Inderdaad. Die prijs vind ik sinds de toekenning aan de EU al inhoudsloos.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vooruitziende blik van deze TS NWS / Angela Merkel genomineerd voor Nobelprijs voor de vrede van 2015!
het gaat natuurlijk een beetje voorbij aan het topic maar wil er best ergens over discussiëren. Net zoals er een critical mass is onder de huidige bevolking is die er ook bij moslims, op een gegeven moment zullen de vrijheden alhier en de restrictie van hen die iets op willen leggen botsen, maar geef dat tijd, voorkomen ga je het toch niet doen omdat de situatie nou eemaal is wat het nu is en niet 50 jaar geleden, toen waren het andere problemen die zijn overwonnenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als de autochtone bevolking met 1% krimpt en de islamitische bevolking met 1% toeneemt, dan gaat dat -historisch gezien- best wel snel vind ik. Ik heb de precieze cijfers niet bij de hand, wat het CBS aan statistiek voortbrengt neem ik ook met een korreltje zout want ik geloof niet dat het aantal islamieten is afgenomen de afgelopen 15 jaar.
Het zal ook niet van de één op de andere dag gaan, natuurlijk niet. Het gaat beetje bij beetje. Er is niet een moment in de tijd te noemen waarop je kunt zeggen: en NU! is het teveel.
We zien het niet omdat het vrij langzaam gaat. Ik vraag mij wel eens af wat een Rotterdammer uit 1955 zou vinden als hij opeens in 2015 in zijn stad terecht kwam. In 1955 kwamen heel voorzichtig al wat 'gastarbeiders'. Maar dat waren er slechts enkele honderden en ze zouden na 5 jaar teruggaan. Als hij dan nu ziet hoe het geworden is! Ook in 1980 waarschuwde Janmaat al dat er problemen zouden ontstaan als we niet gingen werken aan integratie en de toestroom probeerden te minderen. Wat de situatie nu is, dat is zwarter als men ons toen voorspiegelde vanuit Rechts. Hoe het over 20 jaar is? Ik denk nog erger, maar iedereen is er dan wel aan gewend.
Ik wil geen Nederland van 'gated communities' krijgen, net zoiets als nu in Zuid-Afrika. Als je het kunt betalen dan kun je je vrijwillig laten opsluiten. Heb je geen geld, dan moet je vechten om je overeind te houden. Ik vind het jammer dat het Nederland zoals dat in de jaren 70 en 80 was nu in heel rap tempo om zeep geholpen wordt.
Aan Obama? Vanwege zijn "Yes, we can" leuze kennelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Inderdaad. Die prijs vind ik sinds de toekenning aan de EU al inhoudsloos.
Als de autochtone bevolking met 1% per jaar krimpt en er géén aanvulling door migratie is, dan heb je na 20 jaar ook een stad die je niet meer herkent. Maar dan niet vanwege hoofddoekjes en kebapzaken in het straatbeeld, maar vanwege massale leegstand van woonhuizen, bedrijventerreinen waar geen bedrijvigheid meer is, en op het marktplein alleen maar bejaarden die op een bankje zitten voor het leegstaande gebouw waar ooit de V&D in zat, en die kletsen over de goede oude tijd van vroeger...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als de autochtone bevolking met 1% krimpt en de islamitische bevolking met 1% toeneemt, dan gaat dat -historisch gezien- best wel snel vind ik. Ik heb de precieze cijfers niet bij de hand, wat het CBS aan statistiek voortbrengt neem ik ook met een korreltje zout want ik geloof niet dat het aantal islamieten is afgenomen de afgelopen 15 jaar.
Het zal ook niet van de één op de andere dag gaan, natuurlijk niet. Het gaat beetje bij beetje. Er is niet een moment in de tijd te noemen waarop je kunt zeggen: en NU! is het teveel.
We zien het niet omdat het vrij langzaam gaat. Ik vraag mij wel eens af wat een Rotterdammer uit 1955 zou vinden als hij opeens in 2015 in zijn stad terecht kwam. In 1955 kwamen heel voorzichtig al wat 'gastarbeiders'. Maar dat waren er slechts enkele honderden en ze zouden na 5 jaar teruggaan. Als hij dan nu ziet hoe het geworden is! <knip>
Het klinkt bizar, maar ik denk hier best wel weer eens een (burger)oorlog kan ontstaan. In de jaren '90 was er ook al een massale intocht van islamieten, statistisch gezien groter dan de instroom nu. Echter lijkt het volk het momenteel echt niet meer te pikken, protesten tegen moskeeën, inspraakavonden over azc's die platgelopen worden en een algeheel negatieve sfeer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:38 schreef Re het volgende:
[..]
het gaat natuurlijk een beetje voorbij aan het topic maar wil er best ergens over discussiëren. Net zoals er een critical mass is onder de huidige bevolking is die er ook bij moslims, op een gegeven moment zullen de vrijheden alhier en de restrictie van hen die iets op willen leggen botsen, maar geef dat tijd, voorkomen ga je het toch niet doen omdat de situatie nou eemaal is wat het nu is en niet 50 jaar geleden, toen waren het andere problemen die zijn overwonnen
In de jaren '90 was het gerommel in de marge dankzij het opblazen van de woningmarktbubbel en dankzij de aardgasbaten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het klinkt bizar, maar ik denk hier best wel weer eens een (burger)oorlog kan ontstaan. In de jaren '90 was er ook al een massale intocht van islamieten, statistisch gezien groter dan de instroom nu. Echter lijkt het volk het momenteel echt niet meer te pikken, protesten tegen moskeeën, inspraakavonden over azc's die platgelopen worden en een algeheel negatieve sfeer.
Natuurlijk was er in de jaren '90 ook weerstand. Zoals de protesten na de moord op Marianne Vaatstra. Maar de algehele sfeer is nu gewoon veel negatiever. Vergelijk de drie zetels van Hans Janmaat maar eens met de PVV die momenteel de grootste is in de peilingen (niet dat peilingen alles zeggen, maar toch).
De hele rechtsstaat is een fragiel bouwwerk. Die op twee manieren onder druk komt te staan, enerzijds door buitenlandse groepen die niets van de rechtsstaat moeten hebben en anderzijds door het tegenkamp.
Ja inderdaad. Hij snapte het zelf ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aan Obama? Vanwege zijn "Yes, we can" leuze kennelijk..
Alles is slechter dan in Syrie volgens dezequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het internet is slechter dan in Syrië.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:09 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Alles is slechter dan in Syrie volgens deze
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niemand.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hij snapte het zelf ook niet helemaal.
Humorquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:09 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Dat zinnetje is er mooi bij je ingebijtelt door Wilders.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op dominee's e.d. maar die heb ik 10x liever dan zijn equivalent in de moslimwereld.
De Islam is in letterlijke zin een achterlijke godsdienst.
Geef m een ticket voor de never come back line, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:09 schreef Buster24 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |