela maar irritant weer.....beetje zenuwachtig te doen omdat je een USB sticky in een pc prikt.....nobody cares lijkt me....Zo maak je jezelf alleen maar meer verdacht.

Het psycho fucked up spelletje dat in Elliot's zn hoofd afspeelt is erg tof
pi_165036401
Maar is Mr robot dus eigenlijk de dark army?
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 21:47:06 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_165045075
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 00:07 schreef Molurus het volgende:
Moeder van Elliot was wel heel obviously een geschminkte veel jongere actrice, beetje jammer.

Verder wel leuke aflevering. :)
Ik dacht die zus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 2 september 2016 @ 23:49:50 #126
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_165048371
Godver, net als je denkt dat je n beetje grip begint te krijgen op het verhaal dienen de volgende wendingen zich alweer aan. Lekker einde weer, hoor, :D. Ik laat het allemaal nog even bezinken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_165048813
Wtf wat is deze serie steengoed, numero uno voor mij op dit moment!
pi_165058126
Snapt iemand de connectie van de Dark Army, white rose en E Corp? Wat is dat voor fabriek?
pi_165069793
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:12 schreef Joezi het volgende:
Snapt iemand de connectie van de Dark Army, white rose en E Corp? Wat is dat voor fabriek?
White Rose is de leider/lid van Dark Army (alsmede Chinese minister van staatsveiligheid), en zal samen met de baas van E-corp wel bij de Illuminati horen. Denk maar aan het laatste stukje van het einde van seizoen 1, al die gasten in dat landhuis.

Die fabriek is "gewoon" een chemische fabriek van E-corp waar de vader van Elliot en de moeder van Angela werkten en door zijn gestorven.

En gezien Angela's vondsten over radioactiviteit, haar bezoekje aan de nucleaire autoriteit, dat paraplu gesprek waar Price het over regeringstoezicht heeft en White Rose het "haar project" noemt, ligt het meer dan voor de hand dat het niet "gewoon" een fabriek is.

Nu maar hopen dat er geen al te abnormale stiekeme zaken plaatsvinden in de Washinton Township fabriek, en dat die "the bitch has equally long toes" en ww3 opmerkingen maar random opmerkingen zijn, icm nucleaire activiteit kunnen er best vergezochte scenarios in het verschiet liggen. Blijkt dat man/wijf dadelijk een android te zijn bijv. , of de ouders uit de weg geruimd door E-corp omdat ze teveel weten :')


[ Bericht 1% gewijzigd door havanagila op 03-09-2016 23:27:39 ]
pi_165071166
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 23:19 schreef havanagila het volgende:

[..]

White Rose is de leider/lid van Dark Army (alsmede Chinese minister van staatsveiligheid), en zal samen met de baas van E-corp wel bij de Illuminati horen. Denk maar aan het laatste stukje van het einde van seizoen 1, al die gasten in dat landhuis.

Die fabriek is "gewoon" een chemische fabriek van E-corp waar de vader van Elliot en de moeder van Angela werkten en door zijn gestorven.

En gezien Angela's vondsten over radioactiviteit, haar bezoekje aan de nucleaire autoriteit, dat paraplu gesprek waar Price het over regeringstoezicht heeft en White Rose het "haar project" noemt, ligt het meer dan voor de hand dat het niet "gewoon" een fabriek is.

Nu maar hopen dat er geen al te abnormale stiekeme zaken plaatsvinden in de Washinton Township fabriek, en dat die "the bitch has equally long toes" en ww3 opmerkingen maar random opmerkingen zijn, icm nucleaire activiteit kunnen er best vergezochte scenarios in het verschiet liggen. Blijkt dat man/wijf dadelijk een android te zijn bijv. , of de ouders uit de weg geruimd door E-corp omdat ze teveel weten :')

Price is in it, maar het lijken meer vijanden ipv van kompanen van de illuminatie. En door de hack brengt WR toch ook die fabriek in gevaar.
pi_165071893
Zou wel wat zijn, dat het draait om nukes en dat het ook eindigt met een ww3 big bang. Dan krijgt die "end of the world" party ook nog een betere betekenis.
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 13:35:33 #132
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165125855
Heb aan de VPRO gevraagd of ze seizoen 2 ook uit gaan zenden en het antwoord was nee. -O- dan moet ik hem maar gewoon via de download gaan kijken -O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:00:12 #133
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_165126264
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb aan de VPRO gevraagd of ze seizoen 2 ook uit gaan zenden en het antwoord was nee. -O- dan moet ik hem maar gewoon via de download gaan kijken -O-
Dat is vreemd, ik heb juist onlangs ergens gelezen dat het vanaf 22 oktober weer uitgezonden zou worden. En op de website van de VPRO zie ik het nu ook gewoon staan :+

http://www.vpro.nl/programmas/Mr.-Robot.html
quote:
Het tweede seizoen van Mr. Robot wordt vanaf 22 oktober uitgezonden door de NTR.
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:05:00 #134
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165126341
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:00 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dat is vreemd, ik heb juist onlangs ergens gelezen dat het vanaf 22 oktober weer uitgezonden zou worden. En op de website van de VPRO zie ik het nu ook gewoon staan :+

http://www.vpro.nl/programmas/Mr.-Robot.html

[..]

_O- dan heeft die twitter persoon mij verkeerd voorgelicht :D

TerminaalVrdwld twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 10:50:21 @vpro gaan jullie eigenlijk ook seizoen 2 van mr. robot uitzenden? reageer retweet
vpro twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 13:29:57 @TerminaalVrdwld nee, helaas niet! reageer retweet
:')
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:05:46 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165126356
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:00 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dat is vreemd, ik heb juist onlangs ergens gelezen dat het vanaf 22 oktober weer uitgezonden zou worden. En op de website van de VPRO zie ik het nu ook gewoon staan :+

http://www.vpro.nl/programmas/Mr.-Robot.html

[..]

Ah ik snap het al de NTR is niet de VPRO natuurlijk :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165126468
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ah ik snap het al de NTR is niet de VPRO natuurlijk :D
Dat de VPRO dit aankoopt is al belachelijk maar de NTR :?
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:12:17 #137
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165126477
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:11 schreef Joezi het volgende:

[..]

Dat de VPRO dit aankoopt is al belachelijk maar de NTR :?
Waarom is dat belachelijk?

Oh publiek geld argument zeker.. zit wat in maar ik vind het wel fijn om te kijken zonder reclame ertussen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165126634
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Waarom is dat belachelijk?

Oh publiek geld argument zeker.. zit wat in maar ik vind het wel fijn om te kijken zonder reclame ertussen.
VPRO heeft nog leden en is geen taakomroep. NTR wel en is gericht op educatie en informatie, Mr Robot is toch gewoon vermaak, leuk vermaak dat wel.
pi_165126657
Lijkt me ook wel erg duur ja.. nog best kort de Amerikaanse première
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:24:12 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165126658
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:22 schreef Joezi het volgende:

[..]

VPRO heeft nog leden en is geen taakomroep. NTR wel en is gericht op educatie en informatie, Mr Robot is toch gewoon vermaak, leuk vermaak dat wel.
Het technische aspect maken ze zo realistisch mogelijk dus dan kan je het zo op educatie smijten 8-). Al is het maar om het Privacy/IT beveiliging aspect.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_165126690
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Het technische aspect maken ze zo realistisch mogelijk dus dan kan je het zo op educatie smijten 8-). Al is het maar om het Privacy/IT beveiliging aspect.
lol denk je dat de gemiddelde kijker de realistische aspecten meekrijgen?

Het is wel een educatief kijkje in de ziel van iemand met schizofrene hersenziektes. Meer geld naar de GGZ!!! :+
pi_165126758
Het zijn wel omroepen waar deze serie bij past als je het mij vraagt. De gemiddelde kijker van SBS/Net5/RTL zie ik deze serie niet zo snel waarderen. Geldt overigens ook voor Bron/Broen (The Bridge) dat door de KRO/NCRV wordt uitgezonden.
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:31:59 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165126779
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:26 schreef Joezi het volgende:

[..]

lol denk je dat de gemiddelde kijker de realistische aspecten meekrijgen?

Het is wel een educatief kijkje in de ziel van iemand met schizofrene hersenziektes. Meer geld naar de GGZ!!! :+
Hoppa! Een maatschappelijk realistisch psycho drama vanuit het perspectief van een schizofreen die de kwetsbaarheden van de IT infrastructuur blootlegt, spelenderwijs onderwijst wat de consequenties zijn van een zware aanwezigheid op social media en mensen de wijsheden leert van de voordelen van het up-to-date houden van je hard- en software en een goed uitgedacht wachtwoord beleid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:32:01 #144
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165126780
O+ Maar ik ga hem van 22 okt dus weer lekker ouderwets kijken als het op tv is.

(hmmm ik zie nu dat dat op zaterdag is dat is wel weer minder dan woensdag... )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165126799
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
O+ Maar ik ga hem van 22 okt dus weer lekker ouderwets kijken als het op tv is.
Kijk uit:
SPOILER: seizoen 2 spoiler!!!!!!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:41:49 #146
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165126937
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:33 schreef Joezi het volgende:

[..]

Kijk uit:
SPOILER: seizoen 2 spoiler!!!!!!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bosbeetle klinkt op kuttopic :') knop.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165127016
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

* Bosbeetle klinkt op kuttopic :') knop.
Sorry dat was flauw, mogen we het hier wel over seizoen 2 hebben of moeten we wachten op de NTR?
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:50:27 #148
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165127069
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:47 schreef Joezi het volgende:

[..]

Sorry dat was flauw, mogen we het hier wel over seizoen 2 hebben of moeten we wachten op de NTR?
Ga gewoon lekker verder ik volg wel weer als ik aan het kijken ben.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165127078
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:47 schreef Joezi het volgende:

[..]

Sorry dat was flauw, mogen we het hier wel over seizoen 2 hebben of moeten we wachten op de NTR?
Dit is het USA topic, dus dat lijkt me wel vanzelfsprekend ;)
  woensdag 7 september 2016 @ 09:46:52 #150
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_165145960
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 23:19 schreef havanagila het volgende:
En gezien Angela's vondsten over radioactiviteit, haar bezoekje aan de nucleaire autoriteit, dat paraplu gesprek waar Price het over regeringstoezicht heeft en White Rose het "haar project" noemt, ligt het meer dan voor de hand dat het niet "gewoon" een fabriek is.

Nu maar hopen dat er geen al te abnormale stiekeme zaken plaatsvinden in de Washinton Township fabriek, en dat die "the bitch has equally long toes" en ww3 opmerkingen maar random opmerkingen zijn, icm nucleaire activiteit kunnen er best vergezochte scenarios in het verschiet liggen. Blijkt dat man/wijf dadelijk een android te zijn bijv. , of de ouders uit de weg geruimd door E-corp omdat ze teveel weten :')

Ik hoop ook echt dat het niet die kant op gaat, doet me teveel denken aan (het latere) Prison Break en Heroes. Deze serie moet het juist hebben van het psychologische aspect gecombineerd met het realistische hacken. Dát is de charme en originaliteit ervan.

Dat gezegd hebbende, ben ik echt heel benieuwd naar het volledige verhaal van Whiterose. Waar je aan het eind van s1 dacht dat hij en Price buddies waren en dat hij/zij dus met Elliot speelde w.b. de 5/9 hack lijkt het nu juist andersom. Zijn motieven worden al iets duidelijker (E Corp uit de weg ruimen om zo zelf met China en / of Dark Army aan de macht te komen(?)) maar waar ik eerst dacht dat de Dark Army een soort über hackers waren lijkt het nu meer een terroristische groepering en is Elliot dus juist degene die alles voor ze uitdenkt op het gebied van hacken. Alleen weet hij dat zelf weer niet :')

Ik ben er overigens nog steeds niet van overtuigd dat Tyrell Wellick dood is. Mr. Robot zegt dan wel dat hij hem heeft doodgeschoten maar dat zou zomaar weer gewoon iets kunnen zijn wat Elliot zichzelf heeft wijsgemaakt :+ Als hij in één of andere twist terug zou keren in het verhaal zou ik dat echt niet erg vinden, mis hem wel een beetje dit seizoen. Of heeft de acteur IRL andere verplichtingen en was dit de manier om hem (tijdelijk) uit de serie te schrijven?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')