abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156572584
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:05 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ken je die van dat Vlaamse convooi dat geplunderd was? Nou, dat was niet zo.

Het verhaal van de organisatoren zelf was totaal anders dan wat er in de media verscheen.
Hoe ging het dan wel?
pi_156572607
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:01 schreef Villas__Rubin het volgende:
Tijd dat Christenen ook weer de ruige kruisridders worden die ze ooit waren. En dan nog veul ruiger dan die Moslims. Forward march!!! Kom op, die moslims zijn niets... verbrijzelen die gasten!!
Mee eens hoor

Vandaag de dag is de gem christen achterlijk naief . En dit zeg ik niet om de mensen naar beneden te halen . Je naasten lief hebben betekend niet dat je alles en iedereen moet accepteren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156572684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:02 schreef Igen het volgende:
Maar blijkbaar is de capaciteit van politie en justitie helaas niet groot genoeg om bij de AZC's snel en kordaat genoeg op te treden.
Want vanzelfsprekend bestaan er geen problemen die niet opgelost kunnen worden met een zak belastinggeld, hé.
Seculier-Fundamentalistisch
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:19:51 #54
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156572804
Het gaat er wel in als zoete koek dit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:24:28 #55
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156572915
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:05 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ken je die van dat Vlaamse convooi dat geplunderd was? Nou, dat was niet zo.

Het verhaal van de organisatoren zelf was totaal anders dan wat er in de media verscheen.
Natuurlijk, zei zitten in de ontkenningsfase. Iemand die een grote voorstander is van 'knuffelbeleid' gaat niet als het eens tegenzin plots van gedacht veranderen.

Een beetje zoals een racist ook voor altijd (meestal toch) een racist zal blijven, ook als ie enkel geconfronteerd wordt met aardige hardwerkende buitenlanders met een ander kleurtje.

Hoewel ik best wel geloof dat de media overdreef hoor. Maar da's bij alles en altijd zo.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_156572998
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe ging het dan wel?
Zie o.a. de Facebook-pagina van Peter Terryn (één van de initiatiefnemers).
pi_156573034
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:19 schreef Re het volgende:
Het gaat er wel in als zoete koek dit
Niet bij mij, ik ben geneigd om dit te koppen onder hysterische Duitse dominee, die probeert zijn eigen handeltje in zieltjes winnen onder de aandacht te brengen.
Hoe kan hij nou weten wat er in "veel" Duitse AZC's aan de hand is met christenen? En wat is veel? Is dat 25%, 50%, meer dan de helft? Hoe weet hij dat?
Hoeveel christenen komen ermee überhaupt?
Hoe gaat dat dan de sharia instellen? Want dan neem ik aan dat islamitische rechtsgeleerden meegaan? Is dat zo?
Zonde dat dit soort dingen weer geretweet worden.
I´m back.
pi_156573040
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:42 schreef Childofthe90s het volgende:
Een afvallige bekeerling is erger dan een ongelovige dacht ik. Je hebt nog wat krediet dus.
Inde ogen van de Koran is iedereen geboren als Moslim, niet uitvoering geven aan de Koran maakt je tot afvallige.
pi_156573165
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:28 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Inde ogen van de Koran is iedereen geboren als Moslim, niet uitvoering geven aan de Koran maakt je tot afvallige.
Er is dus geen opt-out mogelijkheid bij de Islam?
  Forum Admin zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:36:20 #60
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156573204
Ben ik trouwens de enige die de titel helemaal verneukt zie?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156573211
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:34 schreef Scorpie het volgende:
Eigenlijk niet. Enkel een opt in. alsnog "bekeren" als je de mogelijkheid krijgt.
  Forum Admin zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:36:52 #62
pi_156573217
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet bepaald. Hardliners maken je koud, als je in een familie opgegroeid bent die overwegend islamitisch is word je verstoten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156573238
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de titel helemaal verneukt zie?
Eeehm, aan je pic te zien lijkt mij dat de meest logische conclusie
  Forum Admin zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:37:58 #64
pi_156573244
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:37 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Eeehm, aan je pic te zien lijkt mij dat de meest logische conclusie
_O-

‘In veel Duitse azc’s geldt inmiddels de sharia’
pi_156573268
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Nee, zo staat het er bij mij niet. Toch de drugs jonge
pi_156573337
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

_O-

Je hebt de Finse vertaling aan staan.
pi_156573362
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:43 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Eh, nee.

Ik hoef je toch niet echt uit te gaan leggen hopelijk dat als ik uitzinnige huisregels bedenk voor mijn bezoekers, die niet gaan boven landelijke wetten? :')
Ik ben bang dat je het wel moet uitleggen want wat uitzinnige huisregels zijn weet ik echt niet. Als jij echter bedoelt dat mensen dwaas of uitbundig gekleed moeten komen dan mag dat gerust.
pi_156573615
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:43 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je het wel moet uitleggen want wat uitzinnige huisregels zijn weet ik echt niet. Als jij echter bedoelt dat mensen dwaas of uitbundig gekleed moeten komen dan mag dat gerust.
:D :')

Maar de issues lijken niet klederdracht, of wel.

Daarbij heb ik de grens al 2 maal aangegeven ook:

quote:
huisregels ontstijgen nooit s'lands wetten.
Dus, nee; bekeerde gelovigen het leven zuur maken is niet iets waar je ook maar wat aan kan doen.

Tenzij je ook denkt dat belastingcenten alles oplossen. Laten we de verhouding migranten beveiligers 1:1 maken.

Dan alleen weet jij zeker dat zo'n arabier een ex-moslim nooit het leven zuur maakt.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:57:23 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156573622
Het Westen is te slap en decadent om nog iets aan deze islamitische volksverhuizing te kunnen doen. De massa en de politiek zal pas wakker worden als het te laat is.
Het is de wet van de natuur. Alles wat zwak en week is gaat ten onder.
The End Times are wild
pi_156573696
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:57 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

:D :')

Maar de issues lijken niet klederdracht, of wel.

Daarbij heb ik de grens al 2 maal aangegeven ook:

[..]

Dus, nee; bekeerde gelovigen het leven zuur maken is niet iets waar je ook maar wat aan kan doen.

Tenzij je ook denkt dat belastingcenten alles oplossen. Laten we de verhouding migranten beveiligers 1:1 maken.

Dan alleen weet jij zeker dat zo'n arabier een ex-moslim nooit het leven zuur maakt.
Als dit jouw uitleg is dan helpt dat ook weinig. Verder is mij onduidelijk wat je met ontstijgen bedoelt. Huisregels kunnen veel meer dingen regelen die in de wet niet geregeld zijn dus volgens mij ontstijgen ze heel vaak de wet.
pi_156573814
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:01 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als dit jouw uitleg is dan helpt dat ook weinig. Verder is mij onduidelijk wat je met ontstijgen bedoelt. Huisregels kunnen veel meer dingen regelen die in de wet niet geregeld zijn dus volgens mij ontstijgen ze heel vaak de wet.
:')

We proberen het even op een hele andere manier:

Jij hebt het nu voor het zeggen.

Hoe ga jij voorkomen dat die bekeerlingen onderstaande overkomt:

quote:
“Moslims spugen naar me, bedreigen me met de dood, behandelen me als een dier.”
En ik neem even een voorschotje op belasting-centen-lossen-alle-problemen-op: als je antwoord meer bewaking is, dan ga je voor de verhouding 1:1? :')

Want anders bespugen ze die bekeerling gewoon als die nieuwe mooie bewaker van je, niet kijkt ;)
pi_156573834
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:01 schreef Villas__Rubin het volgende:
Tijd dat Christenen ook weer de ruige kruisridders worden die ze ooit waren. En dan nog veul ruiger dan die Moslims. Forward march!!! Kom op, die moslims zijn niets... verbrijzelen die gasten!!
Het wordt tijd dat iedereen ff lekker optieft met die gekke sprookjes van ze...

Jezus wat word ik daar moe van.
pi_156573960
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:13 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Want vanzelfsprekend bestaan er geen problemen die niet opgelost kunnen worden met een zak belastinggeld, hé.
Volgens mij is zelfs de grootste rechts-conservatieveling nog voorstander voor genoeg geld naar politie en justitie. Sterker nog: "law en order" is juist rechts-conservatief en niet geitenwollensokken-boomknuffelerig.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2015 17:17:49 ]
pi_156574035
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Volgens mij is zelfs de grootste rechts-conservatieveling nog voorstander voor genoeg geld naar politie en justitie.
Als een vuistregel, ja.

Als schaamlap (want we durven niet toe te geven dat we met mensen te maken hebben die in weze incompatible zijn met het leven in het vrije westen) voor falend beleid, nee.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:24:22 #75
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156574134
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:57 schreef LXIV het volgende:
Het Westen is te slap en decadent om nog iets aan deze islamitische volksverhuizing te kunnen doen. De massa en de politiek zal pas wakker worden als het te laat is.
Het is de wet van de natuur. Alles wat zwak en week is gaat ten onder.
met zo'n fatalistische instelling kom je er wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')